ناکامی اسکی بازان ایران در قهرمانی جهان

گروه ورزشی الف،   3971125236

نمایندگان اسکی آلپاین مردان در غیاب دو مهره اصلی خود در رقابتهای مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان به نتیجه ای بهتر از ۶۱ نرسیدند.

به گزارش مهر، چهار ملی پوش تیم اسکی آلپاین مردان ایران در رقابت‌های مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان در  اُوره سوئد با نتایجی ضعیف به کار خود پایان دادند.

 در پایان دو مانش رقابت‌های مارپیچ بزرگ انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ، پوریا ساوه‌شمشکی در جایگاه ۶۱ قرار گرفت، مرتضی جعفری جایگاه ۶۷ را بدست آورد، بهنام کیاشمشکی عنوان ۷۶ را کسب کرد و محمد ساوه‌شمشکی در جایگاه ۸۴ قرار گرفت. 

این در حالی است که مسئولان فدراسیون امسال در اقدامی عجیب و دور از انتظار باعث کنار رفتن دو مهره باتجربه و قدرتمند تیم ملی شدند. ننایج ضعیف تیم ملی در رقابتهای امسال در حالی بدست آمد که هنوز فراموش نکرده ایم محمد کیادربندسری در رقابتهای قهرمانی جهان  اتریش در جایگاه ۲۵ قرار گرفته بود و امسال در اعتراض به تبانی آشکار در رقابتهای دیزین و عدم واکنش از سوی فدراسیون به نشانه اعتراض از حضور در مسابقات انصراف داد.

به نظر می رسد جای خالی مهره های اخراجی به وضوح در رقابتهای قهرمانی جهان احساس شده است و جامعه معترض اسکی که این روزها انتقادات زیادی به عملکرد سلیقه ای و جهت گیری عجیب برخی عناصر فدراسیون دارند منتظر توضیح قانع کننده مسئولان به خصوص رئیس همچنان در سفر در خصوص حذف دو اسکی باز برتر کشور از نرکیب تیم ملی هستند.