دادن دلار ۴۲۰۰ تومانی به کالاها اشتباه است

گروه ویدئو الف،   3971125087 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فریال مستوفی، رئیس کمیته سرمایه‌گذاری خارجی اتاق بازرگانی دادن دلار 4200 تومانی به کالاها اشتباه است و باعث قاچاق مواد غذایی به خارج شده است/ تحریم‌های داخلی بدتر از تحریم‌های خارجی است

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۷۴۷۶۴۱۱:۲۱:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
شما فکر میکنید طراحان تحریم مثه بعضی از دولتمردان و مجلسیان ما بیفکر هستند و از روی شانس تحریمها رو مدیریت میکنن؟؟؟ نخیر اونا کارکشته ی اقتصادن میدونن با هر محدودیتی عکس العملهای احتمالی ایران چیه و به کجا ختم میشه . قول میدم از همین الان میدونن بودجه ی سال 1400 ما چطور بسته میشه و اقلام اصلی اون چیا میتونه باشه. بله تحریمها باعث شد ارز چند نرخی بشه . محصولاتی که با ارز ارزونتر تولید میشن بعلت هزینه ی کمتر سر از قاچاق در میارن برای جلوگیری از قاچاق یا باید هزینه کنیم و نظارت و بگیر به بند راه بندازیم یا باز گرونش کنیم ....
ناشناس۷۷۴۸۸۷۱۲:۳۷:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
راست میگه
ناشناس۷۷۴۹۱۲۱۲:۵۱:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
ای کاش قبل از آنکه تصمیمات کلان دولت اجرا شود زوایای مختلف آن بدرستی توسط کارشناسان بررسی شود . آب رفته به جوی باز نمی گردد.
ناشناس۷۷۴۹۲۴۱۲:۵۹:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
ما هم اقتصاد دان داریم که معادله درجه اول بلد نیست حل کنه. البته تعهد داره
الف ر۷۷۴۹۳۵۱۳:۰۸:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
پیامم به آقای وزیر بازرگانی ،،،،آقای محترم واقعا نمیونید توزیع گوشت یارانه ای غیر از اینکه جیب دلالان را پر کنه خاصیت دیگری ندارد فکر میکبید چند درصد این گوشت عادلانه توزیع شد بس کنید اینکار ها را متاسفم برای مجلسم شما را برای وزارتخانه رای داد اینم از این کارهایت و کار های توزیع خودرو دیگر واویلا !!!
ناشناس۷۷۵۲۰۹۱۷:۰۰:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
این ارز ۴۲۰۰تومانی چیست که آنرابه هیچ چیز نباید داد.اشکال ندارد به کالاها ارز ۴۲۰۰۰ تومانی بدهید که دیگر هیچکس نتواند گرانتر بفروشد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین