افزیش ۲۰ درصدی حقوق‌ کارگران و کارمندان آسیب‌زا است

گروه اقتصادی الف،   3971122026 ۵۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آسیب‌های افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده را تشریح کرد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با انتقاد از تصمیم کمیسیون تلفیق برای افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزدها در سال 98، گفت: این میزان افزایش حقوق ناعادلانه است و فاصله طبقاتی اقشار ضعیف با پردرآمدها را بیشتر می‌کند.

وی در تشریح علت ناعادلانه بودن افزایش 20 درصدی حقوق‌ها در سال 98، اظهار داشت: افزایش 20 درصدی فله‌ای و بی ضابطه حقوق و دستمزد در سال آینده موجب می‌شود تا آن دسته از حقوق‌بگیرانی که حقوق‌های بالاتری دارند، با‌لطبع از افزایش حقوق بیشتری نیز برخودار شودند که این مسئله به هیچ‌وجه عادلانه نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس در میزان چگونگی افزایش حقوق‌ها و دستمزد در سال آینده تجدیدنظر خواهد شد، افزود: پیشنهادات متعددی درباره میزان و چگونگی افزایش حقوق و دستمزدها در سال آینده از سوی نمایندگان مطرح است که در حین بررسی بودجه به آنها پرداخته خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع نمایندگان مجلس با افزایش حقوق‌ها و دستمزد در سال آیندم مخالف نیستند، اما این در شرایطی باید صورت گیرد که موجب ناعدالتی نشود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۶۹۴۹۳۰۷:۰۶:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
عدم اجرای قانون در مورد افزایش حقوق که از زمان دولتهای احمدی نژاد آغاز شد، بیعدالتی و قانون گریزی است.
ناشناس۷۷۰۳۰۲۱۶:۴۶:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چطور کارانه 500 میلیونی به پزشکان تورم زا نیست و احتمال خروج ارز از کشور نداره ولی افزایش بیست درصدی حقوق 2 تومنی تورم زا هست؟
ناشناس۷۷۰۳۰۵۱۶:۴۷:۴۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بهترین فرمول: نفری یک میلیون تومان به همه حقوق بگیرها اضافه شود.
تبریزی۷۷۰۴۵۰۱۸:۱۸:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
به کسایی که زیر 3 میلیون می گیرن 2 میلیون، به کسایی که بین 5 تا 8 میلیون می گیرن 1 میلیون و به کسایی که بالای 8 میلیون می گیرن 500 هزار اضافه کنن. کسایی که می گن این بی عدالتیه در نظر نمی گیرن که افزایش های درصدی در سال های گذشته باعث شکاف ناعادلانه حقوقی بین پردرآمدها، کم درآمد ها، کم سابقه ها و باسابقه ها شده و باید به نحوی این فاصله کم بشه. جالبه که اونها می گن این کار باعث بی انگیزگی نیروی متخصص یا باسابقه می شه ولی نمی گن باعث بی انگیزگی نیروهای با تخصص پایین تر یا کم سابقه تر هم می شه. یا حالا می گن کسی که زیاد می گیره حتما ازدواج کرده و باید هزینه زندگی بچه هاش تامین بشه ولی نمی گن اونی که کم می گیره حتی نمی تونه به تشکیل خانواده فکر کنه. یعنی به عمد این نکات رو نادیده می گیرن تا سفسطه شون مشخص نشه.
م۷۷۰۵۲۷۱۹:۱۱:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
لااقل فاصله بالا وپایین بیشتر نمی شه.
ناشناس۷۷۰۸۱۶۲۳:۰۹:۱۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کاهش قدرت خرید تا 70 درصد آسیب زا نیست ‍پرفسور !!!!!!!
ناشناس۷۶۹۵۱۲۰۷:۱۵:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
توصیه می شود که در همین راستا مقداری از حقوق نمایندگان کم شده به کارگران اضافه شود.
ناشناس۷۶۹۵۲۷۰۷:۳۷:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اخه نماینده عزیز شما بیا ببین مردم از افزایش پلکانی حقوق سال 97 رضایت داشتن؟؟؟ چرا با این شیوه انگیزه نیروی کار ماهر رو دارید کمتر میکنید. طرف استاد دانشگاه هست یا نیروی تحصیل کرده متخصص و با تجربه است . وقتی ببینه افزایش حقوق ناچیز داره قطعا بی انگیزه میشه
رضا۷۷۰۴۹۶۱۸:۴۷:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
من استاددانشگاهم بادرآمدپنج میلیون وششصدهزارتومانی.نمی دونم کمه یازیادولی زندگی من به سختی می گذره .اگرمی خواهیدبه سنت احمدی نژادی اضافه نکنیدبه ... اضافه نکنید.لااقل به جوانهابگوییدازدرس خواندن بهترهم راههایی هست .ما25 سال فقط درس خواندیم شدیم این .شمادنبال چی هستید.دراین مملکت عمررا درراه درس وتحصیل سپری کردن یعنی سرنوشت ما ...
مهدی۷۶۹۵۲۸۰۷:۳۹:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
یک بار برای همیشه حقوق همه را با هم مساوی کنید هم خودتون را راحت کنید و هم ملت را که مثلا شما نمایندگانشون هستید. به خدا عدالت با مساوات یکی نیست آقای نماینده. انصاف داشته باشید. سرنوشت شوروی سابق را پیش روی خودتون داشته باشید.
رضا۷۷۰۷۵۸۲۲:۲۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
برادر اقایان می دانند هدفشان تامین معیشت فقرا نیست بلکه رای آوردن در انتخابات بعدی و باقی ماندن در ..
ناشناس۷۶۹۵۶۱۰۸:۱۲:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
آقای نوبخت ما از شما عیدی نمیخواهیم یعنی انتظار هیچی نداریم .. ولی بالا غیرتا دروغ نگید هیچ عیدی تا این لحظه واریز نشده
ناشناس۷۶۹۵۶۴۰۸:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
آقای حاجی دلیگانی حقوق ببعضی افراد در سال 97فقط 6 درصد افزایش یافت این یعنی 50 درصد از تورم امسال پایین تر اگر20 درصد هم اضافه شود باز هم 30در صد عقبیم تازه تورم سال آینده را هم حساب کنید انصاف داشته باشید
ناشناس۷۶۹۵۷۹۰۸:۳۷:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
ظاهرا ایشون تفکرات ....!! اگر عدالت مد نظر ایشون همینه میتونن پیشنهاد بدهند که حقوق و مزایای نمایندگان مجلس هم اندازه حداقل حقوق و دستمزد باشه!!!!
ناشناس۷۶۹۶۰۲۰۸:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این کارمندان باید حقوقشان کم هم شود این همه تعطیلی دارند پنج شنبه ها نیمه تعطیل ،جمعه ها تعطیل، شنبه شهادت حضرت فاطمه زهرا تعطیل، امروز دوشنبه 22 بهمن تعطیل ،کارمندان مخصوصا معلمان در سال چند روز و چند ساعت کار می کنند.؟
ناشناس۷۷۰۲۹۱۱۶:۳۹:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چون که میزان فهم و درکت از کار مشخصه ، پس جواب بهت نمی دهم .
ناشناس۷۷۰۸۶۲۲۳:۴۱:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چون بلد نیستی جواب بدهی
ناشناس۷۷۰۴۳۰۱۷:۵۷:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
همین رفاهی و امکانات مفتی هم که امثال جنابعالی داری از مالیات حقوق همین کارمندانه
ناشناس۷۶۹۶۰۶۰۹:۰۰:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
مابازنشستگان تامین اجتماعی باسی سال جان کندن الان بادریافتی 1150000هزارتومان دریافتی باگوشت صدوده هزارتومان مرغ کیلویی 17هزارتومان اقایونی که مسول وضع هستید نسخه زندگی کردن حداقل رابرای مابنویسید تامامتوجه اوضاع شویم نزدخانواده شرمنده نشویم
ناشناس۷۶۹۶۷۵۰۹:۵۰:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کدوم کار دولت روحانی عادلانه بوده که این یکی باشه!!!!!
ناشناس۷۶۹۶۸۴۰۹:۵۵:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
تفکر این عزیزان خیلی جالبه! این آقایون می گن که باید حقوق بعضی ها (با توجه به میزان قدرت خرید) کم بشه تا از دیدشون فاصله طبقاتی از بین بره. زورشون هم به امثال ما می رسه و الا اونایی که حقوقهای چند ده میلیونی می گیرین (که حتما هم براش خیلی زحمت می کشن)، حقشونه!! و کم شدن قدرت خریدشون ظلم بزرگیه.
ناشناس۷۷۰۶۹۹۲۱:۳۶:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چرا نوبت کارمند و کارگر که میشه این جماعت فکر می کنند دارند ارث پدریشون تقسیم می کنند!از حقوق بالای ۱۰ میلیون ۴۰ در صد کم و به حقوق زیر ۱۰ میلیون اضافه کنید
رضا۷۷۰۷۷۷۲۲:۳۵:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
عزیرم صاحبان درامدهای چند ده میلیونی حقوق بگیر نیستند کافی است یک سر به رستوران معروف سر خیابانتان بزنی که روزی ۱۰۰۰ مشتری دارد و هرکس حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان خرید می کند راه درامد بالا این نوع کارهاست نه حقوق بگیری
ناشناس۷۶۹۶۹۱۰۹:۵۹:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این آقایان تا ....کمی را بیشتر نمیبینند و اصلا خیلی از مشکلات فعلی در اثر همین طرزتفکر امثال ایشان اتفاق افتاده.ایشان نمیدانند اختلاف طبقاتی به سیستم زندگی کارمندی و حقوق زیاد مربوط نمیشود. با یک دستکاری درقیمت ارز توسط شما یا دولت محترم ویا یک تصمیم اشتباه دیگر ظرف یک روز برخی افرادواقشار یک باره ره صد ساله طی میکنندوبه ثروت افسانه ای میرسند.
علی اکبر میرزائی۷۶۹۷۰۰۱۰:۰۷:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
فکر کنم کسانی این حرفارو می زنند که خودشون حقوق 100 میلیونی می گیرند (البته ماها به حقوق 100 میلیونی اینها راضی هستیم به شرط اینکه دیگه ...). این آدما چه می دونند حقوق 1 میلیون و پونصد چی هست؟ چه می دونند بچه آدم تو زمستون لباس نداشته باشه و یه لباس گرمکن 200 تومن باشه چی هست. چه می دونند گوشت کیلویی 100 تومن یعنی چی؟
ناشناس۷۶۹۷۰۳۱۰:۰۹:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
درسته. اولا افزایش 20 درصد برای حقوق های زیر 3 میلیون کمه. همچنین افزایش 20 درصد برای حقوق های بالای 5 میلیون خیلی زیاده.
رضامیرزایی۷۶۹۷۲۱۱۰:۲۸:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این حرف ((من درآوردی)) از روی ....است دست کم حقوق همه کارمندان 20درصد یا بیشتر برای جبران مافات تورم سال گذشته افزایش یابد.مستخدمی که سابقه خدمت بالاتری دارد با این افزایش قیمتها لابد دختر شوهر میده پسری باید دامادکنه خودش هزاردرد داره.فله ای نیست قانونی است نماینده محترم با حقوق...
ناشناس۷۶۹۷۶۵۱۰:۵۰:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
آقای حاجی دلیگانی ، آیا این عدالت است که کسانی که زحمت کشیدند و مدارک و سابقه و تجارب بالایی دارند ، و تورم هم به شکل یکسان زندگی همه را نابود کرده است ، افزایش حقوق کمتری داشته باشند؟! اصلا با وجود تورم 100درصدی ، افزایش 20درصدی کدوم درد را درمان می کنه؟
حامد۷۶۹۷۷۳۱۰:۵۶:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کسی که حقوقش 20 میلیون است افزایش 4 میلیونی خواهد داشت. در حالی که برای مثال خود من با دکتری معلمی هستم با حقوق کمتر از 2 میلیون ! یعنی افزایش حقوق آن مقام و مدیر دو برابر کل حقوق امثال من است. این رو هم بدونیم که امروز حقوق 20 میلیونی در میان مقامات حقوق پایین حساب می شه
ناشناس۷۶۹۷۷۴۱۰:۵۷:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
20 درصد، مبنای روشن و واضح، طلا و ارز است. به همین نسبت باید زیاد بشه تا قدرت خرید حفظ شود یعنی سه برابر یا این دو مبنا برگردد به قیمت 3700
ناشناس۷۶۹۷۷۸۱۰:۵۹:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
فاصله طبقاتی زیاد می شود!!!! قیمت ها سه تا پنج برابر شده است. بیست درصد یعنی هیچ. فعلا همه به شدت فقیر شده اند، این مبلغ به هیچ وجه کفاف هزینه های هیچکس را نمی دهد.
ایلامی۷۶۹۷۹۸۱۱:۱۵:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حداقل حقوق باید ۱۰ م باشد.
اكبر۷۷۰۷۰۸۲۱:۴۴:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حرفی میزنی ها!!؟ اونوقت اون حقوق را باید با تولید اسکناس الکی به حساب شما واریز کنند ، نقدینکی که زیاد شد دوباره تورم ۴۰-۵۰ درصدی و مجدداً تقاضای افزایش دستمزد و ادامه دور باطل تسلسل. عزیز جان راه حل ان است که بمدت سه سال دولت نه اجازه افزایش هزینه های جاری را داشته باشد و نه اجازه افزایش هزینه در قبوض و بهداشت و درمان . و نه اجازه انتشار اسکناس بدون بشتوانه.
جواد۷۶۹۸۳۲۱۱:۳۴:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بله باز می خواهند با همین توجیهات همین مقدار اندک افزایش هم صورت نگیرد.البته نمایندگان محترم مجلس هر چقدر که بگیرند خوب است .حقوق سایر مسولین هم هرچه افزایش پیدا کند خوب است مثل حقوق نوزده میلیونی اقای ...که امری عادی است .فقط اندکی افزایش حقوق برای کارمندان بد وزشت است .
ناشناس۷۶۹۸۶۱۱۱:۴۵:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
سال گذشته حقوق هیات علمی رو ۶ درصد بردین بالا. واقعا خجالت نمی کشید. مگه حکومتِ کمونیستیه؟
ناشناس۷۷۰۵۳۲۱۹:۱۷:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دوست عزیز فراموشی کردید که بنویسید که از ابتدای سال 96 2 درصد از حقوق هم بابت بیمه برداشت شده افزایش حقوق 5 درصد بوده و با احتساب 2 درصد برداشت 3 درصد اضافه شده.
ناشناس۷۶۹۹۴۷۱۲:۳۸:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این آقا که این حرفو میگه کسی که حقوق بیشتر میگیره در قبال سنوات وتجربه ومدرک میگیرد واقعا اگر راست میگویید بیایید همسان سازی کنید یک کارشناس ارشد در مجلس وآموزش وپرورش حقوقشان یکسان شود چرا بی عدالتی برای سود شما مجاز ولی برای دیگران به حق رسیدنشان هم ظلم است
فرزاد۷۷۰۷۲۵۲۱:۵۶:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این پیشنهاد عالیه،اصلا درصد رو ول کنید ،همسان سازی بشه
ناشناس۷۶۹۹۶۳۱۲:۴۷:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حقوقهای بالای ده میلیون تا ده سال آینده نباید افزایش داشته باشند بلکه کاهش هم بایستی داشته باشند! داریم کسایی که الان بیست تمنو بیشتر میگیرند حالا میخواید ماهی چهارپنج میلیون هم بهش اضافه کنید
ناشناس۷۷۰۰۰۴۱۳:۰۶:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
افزایش فله ای به نفع خود نمایندگان نیز هست.
ناشناس۷۷۰۸۴۴۲۳:۲۵:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کاملا درست می فرماید وقتی 20درصد بطور یکسان اضافه شود حقوق 20میلیونی 4 میلیون اضافه می شود حقوق 2 میلیونی 400هزارتومان ببین فاصله خیلی زیاد می شود بهترین راه افزایش همه به یک اندازه مثلا 1الی 2 میلیون که فاصله زیاد نشه جسارتا این را نوشتم که نوبخت ... با دارودسته اش و نمایندگان بی... اصلاح طلب.. فهیم شوند
علی۷۷۰۰۴۱۱۳:۲۵:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اتفاقا افزایش پلکانی حقوق ها بسیار ظالمانه و تبعیض آمیز میباشد،چراکه کسی که سالها دود چراغ خورده و در دوران جوانی بجای عللی طلی و خوشگذرانی کردن ،درس خوانده ،و مرارتها کشیده ،کسی که سالها کار و تلاش کرده و در آخرای سال های کاری میباشد و دارای زن و چند فرزند دم بخت و دانشجو دارد و الگویی برای جوانان میباشد، با کسی که هیچیک از موارد ذکر شده دارا نمیباشد، به هیچ وجه یکسان نمیباشد.
ناشناس۷۷۰۰۵۰۱۳:۳۰:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حاج آقا ی حاجی دلیگانی ؛ عادلانه این است که با سیاستهای غلط اندر غلط .... انگیره ی کار و تلاش و تحصیل و پیشرفت را از جوانان بگیرید ،مشتی بیسواد نیازمند مطلق تولید کنید تا نتوانند سرشان را پیش هیچکس بالا بگیرند. متاسفانه قرار است افرادی.. همه چیز را یکطرفه و ناعادلانه ببینند و به اسم عدالت بخورد مردم بدهند و کسی هم جرات گفتن خلاف آنرا نداشته باشد. ... گاهی درست فکر کنید بد نیست
محمد۷۷۰۰۸۲۱۳:۴۹:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
همه قیمتها بصورت آسیب زا افزایش پیدا می کنند اما وقتی نوبت کارگران می شود اینکار دچار تبعات منفی می شود.
کارمند وزارت کار۷۷۰۱۱۷۱۴:۱۱:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
ما کارمندان رو از دست مدیران نجومی بگیر و.نالایق وزارت کار نجات دهید...در مانده شده ایم.
ناشناس۷۷۰۱۲۶۱۴:۱۳:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
باشه بهش میگم
میثم۷۷۰۱۴۷۱۴:۲۹:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
.... باید کیفیت زندگی مردم حفظ شود اگر گفته‌اید تورم پارسال ۲۰ درصد بوده پس باید به همه بیست درصد اضافه کنید تا حداقل بتوانند مثل سال گذشته زندگی کنند.(همه چیز درصدی گران شده لذا هزینه‌های زندگی هم متناسب با همون بالا رفته.) ولی اگر میخواهید به اقشار ضعیفتر کمک کنید به انها بیشتر از بیست درصد اضافه کنید. اصلا شما به چه حقی میخواهید از یک سری افراد کم کنید و درعوض به بقیه بیشتر بدهید و بعد ژست عدالت هم بگیرید؟!
ناشناس۷۷۰۱۶۲۱۴:۴۰:۲۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
قربون خدا برم ، نمیدونم این نمایندگان محترم این نظرات کارشناسی را از کجا میارن؟! آخه قربون شکل ماهت برم تورم آسیب زا نیست ؟ کاهش قدرت خرید حقوق بگیران آسیب زا نیست؟! از طرفی همه حقوق بگیران شرایط شغلی یکسانی ندارند ، مثلا یه نفر دکترا داره و سالهای آخر خدمتش است و با خون دل خوردن و هزینه کردن جوانی و عمرش در سیستم اداری ، تنها درآمدش حقوق کمتر از 5میلیون در ماه است که به هیچ وجه کفاف زندگی خانواده چند نفره اش(ازدواج و تحصیل فرزندان ، مسکن و درمان و ...) را نمی دهد .یا یه نفر دیگه با مدرک لیسانس تازه استخدام شده و حقوقش کمتر از 3میلیون تومن است ،و باید با همین حقوق تشکیل خانواده بدهد و مسکن تهیه کند و ... که غیر ممکن است . نیازهای کدام یک از این عزیزان اهمیت کمتری دارد؟! بی شک هر دو گروه صاحب حق هستند و تورم به یک شکل زندگی حقوق بگیران را نابود کرده است ، هر چند شرایط شغلی و اداری آنها یکسان نیست . آیا این عادلانه است که تنها مشکلات و نیازهای یک گروه را ببینیم و نسبت به گروه دیگر بی تفاوت باشیم ؟! تورم شرایط را برای حقوق بگیران بخصوص گروه کم درآمدتر سخت کرده است اما چاره آن جلوگیری از افزایش حقوق کارمندان با سابقه نیست . بهتر نیست با توجه به تورم موجود (40درصد) مطابق قانون ، همه دستمزدها را افزایش داد سپس برای گروههای کم درآمد کمکهای جبرانی در نظر گرفت ؟
حمید۷۷۰۱۸۹۱۴:۵۶:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
پس مثل سال 97 خوبه که گفتند 20 درصد بصورت پلکانی حقوق ما 6 درصد اضافه شد (در ضمن بنده 3 تومن حقوق میگیرم فکر نکنید نجومی بگیر هستم)
شهروند۷۷۰۲۶۰۱۶:۰۸:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
باید پلکانی افزایش پیداکنه
محمود۷۷۰۴۷۸۱۸:۳۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این که افزایش حقوق رو به صورت پلکانی انجام بدهند قطعا راه عادلانه ای نیست. اگه دوستان نماینده فکر می کنند که حقوق حداقلی کارمندان کفاف یک زندگی عادی و شرافتمندانه را نمی دهند چرا راجع به افزایش مبلغ کف حقوق یک کارمند صحبت نمی کنند. اینکه به یک نفر 6 درصد افزایش تعلق بگیره هیچ سودی عاید یک کارمند با حقوق پایین نمی شود. اما اگه کف حقوق متناسب با وضعیت جامعه اصلاح شود اونوقت یک کارمند میتونه احساس رضایت کنه.
ناشناس۷۷۰۴۸۳۱۸:۴۱:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
ای بابا ملت ...رفت پی کارش با این چیزها هم درست نمیشه
پرسشگر۷۷۰۴۹۰۱۸:۴۴:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چرا 20 درصد افزایش حقوق !!! چرا حقوق ها و مستمری ها به اندازه تورم افزایش نیابد ؟
اكبر۷۷۰۷۱۴۲۱:۴۸:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
عجیبه والا این مردم نمیدونند دولت درامد نداره، از کجا بیاره حقوق شمارا اضافه کنه؟ جا خوش کردید همه ی حواستون به فروش همین دوتا بشکه ی نفته؟ خجالت داره والا
احمد۷۷۰۷۴۷۲۲:۱۳:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
۱۵درصد به همه ،همسر وهر تعداد فرزند ماهی ۲۰۰هزلرتومان شاید عدالتی پیدا شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  21. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین