شگرد هواپیمایی تابان برای فرار از پرداخت خسارت تاخیر به مسافران/ از تفاوت فاحش قیمت بلیط تا تاخیر در پرواز

گروه اقتصادی الف،   3971121197 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هواپیمایی تابان برای فرار از پرداخت خسارت به مسافران خود که چند ساعت در فرودگاه مشهد معطل ماندند، یک پرواز خود را بدون اطلاع رسانی به موقع به مسافران جابجا کرد.


به گزارش خبرنگار الف، مسئولین شرکت هواپیمایی تابان امشب در حالی به مسافران پرواز شماره 6223 ساعت 18:45 از مشهد به مقصد تهران،  اعلام کردند که این پرواز یک ساعت تاخیر دارد که هواپیما در فرودگاه آماده پرواز بود.

تاخیر یک ساعته این پرواز در حالی بود که اطلاع رسانی به موقع به برخی از مسافران نشد و وقتی مسافران برای گرفتن کارت پرواز مراجعه کردند، متوجه تاخیر شدند.

اما حقیقت ماجرا از این قرار بود که  پرواز ساعت 15:45 این شرکت از مشهد به تهران با تاخیر مواجه و قرار بود درساعت 17:15 انجام شود اما در این ساعت هم انجام نشد و به مسافران اعلام شد که پرواز در 18:45 انجام می شود. مسئولین این شرکت هواپیمایی مسافران پرواز ساعت 15:45 را به پرواز ساعت 18:45 منتقل کرده و به مسافران این پرواز اعلام کردند که پروازشان یک ساعت تاخیر دارد.

از آنجا که تاخیر بیش از چهار ساعت مشمول پرداخت خسارت به مسافران می شود، هواپیمایی تابان برای فرار از پرداخت خسارت، مسافران پرواز اولیه را به 18:45 منتقل کردند.

البته همین پرواز با نیم ساعت تاخیر در ساعت 19:15 انجام شد.

اما عجیب تر تفاوت فاحش قیمت بلیط ها در همین پرواز بود.

در پرواز مذکور برخی مسافران بلیط را با قیمت 290 هزار تومان تهیه کرده بودند اما برخی با قیمت 500 هزار و برخی هم نزدیک به 600 هزار تومان.

به گزارش خبرنگار الف برخی از مسافران پرواز 18:45 نسبت به تاخیر یک ساعت و عدم  اطلاع رسانی بموقع معترض شدند که مسئولین این شرکت برخی از آنها را سوار همان پرواز کردند.

در همین زمینه یکی از مسافران این پرواز به حبرنگار الف گفت: وقتی به مسئولین شرکت هواپیمایی تابان اعتراض کردم که چرا تاخیر یک ساعته را به ما اطلاع رسانی نکردید، مرا با همان پرواز 18:45 به مقصد رساندند.