امیرآبادی: صف‌های طولانی برای دریافت گوشت زیبنده مردم نیست/ مردم از تبعیض و مشکلات در کشور ناراحت هستند

گروه اقتصادی الف،   3971118001 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از تبعیض و مشکلات در کشور ناراحت هستند، صف‌های طولانی برای دریافت گوشت، زیبنده مردم نیست.

امیرآبادی: صف‌های طولانی برای دریافت گوشت زیبنده مردم نیست/ مردم از تبعیض و مشکلات در کشور ناراحت هستند

به گزارش فارس، احمد امیرآبادی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در نمایشگاه شکوه چهل ساله با اشاره به وضعیت بودجه استان قم اظهار کرد: به دنبال تصویب 530 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری قم در بودجه سال آینده هستیم، همچنین از محل تبصره‌های بودجه سهمی برای متروی شهر قم از واردات واگن‌ها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارت بر عملکرد مدیران را دارند، چون آن‌ها به وزرا رای اعتماد می‌دهند، البته اختیار عزل و نصب مدیران در دست استانداران و وزرا است، البته استاندار قبلی قم به تذکرات من در خصوص عملکرد ضعیف برخی مدیران توجه نمی‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان استان در زمینه عزل و نصب مدیران دخالت نمی‌کنند، جایگاه آن‌ها نظارتی و دفاع از حقوق مردم است، باید حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی  و کار کردن برای مردم مهم ترین شاخصه‌ها برای انتخاب مدیران در قم باشد.

امیرآبادی با اشاره به پروژه فرودگاه قم اظهار کرد: کلنگ این پروژه زود زده شد، اما برای تکمیل آن تلاش می‌کنیم، ولی وزیر قبلی راه و شهرسازی اعتقادی به احداث فرودگاه در قم نداشت، یکی از شرایط نمایندگان قم برای رای دادن به وزیر راه و شهرسازی تکمیل پروژه فرودگاه قم بود.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی مدافع بلوار پیامبر اعظم(ص) است، در حالی که وزیر قبلی راه و شهرسازی به دنبال خراب کردن این پروژه بود، آخوندی اجازه نمی‌داد که خطوط ریل آهن از داخل شهر قم جمع آوری شد، ما بر زیرزمینی شدن این خطوط تاکید داریم تا شهر قم دو تکیه نشود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مذاکراتی با سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه فرودگاه قم داشتیم و این پروژه جزو اولویت‌های استاندار جدید قم است.

امیرآبادی با اشاره به نارضایتی مردم اظهار کرد: آن‌ها از تبعیض و مشکلات در کشور ناراحت هستند، صف‌های طولانی برای دریافت گوشت زیبنده مردم نیست.

وی ادامه داد: اکنون تولید بنزین کشور به صورت روزانه 105 میلیون لیتر و مصرف روزانه کشور نیز 100 میلیون لیتر است، براساس پیش بینی مرکز پژوهش‌های مجلس مصرف بنزین کشور در سال 1400 به 250 میلیون لیتر می‌رسد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: 900 هزار میلیارد تومان پول مصرف بنزین در کشور در طول یک سال است، کسانی که خودروهای بیشتری دارند، بیشتر از این یارانه استفاده می‌کنند، 17 میلیون خودرو در کشور داریم، طرح من برای دادن سرانه بنزین در کمیسیون تلفیق با اختلاف کم رای نیاورد، اما به دنبال ارائه این طرح در صحن علنی مجلس هستم.

امیرآبادی با اشاره به  وضعیت واردات دارو اظهار کرد: امسال 3.5 میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات دارو اختصاص پیدا کرده است، اما با این وجود دارو به قیمت آزاد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یارانه ای که دولت بابت واردات مواد غذایی پرداخت می‌کند، به دست مردم نمی‌رسد، پیشنهاد کارت انرژی به مردم را دادم، ولی رئیس جمهور با این پیشنهاد مخالف است، اکنون در وضعیت جنگ اقتصادی قرار داریم و باید به دنبال تامین نیازهای مردم به خصوص کالاهای اساسی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان قم باید پیگیر مشکلات مردم باشند، آزادی بیان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۶۳۵۲۵۰۲:۲۱:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
خودرو های بروز تولید کنید. با مصرف کمتر. مقایسه قیمت بنزین با کشورهای دیگه نامردیه. یا همه چیز رو مقایسه کنید یا هیچ چیز مقایسه باید نسبی باشه تا عدالت رعایت بشه و کسانی که نسبی مقایسه نمی کنند انسانهای بی تقوایی هستند بصورت نسبی ما گرانترین بنزین رو در دنیا به ملت می فروشیم چون حقوق پایین و مصرف خودرو ها بالاست ملت پول بنزین 1000 سالشونو روی قیمت ماشین هنگام خرید در ابتدای کار پرداخت می کنند. چه ظلمی
ناشناس۷۶۵۸۸۲۲۲:۱۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
نگفته که بنزین نسبت به کشورای دیگه ارزونتره.البته واقعا باید کیفیت و مخصوصا ایمنی خودرو ها بره بالا و خودرو ی مناسب محیطزیست ساخته یا وارد بشه
ناشناس علی۷۶۳۵۵۳۰۵:۲۶:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اقای نماینده - به نظر من زیبنده نظام نیست. مردم از روی ناچاری به صف می شوند. هر چند مسئولین اصلآ درکی از نیاز مردم و به صف شدن انها ندارند. اگر یکبار ساعت 4 صبح برای گرفتن نوبت خرید گوشت یخی برود انگاه می فهمد کمبود یعنی چه!
ناشناس۷۶۳۵۶۶۰۷:۰۷:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بهترین روش ایجاد سیستم کوپنی از طریق حساب های سرپرستان خانواده برای همه مردم بدون تفکیک و طبقه بندی
ناشناس۷۶۴۱۶۵۱۲:۳۴:۵۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دروغ بزرگ : مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: سایت اینترنتی «بروزرسان» فروش اینترنتی را از امروز آغاز کرد و با دو سایت اینترنتی به نام‌های «یخچال» و «مسترقصاب» هماهنگ می‌کنیم که آنها هم فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری را آغاز کنند. آدرس اینترنتی فروشگاه به روزرسان : beroozresaan.com آدرس اینترنتی فروشگاه مستر قصاب : mrghasab.com لطفا برید داخل این سایتها ببینید خبری از فروش گوشت گوسفندی هست!!!!!!!
ناشناس۷۶۴۲۵۴۱۳:۲۴:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
واقعا برای خودمان متاسفم که بلایی به سرمان آمده که حاضر به همه نوع خفت و خاری هستیم ما را چه شده ؟ کشوری با اینهمه منابع . به جای پیشنهاد کوپنی کردن مواد غذایی بخواهید سر دزدان میلیاردی از اموال مردم را قطع کنند تا وضعیت کشور سامان پیدا کند
ناشناس۷۶۳۶۴۶۰۸:۲۷:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
لطفا سیستم کوپنی از طریق مکانیزه یا همان حساب سرپرستان خانواده را راه انداری کنید و در مواقع حساس برای شکستن نرخ های کاذب از ان استفاده کنید
ناشناس۷۶۳۶۷۱۰۸:۵۲:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
من از تبعیض به شدت ناراحتم بویژه سهمیه کنکور و سهمیه قبولی پس از کنکور که موجب میشود برخی هم رشته و هم دانشگاه خود را به شکل مطلوب تغییر دهند. در دانشگاه آزاد و پردیس های دانشگاه ها از تخفیف بسیار بالایی برخورداند. از سهمیه استخدام نیز به شدت ناراحتم در قانون عدم بکارگیری بازنشستگان و از اینکه برخی از آن معاف شده اند بسیار ناراحتم
ناشناس۷۶۳۷۱۱۰۹:۲۶:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
با این همه ساز و کار سایبری و اینترنتی ایا نمی توان توزیع را در کشور سر و سامان داد فقط با ساز و کار سهمیه ای می توان بر توزیع نظارت داشت
ناشناس۷۶۳۷۳۱۰۹:۳۲:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
صف‌های طولانی برای دریافت گوشت، زیبنده مردم نیست؟!!!
ناشناس۷۶۴۱۹۱۱۲:۴۵:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
به نظر شما آقای امیرآبادی یا همسر و فرزندانشان در صف گوشت می ایستند؟
ناشناس۷۶۳۷۳۲۰۹:۳۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اون وقت میشه بفرمایید چی زیبنده مردمه؟ اگه میفهمین که زیبنده مردم نیست و کاری نمیکنید و فقط حرف میزنید حداقل ساکت بمونید دردش کمتره
ناشناس۷۶۳۷۳۹۰۹:۳۵:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نگارنده محترم ، نیمه خالی لیوان رو دیده است . شایدم تبعیض و مشکلات حق ماست . از کجا معلوم ایستادن در صف هایی طولانی گوشت زیبنده ما نیست ؟ ما که در تمام صندوق های رای حضور یافتیم . و در تمام .... در زمان خودش در راه این سرزمین چه خونها که ندادیم !
ناشناس۷۶۳۷۹۴۰۹:۵۶:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چه چیزی زیبنده مردم هست؟ پراید؟ بیکاری؟ مسکن متری 10 تومن؟ بی آبی؟ الودگی هوا؟
ناشناس۷۶۴۰۴۲۱۱:۴۷:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اینها را به رئیس جمهوری که انتخاب کردید بگویید؟؟؟
ناشناس۷۶۴۱۷۲۱۲:۳۶:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1-شما از کجا میدونی به کی رای داده؟؟ 2-از کجا اطمینان داری اگر به فرد دیگری رای داده بود همه چیز درست بود و بد تراز الان نبود؟؟؟
ناشناس۷۶۴۱۸۰۱۲:۳۹:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ما در انتخابمان درست عمل کردیم روحانی نیز تمام تلاش و همت خود را برای رفع تحریم و اقتصاد پویا بکار بست و بکار می بندد. منتها شما که برای از بین رفتن برجام مجلس دعا برپا می کردید خودتان را ...
ناشناس۷۶۴۲۲۰۱۳:۰۲:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
عزیز برادر هرکسی هم بود اوضاع ما همین بود .به نظرت جناب رییسی بود الان دلار 4تومن بود؟سیستم دچار مشکل هست ومتاسفانه کسی هم نمیخواد از داخل اصلاح سیستم رو قبول کنه
رضا۷۶۳۸۰۵۱۰:۰۴:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
حتما شما هم اینده از مردم دنیال رای میگردید
ناشناس۷۶۳۸۲۸۱۰:۳۰:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
شما به عنوان نماینده برای رفع این مشکلات چه قدمهایی برداشته اید؟
ناشناس۷۶۳۸۴۱۱۰:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
عقب افتادگی از کشورهای امارات و ترکیه و حتی کره که همردیف ما یا عقب تر بودند زیبنده مردم این است؟
مازنی۷۶۳۸۶۴۱۰:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقا نیازی به تکرار مکررات نیست ، ما هم میدونیم همه میدونن که تو مملکت تبعیض هست ، صف تحقیر آمیزه و زیبنده مردم نیست و هزاران مشکل دیگه... این چیزا تشخیصش برای مردم عادی هم سخت نیست ، شما کارشناسین رفتین اونجا نشستین که راه حل بدین ، نمیشه و تیغتون نمیبره به نشانه اعتراض استعفا بدین ، نمیخواین استعفا بدین لااقل ساکت باشین هی تکرار نکنین نمک رو زخم مردم نپاشین ما مشکل بیان کن نمیخوایم مشکل گشا میخوایم
ناشناس۷۶۳۸۷۵۱۰:۵۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
یکی از تبعیض ها گماردن فرزند و فامیل این و آن وزیر و مدیر در سمت‌های مدیریتی و همچنین عدم محاکمه ح ف ،م.ج و ا.ع است ،عدم ارزیابی مشروعیت اموال وزیر ... میلیاردی سلطان پتر... چرا
پیما۷۶۳۸۸۹۱۱:۰۱:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
فاجعه شده یک نفر نون شب نداره اما یک نفر میلیارد میلیارد الکی الکی میاد تو حسابش. به معنی واقعی شلختگی اقتصادی وجود داره که و تنظیم اقتصادی هیچ وقت تو ایران جدی گرفته نشده.
ناشناس۷۶۳۹۲۶۱۱:۱۳:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
این اوضاع واحوال راشماودوستانتان درست کردید
ناشناس۷۶۳۹۵۶۱۱:۲۲:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
یک نفر پاسخگو نیست و همه سوال دارند ؟؟
ناشناس۷۶۳۹۸۳۱۱:۳۱:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
افتخارات ....تکرار ...البته خودشان انتخاب کردند ولی ما تو صف می ایستیم
ناشناس۷۶۴۰۱۴۱۱:۳۹:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقای امیرآبادی ما را ناآگاه مپندارید
مهرداد رادمهر۷۶۴۲۲۴۱۳:۰۴:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مجلس دولت را ملزم کند که سازمان هدفمندی یارانه ها حداکثر ظرف یک ماه( براساس رقم آخر کد ملی سرپرست خانوار) برای حمایت از نیازمندان و ایجاد عدالت اجتماعی توزیع عادلانه کالاهای اساسی( مرغ - گوشت - برنج ایرانی - پنیر - آرد و ...) و جلوگیری از قاچاق این کالاها به دیگر کشورها باید برای خانوارهای که متقاضی دریافت این کالاها هستند؛ دوباره بر اساس کد ملی سر پرست خانوار و کد ملی افراد تعداد تحت تکفل ثبت نام جدید انجام دهد. کوپن الکترونیک یا کارت اعتباری خرید کالا براساس تعداد نفرات خانوار ارائه کند و با ایجاد شبکه منظم توزیع در سطح کشور جلوی احتکار، قاچاق و سوداگری قیمت ها گرفته و عدالت اجتماعی برقرار شود. برای سرپرست خانوار کارت اعتباری خرید تعریف شود و در زمان های مشخصی برای خریدکالاهای اساسی به فروشگاه های زنجیره ای یا تعاونی های روستایی مراجعه کند و با خیال راحت و با نهایت احترام و بدون تشکیل صف کالای اساسی تعریف کند. در این طرح نهایت عدالت اجتماعی برقرار شده و فساد و زد و بند و واسطه ها کاملا حذف می شوند. دقیقا مشخص می شود کالاهای اساسی به چه میزان توزیع شده و به دست چه کسانی می رسد. مهرداد رادمهر
ناشناس۷۶۴۳۷۴۱۶:۴۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
فاصله قم تا فرودگاه امام مگر چقدر است که نیاز به فرودگاه و صرف هزینه مجدد دارد؟ ایا این اسراف و پراکنده کردن و از بین بردن منابع مالی کشور نیست؟
ناشناس۷۶۴۴۴۲۱۷:۴۰:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مردم فقط ناراحتند؟؟!!! مردم خیلی از دست شما عصبانی هستند!
ناشناس۷۶۴۵۲۶۱۸:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چرا زیبنده کساییکه تَکرار کردن هست :)
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین