محور خوش ییلاق به سمنان مسدود شد/بارش ۵۵ سانتی متری برف

گروه حوادث الف،   3971115223

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان از بارش ۵۵ سانتی متری برف در برخی از ارتفاعات استان خبر داد و گفت: محور خوش ییلاق به سمنان به علت کولاک شدید و نبود دید کافی مسدود شد.

مجتبی جمالی در گفتگو با مهر اظهار کرد: محور شاهرود به آزادشهر حد فاصله گورخوران تا خوش ییلاق به علت کولاک شدید و نبود دید کافی جهت ایمنی کاربران جاده ای تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: این مسیر ساعاتی پیش هم توسط راهداری سمنان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری باز شد.

جمالی گفت: هم اکنون بارش برف در گردنه ها و ارتفاعات استان ادامه دارد و تردد در توسکستان با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی همچنین افزود: بارش برف در برخی از مناطق مینودشت به ۵۵ سانتی متر رسیده و سبب مسدود شدن جاده های روستاهای کوهستانی این شهرستان شده است.

جمالی افزود: مسیر برخی از روستاهای مینودشت مانند قلعه‌قافه بالا و در دوزین و برخی از روستاهای گالیکش مسدود شده بود که یا هم اکنون باز شده و یا در حال بازگشایی است.

وی بیان کرد: هماهنگی خوبی بین نیروهای پلیس راه و راهداری وجود دارد و راهداران با اکیپ های گشت زنی در محور بوده و به مردم خدمات رسانی می کند.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی و سیلاب هم در محدوده ها رودخانه قره سو اتفاق افتاد و در نودیجه و حیدرآباد سبب خسارت به زمین های کشاورزی شده است.

جمالی تصریح کرد: در بخشی از روستاهای گمیشان مانند چارقلی هم آبگرفتگی اتفاق افتاده است و نیروهای راهداری مشغول فعالیت هستند.