کامنت‌های برتر مخاطبان الف؛ آقای روحانی، من رای دادم؛ هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست/ تاکتیک گل‌زنی ژاپن و شکست ایران خودرو مقابل تویوتا/ رهبر جلیقه زردها، رئیس جمهور فرانسه است؟/ زنگ خطر برای بازار گوشت سال‌ آینده

گروه سیاسی الف،   3971111064 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

در هفته جاری اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه‌مان آن‌ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده، در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت کردند که در ادامه برخی از نظرات برتر را انتخاب کرده و در ادامه مشاهده‌ می‌کنید.

آقای روحانی، من رای دادم؛ هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست/ تاکتیک گل‌زنی ژاپن و شکست ایران خودرو مقابل تویوتا/ رهبر جلیقه زردها، رئیس جمهور فرانسه است؟/ زنگ خطر برای بازار گوشت سال‌ آینده

به گزارش الف؛ با باخت تیم ملی ایران از ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا، رویای جام آسیایی ۴۷ ساله شد. مخاطبین الف ذیل اخبار مرتبط با حذف تیم ملی، نظرات مختلفی ابراز کردند.

حمید نوشت: «هم بازی را باختیم، هم اخلاق و فرهنگ را.... به هر حال این بادکنک هم ترکید. خواهشا زامبی‌های فضای مجازی از فحاشی به داور و بازیکنان تیم ژاپن پرهیز کنند و ....»

کاربر دیگری عنوان کرد: «در کل بازی‌های جام ملت‌ها، ما هیچ تاکتیک درستی برای گل زدن نداشتیم. نه سانتر دقیق، نه ضربه سر و نه شوت محکم و نه حرکت‌های تاکتیکی تمرین شده برای نفوذ به عمق دفاع. گل‌هایی هم که زدیم عمدتا در برابر حریفان ضعیف بود و یا به دلیل خلاقیت بازیکنان مثل سردار آزمون در بازی چین که دو گل رو روی ضعف دفاع برای ما فراهم کرد.

در چهار بازی آخر، فراوان روی دروازه به صورت بی هدف سانتر کردیم .... توی عمق اصلا نمی‌توانستیم با حرکت‌های دوب‌دو یا گروهی تمرین شده نفوذ کنیم. .... برنامه مشخصی برای نفوذ از کناره‌ها نداشتیم. شاید فقط یک شوت نصفه نیمه، خطرناک در این مدت داشتیم. در تاکتیک حمله بی برنامه و هردمبیل بودیم و فقط توپ را روی دروازه بدون هدف مشخص و به امید اینکه یک اتفاقی رخ دهد، می‌فرستادیم تا دفاع مثلا اشتباه کند و گل بزنیم. اما ژاپن یک تاکتیک گل زنی داشت که بارها ازش استفاده کرد. حرکت به کناره‌ها و بعد سانتر دقیق و نه چندان محکم روی سر بازیکنانه که بارها با این روش گل زده یا مثلا حرکت‌های نفوذ به عمق خیلی خوب را انجام می داد و مشخص بود که تمرین شده است. تیم ما فقط توپ را خوب توی میانه زمین به گردش در می‌آورد و... دیگر هیچ! حتی دفاع تیم ملی ایران هم ضعیف بود.»

علی نوشت: «شکست ایران خودرو مقابل تویوتا. واقعا همه چیز به هم می‌آید، اگر برنده می شدیم تعجب داشت. اونا که یک شبه خودرو را سه برابر نمی‌کنند، همان‌طور هم که مثل شب امتحان درس نمی‌خوانند. ژاپن این مسیر را ۳۰ سال طی کرده و مزدش را گرفت. حالا ما فوتبالمان هم مثل صنعت کشورمان است. از فردا منتظر باشیم که خودرو دوباره گران تا هزینه ریخت و پاش فوتبالی‌ها تامین شود. ما خوشحال نیستیم که باختیم، اما برنده شدن در هر میدانی قاعده دارد که ما بلد نیستیم. برنده شدن در فوتبال، صنعت، و اخلاق و ...»

مخاطب دیگری نوشت: «فوتبال برآیندی از جامعه و سیستم فرهنگی ماست. ما هم فوتبال و هم اخلاق را باختیم. وقتی در لیگ برتر ما بازیکن به هر علتی معترض تصمیم داور می شود خروجی آن همانی است که دیدیم. وقتی بازیکنی که در لیگ‌های حرفه ای دنیا بازی می‌کند و با چک تو گوش بازیکن حریف میزند این نشان دهنده این است که ما به موازات فوتبال روز دنیا از کار فرهنگی و اخلاق غافل بوده‌ ایم ، بی دلیل ما را عصبانی ترین ملت دنیا نمی نامند»

کاربر ناشناسی عنوان کرد: «فوتبال دفاعی که همراه با توهین به مربیان و باشگاه‌ها باشد، مطمئنا دیگر تحمل نمی شود و قطعا نمی‌تواند بماند. 8 سال بود دستاوردی نداشت. بازی ها دفاعی و هیچ فوتبال زیبایی بازی نکردیم. پیشنهاد می کنم مثل ژاپن به مربیان داخلی مثل یحیی و دایی و..میدان دهیم که تجربه کسب کند و خودمان مربی پرورش دهیم . حتی آقای مایلی کهن با اینکه دشمنش هستیم ۶ تا به کره زد؛ آن هم با دست خالی بدون امکانات. موافق مربی داخلی نبودم ولی مربی ژاپن را که دیدم نظرم عوض شد»

***

افزایش اعتراضات در ونزوئلا باعث شد خوان گوایدو، رهبر مخالفان با حمایت آمریکا خود را رئیس‌جمهور این کشور اعلام کند؛ در حالی‌که چندی پیش در انتخابات ریاست‌جمهوری نیکلاس مادورو توانسته بود با کسب اکثریت آرا بر کرسی ریاست‌جمهوری تکیه زند. در این باره گزارشی با عنوان «کودتا در ونزوئلا علیه مادورو/ کاراکاس دیپلمات‌های آمریکایی را اخراج کرد/ گوآیدو: نروید!/ حمایت چین، روسیه و ایران از دولت و ملت ونزوئلا» در الف منتشر شد و کاربران الف در این زمینه نظرات مختلفی ابراز کردند.

کاربری نوشت: «کتاب خاطرات جنایتکار اقتصادی نوشته شده توسط یکی از افسران اطلاعاتی آمریکا را حتما بخوانید. کودتا در کشورهای آمریکای جنوبی روش کلاسیک آمریکا برای بر کنار کردن رئیس جمهور مردمی کشور و جایگزینی یک دیکتاتور به جای آن است. این کار را در شیلی ، پاناما و.... انجام دادن. ونزوئلا جزء پنج کشور اول دارای ذخایر نفت جهان و شرکت های نفتی آمریکایی برای رسیدن به این منابع، هر کاری می کنند. اول هوگو چاوز را ترور کردن و حالا می خواهند جانشینش را از حکومت کنار بزنند.»

مخاطب دیگری عنوان کرد: «هر جا آشوبی، کودتایی و خون و خونریزی هست، رد پای آمریکا و کشورهای غربی وجود دارد؛ خصوصا اگر آن کشور ثروتمند و مقداری هم مستقل باشد و از سیاستهای آمریکا پیروی نکند. کشورهای به اصطلاح دموکراتیک و اهل دموکراسی مانند فرانسه و غرب فقط برای دیگر کشورها نسخه می پیچند وگرنه حکومت خودشان هم براساس زور و ظلم به مردم عادی کشورشان و طرفداری از ثروتمندان می‌باشد. برخورد خشونت بار و بی‌رحمانه ارتش و پلیس فرانسه با مردم اگر در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، چه سر و صدایی از این کشورهای غربی درباره حقوق بشر و دموکراسی بلند می‌شد؟»

یک کاربر ناشناس نوشت: «امیدوارم هر چه زودتر حکومت کمونیستها در ونزوئلا سقوط کند و مردم شان از این فقر و بدبختی نجات پیدا کنند؛ اما پاسخ یک مخاطب به این کامنت هم خواندنی است که نوشت: «مثل حکومت آلنده در شیلی که آمریکایی‌ها سرنگون‌اش کردند و یک قصاب آدمکش مثل پینوشه را سر کار آوردند؟ آمریکا در امریکای لاتین به دنبال ثروتمند کردن مردم یا بهبود معیشت آن‌ها نیست ، بلکه به فکر منافع خودش و راه آزاد تجارت مواد و قاچاق انسان و جذب نیروهای نظامی برای اعزام به خاورمیانه و امثال اینهاست !!!»

یکی از مخاطبان الف نگاه دیگری به مسئله دارد: «من فکر می‌کنم که به نفع مردم ونزوئلا است که مادورو کنار برود اما اینکه یک حکومت خارجی برای مردم ونزوئلا تعیین تکلیف کند بهم ریختن نظم و امنیت بین المللی است. تا وقتی که مخالفان قدرت را به دست نگرفتند، خارجی‌ها حق ندارند آن‌ها را  به رسمیت بشناسند. مثلا آیا کسی می‌تواند رهبر جلیقه زردها در فرانسه را بعنوان رییس جمهور این کشور به رسیمت بشناسد و طبق خواست آن‌ها مثلا به دولت ماکرون حمله نظامی کند؟»

***

یادداشتی درباره اختیارات رئیس‌جمهور با عنوان «اختیارات رئیس جمهور/ بی‌اطلاعی یا بی‌اخلاقی؟» در الف منتشر شد.

نظر مخاطبی در ذیل این یادداشت عنوان کرد: «به عنوان طرفدار اصلاحات و کسی که دوبار به روحانی رای دادم، عنوان می‌کنم که هیچ بهانه‌ای از روحانی قابل قبول نیست، به دلیل اینکه ایشان از تمام محدودیت‌ها و اختیارات داشته و نداشته اش کاملا آگاه بود. چرا که ایشان ۴۰ ساله در رده های بلای نظام سمت داشته اند. بنابراین هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست. به انصافم وزرا و مدیران دوره ایشان جزو بدترین‌ها بودند.»

نرگس هم نوشت: «متاسفانه بی‌کفایتی و ضعف محرز مدیریتی رییس جمهور بدور از هرگونه اغراض سیاسی است برهیچ کسی پوشیده نیست. کاری که آقای روحانی با مملکت انجام داد، هیچ کسی در چند دوره انقلاب انجام نداده است. من منکر اشتباهات فاحش آقای احمدی نژاد در برخی حوزه‌ها نیستم ولی وضعیت زمان ایشان خیلی بهتر بود؛ این از اقتصاد و گوشت کیلویی صد هزار تومان و صف‌های طولانی؛  ... از طرفی از وضع خودرو و گرانی و بیکاری و فقر و دهها آسیب دیگر؛ ...

*****

برگزاری جشن تولد برای اسحاق جهانگیری در کاخ سعدآباد توسط برخی از روزنامه‌نگاران باعث انتشار خبری با عنوان «جشن تولد جهانگیری در کاخ سعدآباد!» در الف شد. این خبر با واکنش مخاطبان الف روبه‌رو شد.

یکی از کاربران با نام هوشنگ نوشت: «حالا احتمالا همکاراش یک کیکی تهیه کردند و از ایشان خواستند آنها عکسی بگیرد. این‌قدر سختش نکنید. این‌ها که مشکل ما نیست ....»

اما کاربر ناشناسی در پاسخ هوشنگ نوشت: «راست می‌گوید! مشکل مردم این‌ها نیست! بزرگترین مشکل مملکت عدم عدالت است! اگر عدالت بود. این بابا به خاطر ۱۸ میلیارد دلاری پول این مملکت که سوزاند به جای سعدآباد الان باید.....»

کاربر دیگری عنوان کرد: «افرادی هستند برای تولد کودکان‌شان یک چهارم این کیک هم نمی‌توانند بخرند، وقتی یک مسئول جشن تولد می‌گیرد که همه مردم کشورش بتوانند کیک تولد داشته باشند»

یک مخاطب الف، تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری پارسال را یادآوری کرد: «مردم یادتون میایه گول اشک‌های دروغین من رو خوردین مجددا رای دادین؟ چشمتون کور، دندتون نرم... فعلا ما سواریم و شما پیاده. ما حال میکنیم و شما سماق سق بزنین... »

*****

سخنرانی محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک همایش با تیتر «قالیباف: این در شان ملت و نظام نیست که در چهل سالگی انقلاب در صف گوشت یخ زده بایستیم» در الف منتشر شد و کاربران نظر خود را در مورد آن اینگونه نوشتند:

مهرداد رجبی، دکترای انرژی در کامنتی ذیل این خبر نوشت: «اولین گام؛ ایجاد وزارت بازرگانی و جدا کردن فوری از وزارت صمت است.

دومین گام؛ دادن اختیارات تام برای ورود کالا و خروج کالا با نظارت سازمان بازرسی کل کشور، مجلس شورای اسلامی و انتشار گزارش های دقیق هر سه بار یکبار به نهادهای نظارتی است.

سومین گام؛ ثبت نام فوری و دوباره خانوارها بر اساس کدملی سرپرست و تعداد افراد تحت تکفل است.

چهارمین گام؛ حذف یارانه های نقدی( ۴۵۵۰۰ تومان) برای همه دهک ها، خرید های داخلی و خارجی کالاهای اساسی و توزیع ماهیانه کالاهای اساسی(گوشت - روغن مایع - مرغ - تخم مرغ - پنیر - حبوبات )برای خانوار های نیازمند که ثبت نام کرده اند.

پنجمین گام؛ توزیع ماهیانه کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره‌ای معتبر و شناخته براساس کوپن الکترونیک یا کارت اعتباری خانوار در سرتاسر کشور.

در ضمن سازمان‌ها، شرکت ها، تعاونی ها و نهادهای عمومی و انتظامی که دارای فروشگاه های عمومی می‌باشند، می توانند بطور مستقیم توزیع کالاهای اساسی را برای نیروهای خود انجام دهند. باید وزارت بازرگانی جدید؛ مشخص کند که آمار توزیع ماهیانه کالاهای اساسی چقدر بوده و کالاها به دست چه کسانی رسیده و بطور دقیق پاسخ گویی تمام متقاضیان باشند.»

کاربر دیگری نوشت: «آقای قالیباف عزیز باید انحصار واردات گوشت و رانت چهار دلاری بابت هرکیلو گوشت حذف شود و گوشت با قیمت پایین و واقعی به دست مردم برسد؛ الان دام مولد به سرعت از کشور قاچاق می‌شود؛ یعنی اینکه سال بعد ما زاد و ولد بسیار پایینی در میان احشام داریم و یک بازار هشتاد میلیونی و انحصار واردات گوشت و ثروتی که ... نمی‌گنجد نصیب یک خانواده می‌شود»

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۵۲۸۱۵۱۴:۱۲:۳۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
احمدی نژاد رو منتظرش هستیم بیاد رئیس اینده مجلس و امید همه
محمد۷۵۲۸۸۳۱۴:۴۶:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
مردم دنبال صداقت و همرنگی هستند که الان در احمدی نژاد میبینند
ناشناس۷۵۳۰۰۴۱۵:۴۸:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
یک عده گویا حقوق میگیرن که بیان برای احمدی نژاد کامنت بگذارند اقایان بدانند از محالات است که ایشان انتخاب شود
valor۷۵۳۰۸۶۱۶:۳۸:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
فقط می خواستم بهت بگم احمدی نژاد همین الان 40 میلیون رای داره. تقریبا تمام قشر متوسط و سطح پایین ایران منتظرن تا دوباره اون رئیس جمهور بشه.
ناشناس۷۵۳۳۱۴۲۰:۲۹:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
دکتر احمدی نژاد محبوب قلب هاست .
ناشناس۷۵۳۵۳۸۲۳:۵۷:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
تقریبا 80 درصد اون قشر بخاطر احمدی نژاد به این وضع افتادن!
حسین۷۵۳۷۹۴۰۹:۰۳:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
عزیزم ، از 80 میلیون ایرانی 50 میلیون نفر طبقه متوسط بودن که به لطف دولت تدبیر و امید این تعداد به طبقه ضعیف اضافه شدن. اگه جمعیت طبقه ضعیف رو 20 میلیون بدونیم ، حداقلش 60 تا 70 میلیون رای داره احمدی نژاد. میگی نه ؟ تا روز انتخابات صبر .
حسین۷۵۳۷۸۷۰۸:۵۹:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بزرگوار ! محال نیست . چون گزینه ای بجز احمدی نژاد نمیتونه طیف وسیعی رو به پای صندوق رای بکشونه.
ناشناس۷۵۳۲۲۰۱۹:۱۴:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
احمدی نژاد فقط تا قبل از تحریمها خوب ولخرجی میکرد و پول میپاشید بعد از تحریمها از اخر 90 دلار تا 4100 تومن بالا رفت که با شروع مذاکرات در عمان کمی پایین اومد .هیچکس کاری نمیتونه بکنه.جز خدا.
حسین۷۵۳۷۸۴۰۸:۵۸:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
زنده باد محمود احمدی نژاد . من قسم خوردم دیگه تو انتخابات رای ندم ، مگر اینکه احمدی نژاد بیاد.
محسن۷۵۲۸۵۱۱۴:۳۵:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
آقای دکتر این کارا برنامه می خواد که این دولت بدون برنامه است و مردم هم در حال بزم و پایکوبی در مورد آزادی های جنسی هستند عده ای گسترده از مردم هم که انقلاب کردهاند دیگر نه توانی دارند و نه رسانه ای وصدایشان به جایی نمیرسد به امید یوم الهی دیگر@!
ناشناس۷۵۲۸۵۳۱۴:۳۶:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
نیروهای مسلح و دانشمندان کشور در این 40 سال غیرممکن‌ها را ممکن کردند. یکی بعد از دیگری افتخار آفریده و دنیا را به شگفت و تعجب واداشته‌اند. چرا باید دولت آقای روحانی با بی‌تدبیری و سوءمدیریت برای توزیع گوشت مردم را هر روز در صف‌های طویل نگه دارد و با این کار به حیثیت نظام ضربه بزند؟
ناشناس۷۵۲۹۸۷۱۵:۴۰:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
دوست عزیز در اینکه جوانان ما توانایی انجام خیلی کارها را دارند شکی ندارم ولی بینی و بین الله توانمندی که در اختیار و رفاه مردمی نباشد باید قبول کنیم که به هیچ دردی نمی خوردچرا که اگر قرار بود با موشک و نظامی گری به جایی رسید باید وضع مردم کره شمالی از کره جنوبی بهتر بود دولت کره جنوبی در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرده و کره شمالی در توپ و تانک؟
ناشناس۷۵۳۳۱۱۲۰:۲۷:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
اگر موشک نداشتیم امنیت هم نداشتیم .
ناشناس۷۵۳۳۲۹۲۰:۳۸:۳۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
کشور برنامه بلند مدت میخواهد . آمریکا از روز اول تاسیس تا امروز نظامی گری جزئی اصلی از سیاستش بوده ولی در عین حال برای کشورش هم برنامه داشته و نظامی گری هم پشتوانه اش بوده . هند ، چین ، انگلیس ، فرانسه ، اسرائیل هم نظامی گری دارند ولی برای اقتصادشان هم برنامه دارند چرا در این زمینه فقط کره شمالی را میبینی ؟
حسین۷۵۳۸۱۰۰۹:۱۳:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ضمن اینکه بزرگوار ، دولت بنفش از موشک عقب نشینی کرده که الان بجای موشک باید برای پوشک و گوشت و مرغ و ارزاق عمومی مذاکره کنن.
حسین۷۵۳۷۹۹۰۹:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دولت عرضه مدیریت بازار میوه و تره بار رو هم نداره تا چه برسه به مدیریت اقتصاد کشور.
ناشناس۷۵۲۸۵۵۱۴:۳۶:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
آیا دولتمردان خجالت نمی‌کشند در فصل سرما مردم را برای چند کیلو گوشت یخی هر روز چند ساعت به صف می‌کنند. اگر برخی از نفوذی‌های در دولت هدفشان علامت دادن به بیگانگان برای فشار بیشتر است کور خوانده‌‌اند و نتیجه نخواهند گرفت.
ناشناس۷۵۳۳۲۱۲۰:۳۱:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
صف گوشت امروز همان صف رای دیروز است .
سید علی۷۵۳۷۷۷۰۸:۵۱:۵۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
آفرین چه جمله زیبایی صف گوشت امروز صف رای دیروز است
ناشناس۷۵۲۸۵۸۱۴:۳۷:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
حال که بازی برد‌برد آقای رئیس‌جمهور به دلیل بی‌توجهی به نصایح دلسوزانه رهبری و انتقادهای منتقدین به باخت برد تبدیل شده چرا این خار را از گلوی مردم و نظام بیرون نمی‌آورند که همگان راحت بشویم. چرا مرتب بر زمین ماسه‌ای چنگ می‌زنند؟
ناشناس۷۵۲۸۶۰۱۴:۳۸:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
برخی از مدیران که در این دولت طرح نرمالیزاسیون را دنبال می‌کنند حتما با خارج هماهنگ هستند. البته به رغم همه این سنگ‌اندازی‌ها انقلاب پیش خواهد رفت.
ناشناس۷۵۲۸۶۱۱۴:۳۸:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
همه کسانی که دلارهای نفتی را به حلق مربی خارجی فوتبال ریختند در رنج‌های مردم محروم جامعه مسئول هستند خدا می‌داند با این پول‌های هدر داده شده چه کارهای بزرگی در سطح کشور می‌توانستیم انجام بدهیم و رنج مردم را کاهش بدهیم.
ناشناس۷۵۲۸۶۲۱۴:۳۸:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
اصلاح‌طلبان که یارانه را گداپروری تلقی می‌کردند حالا کارشان به جایی رسیده که گوشت را با قیمت گران و با ارائه کارت ملی با صف‌های طولانی و یا منت به مردم می‌دهند! اگر این کار توسط نیروهای انقلابی می‌شد حقیقتا چه می‌کردند؟
ناشناس۷۵۳۳۲۵۲۰:۳۳:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
اصلاح طلبان تا ایران را ونزوئلا نکنند دست بردار نیستن .
ناشناس۷۵۲۸۶۴۱۴:۳۹:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
اگر بعضی از دولتمردان این دولت بی‌درد نباشند در چنین وضعیتی حاضر نخواهند شد جشن تولد خود را در کاخ سعدآباد برپا کنند و عده‌ای برایشان چاپلوسی کرده و کف و سوت بزنند.
ناشناس۷۵۲۸۶۷۱۴:۴۰:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
نانوایی‌های شهرستان سیرجان کرمان قیمت نان را 50 درصد افزایش داده‌اند. هیچ مسئولی پاسخگو نیست. به نظر می‌رسد که دولت با دست خودش دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه است.
ناشناس۷۵۲۸۶۹۱۴:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
چرا آقای روحانی حداقل همانند پوتین و اردوغان از مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا که به طور مستقیم از سوی ترامپ مورد حمله و زورگویی واقع شده حمایت نکرد؟ از چه ترس و واهمه داشت؟
حسین۷۵۳۸۱۴۰۹:۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بخاطر ترس از کدخدا . میترسه کدخدا خاطرش آزرده بشه.
ناشناس۷۵۲۸۷۳۱۴:۴۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
امام مخالف اشرافی زندگی کردن مسئولان بود. امروز عدم مسئولیت‌پذیری مسئولان سبب شده به جای رسیدگی به اوضاع اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم سرگرم برگزاری جشن تولد و... برای خودشان باشند.
ناشناس۷۵۲۸۷۴۱۴:۴۳:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
آقای جهانگیری با بریدن کیک تولد برای چند نفر اشتغالزایی کردند؟ این را هم بر آمار اشتغال 97 اضافه کنید!
ناشناس۷۵۲۸۷۶۱۴:۴۴:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
برخی مسئولان بدانند به رغم سنگ‌اندازی‌های آنان مردم فهیم کشور افتخارهای بدست آمده در انقلاب 40 ساله خود را هرگز فراموش نخواهند کرد.
ناشناس۷۵۳۱۰۲۱۶:۵۲:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
برای من یک سوال بزرگ وجود داره.که عابر بانکها هم جزو افتخارات انقلابه ؟
ناشناس۷۵۲۸۷۸۱۴:۴۵:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
آقای رئیس‌جمهور به جای نظریه‌پردازی و نظر دادن در مورد حجاب به وظیفه اصلی خود که کارهای اجرایی کشور است بپردازد. مشکل این شده که هر کس به مسئولیت می‌رسد خودش را صاحب کشور می‌داند و می‌خواهد نقش ایدئولوگ را بازی ‌کند! در نتیجه کارهای مردم روی زمین می‌ماند.
مصطفی۷۵۳۴۸۸۲۲:۵۴:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
اصل مطلب را گفتی! چرا مردم آدم های بی جنبه را انتخاب می کنند؟
ناشناس۷۵۳۶۰۵۰۱:۵۳:۴۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
مردم تا وقتی قرار باشد بین بد و بدتر انتخاب کنند همین است . واقعا با این دایره تنگ انتخاب در مملکت قحط الرجال است .
ناشناس۷۵۲۸۸۰۱۴:۴۶:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
سازنده فیلم تبلیغاتی دوره یازدهم ریاست جمهوری (آقای روحانی) چون به منتقد دولت تبدیل شده با شکایت دولتی‌‌ها به 4 ماه زندان محکوم شده است! این جالب و قابل تامل است و نشانه‌ای از میزان صدق ادعاهای دولت.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین