نظر شما در مورد باخت تیم ملی فوتبال ایران به ژاپن چیست؟/ آیا موافق ماندن کی‌روش هستید؟

گروه ورزشی الف،   3971109155 ۱۶۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل ژاپن بازی را واگذار کرد و از جام ملت‌‌ها کنار رفت، به نظر شما دلیل باخت تیم ملی ایران چه بود و آیا موافق ماندن کی‌روش در ایران هستید یا نه؟؛ او برای فوتبال ایران چه آورده‌ای داشته است؟

نظر شما در مورد باخت تیم ملی فوتبال ایران به ژاپن چیست؟/ آیا موافق ماندن کی‌روش هستید؟

به گزارش الف؛ روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات جام ملت‌‌های آسیا در مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم ملی ژاپن قرار گرفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد و تیم ملی با این جام خداحافظی کرد و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان که قراردادش تا پایان جام ملت‌های آسیا بود به نوعی خداحافظی کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که در نیمه نخست بازی پایاپایی را با ژاپن داشت، در نیمه دوم در یک صحنه که بازیکنان تیم ما به سراغ داور بازی رفتند، در حالی که او بازی را متوقف نکرده بود، بازیکن ژاپن با هوشمندی از آن توپ مرده یک موقعیت و در نهایت یک گل ساخت و این گل شیرازه تیم ما را به هم ریخت و سامورایی ها در ادامه با فوتبال هوشمندانه خود دو گل دیگر به ایران زدند و در نهایت راهی فینال شدند.

پس از این باخت برخی کارلوس کی‌روش را مقصر می‌دانستند که پلن دیگر نداشته و فقط به دنبال سانتر از جناحین و رسیدن به گل بود و برنامه دیگری نداشت و اینکه بازی‌های تدارکاتی مناسب نبود و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتخاب بازیکنان لجبازی کرد و بازیکنان باتجربه را انتخاب نکرد؛ برخی هم تفاوت فوتبال ایران و ژاپن را دلیل آن می‌دانند که آنها امروز صاحب سبک بازی هستند و برای آن برنامه ریزی می‌کنند که یکی از این برنامه‌ها قهرمانی جهان در سال ۲۰۵۰ میلادی است. برخی هم اشتباه بازیکنان را عامل شکست عنوان کردند و اینکه از آن صحنه عجیب در بازی با ژاپن بارها در فوتبال ایران و لیگ برتر شاهد هستیم که بازیکنان به بارها به داوران اعتراض می‌کنند.

با این حال شب گذشته خیلی از ایرانی‌ها بسیار ناراحت بودند که رسیدن به فینال آسیا برای ایران ۴۷ ساله شد، در حالی که این موقعیت برای ما بسیار مناسب بود و تیم خوبی و توانایی هم داشتیم اما نشد؛ با این حال کارلوس کی‌روش ۸ سال است که در ایران فعالیت می‌کند و به نظر شب گذشته خداحافظی کرد؛ نظر شما در مورد چرایی باخت تیم ملی ایران در مقابل ژاپن چیست و آیا موافق ماند کی‌روش در ایران هستید یا نه؟؛ آیا او برای فوتبال ایران آورده‌ای داشته است؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۴۷۲۰۸۱۳:۴۹:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی‌روش باید بمونه
ناشناس۷۴۷۲۷۶۱۴:۱۰:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
فوتبال ژاپن با تلاش علمی و با برنامه چندین دهه ای است این رو مقایسه کنید با شرایط ما و نوع تفکر بازیکنان ایرانی باید بپذیریم این باخت طبیعی بود،از نظر من اگه بهتر از ایشون سراغ دارند بیارن ولی اگه بحث باندبازی وزارت ورزش و جایگزینی برانکو به جای ایشون هست کاملا رویه غلطی است و از این کرده خودمون قطعا پشیمان خواهیم شد.
ناشناس۷۴۷۵۰۷۱۵:۳۲:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش برای ما یک فوتبال بی هویت ساخت. فوتبال بی هویت صرفا نتیجه گرا، در بلند مدت نتیجه نمیگیره! هرگز فراموش نمیکنم تمسخر طرفدارای کشورهای دیگه تو جام جهانی رو که به بازی ایران میگفتن: دفاع اتوبوسی!
محمد۷۴۷۵۹۳۱۶:۰۹:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
دردنیای امروز نتیجه مهمه
ناشناس۷۴۷۹۹۶۲۰:۰۵:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش نتیجه چندانی هم نگرفت. ما بعد از انقلاب در 6 دوره از 10 دوره جزو چهار تیم جام ملتها بودیم. کیروش دوبار مربی ما بود و فقط یک بار به جمع چهار تیم اومدیم.
مهران۷۴۹۷۳۵۱۶:۰۸:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کی روش نصف انرژیش صرف جنگیدن با مخالفین سرمایه گذاری در فوتبال شد اگه جوایزی که کیروش برای فوتبال ایران اورد با دستمزدی که گرفت مقایسه کنید متوجه میشید به نفع ایران بوده
ناشناس۷۴۷۶۳۴۱۶:۲۲:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش به فوتبال ما هویت بخشید. ایرانی ها باید از تلاشهای کی روش برای اعتلای فوتبال ایران ممنون و قدردان باشند. بعید است که کی روش قیول کند که بار دیگر سرمربی تیم ایران شود. حیف که او رفت.
ناشناس۷۴۸۲۲۶۲۳:۲۷:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
وقتی به تیم قطر نگاه می کنم .نمی دانم پس از هشت سال چه هویتی بخشید. احتمالا هویت ما همان شادی بعد باخت مقابل پرتقال یا آرژانتین باشه یا بردن از یمن
ناشناس۷۴۷۵۲۹۱۵:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
یادمون باشه یکی از کشورهای محدود که در شرایط تحریم نفت ما را میخرد ژاپن است این نتیجه هن نباید دور از انتظار باشد بگیرید مطلب را
ناشناس۷۴۷۶۷۷۱۶:۳۶:۳۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تحلیل جدید آمد نیوزیی!
ناشناس۷۴۷۸۵۴۱۸:۲۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
آمریکا با معاف کردن ژاپن و امثال آن ، به فکر ما نیست بلکه ما برای ژاپن و ... بازار هدفی تعریف شدیم .
قلی۷۴۸۳۴۸۰۳:۴۰:۵۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خدا شفا بده ایشالله
ناشناس۷۴۷۲۸۰۱۴:۱۲:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تعطیلی فدراسیون فوتبال و لیگ در شرایط تحریم ، یک مطالبه ملی است...
وحید۷۴۷۴۶۴۱۵:۱۵:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کاملا درسته و حتی تعطیلی سینما و دستمزد نجومی بازیگران به اصطلاح سلبریتی و سریال های پرخرج و بی محتوای صدا و سیما و ایجاد اشتغال برای جوانان تا همه راضی باشند نه یه عده خاص
ناشناس۷۴۷۶۰۷۱۶:۱۵:۳۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
سینمایی که از بلیط مردم حقوق میگیره باید الگوی فوتبالی باشه که از بودجه دولتی ارتزاق میکند
ناشناس۷۴۷۳۰۷۱۴:۱۷:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
مادامی که بزرگتر از ایشون نیارن کنار گذاشتن ایشون اشتباهه،امیدوارم به زمانی برنگردیم که از عمان ببازیم و برد کره برامون آرزو باشه،به مربی صاحب سبک نیاز داریم
منصور۷۴۷۳۵۶۱۴:۳۳:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
خدا را شکر که باختیم. خدا می داند و می شناسد ما را که ظرفیت برد نداریم. و الاخیلی از نا بهنجاریها می شد وملت پایمال می شدند.
تبریزی۷۴۷۳۶۵۱۴:۳۸:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
امروز دو تا خودکار خریدم با یه سی دی شد 12000 تومن. نظر من اینه که به جای اینکه میلیارد میلیارد بریزید تو جیب بازیکن ها به خاطر تماس پاشون با توپ به مدت حداکثر یک دقیقه در طول نود دقیقه (طبق آمار) این پول ها رو بدید به ما که جوونیمون و امید و آرزوهامون از بین رفت.
ناشناس۷۴۷۵۷۹۱۶:۰۳:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
دوست عزیز مطمئن باش اگر به انها هم ندهند به من و تو هم که الان نمی دهند لذا نخواهند داد.
امیر۷۴۸۱۰۰۲۱:۲۵:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اگه مشکلی هست دلیل گرفتن شادی هفتاد ملیون مردمی که عاشق فوتبال و تیم ملی هستند نمیشه این فوتبال هزینه خودش را از جوایز جام های جهانی و آسیایی در میاره و یا مردم عاشقانه حاضر به پرداخت هزینه های ان هستند.
ناشناس۷۴۷۳۷۲۱۴:۴۱:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
مربی خارجی و هزینه گزاف یادش بخیر مهاجرانی با حداقل امکانات تیم ملی را به همه جا رساند و نگذاشت باند بازی بشه و شایسته بودن مهم بود
فوتبالی۷۵۰۱۹۳۲۱:۱۱:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تقصیر کی روش نیست ایران مظلومانه باخت داور علیه ایران بودخیلی دوست داشتیم قهرمان بشیم
ناشناس۷۴۷۴۴۴۱۵:۰۹:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اگه بهتر از ایشون سراغ دارید حتما بیارید در غیر اینصورت کاری غیر عاقلانه است ضمنا باید به بازیکنان بیاموزیم دسته جمعی به داور اعتراض نکنن که فرصت از دست بدن همچنین بابت داورهاباید شکایت بشه
شیرازیان۷۴۷۴۵۷۱۵:۱۳:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش بازی حرفه ای را آموخت اما باید بماند و روحیه حرفه ای را هم به تیم ملی بیاموزد تا اینگونه گاف ندهند البته دوران این دولت آنقدر نحس هست که بعید میدانم با ماندن کیروش هم به نتیجه برسیم مثل سیاست و اقتصاد رانت زده اش
ناشناس۷۴۷۹۷۵۱۹:۵۰:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش فقط نظم تیمی و پاسکاری سریع رو به تیم آورد اما نه دفاع درستی داریم نه حمله درست و نه برنامه مناسبی برای بازی. تازه پاسکاری سریع به درد تیم ما نمیخوره چون دقت کار رو پایین میاره.
ناشناس۷۴۸۰۱۶۲۰:۱۸:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
یعنی 8 سال برای آموزش روحیه حرفه ای کافی نبود؟ این چه تیمیه که با خوردن یک گل اونهم وقتی هنوز به اندازه کافی وقت داشتیم از هم می پاشه؟ این چه تیمیه که یک دفاع آخر درستی نداره که جلوی اشتباهاتی به این عجیبی و فاحشی رو بگیره؟
اخمد۷۴۷۵۶۴۱۵:۵۷:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
از جوونای پولکی که برای برد با وعده پول و جایزه برای کشورشون توپ میزنن خوشم نمیاد.
هموطن۷۴۷۵۹۴۱۶:۰۹:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش کمی شخصیت به تیم داد ولی متاسفانه تیم ملی کنونی اصلا شخصیت قهرمانی و نتایج بزرگ رو ندارد.
ناشناس۷۴۸۰۱۸۲۰:۲۰:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال ما همین حرفهای بی معنی ایه که امثال آقای خیابانی که از فوتبال چیزی نمیدونه مطرح میکنه.......مثلا توپ به خاطر شخصیت افراد میره توی گل یا نمیره؟
ناشناس۷۴۷۸۹۹۱۸:۴۶:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
یادمه زمان مربی گری علی دایی تیم ملی بین 5 تیم چهارم شد در ورزشگاه ازادی به عربستان باخت و بعد برکناری به همه تاخته بود اما الان همه از کیروش طلبکارند
الف۷۴۷۹۳۴۱۹:۰۹:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
چشم، شما اصلا خودتو نگران نکن. نگهش میداریم...
ناشناس۷۴۹۸۸۳۱۷:۴۲:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
شما برو با همون مایلی کهن ت خوش باش
ناشناس۷۴۷۹۸۰۱۹:۵۳:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
طرفداران کیروش جواب بدن: 1- مگه ما داشتیم با اسپانیا بازی میکردیم که یک بازیکن تو خط حمله گذاشته بودیم؟ 2- کدوم تیم موفق انقدر بازیکنان خط دفاعی رو توی بازیهای مختلف عوض میکنه؟ هماهنگی خط دفاع بسیار مهمه چون یک اشتباه میتونه باعث گل بشه. 3- ما چه برنامه ای برای گل زدن داشتیم؟ مثلا ژاپن یک برنامه اش رفتن به کنار و سانتر دقیق و نه خیلی سریع روی سر بازیکنه. یا نفوذ به عمق با حرکات تمرین شده. اما ما چی؟ اصلا یک بار سانتر دقیق داشتیم؟ چند تا شوت درست داشتیم؟ چند تا ضربه سر درست داشتیم؟
محمد۷۴۷۹۹۱۲۰:۰۰:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اون پولشو گرفته بارشو بسته رفته با کلمبیا هم بسته بعد شما هنوز دنبال کی روشید چه ملتی هستیم
رضا ز۷۴۷۹۹۹۲۰:۰۶:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
موافقم حتما باید بمونه - این باخت هم کاملا طبیعی و فوتبالی بود به این معنی که اگر مربی دیگری بود هم چنین باختی محتمل بود ولی با مربی دیگری غیر از کیروش بعید بود حتی جایگاه فعلی هم داشتیم.
رضا۷۴۸۰۳۳۲۰:۲۹:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ربطی به کیروش نداره فوتبال احساسی رتبه اش همینه گاهی یه گل بیشتر گاهی یکی کمتر
سعید۷۴۷۲۱۲۱۳:۵۰:۵۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
با سلام،تا وقتی فوتبال مابصورت حرفه ای یعنی شروع کلاس های آکادمیک فوتبال پایه نباشه وضع ما همینه،تاپ ترین مربی های دنیا رو هم بیاری وقتی بازیکن هنوز حواسش به صوت داور نیست این راه دامه دارد و قطعا به هیچ موفقیتی نخواهیم رسید
ناشناس۷۴۷۲۱۴۱۳:۵۳:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش در مدتی که در ایران بوده خوب کار کرده ابن بازی اخر را بازیکنان احساسی خودمان خراب کردند واز مربی کاری ساخته نبود
رامین۷۴۷۲۱۸۱۳:۵۳:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
من هنوز هم میگم کیروش بهترین است و او به فوتبال ما شخصیت داده
ناشناس۷۴۷۵۰۸۱۵:۳۳:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ما به او شخصیت دادیم و الا ...
ناشناس۷۴۸۰۲۲۲۰:۲۱:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
متاسفانه این حرفهای .. مثل شخصیت داشتن تیم یا شخصیت قهرمانی که کار امثال آقای خیابانیه که از فوتبال درست سر درنمیاره به ما خیلی ضربه زده.
ناشناس۷۴۷۲۲۰۱۳:۵۳:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
این پولهای بی حاصل میلیاردی رو صرف این مملکت بکنید چهار تا جوان میلیاردی پول این مملکت رو صرف مازراتی واستخر پارتی و اتینا می کنند حالا شما فرض کن نا موفق هم نه موفق بشیم تیم اول جام جهانی بشیم بعد چی میشه چه تاثیری بر رفاه مردم جامعه داره فوتبال باید خصوصی سازی بشه وهیچ هزینهای ملت به واسطه دولت به فوتبال نده فوتبال هم شده پراید وبال گردن ملت
صادق۷۴۷۲۹۴۱۴:۱۵:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کاملا با این نظر موافق هستم.
آرش۷۴۷۴۴۰۱۵:۰۷:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
با فوتبال خصوصی موافقم . اما ، این موضوع در سطح باشگاهی است . زمانی که نوبت به تیم ملی میرسه ، میشه عمومی و دولتی ( تو همه جای دنیا ) . از نظر شما ، تیم ملی رو به کدوم باشگاه یا شرکت میشه سپرد .
ناشناس۷۴۹۰۳۳۱۲:۴۲:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
به باشگاه برتر بسپارید لطفا
ناشناس۷۴۷۴۵۲۱۵:۱۳:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تاثیر فوتبال بر نشاط جامعه قابل انکار نیست.
رضا۷۴۷۴۶۶۱۵:۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اخوی کیروش با نتایجی که به دست اورده چند برابر دستمزدش در فوتبال ملی ما کسب درامد کرده است منتها رفتار امثال شما که ناشی از بخل و حسادت و تفکرات مارکسیستی است اصلا عجیب نیست چون من نمی توانم مازراتی سوار شوم هیچ کس نشود یا چون درامد فلان پزشک از من بالاتر است حتما باید منکوب شود.امریکا را میلیاردرهای بزرگش به اینجا رسانده اند و ارزش اقتصادی 50 میلیون امریکایی قد یک بیل گیتس یا استیو جابز نیست
نجیب۷۴۷۲۲۱۱۳:۵۳:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بنده به عنوان یک ایرانی به هیچ عنوان راضی نبوده ونیستم که یک قران از بیت المال به سرمربی خارجی داده شود و باعث و بانی آن را حلال نخواهم کرد. آه تمام فقرای جامعه تیم فوتبال ما رو از هم متلاشی کرد و بازوند.
ناشناس۷۴۷۲۶۹۱۴:۰۹:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
همین مربیای خارجی باعث دلخوشی مردم فقیر و غنی هستن. شما نگران بیت المالی باید جاهای دیگه رو حلال نکنی نه یه مربی درجه یک رو
ناشناس۷۴۷۲۲۴۱۳:۵۴:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تیم ملی فوتبال ایران باید مقابل چین حذف می شد اگر چینی ها از ما نمی ترسیدند. ایران در این جام هرچی گل زدند از طریق سانتر بود و هیچ گلی در این جام از روی تاکتیک و جریان بازی نزد. عمان و چین در مقابل ما ترسیدن و باختند اما از بازی با ژاپنی از همان ابتدا می شد حدس زد چون هیچ برنامه ای نداشتیم و فاصله زیادی بین سردار آزمون و خط وسط ما بود که این فاصله خیلی زیاد بود. ما برنامه ای نداشتیم و چیدن تیم ما نشان از آن داشت کی روش هیچ چیز برای فوتبال ما نداشت حتی نظم که اگر نظم حاکم بود دیشب بازیکن به خود اجازه نمی‌داد به داور حمله کند و بازی را رها. یا اینکه کی روش چرا مدافعان بهتری برای تیم ملی انتخاب نکرد در حالی که داشتیم. مقصر باخت فاصله فوتبال ما ژاپن بود و خودخواهی کارلوس کی روش
ناشناس۷۴۷۲۸۹۱۴:۱۵:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کارلوس کیروش تمام بازی ها را با نظم وترتیب انجام داد ومن از اینکه کارلوس کیروش که مربی خیلی خوب بود ورفت ناراحت همست واز شما ها میخواهم که قدرکارلوس کیروش را بدانید
بسلامت۷۴۷۲۲۶۱۳:۵۴:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ژاپن هم مربیش ملی هست اما همیشه جذاب بازی میکنه مشکل تیم ملی ما از مربی داخلی یا خارجی نیست اگر مشکل رو اساسی حل کنن با مربی داخلی هم میشه نتیجه گرفت
امیر۷۴۷۲۲۹۱۳:۵۵:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
باخت فقط و فقط اشتباه بچه گانه بازیکنهای مثلا حرفای هستن.عادتی که همه ما داریم و تو همه کارها خودمون رو صالح به دخالت و اظهار نظر میدونیم.این گل شاید تفاوت اساسی ما با خیلی از مردم دیگه بخصوص ژاپنی ها نشون بده.جاییکه تمام بازیکنهای حاضر تو صحنه بجای اینکه کار خودشون رو درست انجام بدن و تا لحظه اخر توپ رو دنبال کنن دویدن سمت داور تا کار او رو بهش یاد اوری کنن.... کاری که الان خود من دارم انجام میدم و تمام قد تو قامت یه کارشناس ظاهر شدم و دارم اظهار نظر میکنم!!!!!
رضا۷۴۷۲۳۳۱۳:۵۷:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
جام را که نبردیم لا اقل ای کاش جوانمردی کرده بودیم و به یمن این همه گل نمی زدیم تا دل دختر بچه های گرسنه یمنی را شاد کرده باشیم.
ناشناس۷۴۷۳۵۲۱۴:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
خوبین شما؟
ناشناس۷۴۷۲۴۱۱۳:۵۹:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اگه الان از ایران بره ، همیشه برای ما مربی بزرگی میمونه
ناشناس۷۴۷۲۴۲۱۴:۰۰:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کار بزرگی که بچه ها به نفع ملت کردند این است که به ژاپن باختند تا ژاپن مانعی در خرید نفت از ما ایجاد نکند و کما کان نفت ما را بخرند عند مطلب را خدمتتون عرض کردم
بی معنی۷۴۷۴۴۱۱۵:۰۸:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
خربد نفت از ایران امریکا سقف تعیین کرده و یک بشکه هم بیشتر از اون نمیتونه بخره سیاست ژاپن و امریکا یکی است ضمنا خود مربی وفدراسیون ژاپن از همون اول گفتن اصلا جام ملتها رو مهم نمیدونن واسه همین با ترکیب جدید اومدن فقط برنامه شون ساخت تیم جدید برای جام جهانیه تیم ملی ما همیشه همین بوده دقیقا جایی که باید ببره احساسی ترین بازی رو میکنه و حذف میشه
ناشناس۷۴۸۵۲۶۰۹:۲۴:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
وقتی احساسات جای فکر می گیرد توقع بیش از این نداشته باشید
سعید۷۴۷۲۴۳۱۴:۰۰:۲۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کارلوس کی روش کارش را خوب انجام داد و باخت مقابل ژاپن مقصرش 5 بازیکن ایران بودندتازه اونم اخلاق اعتراضی بازیکنها نه تکنیک اونها مقصر بود. دوبار متوالی ایران را به جام جهانی برد.ساختار کلاسیک و علمی واسه تیم درست کرد .همه اینها تو فضای مافیایی فوتبال ایران انجام شد.ما باید خوبی ها و معایب را تو کفه ترازو بزاریم . مزایای کی روش خیلی بیشتر از معایبش هست . شکر گذار باشید مردم.
ناشناس۷۴۷۲۴۴۱۴:۰۰:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بله موافقم
ناشناس۷۴۷۲۴۵۱۴:۰۱:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
آنچه ما دیدیم تیم نبود. تیم بودن یک تیم در موقع بحرانی و توان مدیریت آن است که متاسفانه اصلا چنین چیزی ندیدیم.
عدالت۷۴۷۲۴۷۱۴:۰۱:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
آیا انتظار دارید با این فرهنگ پایین که در رفتار افرادی مانند سردار آزمون هست، به فرهنگ بالای ژاپنیها پیروز شویم ؟؟؟؟؟ عصاره رفتار اجتماعی هر ملتی در فوتبالش مشخص میشود و عصاره فرهنگ و رفتار اجتماعی ما در حمله به داور و سیلی زدن سردار آزمون به گوش بازیکن ژاپنی نمود پیدا کرد که مشتی از خروار فرهنگ سقوط کرده ایرانیهاست. تا وضع فرهنگ جامعه اینگونه است در همه زمینه ها جامعه بیشتر سقوط خواهد کرد.
مجیدی۷۴۷۷۶۰۱۷:۱۹:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
موافقم
ناشناس۷۴۷۲۵۰۱۴:۰۳:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
فوتبال برآیندی از جامعه وسیستم فرهنگی ماست ما هم فوتبال و هم اخلاق را باختیم وقتی در لیگ ما بازیکن به هر علتی معترض تصمیم داور میشه خروجی آن همانی است که دیروز دیدیم وقتی بازیکنی که در لیگهای حرفه ای دنیا بازی میکنه و با چک تو گوش بازیکن حریف میزنه این نشان دهنده این است که ما به موازات فوتبال روز دنیا از کار فرهنگی و اخلاق غافل بوده ایم ، بی دلیل ما را عصبانی ترین ملت دنیا نمی نامند
ناشناس۷۴۷۲۵۱۱۴:۰۳:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بازی فوتبال با تیم ژاپن نشان داد ما از همه جهات عقب هستیم تفاوت ونشان از حکومت داری وکشورداری وبرنامه ریزی داشت . تا وقتی ما نفت می فروشیم وخرج می کنیم وبر نامه مرتبط فقط به دنبال باخت کشورهای عربی البته به جز سوریه ویمن وقطر بود ودیگر هیچ
ناشناس۷۴۷۲۵۳۱۴:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
نیمه اول بازی شاخص خوبی برای توانایی تیم ماست. بعد از آن اشتباه عجیب تیم ما تیم بهم ریخت و حتی تعویضهای پی در پی هم نتوانست بازیکنان ما را به حال و وضع سابق برگرداند. آقای شفر گفته که در لیگ بازیکنان مدام دنبال داور هستند و چون تاکنون با این حرکت آنان برخورد مناسبی نشده طبیعی است که در بازیهای دیگر (مثل بازی با ژاپن) هم این رویه را دنبال کنند. بنظر من ممکن است کی روش اشکالاتی هم داشته باشد اما قت کنیم که تنها مربی تعیین کننده نیست. از وضع مسئولان و شرایط داخلی فوتبال کشورمان خبر دارید. هر مربی دیگری بیاورید مدت زمات زیادی لازم است تا با بازیکنان و شرایط داخل فوتبال کشورمان‌آشنا شود. بنظر مت کی روش بماند.
ناشناس۷۴۷۲۵۵۱۴:۰۴:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
2 بار جام حهانی بی درد سر بازسازی کامل تیم ملی واینکه ایران چوب بی تجربگی خودش رو خورد اگه تیم ملی مثل بقیه تیمها بازی دوستانه منظم داشته باشه دیگه این اتفاق نمیفته اینم تقصیر رئیس فدراسیون هست نه کیروش
ناشناس۷۴۷۲۶۲۱۴:۰۶:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
خودش میگه میخوام برم و رفتم... شما میگید موافقید آیا!!!!
ناشناس۷۴۷۲۶۶۱۴:۰۶:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
قطعا بهتره ایشون بره، حتی اگه بهترین مربی دنیا باشه(که البته نیست). تیم ملی نیاز به یک تفکر جدید و روح تازه داره
حسام۷۴۷۲۶۷۱۴:۰۸:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
فرآیند مدیریت که خراب باشد ، حتی اگر منابع و مواد اولیه خوبی داشته باشی ، خروجی درستی نخواهی داشت. چه باخت تیم ملی باشد ، چه از مدار خارج شدن یا در مدار نرفتن ماهواره باشد ، چه برجام باشد ، چه اقتصاد و قیمت دلار . مدیریت و فرآیند مدیریت خراب است . از یک طرف بازیکن و مربی خوب می دی به یک فرآیند خراب از اون طرف انتظار نتایج خوب داری ؟ (من هیچوقت اینقدر اعتقاد نداشتم که آسمون و ریسمون به هم ارتباط دارد و باید درست به هم بافته شود )
س.علی۷۴۷۶۹۵۱۶:۴۰:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کاملا درست میگی،کیروش وقتی اومد ایران خیلی زود فهمید که باید به مافیای قدرت وصل شه و اینم فهمید که سیستم مدیریت کشور زیر یک اختاپوس مافیایی هست و کسی دنبال موفقیت بلندمدت نیست و هرکس توی مدیریت کلان ایران هرکار اشتباهی بکنه کسی ازش بازخواست نمیکنه پس بمونه بهتره چون الان تمام فوت و فن هارو یاد گرفته.
ناشناس۷۴۷۲۷۱۱۴:۰۹:۳۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تیم ایران بد بازی نکرد و روی اشتباه مدافعانش غافلگیر شد. در جام جهانی قبل تیم برزیل هفت گل از آلمان خورد و این اتفاقات در فوتبال همیشه وجود دارد. کیروش فوتبال ایران را در آسیا متحول کرد و مقابل بازیکن سالاری و مدیرسالاری ایستاد. در این جام هم جزو چهار تیم شدیم در حالیکه عربستان و استرالیا و کره جنوبی زودتر از ما حذف شدند.به احترام کیروش بلند شویم و از او قدردانی کنیم.به نظر من وزارت ورزش فضایی ایجاد کرده که عملا ادامه همکاری با این مرد بزرگ وجود ندارد و این احتمال وجود دارد که عقب گرد داشته باشیم هرچند که بعضی ها برایشان صرفا منافع شخصی مهم است.
ناشناس۷۴۷۲۷۲۱۴:۰۹:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اینقدر حرص نخورید...هزار تومنشم تو جیبتون نمیره
ناشناس۷۴۷۲۷۴۱۴:۱۰:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظر می رسید بازیکنان به لحاظ روانی بهم ریخته بودند!!!!
مریم۷۴۷۲۷۹۱۴:۱۲:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
قطعن حضور کی روش برایما مفید است.به نظرم باید اعضای فدراسیون عوض شن چراکه تو این 8 سال به تیم ملی و کی روش دایما حمله کردند
ناشناس۷۴۷۲۸۳۱۴:۱۳:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
گل نخست ژاپن به ایران، درس بزرگی داشت اینکه تنها فوتبال نیست، درس زندگی هم هست.
ناشناس۷۴۷۲۹۱۱۴:۱۵:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش باید زودتر از این ها اخراج میشد! صد در صد مخالف ماندن او هستم.
ناشناس۷۴۷۲۹۹۱۴:۱۷:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
حق ایران در چهار تیم اول آسیا نه بیشتر
محمد۷۴۷۳۰۴۱۴:۱۷:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ما باید با مربیان ملی به جام جهانی یا آسیا برویم با مربیان خارجی حتی اگر دستاورد بهتری هم داشتیم خیلی جای مباحات وافتخار نبود .گذشته فوتبال ما نشان داده با مربیان داخلی هم این امکان وجود دارد.از طرف دیگر سالی دومیلیون یورو دادن به یک مربی خارجی یعنی هر ساعت 3/5 میلیون تومان هم واقعا" سزاوار نیست که از شکم مردم بزنیم وبه جیب مربی خارجی بریزیم
ناشناس۷۴۷۳۱۱۱۴:۱۸:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
این لوس بازیها که اخیرا تو فوتبال ما مد شده و اسمشم گذاشتن تقویت روحیه به درد ما نمی خوره !! این که هی بگیم ما می تونیم ما شکست میدیم ما پیروزیم ما شیریم وپلنگیم فایده نداره !! ما ایرانی ها باید یکی پا بذاره رو غیرتمون تا بجنبه باورکنین اگه تو بازی با استرالیا اون دیوونه تورمون را پاره نمی کرد ما اون بازی رو نمی بردیم اگه با آمریکا دشمنی نداشتیم ازش نمی بردیم ! ما ایرانی ها در طول تاریخ هیچ وقت مهاجم نبودیم اما مداخله گر بودیم !! یه نگاه به رفتارای سیاسیمون در طول تاریخ چندهزارسالمون که بندازیم دستمون میاد ! از زمان کورش تا همین حالا مثلا تو دعوای اسرائیل وفلسطین ولبنان به نفع طرف ضعیف دخالت می کنیم .توجنگ سوریه با داعش طرف سوریه رو می گیریم این روحیه با خون ما عجین شده وفوتبالمونم از این خصوصیت مثتثنی نیست مثلا در حالی که بازی جریان داره وتوپ تو پای رقیبه یه هو فکر می کنیم داور حقمونو خورده ومی ریم تو کار داور دخالت می کنیم !!! باید رو روحیه تهاجمی بازیکن ما کار بشه تا نهادینه بشه منتظر نمونه به غرورش توهین کنن تا به خودش بیاد بلکه همیشه این حس رو داشته باشه که اگه ببازه به غرورخودشو مردمش ضربه خورده !! پس تغییر روش رو شروع کنید اونم روی بازیکنااز سنین خیلی پایین وگرنه صدتا مربی خارجی با روش های تربیتی غیر ایرانی بیاد وبره ومرتب تو گوش ما بکنن که ما می تونیم ما نخواهیم توانست !
ناشناس۷۴۷۳۱۸۱۴:۲۰:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
چه کاریمون درسته که حالا فوتبالمون درست باشه... ما فقط توی دزدی و رانت و فساد خودکفا و سرآمد هستیم..البته همه میدونن منظور از "ما" یعنی چی ؟!!!
صادق۷۴۷۳۱۹۱۴:۲۱:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
با سلام در شرایط بد اقتصادی که تعداد بسیار زیادی از هموطنان عزیزمان در سختی و مشقت هستند چرا باید این همه هزینه های هنگفت و سرسام آور از بیت المال خرج مربی خارجی گردد. فاعتبروا یا اولی الابصار
وحید۷۴۷۴۹۲۱۵:۲۸:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
آفرین حرف حق و منطق منظوم، خیلی ها که داره حقشون از بیت المال به این اجنبی داده میشه و خرج بیهوده برای فوتبال میشه اصلا اهل فوتبال و فوتبال دیدن نیستند و شاید راضی نباشند، به قول دکتر حسن عباسی نجومی ترین حقوق رو تو این مملکت نه یک ایرانی بلکه یک اجنبی میگیره، در نهایت اگه قهرمان جام جهانی هم بشیم واسه جوونای جویای کار و مجرد و مردم ندار و پر مشقت آب و نون و زندگی نمیشه
ناشناس۷۴۷۳۳۶۱۴:۲۵:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
حیف دلار که به این آقا بدهند .همین برو بهتر است
ناشناس۷۴۷۳۳۹۱۴:۲۷:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
راز موفقیت اینه که از توهم دربیایم.
رضا۷۴۷۳۴۲۱۴:۲۸:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
...یک بازی مثل فوتبال چقدرمیتونه جذاب باشه...چقدر میتونه مهیج باشه...چقدر میتونه باعث خوشحالی یا...یک ملت بشه...با تمام مشکلاتی که همه داریم چند روزی همه چیز را فراموش کردیم همه با هم چه داخل و چه خارج یکی شدیم و لذت بردیم . باختیم..ناراحت شدیم ...چی شد..؟ نمیدونم. ولی میدونم به ژاپن نباختیم . ژاپن در حد ما نبود . به خاطر چند هفته فوتبال لذت بردیم . از مجموعه تیم ملی مربیان و بازیکنان متشکرم.
سامان۷۴۷۳۴۵۱۴:۳۰:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کجای کارمون درسته که انتظار داریم فوتبالمون باشه
ناشناس۷۴۷۳۴۶۱۴:۳۰:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
فوتبال دفاعی که همراه با توهین به مرییان و باشگاه ها باشه مطمئنا دیگه تحمل نمیشه و قطعا نمیتونه بمونه 8 سال بوده دستاوردی نداشته بازی ها همه دفاعی و هیچ فوتباال زیبایی باز ی نکرده من پیشنهاد می کنم مثل ژاپن به مربیان داخلی مثل یحیی و دایی و..میدان بدیم که تجربه کسب کند و خودموون مربی پرورش بدیم در داخل لیگ مربی خارجی و در تیم ملی مربی داخلی رو پیشنهاد می کنم حتی اقای مایلی کهن با اینکه دشمنش هستیم 6 تا به کره زد اونم با دست خالی بدون امکانات موافق مربی داخلی نبودم ولی مربی ژاپن رو که دیدم نظر عوض شد
ناشناس۷۴۷۳۵۰۱۴:۳۱:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تنها عامل باخت چیدمان بسیار بد بازیکنان بود .
Ali۷۴۷۳۵۴۱۴:۳۲:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
شما تا کی می خواهید به خارجی محتاج باشید.
فرشاد۷۴۷۳۵۵۱۴:۳۳:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ما دیروز نه به ژاپن باختیم و نه بازیکنان و مربیان تیم ملی... ما باختیم چون هیچگونه تلاشی در لیگ نمیکنیم: ما به مربیان داخلی باختیم، وقتی میبازند مدام داد و فریاد میزنند، داور سرما رو برید؛ بازیکنان دستورات ما را اجرا نکردند... این رفتار به بازیکنان انتقال پیدا کرده و شده فرهنگ... هر سوتی نشان از غیر حق بودن هستش... ما به فدراسیونی باختیم که هیچگاه نخواست در این زمینه تلاش کند.... ما به مسولان وزارت ورزش باختیم که هیچگاه نخواست این معضل رو حل کنه....در هر صورت خانه ازپای بست ویران است و بس و انتظار بیشتر نباید داشت...
ناشناس۷۴۷۳۵۷۱۴:۳۳:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کاری کردند که باخت به بحرین یادمان برود . دستشان درد نکند.
پولکی۷۴۷۳۶۳۱۴:۳۷:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تا وقتی فوتبال پولکی باشد و سرمایه بیت المال هزینه آن شود، همین آش و همین کاسه است. وقتی با دوتا برد از ایران پول برمیدارند می‌برند اونجا به تیم بدهند، یعنی بازی برای پول و این عین خسارت برای تیم ملی است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس۷۴۷۳۶۶۱۴:۳۸:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظر من مسئله اصلا موندن یا رفتن کیروش نیست. مسئله برخورد حرفه ای در شرایط بحرانیه که در ایران وجود ندارد. در یک جلسه فنی منصفانه، بعد از روی میز آوردن جمیع شرایط ممکنه نتیجه منجر به ماندن یا رفتن سرمربی تیم شود. و اتفاقا بسیاری از پارامترهای تاثیرگذار هم چندان ارتباطی با شخصیت یا توانایی سر مربی ندارد. اما در حال حاضر چنین روحیه ای کلا وجود ندارد
ناشناس۷۴۷۳۶۷۱۴:۳۹:۳۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ژاپن مزد برنامه ریزی و مدیریت صحیح خود را گرفت دهه پنجاه ژاپن در فوتبال اسیا حرفی برای گفتن نداشت با برنامه ریزی صحیح امروز ژاپن در تمام زمینه ها موفق عمل میکند روزی که ما الگوی بچه هامون مبصر چهار ساله کلاس اول شده بود ژاپن کارتن فوتبالیست ها را برای بچه های خود ساخت به موازات آن اکادمی های فوتبال پایه را هم ایجاد کرد و با دانش روز ساختار فوتبالش را پایه ریزی کرد و امروز شاهد نتیجه گیری آنها هستیم جام باشگاه ها و دیگر جام ها بدون برنامه ریزی صحیح به دست نخواهند آمد
ناشناس۷۴۷۳۷۴۱۴:۴۲:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
حیف این پول که خرج فوتبال میشه در حالی که من و امثال من به 500 تومنش محتاجیم
سعید۷۴۷۳۷۹۱۴:۴۵:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
باید تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال یک ماه به صورت تمام وقت در معدن بدون حقوق کار کنن
ناشناس۷۴۷۳۸۲۱۴:۴۶:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
نمی دونم چرا تیم کی روش درست موقعی که مردم بهش خیلی امیدوار میشن میبازه؟
ناشناس۷۴۷۳۸۵۱۴:۴۸:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
دوستان فکر میکنید اگر با مربی ایرانی در این بازیها شرکت میکردیم از این نتایج بدتر نصیبمون میشد؟ من که فکر نمیکنم کی روش یا هر مربی دیگه ای فرقی نمیکنه سیستم از پایه خرابه با این رییس ، روسا همینه
میلاد۷۴۷۳۹۶۱۴:۵۲:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش از نظر اتحاد وجذبه مدیریتی تیم خوبی ساخته همینکه بازیکن عاشقانه واز روی علاقه از سرمربی اطاعت میکنه هنر بزرگیه احترام همراه با عشق،کی روش واقعا واز جون ودل واسه تیم ملی ایران کار کرد حتی مقابل تیم کشورش قرارگرفت که این یعنی تعهد وکم چیزی نیست بازی با چین وقتی ایران گل دوم را زد مربی چین رفت روی نیمکت نشست اما دیروز کی روش تا سوت پایان بازی کنار زمین حرص میخورد وبا تعصب شاگرداش را هدایت میکرد پس منصف باشیم بخدا کی روش چیزی کم نگذاشت با یک باخت تیشه به ریشه تیم ملیمون نزنیم وناسپاس نباشیم کی روش را باید حفظ کرد.
ناشناس۷۴۷۳۹۷۱۴:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
موندن این مربی به درد فوتبال مملکت نمیخوره کم مونده برای مسئولین عالیرتبه تعیین نکلیف کنه با مصاحبه هاش و توهین هاش تیم ملی رو نابود کرد چی میخواست دیگه؟ لیگو تعطیل میکنه ، اردو که داره ، برای فدراسیون دستور صادر میکنه ، دیگه چی میخواست؟ الان هم باختو میندازه گردن بی پولی و فقر مردم ایران
ناشناس۷۴۷۳۹۸۱۴:۵۲:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ایکاش بجای مربی خارجی برای شوتبال میرفتیم اساتید خبره اروپایی و امریکائی برای دانشگاه هامون میاوردیم چون قدرت تو علم نهفته نه ورزش!
سجاد۷۴۷۴۱۳۱۴:۵۷:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
باخت دیروز ریشه در فوتبال ‍‍پایه داره ضعف روانشناسی و مطلاعه کم مربیان پایه میتونه در بالا ترین سطح فوتبال به ما ضربه بزنه
ناشناس۷۴۷۴۲۱۱۴:۵۹:۳۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظرم بازیکن خوب کم داریم. مربی بهتری هم نیاز داریم. آقای کی روش خوب بودن ولی بهتره یه سرمربی بهتر بیاریم و بازیکن خوب بیشتری جذب کنیم که یه نفر محروم شد یا مصدوم، بتونیم جایگزین براش بذاریم.
ناشناس۷۴۷۴۲۴۱۵:۰۰:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش با کلمبیا قرارداد بست خواستن و نخواستن ما دیگه فرقی نمیکنه بعضی چیزا حیفه برای ما
هیچکس۷۴۷۴۳۰۱۵:۰۲:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بزارید کمی واقعگرا باشیم: باخت ما دیروز بیشتر ریشه فرهنگی و اخلاقی داشت. شما با بازیکنانی که هنوز بازی در جریان است به داور حمله می کنند چکار می توانید بکنید؟ چقدر ما باید خودبرتربین مغرور و خودخواه باشیم. مگر ما با بقیه ملت دنیا چه فرقی داریم؟ هشت سال این آقا اومد مثلا احترام متقابل رو به ما آموزش داد. نتیجه آن شد که تمام تیم ها رو با تحقیر نگاه کردیم بهشون برچسب زدیم دنبال عیار بودیم و خیلی از اون تیم ها مردانه تر از ما بازی کردند. این تیمهای عربی که ما به اونها اینهمه بدوبیراه می‍گیم هیچ وقت افتضاح اخلاقی دیروز رو رقم نزدند. شما بهترین مربی دنیا رو هم بیارید تا مشکل رو ریشه ای حل نکنید فقط صورت مساله پاک شده. از ویتنام یاد ب‍گیرید که باختند ولی مردانه. در جواب سوال شما چه کیروش بماند و چه برود آش همانست و کاسه نیز همان. از غلط املایی پوزش می خواهم. لطفا منتشر کنید.
ناشناس۷۴۷۴۳۸۱۵:۰۷:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظرم اثر مثبت ثبات مربی برای ما بیشتر است.
ناشناس۷۴۷۴۳۹۱۵:۰۷:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید
ناشناس۷۴۷۴۴۲۱۵:۰۸:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
موندن کی روش الزامیست
حمید۷۴۷۴۵۸۱۵:۱۳:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
باسلام، اصلاموندن اوبعدازجام جهانی اشتباهی محض بود،تیم ما در جام جهانی نشون داد،فقط درصورت دفاع اتوبوسی موفقه اونم نه درهمه موارد... بادوجین بازیکن درجه یک این نتایج واقعا افتضاحه...هرمربی ایرانی که می‌گذاشتیم بالای سرتیم حداقل به فینال می رسیدیم
ناشناس۷۴۷۴۶۳۱۵:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
موافق نیستم که ریالی از بیت المال خرج فوتبال حرفه ای بشود. از کوزه همان تراود که در اوست، با بزک سرمربی محتویات کوزه عوض نمیشه از تجربه چین درس بگیریم. مربی بزرگ چه افتخاری براش آورد؟ این حرف که می گویند نگاه درازمدت باید داشت هم مزخرف است. نگاه درازمدت فقط در سرمربی مشهور خلاصه نمی شود در زیرساخت ها و فوتبال پایه نمایان می شود
ناشناس۷۴۷۴۶۷۱۵:۱۶:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظر من عملکرد کی روش در این مدت هشت سال موفق آمیز بوده و سبک بازی تیم ملی و در شناسایی بازیکنان مستعد و معرفی به تیم ملی موفق عمل نموده است . حضور در دو جام جهانی مداوم و صعود بی دردسر و با اما و اگر و .... از مرحله مقدماتی و بردهای دیگر در تیم ملی بخشی از موفقیتهابی وی بوده است . در بازی دیروز هم روز بد تیم ملی بوده است که به ژاپن باختیم . در مجموع بنده از وی راضی هستم
ناشناس۷۴۷۴۶۸۱۵:۱۶:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
فوتبال نتیجه گرا و مبتنی بر نتیجه و آمار تهش میشه این چند سال هست که ما از نظر فیفا تیم اول ایران است آخرین باخت تیم ملی به تیم های آسیایی چند سال پیش است ما بهترین خط دفاع و بیشترین کلین شیت داشته ایم و هزار تا امار دیگه ولی هیچ کدام از این آمارها برای ما جام نشد و از این به بعد هم نخواهد شد ژاپن بدون این آمارها الان فینال آسیاست و بدون شک بهتریتن تیم آسیایی جام جهانی بود بخاطر نباختن و گل نخوردن با سیرالئون و تیم های دیگه بازی دوستانه انجام نداد ما الان آمار داریم و جام نداریم باید انتخاب کنیم که کدامشون را میخوایم ما جایی باختیم که در جام جهانی در مجموع سه بازی اندازه یک بازی مالکیت و و حتی لمس توپ نداشتیم و همه این عملکرد را تحسین کردیم
ناشناس۷۴۷۴۷۱۱۵:۱۶:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش را باید بکنند وزیر ورزش تا به این آقایان منظم و علمی کار کردن را یاد بدهد!!!
ناشناس۷۴۷۴۷۲۱۵:۱۸:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
باسلام ضمن تشکر : پیشنهاد می گردد در تمامی قراردادهای مربیان ورزشی از داخل کشور یا خارجی مشابه جام ملت های آسیا - آقای کی روش تا پایان جام نباشد بلکه حداقل 1 تا 3 ماه پس از پایان جام باشد زیرا هزینه های مالی و روانی جام را تماما مردم پرداخت کردند لذا شکست یا موفقیت بازبینی ، نقاط قوت و ضعف بررسی شود و افراد طرف قرارداد پاسخگو باشند .
محسن۷۴۷۴۷۶۱۵:۱۹:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بنده درباره رفتن و نرفتن کیروش نظری ندارم چون کارشناس فوتبال نیستم اما در مقام مدیریت تیم ملی باید عرض کنم (فارغ از نتایج تیم ملی) : کنار گذاشتن و رفع بازیکن سالاری و سند نزدن عضویت تیم ملی به نام افراد و ایجاد انگیزه برای تمامی فوتبالیست ها از جهت شانس حضور در تیم ملی کار کیروش قابل دفاع است .
ناشناس۷۴۷۴۸۳۱۵:۲۲:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش بهترین سرمربی ایرانه و باید بمونه
ناشناس۷۴۷۴۸۹۱۵:۲۵:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظرم تقصیر پزشکان است
ناشناس۷۴۷۴۹۳۱۵:۲۹:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش باید در ایران بماند و یک قیچی هم بدهند دستش تا چمن زمین تمرین پرسپولیس را کوتاه کند
شاید عمدی۷۴۷۵۰۴۱۵:۳۲:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
خوب که گل اول رونیگا کنید،بنظر میرسه بازیکنان ایران عمداَ زمینه سازی خوردن گل رو فراهم کردند.حتی بیرانوند هم حرکتهای سابقشو رو روی دفع این توپ از روی سر حریف انجام نداد.
ناشناس۷۴۷۵۲۸۱۵:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
8 سال به این بابا فرصت داده شد اخر کارش این شکست مفتضحانه است.
ناشناس۷۴۷۵۳۵۱۵:۴۵:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش عملکرد بسیار خوبی داشت, اصل مشکل ما فرهنگی است وفکری.اینکه درهمه حوزه ها افراد بی لیاقت صاحب قدرت هستند وهمه ملت را درگیر اظهار نظر میکنند عین بازیکنانی که بجای فوتبال درگیر داورهستند.حل مشکل نیازمند اظهار نظر عمومی نیست نیازمند اظهار نظر افراد ومدیران بادانش وتخصص ودارای عملکرد مناسب است
مهدی۷۴۷۵۳۶۱۵:۴۶:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
موافق با ماندنش هستم
رمضانی۷۴۷۵۵۹۱۵:۵۵:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
تیم ملی فوتبال ایران بیشتر نیاز به روانپزشک دارد تا مربی. دلیل باخت ایران مقابل ژاپن ضعف عصبی ،روانی و فرهنگی بازیکنان بود.
مونا۷۴۷۵۶۸۱۶:۰۰:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظرم جناب کیروش باید بروند نه به دلیل اینکه کار بلد نیستن به دلیل اینکه هنوز به عنوان یه مربی حرفه ای درست زمانی که تیمهایی مثل ژاپن درحال تمرین سخت بودن ایشان با درگیری های بی مورد با برانکو و پرداختن به حاشیه های بی مورد اصرار و رفتارهای کودکانه در انتخاب بازیکنان با تجربه ای مانند سید جلال و قوچان نژاد و ....از کار اصلی خود جا مانده و تمرکز تیم را برهم زده و باعث باخت و سر در گمی تیم مقابل تیم ژاپن شدند کاش جناب کیروش آنقدر که حرفه ای پول می گرفتن حرفه ای عمل می کردند
ناشناس۷۴۷۵۷۳۱۶:۰۲:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اگر این شکست خفت بار با مربی ایرانی پیش می امد یک متر زبانش دراز بود حالا از باخت او تمجید هم می شود !!! این یعنی خود باختگی. .
ناشناس۷۴۷۵۸۲۱۶:۰۴:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
متاسفانه برای خیلی ها هرچی خارحیش بهتره ! خارجی باشه کوفت باشه !
ناشناس۷۴۷۵۹۲۱۶:۰۸:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
باخت ما علت فرهنگی دارد چون ما ظرفیت هیچ چیزی را نداریم . چون آماده دعوا و درگیری هستیم . وقتی بازیکن ملی ما هنوز نمیداند حتی اعتراض هم راه دارد و کاپیتان مسئول صحبت با داور است انتظار بهتری نمیتوان داشت .
رسول مشهدي۷۴۷۵۹۸۱۶:۱۳:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ما به رفتار خودمان باختیم و ربطی به آقای کیروش ندارد.ضمن اینکه یک باخت در مقابل این همه برد چیزی نیست.
علی کریمی۷۴۷۶۰۱۱۶:۱۳:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
قبل از تصمیم گیری در مورد ماندن و یا رفتن کی روش ، دلایل باخت غیر منتظره مقابل ژاپن باید توسط کارشناسان و با حضور کی روش بررسی و گزارشی مکتوب تهیه و به عنوان یک سند مهم در فدراسیون فوتبال نگهداری شود.
ناشناس۷۴۷۶۱۴۱۶:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
یادمان باشد زمانی آرزویمان رفتن به جام جهانی بود ولی حالا دنبال شکست دادن تیمهای بزرگ اروپایی و رفتن به مرحله دوم هستیم ، زمانی رسیدن به نیمه نهایی آرزوی ایرانیان در جام ملتها بود اما حالا کمتر از قهرمانی را شکست می دانیم ، خوب چه کسی این توقع را در ما ایجاد کرد ، زمانی دو یا سه بازکن لژیونر داشتیم الان بالای ده نفر داریم ، چه کسی باعث شناسایی این همه استعداد شد . کیروش با همه جنگید تا بتواند آرزوهای یک ملت را برآورده کند ، حیف است کارش را نیمه کاره رها کند .
ناشناس۷۴۷۶۵۰۱۶:۲۹:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش اخلاق خاصی داشت مثل خیلی از مربی های بزرگ ، در نهایت ما از دانش و فوتبالی بودن ایشان بهره برداری لازم را نبردیم چون خودمان او را وارد حاشیه و علیه اش موضع گرفتیم( اکثر باند مربیان و بازیکنان سالارها) کی روش در فوتبال ایران مجبور بود بجنگه تا حداقل ها برای تیم ملی بدست آورد( از پیراهن ، زمین و اردو بگیر الا اخر) در کل عملکرد کی روش برای تیم ملی خوب بود فوتبال نابسمان ما را ، لیگ فقط به اسم حرفه ای ، بدون زیر ساخت........ 2 بار بدون دغدغه به جام جهانی برد و در رنکینگ همیشه اول بودیم و تیم دارای شخصیت تیمی شده و بدون بازیکن سالاری و با اتحادی را تشکیل داده بود و به خوبی نسل فوتبال ما را عوض کرد. علت اینکه ما از این باخت خیلی ناراحت شدیم این بود که می دانیم آین اخرین فرصت ما برای قهرمانی بود چون ژاپن ، کره، قطر ، عربستان ، ازبکستان و... با برنامه ریزی و فراهم کردن امکانات زیر ساخت و فوتبال پایه به سرعت در حال پیشرفت هستند و رسیدن به جام در سالهای بعد هم برای ما سخت تر خواهد شد ما می خواستیم قهرمان بشیم تا چندین سال با این این عنوان به خواب بریم .... کی روش در یکی از مصاحبه هایش حرف قشنگی زد که برای رشد یک نهال یک شبه نمی شه مرتب بهش آب داد تا رشد کند بلکه باید در مدت زمان از قبل اینکار را انجام داد ما قبلش در فوتبال در باشگاههای آسیا به ژاپن باخته بودیم و همان جا فوتبال برتر آنها در مقابل خود دیده بودیم! من برای رفتن یا ماندن کی روش نظری ندارم فقط می دانم برای اینکه از غافله عقب نیافتیم باید فوتبالمان را زیر رو کنیم مثل والیبال با برنامه و هدفمند حرکت کنیم( هر چند والیبال هم در حال برگشت به عقبه) فقط امیدوارم که در فوتبال برگشت به عقب نکنیم
م۷۴۷۶۶۲۱۶:۳۲:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
فوتبال است و یک اتفاق طبیعی افتاده. برای هر تیمی هم میفته. حرف و حدیث های بیخودی معنا ندارد. مقصر اصلی هم بازیکنان بودند که غفلت کردند. در بازی با چین دقت کردند و سه گل زدند. اما در مقابل ژاپن غفلت کردند و سردرگم شدند
پیمان۷۴۸۲۸۵۰۰:۲۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ربطی نداره. چین واقعا بچگانه و مسخره بازی میکرد اما ژاپن از همون اول که دیدم فهمیدم برنده میشه.
محمد عوام۷۴۷۶۷۶۱۶:۳۵:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
از فوتبال متنفرم و اگر قرار است پولی خرج ورزش بشود خرج ورزش همگانی و سلامت مردم گردد! فوتبال را بدهید دست بخش خصوصی تا هر کاری با پول خودشان میخواهند بکنند!
ناشناس۷۴۷۶۹۷۱۶:۴۱:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
مشکل این فوتبال با رفتن یا ماندن کیروش حل نمیشه. واقعیت اینه که باید به صورت ساختاری و ریشه ای و با برنامه ریزی بلندمدت حل بشه. اگر این اتفاق بیافته قطعا فوتبال ما به خیلی جاها خواهد رسید
ناشناس۷۴۷۷۰۱۱۶:۴۳:۳۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به نظر من نباید این همه برای فوتبال هزینه کنیم ، هزینه فوتبال را باید صرف پیشرفت ورزش های باستانی و کشتی نماییم در ضمن اگر هم بخواهیم برای فوتبال هم سرمایه گزاری کنیم باید از سرمربی بومی استفاده شود نه یک سرمربی خارجی که همیشه ناز می کند و باید نازش را بکشیم ، کیروش هرچه زودتر خاک ایران را تر ک نماید بهتر است.
رامتین۷۴۷۷۴۴۱۷:۰۹:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
با سلام از نظر فنی کار کیروش بد نیست در مورد ماندنش باید اهل فن نظر بدن ولی یه چیز را میخوام عرض کنم هر موقع تیم ملی بازی داشت برای دیدنش لحظه شماری میکردم در این دوره با هیاهویی که کیروش انداخت اصلا انگیزه ای برای دیدن بازی نداشتم به عبارتی بی تفاوت بودم در دیدن فوتبال تیم ملی دلیلش هم غرور کیروش بود
ناشناس۷۴۷۷۶۹۱۷:۲۵:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
با قدر دانی از زحمات کی روش بدلیل اینکه ایشون ۸ سال زمان برای گرفتن یک جام داشتند و نتونستند پس باید برود.
ناصر۷۴۷۸۰۰۱۷:۳۶:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش زحمت خودشوکشید البته با خیلی ها که موافق بودنش وساختنش وبهبود تیم ملی نبودند جنگید اما باخت دیروز ما درمقابل ژاپن مسخره وبچگانه بود شما تاکنون در کدام مسابقات جهانی واروپایی وآسیایی دیده اید که دربازی حساس مثل دیروز 5 بازیکن تیم بدون توقف بازی وسوت داور بازی رو رها کنند وبه داوری معترض شوند بله فوتبال برد وباخت داره اما نه به اینصورت .مادیروز بخاطر اشتباهات فردی باختیم واگر سرداردرنیمه اول موقعیت هاش گُل میشد الان این حرف وحدیث هانبود حالا اکه کیروش بمونه یابره درصورت مسئله فرقی نمیکنه مشکل ازماست که برماست
ناشناس۷۴۷۸۰۵۱۷:۴۶:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
علیرضا: 8سال برای کیروش کافی بود تا هرکاری که برای پیشرفت فوتبال می توانست انجام بدهد در خود کشورهای انگلستان و اسپانیا هم همیشه دنبال فوتبال مدرن و با سبکهای جدید هستندبهتر است تا برای تیم ملی یک مربی آشناومتخصص باتجربه و متبحّر انتخاب شود.
محمد۷۴۷۸۱۴۱۷:۵۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
با ماندن کیروش موافقم
ناشناس۷۴۷۸۵۹۱۸:۲۴:۱۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ایشان دیگه جایی در تیم ملی نباید داشته باشن... بازی دیروز منو یاد بازی بحرین مقدماتی جام جهانی 2002 انداخت... باید پول هایی که به عنوان پاداش به بازیکنان هم تو این جام دادن ازشون پس بگیرن چون در اولین محک جدی تو جام گند زدن به امید ملت...این پول ها از مالیات امثال من به اونا پرداخت شده
ناشناس۷۴۷۸۸۱۱۸:۳۸:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
دست انگلیس در کار بود
فوتبال دوست۷۴۷۹۰۳۱۸:۴۸:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بعد از ۸ سال نه کیروش چیزی داره بده به تیم نه تیم ملی انگیزه ای خواهد داشت برای اجرای اندرزهای تکراری کیروش
ابراهیم۷۴۷۹۰۴۱۸:۵۱:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کی روش بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران است اشتباه بچه گانه بازیکنان را به پای ایشون نویسیم ای کاش بمونه
ناشناس۷۴۷۹۳۸۱۹:۱۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۹
ماندن کیروش یعنی ادامه دودستگی در فوتبال ایران . هر کاری که قرار بود در این 8سال انجام بده ، انجام داد .
ناشناس۷۴۷۹۵۳۱۹:۳۸:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۹
1- زمانی که صعود به جام جهانی آرزو بود سهمیه آسیا 2 یا 3 تیم بود ( سال 98 3 سهمیه مستقیم + پلی آف با اقیانوسیه) در حال حاضر آسیا عملا" 5 سهمیه دارد که در هر حال معمولا" ایران یکی از 5 تیم برتر آسیا است 2- دستمزد کیروش را با مایلی کهن و سایر مربیان وطنی مقایسه کنید و بعد نتیجه بگیرید که کیروش کاری کرد یا نه 3- در جام جهانی از نظر آمار ایران میان آسیایی ها بهترین دفاع و بدترین حمله را داشت 4- برد ایران مقابل مراکش حاصل گل به خودی و گل ایران مقابل پرتقال حاصل تنها خطای داوری با وجود VAR بود 5- در 8 سال حضور کیروش حتی یک بازیکن ایرانی جایگاهی نزدیک به ستاره های سابق مانند دایی ، مهدوی کیا , عزیزی ، علی کریمی و کریم باقری نیافت و تکیه کیروش بیشتر به بازیکنانی بود که در ضعیف ترین لیگ های خارج کشور شاغل بودند . 6- کیروش عامل تفرقه و دو دستگی در میان هوادارن فوتبال ایران شد 7- لج بازی های کودکانه در دعوت بازیکنان شایسته عملا" باعث شد بسیاری از بازیکنان مستعد در این سال ها پشت دیوار تیم ملی بمانند . 8- فراموش نکنیم زمانی سهمیه آسیا فقط یک تیم بود حشمت مهاجرانی که مربی وطنی بود تیم را به جام جهانی برد ولی همین فرد در مکتب مربی بزرگی به نام اوفارل پرورش یافت اما با رفتن کیروش هیچ میراثی از وی در فوتبال ایران نخواهد ماند 9- و در پایان باید به مافیایی در مطبوعات اشاره کرد که در این سال ها نتایج متوسط یک مربی معمولی را به عنوان نتایج خارق العاده نشان دادند ازبرنامه 90 گرفته تا قلم به مزدهایی که در سایت ها و مطبوعات قلب واقعیت کردند و بعد از 8 سال حضور کیروش آنچه نصیب ما شد یک هیچ بزرگ بود و بس .
ناشناس۷۴۷۹۷۷۱۹:۵۲:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اگر لحظه ای منطقی و بدون حب و بغض بیاندیشی به این نتیجه می رسیم که کیروش بهترین مربی تاریخ ایران بوده و باید بماند.
ناشناس۷۴۷۹۷۹۱۹:۵۲:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
بهتر از کی روش دنبال چه کسی هستید؟
ناشناس۷۴۸۱۴۰۲۱:۴۸:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش که هیچی برای ما نداشت! منظورت مقام چهارم در آسیاست یا به همراه 20 تیم از آسیا به جام جهانی رفتن؟!
ناشناس۷۴۷۹۹۳۲۰:۰۳:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش باید بعد از جام جهانی میرفت. کیروش نظم تیمی و پاسکاری رو به تیم ما آورد اما دیگه هیچ. حتی پاسکاری سریع هم به درد بازیکنان ما نمیخوره چون دقتشون رو میاره پایین و برتری تکنیکیشون کم میشه. کیروش مشخص بود که اصلا روی ضربات سر و سانتر کار نکرده بود و با اینکه اینهمه سانتر کردیم به ندرت ضربه سر درستی زدیم. روی شوتها هم اصلا کار نشده بود. در مورد نفوذ به عمق هم بی برنامه بودیم و مشخص بود که تاکتیهای خاص و مشخصی تمرین نشده. در مورد دفاع هم مشخص بود که ناهماهنگ هستند. همیشه یک دفاع آخر باتجربه و آگاه میتونه جلوی مشکلاتی مثل اون اشتباه گل اول رو بگیره و به تیم نظم بده. ادامه حضور کیروش یعنی نابودی فوتبال ما. یعنی دیگه کسی مثل علی دایی و خداد عزیزی نخواهیم داشت. یعنی بازیکنانمون افت میکنن چون بازیکنان خوب دعوت نمیشن و یا اگر هم دعوت بشن تاکتیک درستی بهشون آموزش داده نمیشه بجز اطلاعت محض. تازه از نظر رفتاری هم کیروش دایم برای تیم حاشیه درست میکنه و کاری میکرد که برخی طرفداران برخی تیمها با تیم ملی مساله پیدا کنند.
rassharif۷۴۷۹۹۵۲۰:۰۴:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۹
این یک سوال عامیانه است. بستگی به گزینه های کنار کیروش دارد. به نظر م اگ مربی ای باشه که روی اعصاب ش مسلط باشه برای ما ایرانی ها بهتره. اگ وسط بازی اون طوری استرس نمیگرفت، بازیکن ها صد مرتبه بد تر نمی شدن. سردار خشن نمیشد.
عبدالله۷۴۸۰۱۵۲۰:۱۸:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
اقای کیروش با کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه ای مثل سید جلال در خط دفاعی اشتباه بزرگی کردند و تاوان آن رو هم تیم ملی داد
ناشناس۷۴۸۱۳۸۲۱:۴۷:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۹
به حرف های قلعه نویی در این مورد رجوع کنید! کیروش دیگر تمام شده است
نبی۷۴۸۱۷۳۲۲:۲۵:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۹
از رفتن مربی با دانشی مثل کی روش ما بیشتر ضرر میکنیم ولی ایرادات موجود در قرارداد احتمالی اتی اصلاح بشه ممنون
حمیدرضا۷۴۸۱۸۰۲۲:۳۳:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۹
کیروش مربی بزرگی بود که به نیمکت تیم ملی شخصیت داده بود . امیدوارم اگر قرار است نباشد یک نفر بهتر از اون را بیارن بالای سر تیم ملی . درصدی از شادی عمومی مردم ایران مدیون او هستیم و اگر این بی تجربگی یچه ها نبود ما هزار سال دیگه هم از ژاپن گل نمیخوردیم شاید تو ضربات پنالتی حذف میشدیم . کیروش دوستت داریم
ناشناس۷۴۸۲۵۹۰۰:۰۴:۲۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بهترین کار این است که در فوتبال ایران تخته شود و خیال مردم راحت شود. این فوتبال غیر از خرج، بی اخلاقی و اعصاب خوردکنی نتیجه ای ندارد.
ناشناس۷۴۸۲۶۴۰۰:۱۲:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کی روش وتیم ملی قابل تقدیر ند وبا شایستگی جز چهار تیم اسیا شدند . درجام جهانی برزیل 6 گل ازالمان خورد ایا فوتبال برزیل ضعیف بود فوتبال اتفاقات غیر قابل پیش بینی دارد درپایان تیم ملی وکی روش عملکرده خوبی داشتند
ناشناس۷۴۸۳۱۴۰۰:۵۵:۱۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
هنوز متوجه نشده ایم که تیم ملی و موفقیت ان علت نیست بلکه معلول داشتن باشگاه های موفق است در همه سطوح از پایه گرفته تا بزرگسال اقای کیروش هم به مانند همه مربی ها کوچ هست نه معلم اخلاق نه رونشانس نه تحلیل گر مسایل سیاسی فقط باید انتظار کوچینگ داشت چه از ایشان چه از هر سر مربی دیگری
ناشناس۷۴۸۳۱۹۰۱:۰۴:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عمر مدیریتی هر فرد در یک سمت نهایتا ۸ سال است . با توجه به بضاعت موجود بیشتر از این نخواهیم داشت.
ناشناس۷۴۸۳۲۲۰۱:۱۰:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مشکل اصلی بازیکنان تیم ملی ما اشتباهاتشون نیست بلکه خلق و خوی رفتار و عادت بد آنهاست ، اشتباه یک بار دو بار پذیرفته است بیش از آن دگه مشکل رفتاریه، وجود یک روانشناس آشنا به ورزش بین بچه ها یک ضرورته
علي۷۴۸۳۳۶۰۲:۰۸:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بایدتیم ملی فوتبال ایران منحل بشه ورزش فوتبال مال ایران نیست فقط بهانه ای برای غارت بیت المال ازطرف دلالان وفوتبالیستها
ناشناس۷۴۸۵۵۵۰۹:۴۰:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
وقتی برای کتک کاری با بازیکن حریف پادشا یک میلیون دلاری می گیرندو مجازات نمی شوند یعنی روش همینه، مربی چکاره است؟!
ناشناس۷۴۸۵۵۸۰۹:۴۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پرسش غلط با سوء مدیریت فوتبال موافقید یا نه! مربی نقش بیشتری دارد یا مدیر کم سواد اختلاسی؟!
سعید۷۴۹۵۹۴۱۵:۱۷:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اصولا سوال درستی مطرح نشده. مشکل فوتبال ما از کیروش و مربی نیست. مدیران ورزشی ما حتی اگر موفق شوند بهترین مربی دنیا را برای تیم ملی فوتبال ایران بیاورند، باز هم مشکلاتی خواهند داشت که قادر به حل آن نخواهند بود. کشور قطر را ببینید مربی گمنامی را سالهاست اورده تا در فوتبال آن کشور از سطح پایه تا تمام سطوح و تیم ملی با هدف موفقیت در جام جهانی 2020 کار زیربنایی انجام دهد. نتیجه کارش را همین حالا در جام ملت ها و در برد تاریخی تیم ملی فوتبال قطر مقابل امارات عربی در زمین کشور امارات و تحت فشار روانی تماشاگران اماراتی دیدیم. مشکل ورزش ما وجود مدیرانی است که غالباً نگاهی کوتاه مدت، سطحی و نتیجه گرا دارند و حاضر نیستند بصورت درازمدت برنامه ریزی، تلاش هزینه و مجاهدت کنند تا نکند میوه تلاششان را دیگران در آینده بچینند. اگر مدیران ورزشی ما با همین کیروش با این تفکر و نگاه بلند مدت و استراتژیک قرارداد امضا کرده بودن ، پس از هشت سال قطعا نتیجه کار کیروش متفاوت از چیزی بود که الان حاصل شده. بله مشکل اصلی مدیران و تصمیم گیران ورزش کشورو البته مقامات مافوق و نصب کننده آنان هستند که فاقد شرایط لازم برای ایفای چنین نقش و مسیولیتی هستند. والا استعداد در ورزش کشور پهناور و دلاور خیز ما الی ماشاالله فراوان است و البته ملتی که همواره عاشق و قدردان قهرمانان افتخارآفرینش است. آنچه حلقه مفقوده است مدیران ارزشمند و با تفکری درازمدت و استراتژیک است. ورزش کشور ما شده عرصه ترکتازی آدم هایی که از صحنه سیاست کناره گرفته یا کنار زده شده اند.در المپیک 2012 لندن به همت غیور مردان جوان کشورمان با بیشترین مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم میکردند، رتبه 17 توزیع مدال را با کسب 12 مدال در بین کشورهای جهان کسب کردیم. یعنی در میان 20 قدرت اول ورزش جهان جای گرفتیم ، اما این مدیران و تصمیم گیران بی برنامه، بی هدف، کوته نگر و سیاست ورز بجای اینکه بلافاصله پس از المپیک لندن بنشینند و برنامه درازمدتی طی مدت چهار سال برای ارتقای این دستاورد در المپیک 2016 ریودوژانیرو را تدوین و با بسیج همه ظرفیت ها آنرا عملی کنند، افتادند به جان یکدیگر برای تصاحب پست و مقام و موقعیت و رقابت و اولویت شان در مبارزه و پیشی گرفتن از یکدیگر بوده برای کسب موقعیت و مقام و تیول سازی در فدراسیون های ورزشی. در نتیجه دیدیم که کاروان ورزش کشور در المپیک 2016 با مشکلات عدیده، ناهماهنگی ها ونابسامانی ها تنها توانست با کسب 8 مدال رتبه 25 را کسب نماید. آری این آئینه تمام نمای وضعیت ورزش کشور است که گویی بدست نا اهلان افتاده است. بنا بر این اساساً باید بجای این سوال، پرسش مناسبتر و درستی را طرح نمایید.
ناشناس۷۴۹۶۸۶۱۵:۵۱:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کیروش یک مربی درجه 3 اروپایی بود. او از رودررو شدن با رقبای بزرگ و حتی همسطح ایران ترس داشت! به بازی های تدارکاتی ایران در هشت سال مربیگری او نگاه کنید؛ فلسفه بازی تدارکاتی، شناخت نقاط ضعف تیم است. نقاط ضعف کی نمایان می شود؟ هنگامی که ما با یک تیم قوی رودررو شویم. اما کیروش به جای تیم هایی مثل ژاپن، عربستان، استرالیا و کره جنوبی در آسیا و تیم های بزرگ اروپایی و آمریکای جنوبی، با تیم هایی که حتی تیم ملی نبودند مانند ماداگاسکار، سیرالئون و پاپوا گینه نو بازی برگزار می کرد. او به خوبی از میزان دانش و توانایی خود آگاهی داشت و می دانست که ایران را نمی تواند به یک تیم بزرگ تبدیل کند. به همین جهت دست به دامن آماری شد که هیچ ارزشی برای ما نداشتند: 1. رنکینگ یک ایران در آسیا برای این کار باید هر از گاهی بازی تدارکاتی انجام می داد و با توجه به فرمول محاسبه امتیازی فیفا، هر برد در بازی تدارکاتی باعث بالا رفتن جایگاه تیم ها می شود. چه تیمی بهتر از تیم های ضعیف! 2. شکست ها و گل خورده های کم رو آوردن به دفاع اتوبوسی در بازی های رسمی و باز هم انتخاب تیم های ضعیف برای بازی های تدارکاتی نکته آخر: کیروش هر جا برود، به اندازه ایران حقوق بالا به او نمی دهند. او هیچ گاه دوست نداشت و ندارد که این حقوق بالا را از دست بدهد. علت این که هر از گاهی دم از رفتن می زد، فقط و فقط وارد کردن فشار بر مسئولین فدراسیون برای نگه داشتن او بود. این یکی از شگردهای ... او بود. او تنها برای پول در ایران ماند، نه برای کسب افتخار برای ایرانیان.
ناشناس۷۵۰۴۴۷۰۰:۳۳:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
کارلوس کیروش واقعا زحمت کشید بلکه بهتر از این هم میشد ولی باز هم زنده باد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین