شوهرم حتی حلقه ازدواجم را فروخت تا «شیشه» تهیه کند

گروه حوادث الف،   3971109050 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

من فقط یک قربانی هستم؛ دختر 14 ساله‌ای که اسیر خودخواهی‌های مادر و قربانی اعتیاد پدر شدم. از روزی که فهمیدم مادرم به سراغ مرد 38 ساله ای رفته است تا با من ازدواج کند و از این طریق به خواسته‌های خودش برسد، روح و روانم به هم ریخته است اما ...

زن 14 ساله که با مانتوی فرم مدرسه وارد کلانتری شده بود، در حالی که بیان می کرد برای شکایت از همسرم چند ساعتی از مدیر مدرسه اجازه گرفته ام، درباره داستان تلخ زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گفت: فرزند ارشد خانواده هستم و به همراه برادر 10 ساله‌ام در کنار پدر و مادری زندگی می کردیم که تنفر از یکدیگر تنها احساس شان در زندگی بود. آن ها به نفرت از یکدیگر عشق می ورزیدند و مدام با مشاجره و توهین به این موضوع دامن می زدند. پدرم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و همواره با مادرم درگیر بود اگرچه من و برادرم شاهد این صحنه های رقت انگیز بودیم اما هیچ کاری از دست مان ساخته نبود. با این حال اعتیاد پدر تنها مشکل مادرم نبود بلکه او نمی توانست ارتباط غیرمتعارف پدرم با یک زن غریبه را تحمل کند.

مادرم آن قدر از این موضوع زجر می کشید که در نهایت تصمیم به طلاق گرفت اما پدرم همیشه مرا بهانه محکمی برای طلاق ندادن مادرم می‌دانست و می گفت: «تا زمانی که «نسترن» ازدواج نکند و خیالم از طرف او راحت نشود تو را طلاق نمی‌دهم» این شرط پدرم تنها سدی بود که از جدایی آن ها جلوگیری می کرد. هنوز مدت زیادی از بیان این شرط نگذشته بود که شبی مادرم مرا به گوشه آشپزخانه کشاند و ماجرای خواستگاری «سینا» را مطرح کرد. وقتی فهمیدم او 38 ساله است و 24 سال اختلاف سنی داریم از شدت تعجب زبانم بند آمده بود و خیره به مادرم می‌نگریستم اما آن شب مادرم آن قدر از جمال و کمال «سینا» سخن گفت که می‌خواست رویای یک ازدواج زیبا را برایم به تصویر بکشد اما در پایان این گفت وگو جمله ای بر زبان راند که اشک در چشمانم حلقه زد و دیگر نتوانستم با این ازدواج مخالفت کنم. مادرم گفت: اگر تو ازدواج کنی و به خانه بخت بروی آن وقت من هم از این زندگی نکبت بار رها می شوم و به دنبال سرنوشت خودم می روم. چند روز بعد من در محضر ازدواج و طلاق «بله» را گفتم و بدین ترتیب پدر و مادرم نیز از یکدیگر جدا شدند.

بعد از این ماجرا پدرم آن زن غریبه را به عقد خودش درآورد و مادرم نیز به خانه خواهرش اسباب کشی کرد. مرا هم به مادرشوهرم سپردند تا در کنار نامزدم به تحصیل ادامه بدهم ولی هنوز یک هفته از این آشفتگی و سرگردانی نگذشته بود که رفتارهای عجیب و غریب سینا نگرانم کرد. او حرکاتی خشن و رفتارهایی شبیه پدرم داشت. وقتی فهمیدم نامزدم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد، گذشته مادرم را در آینده خودم دیدم. سینا حتی حلقه ازدواجم را فروخت تا «شیشه» تهیه کند و من هر روز با چشمانی گریان و روحی آشفته روانه مدرسه می شدم. او وقتی با مصرف مواد مخدر صنعتی دچار توهم می شد، مرا تا سر حد مرگ کتک می زد، حتی دستانم را با چاقو مجروح می کرد و بعد از آن وقتی به خودش می آمد منکر رفتارهایش می‌شد.

او نه تنها مرا برای خرید مواد مخدر به خیابان می فرستاد بلکه مجبورم می‌کرد مشروبات الکلی مصرف کنم. به ناچار حقیقت ماجرا را با مادرم در میان گذاشتم و او مرا نزد خودش به خانه خاله ام برد تا برای گرفتن طلاق کمکم کند. آن جا بود که از صحبت‌های پنهانی مادر و خاله ام فهمیدم مادرم خودش از سینا خواسته بود مرا خواستگاری کند. با این حال درس را رها نکردم و با کمک خیران در مسجد محله روزگارمان را می گذرانیم اما باز هم سینا در مسیر مدرسه برایم ایجاد مزاحمت می کرد که با سر و صدای من پلیس در محل حاضر شد و من به کلانتری آمدم تا ...
شایان ذکر است با دستور سروان ولیان (رئیس کلانتری پنجتن) پرونده ای در این باره تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

روزنامه خراسان/ ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۴۷۷۱۰۱۶:۴۷:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۹
نه به ازدواج کودکان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین