داورزنی: صلاح نیست به مصاحبه کی‌روش ورود کنیم

گروه ورزشی الف،   3971107099 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به مصاحبه تندی که سرمربی تیم ملی فردای دریافت پاداش از این وزارتخانه انجام داده بود گفت: فعلا صلاح نیست به این موضوع ورود کنیم.

به گزارش مهر، محمدرضا داورزنی ظهر امروز و پس از برگزاری نشست تشریح فعالیت های ورزش در چهل سالگی انقلاب به پرسش هایی در مورد اتفاقات روز ورزش پاسخ داد که یکی از آنها مصاحبه تند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود.

صلاح نیست به مصاحبه کی روش ورود کنیم
داورزنی در پاسخ به این پرسش که «شب اهدا پاداش وزارت ورزش به اعضای تیم ملی چه اتفاقی افتاد که کی روش فردای همان روز تندترین مصاحبه را علیه وزیر ورزش انجام داد؟» گفت: الان زمان خوبی برای ورود به این بحث ها نیست. من هم صلاح نمی دانم که در این مورد اظهار نظری داشته باشم. همه باید تلاش کنیم با وحدت و اتحادی که ایجاد شده است به تیم ملی کمک کنیم که ان شالله روز ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه فجر جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. ما صلاح نمی دانیم به این مباحث ورود کنیم شما هم ورود نکنید!

منتظر استعلام از مجلس هستیم
وی در مورد تعیین تکلیف برخی انتخابات فدراسیون ها که به دلیل بازنشسته بودن روسای هیات ها به تعویض افتاده است گفت: ما آمادگی برگزاری مجامع را داریم اما باید مجلس تکلیف روسای بازنشسته را مشخص کند. براساس اساسنامه ای که وجود دارد روسای هیات ها شامل قانون منع به کار گیری بازنشسته می شوند و طبق نظر دوستان باید این اساسنامه اصلاح شود. ما زا مجلس استعلام گرفته ایم که پاسخ مستندی داشته باشیم. به محض اینکه این مشکل حل شود انتخابات فدراسیون ها را برگزار خواهیم کرد. 

بازیکنان تیم ملی فوتبال معاف نمی شوند
وی در پاسخ به این پرسش که اگر تیم ملی فوتبال ایران قهرمان آسیا شود، بازیکنان سرباز این تیم از انجام خدمت معاف خواهند شد گفت: این جزو تصمیماتی است که باید از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اتخاذ شود. درحال حاضر این قانون شامل حال ورزشکارانی می شود که در بازیهای آسیایی و المپیک مدال کسب کنند. برای قهرمانی تیم ملی فوتبال هنوز تصمیمی گرفته نشده است و در حوزه اختیارات ما هم نیست. 

از تصمیم فدراسیون فوتبال حمایت می کنیم
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد ماندن یا رفتن کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: اساسا شان وزارت ورزش نیست که بخواهد در امور داخلی فدراسیون ها دخالت کند. وظیفه وزارت ورزش نظارت و حمایت بر عملکرد فدراسیون هاست. اصولا تصمیم گیری در مورد مربیان خارحی نه تنها در فوتبال بلکه در همه فدراسیون ها با خود فدراسیون است. آنها شرایط را بررسی می کنند و دلایل را به وزارت ورزش منتقل می کنند و ما هم معمولا حمایت کرده ایم. در مورد کی روش هم هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیر ما حمایت می کنیم.

حضور ساکت و عباباف کنار تیم ملی مشکلی ندارد
محمدرضا داورزنی در مورد حضور چند بازنشسته کنار تیم ملی فوتبال در امارات گفت: آقایان ساکت و عباباف از زحمتکشان ورزش هستند و منعی برای همراهی تیم ملی ندارند. قانون اجازه داده است که افراد بازنشسته در برخی پست ها فعالیت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

هیات مدیره استقلال و پرسپولیس چه شد؟
وی در پاسخ به این پرسش که چرا معرفی اعضای جدید هیات  مدیره اسقلال و پرسپولیس به امروز و فردا موکول می شود گفت: مسئولیت این کار با وزیر ورزش است. آنچه مسلم است خواست و ارائه وزارت ورزش واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است اما تا زمانی که این دو باشگاه واگذار شود مسئولیتش با شخص وزیر است و ایشان و مجمع دو باشگاه در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد. 

منتظر تعیین تکلیف فرجی هستیم
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد شرایط حضور صادق فرجی در انتخابات فدراسیون کاراته گفت: ایشان از دیوان عدالت اداری خواسته اند که اعاده به خدمت شوند. ما هم منتظر پاسخ دریافت نامه ایشان هستیم. اگر تا روز برگزاری مجمع ایشان بتوانند مجوز بازگشت به کار را داشته باشند می توانند در انتخابات حضور داشته باشند در غیر ای صورت انتخابات بدون حضور وی برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۴۳۹۰۸۱۶:۳۲:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
مربی ای بهتر از کی روش به ایران نخواهد آمد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین