حاجی‌دلیگانی مطرح کرد؛ پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان

گروه اقتصادی الف،   3971107050 ۶۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیشنهاد ما این است که در بودجه ۹۸ به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان، ۵۰۰ هزار تومان به صورت ثابت به دریافتی همه آنان اضافه شود.

حاجی‌دلیگانی مطرح کرد؛ پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با مهر، درباره میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در بودجه ۹۸، گفت: با توجه به تورم شدید و فشارهای اقتصادی باید حقوق کارکنان دولت افزایش یابد.

وی ادامه داد: معمولا در بودجه‌های سنواتی مدل‌های مختلفی برای افزایش حقوق در نظر گرفته می‌شود که تجربه نشان می‌دهد افزایش حقوق‌ها بر مبنای درصد عادلانه نیست و تاثیر چندانی در بهبود معیشت کارکنانی که حقوقشان ناچیز است، ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در بودجه سال ۹۸، تصریح کرد: تصویب این پیشنهاد به نفع افرادی است که پایه حقوقی بالاتری دارند اما تاثیر چندانی بر زندگی کارمندانی که پایه حقوقی کمتری دارند،  ندارد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه بهتر است به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان،  مبلغ ثابتی به دریافتی همه آنان اضافه شود، گفت: پیشنهاد ما افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق همه کارمندان است چرا که از این طریق فاصله درآمدی کسانی که حقوق ناچیزی می‌گیرند با نجومی‌بگیران کاهش می‌یابد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۴۳۰۴۶۰۹:۱۹:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۷
این کار یعنی افزایش تورم بهتره بعضی کالاها ی اساسی مثل برنج و روغن و...به اونها داده بشه که هم با پایین آمدن تقاضای اون کالا در بازار قیمت کنترل بشه هم باعث تورم نشه
ناشناس۷۴۳۱۴۹۱۰:۱۱:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
وقتی میگی اونها ، یعنی تو .. از اونها هستی وقتی تو میگی اونها یعنی وضع جیبت آنقدر خوبه که از بال نگاه میکنی و حقوقی را که حق حقوق بگیرها است صدقه فرض می کنی. نه ! ...
مجید۷۴۳۱۶۰۱۰:۱۶:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
عجب پیشنهاد شگفت انگیزی !!! 500 هزار تومان یعنی 20% و شاید در اکثر موارد زیر 20%
ناشناس۷۴۳۵۶۰۱۳:۱۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
ختم کلام طبق اعلام مراجع مختلف، متوسط حقوق کارمندها 750 دلار یعنی حدود 3 میلیون بوده، حداقل همون 750 دلار یعنی هفت و نیم میلیون حق ما است یعنی دو ونیم برابر. تا به حال شنیدید که یکی از این مسولین به این حقیقت اشاره کنن؟!
ناشناس۷۴۳۷۱۱۱۴:۲۰:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
500 هزار تومان برای حقوق های زیر 2.5 میلیون یعنی بیشتر از 20 درصد و برای حقوق های بالای 2.5 میلیون یعنی کمتر از 20 درصد. این روش از افزایش 20 درصدی کلی بهتر است (با دیدگاه عدم افزایش شکاف حقوقی). اما از دیدگاه تورمی شاید بتوان روش های ترکیبی بهتری ارائه نمود
ناشناس۷۴۳۷۹۰۱۵:۱۰:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
حتی 20 درصد را هم به مردم روا نمی دارند!!! بابا بی انصاف پول ملی دیگه ارزشی نداره چرا نمی فهمی!! والله تقصیر شما نیست تقصیر خودماست که شما را انتخاب می کنیم تا برامون تصمیم بگیرید.
ناشناس۷۴۳۲۷۳۱۱:۰۹:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۷
اقای نماینده قانون گذار : براساس نص قانون باید حقوق کارمندان متناسب با تورم افزایش پیدا کند یعنی حداقل 3 برابر شود
ناشناس۷۴۳۴۳۷۱۲:۲۵:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۷
باید فاصله بین حقوق ها کم شود.
ناشناس۷۴۳۸۳۴۱۵:۳۲:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
بله موافقم باید حقوقهای بالا کاهش پیدا کند تا به حقوق های پایین برسد یعنی مثلا اگر خدمتگذار اداره ۲ میلیون و مهندس ارشد آن ۱۰ میلیون میگرند باید حقوق مهندس ارشد را به دو و دویست هزار تومان و حقوق خدمتگذار را به یک میلیون و پانصد هزار تومان کاهش بدهند تا این دوستمان راضی شود و تورم هم افزایش پیدا نکند
علی۷۴۳۵۰۰۱۲:۵۱:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
عجب؟ شما خودت حقوق بگیر هستی؟
ناشناس۷۴۳۵۱۲۱۲:۵۴:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
تحقیق و تفحص از بانک ها و بانک مرکزی چه زمانی انجام میشود 5 سال است اینکار می خواهد انجام شود ولی به دلایل نامعلومی به تاخیر می افتد
ناشناس۷۴۳۶۶۲۱۴:۰۲:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۷
تورم که حقوق بره بلا یا نره افزتایش خواهد داشت حداقل یه پولی به مردم برسه خدا نگذره از نیلی و دوستانش که اقفزایش حقوق کارمندان را عامل افزایش تورم دونستن ولی با بانکها که نقدینگی چاپ می کنن کاری ندارن
ناشناس۷۴۴۱۰۰۱۹:۰۷:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۷
همه کارمندها که ما تا حالا دیدیم وضع شون خوبه حداقل ماشین و خونه را دارند شرکتهای تعاونی شون همیشه جنس نصف قیمت به اونها می ده . حق مسافرت به شمال و مشهد و ..... دارند بیمه های طلایی درمانی دارند وام ها با بهره کم دارند دیگه چی می خواهند .
کارمندان اصلاح طلب۷۴۳۰۶۱۰۹:۳۱:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۷
ما موافقیم ...
ناشناس۷۴۳۱۷۸۱۰:۲۴:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۷
موافق نباش با پخش شدن خبر افزایش حقوق قیمت ها دوبله می شه ایرانه هااااا!
ناشناس۷۴۳۰۶۳۰۹:۳۲:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
به نظر منطقی میاد
ناشناس۷۴۳۰۷۹۰۹:۴۳:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۷
به جای پایین کشیدن حقوق افراد تحصیلکرده, حقوق سایر کارکنان را بالا ببرید. هیچ کدام از افراد جامعه تحصیل کرده به عنوان مثال اعضای هیئت علمی مشکلی با افزایش حقوق کارمندان عزیز و معلمان ندارند. ای کاش حقوق این عزیزان آنقدر افزایش یابد که این آقایان چشم طمع به حقوق سایر کارکنان دولت نداشته باشند
ناشناس۷۴۳۳۰۸۱۱:۲۵:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
پس چرا اینقدر از درامد پزشکان شاکی هستین؟اها اختمالا اونها رو جزو قشر تحصیل کرده حساب نمیکنید
تبریزی۷۴۳۸۹۷۱۶:۱۹:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
من نفهمیدم منظور شما اینه که ما تحصیل کرده نیستیم؟ من رشته ام زبانه. هر چی استاد زبان دارین جمع کنین تا بیاد باهام رقابت کنه. با کمال میل می پذیرم. می خوام ببینم کی تحصیل کرده است و کی نیست.
ناشناس۷۴۴۰۱۹۱۷:۵۳:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
احتمالا بحث تحصیل کرده نیست . بحث مالی و اقتصاده. یک نگهبان زیر دیپلم در شرکت نفت حدود 7 میلیون حقوق میگره و یک فوق لیسانس تو بعضی ادارت 2 میلیون.
ناشناس۷۴۳۰۸۰۰۹:۴۳:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
همش کارمندان دولت...پس بخش خصوصی چی..؟
ناشناس۷۴۴۰۱۱۱۷:۴۷:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۷
بخش خصوصی که هرچی دلش خواست نرخهارا بالا میبره تا حالا با تصاعد عددی از‌ چند ماه پیش با تصاعد هندسی
ناشناس۷۴۳۰۸۴۰۹:۴۵:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
سلام فقط یه سئوال: مقدار ثابت 500 هزار تومان رو از کجا آوردین؟
ناشناس۷۴۳۷۷۶۱۴:۵۹:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
یک ملیون منطقی تره . یا 500 تومان بعلاوه 20 درصد منطقی تر و عادلانه تر.
محمد۷۴۳۰۸۸۰۹:۴۵:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
این طرح خوبیه و در واقع همون افزایش پلکانی حقوق هست
حسین۷۴۳۰۹۳۰۹:۴۹:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
بزرگوار این درصد ها و 500 تومن ها فایده نداره. عزیز شما باید کف حقوقها بالاتر از خط فقر ببری . الان خط فقط برای یک خانواده سه تا چهار نفره حدود چهار میلیون و پونصد تا پنج میلیونه. داداش حداقل حقوق باید بشه 5 میلیون.
آرش۷۴۳۱۹۹۱۰:۳۴:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۷
من استاد دانشگاه پنج میلیون نمیگیرم و البته من و پارسال نجومی بگیر فرض کردند و به من ۶ درصد اضافه کردند. البته امسال هم ظاهرا برنامه همینه.
ناشناس۷۴۳۶۷۶۱۴:۰۹:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
استاد کدوم دانشگاهی برادر؟! استادیار پایه 28 حداقل 7.5 میگیره!
ناشناس۷۴۳۹۲۱۱۶:۴۲:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
مگه همه پایه ۲۸ هستند؟
میثم۷۴۴۵۹۷۰۹:۲۶:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۸
پایه ۲۸ میدونی یعنی چی؟ یعنی حداقل ۲۷ سال خدمت و در حال بازنشستگی!!
ناشناس۷۴۳۷۱۹۱۴:۲۴:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۷
تو چه جور استاد دانشگاهی هستی؟ - اگر فوق لیسانس یا مربی هستی زیاد داری می گیری. - اگر دکتری در رشته هایی هستی که هیچ وقت به درد جامعه نخوردند و هیچ مشکلی را حل نکردند باز هم زیادی داری می گیری. صرف استاد دانشگاه بودن که حق و حقوقی را ایجاد نمی کند.
حامد۷۴۳۹۱۴۱۶:۳۹:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
رشته ای که به درد جامعه نخوره وجود نداره. مشکل از مدیرانی است که نمی تونند از علم تحصیل کرده استفاده کنند. برای مثال دکتری رو فرستادن مدرسه ابتدایی. شما اگر می فهمیدی برای گرفتن دکتری چطور کل جوانی انسان به هدر می ره این جور حرف نمی زدی.
قمی۷۴۳۰۹۵۰۹:۵۰:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
لطفا دقت کنید مشاغل آزاد ۳برابر پارسال گران خدماتشان را کردند پس حقوق کارمندان و کارگران باید حداقل دوبرابر شود برای اینکه افراد بهانه تورم زایی نگیرند این افزایش بشکل بن خرید کالای ایرانی اعم از خوراک و پوشاک و...باشد. ضمنا ثابت شدن رانت و‌ بیکفایتی مسئولان عامل اصلی تورم‌ و گرانی چندبرابری است نه یارانه و افزایش حقوق کارگران. منتظر این اقدامیم تا فاصله طبقاتی کم شود.
ناشناس۷۴۳۰۹۶۰۹:۵۱:۳۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
اول - نجومی بگیران، نیازی به 500 هزار تومان یا حتای 20 درصد افزایش ندارند. آنها حتی حاضرند ماهانه پولی هم دستی بدهند تا در سمتشان باشند و از قبل این سمت، و تحت عناوین مختلفی غیر از حقوق و فیش (که شما دغدغه آنرا دارید) ثروت به جیب بزنند. دوم- اصلا چرا حقوق افراد فرق می کند؟ به دلیل سابقه، نوع تخصص، مدرک تحصیلی و ... افراد مختلف دارای حقوق مختلفی هستند و اگر درست پیاده شود، این خود عین عدالت است. پس چرا با این گونه تفکر، می خواهید حقوق های کم و زیاد را به همر نزدیک و یکی کنید؟ اصولا افزایش همه حقوق ها باید براساس تورم و معیارهای مربوط به خودش باشد.
ناشناس۷۴۴۱۸۹۲۱:۰۰:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
بابا هر کس باید از هر جا هست به اندازه تورم بیاد بالا دیگه. فهمش اینقدر سخته؟ 500 ثابت چیه؟
مهدی۷۴۳۱۱۲۰۹:۵۵:۲۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
سلام چقدر این بازی و تقابل سازی مردم با همدیگر مورد توجه سیاسیون قرار گرفته . انهایی را که زحمت بیشتری کشیده و کسب تجربه و دانش داشته و خود را در قید و بند بسیاری از محدودیت ها قرار داده اند را اینگونه مینوازند. در این سیستم نیازی به تلاش نیست چون بدون تلاش ، تجربه و دانش ، سیستم به اندازه کافی از تو حمایت میکند .فقط آن آیه قران که میفرماید هل یستوی الذین یعلمون و لا یعلمون را از قرآن یاد کنید. در ضمن هزینه عدالت را از جیب خودتان بدهید نه از جیب مردم.
ناشناس۷۴۳۱۱۳۰۹:۵۶:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
دانشمند، تفاوت افزایش طبیعی است و منطقی و معقول، پس چرا سرانه بودجه سالانه نمایندگان 70 برابر کارمندها است؟ فقط بدانید مردم دیگه فریب پوپولیست نمی خورند، میدونی اگر قرار باشد کارمندها ی دیگر هم به اندازه ی خود نمایندگان، بودجه بگیرند هر نفر سالانه حدود دو میلیارد میشه؟! یعنی چهار هزار هزار میلیارد یعنی دو برابر کل تولید ناخالص داخلی
ناشناس۷۴۳۱۳۵۱۰:۰۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
اِههه چقدرزیاد.واقعاتورم20درصدوافزایش حقوق اینقدر/////؟
شلات۷۴۳۱۳۷۱۰:۰۸:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
غلط نکنم برخی ... رییس جمهور ...و رای ... واگرنه دولت ما این قدر دستو دلباز نیست که 500000 تومان به حقوق ها اضافه کنه.
حسین۷۴۳۱۴۰۱۰:۰۸:۳۸ ۱۳۹۷/۱۱/۷
"حاجی‌دلیگانی مطرح کرد؛ پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان " می شود امثال جناب حاجی دلیگانی از خودشان طرح ندهند. خواهش می کنیم بگذارید به درد خود باشیم
ناشناس۷۴۳۱۶۲۱۰:۱۷:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۷
۵۰۰ تومان؟ یکی از این بنده خدا بپرسه مبنای این عدد چیه؟ما که مثل شما حق جلسه و عضویت در کمیسیون و ...را نداریم.
مهدی۷۴۴۰۳۴۱۸:۱۰:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
برای ایشون گوشت کیلویی ۵۰۰۰ تومان، نان دانه ای ۲۵تومان،برنج کیلویی ۴۰۰ تومان، مرغ کیلویی ۲۵۰ تومان، پراید ( اگر خدای ناکرده بخواهد سوار شود) ۲ میلیون تومان، و سایر مایحتاج بهمین روند تمام میشود
ناشناس۷۴۳۱۷۰۱۰:۲۳:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
در شرایط فعلی ، حداقل حقوق 5 میلیون تومان خوبه
فرهنگی۷۴۳۱۷۴۱۰:۲۳:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
موافقم چون حداقل بگیران کمی بهتر میشن هر چند من حداقل بگیر نیستم
میثم۷۴۳۱۹۶۱۰:۳۲:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
اتفاقا این پیشنهاد کاملا غیر منطقی است. مگر هزینه‌های خانواده‌ها به طور ثابت و یکسان تغییر کرده که حالا یکسان به حقوق‌ها اضافه بشه؟ باید هر شخص سال اینده حداقل کیفیت زندگی سال قبل خودشو داشته باشه. مثلا اگر امسال اجاره خونه‌اش ماهی یک میلیون بوده برای سال دیگه حتما شده یک میلیون و پونصد( با توجه به تورم واقعی) حالا با اضافه کردن فقط پونصد به این شخص یعنی سال اینده باید بره خونه کوچکتر و در منطقه‌ای پایین تر اجاره کنه. افزایش درصدی منطقی است چون هزینه ها به صورت درصدی افزایش پیدا میکنند نه به شکل ثابت و البته باید کیفیت زندگی افراد حفظ شود.
ح۷۴۳۲۱۲۱۰:۴۳:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
چرا 500 ؟ خوب حالا که داری می بخشی 1 م ببخش همه راضی باشن به جزء حقوق های نجومی!
اسد۷۴۳۲۱۹۱۰:۴۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
مگر چقدر حقوق میدهند که باپانصدهزارتومان افزایش کجای یک زندگی رو میگیرد واقعا مردم روسرکار کذاشتید
ناشناس۷۴۳۲۹۹۱۱:۲۳:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۷
جناب دلیگانی دلتون خوشه !! ... انشاءالله که همیشه دلتون خوش باشه !! اما تصدقتم با حلوا حلوا گفتن شما دهان من کارمند شیرین نمیشه ، شاعر هم فرمود : شب نگردد روشن از ذکر چراغ نام فروردین نیارد گل به باغ !! خدا عالمه چه قدر در مورد کارمندان پیشنهاد داده شد ، به نظرم خود دولت هم شنید و خندید !! ۵۰۰ هزار تومان افزایش حقوق کار کنان ؟!! ... خدا عمر و عزتت را زیادتر کنه جناب دلیگانی اگر همین پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی برای سال آینده اعمال شود و دولت بر سر این قولش باشد و سر و ته اش زده نشود و تا جوهر حکم خشک نشده ، وجه اش پرداخت شود و به ماه های تیر و مرداد کشیده نشود بنده باید کلاهم را به فلک الافلاک پرتاب کنم و روزی سه بار سجده شکر به جا آورم !! امید است انشاء الله تعالی این واژهای : می شود ، خواهد شد ، انجام خواهیم داد ، عمل خواهیم کرد ، در دست اقدام است !! همه و همه از زبان مسئولین ما بیفتد و در عوض واژه مبارک - شد -- بر دهانشان جاری و روان باشد !! آمین یا رب العالمین !!
کارمندان مظلوم ایران۷۴۳۳۱۶۱۱:۳۲:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
افزایش حقوق 1 میلیون تومانی حق مسلم ماست...
ناشناس۷۴۳۳۳۷۱۱:۴۲:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۷
لطفا حقوق بخود و نمیر اساتید حق التدریس دانشگاه های دولتی و آزاد و علمی کاربردی را هم در نظر بگیرید! آنها هم انسان هستند
ایمان۷۴۳۳۶۲۱۱:۵۳:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
حقوق کیلویی به این میگن عجب نابغه های داریم
حمید۷۴۳۳۶۳۱۱:۵۴:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
پیشنهادهای ایشان در طول دوره نمایندگی را ببینید. همه اش به ضرر مردم شده. ایشان واقعا نماینده ...ست؟
علژ۷۴۳۳۷۴۱۱:۵۷:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۷
اقایان دولتی ومجلسی حقوق کمتراز ۵ میلیون باشد یعنی رکود بازار یعنی گرفتاری خانواده یعنی یک خانواده ۴ و۵ نفره با بدبختی زندگی کردن خرج زندگی فقط خوردن که نیست ازدواج ومسکن و بیماری دوا و دکتر وخیلی مسائل دیگر است بابامتوجه باشید تمام مایحتاج مردم چند برابر شده شما را بخدا کاری انجام بدهید افزایش بیست درصد. و سی درصد مشکل را حل نمی کند همه حقوق بگیران چشم‌شان به شما مجلسیان می باشد بداد اینها برسید
رضا۷۴۳۳۹۴۱۲:۰۸:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۷
مادرو با همین طرح ها ونزوئلا را به اینجا رساند.رشد اقتصادی منفی است پس کشور علیرغم فقر مردم هیچ ظرفیتی برای افزایش دستمزد ندارد به جز چاپ پول بی پشتوانه که مادرو هم انجام داد.به جای این کار باید تمام یارانه های غیر کارامد را که تا 900 هزار میلیارد تومان است حذف کرد و 35 درصد ان را صرف دادن یارانه کالایی به 6 دهک فقیرتر جامعه کرد 25 درصد را صرف بودجه جاری کرد و 40 درصد هم سهم تولید و سرمایه گزاری شود تا اشتغال و رشد اقتصادی احیاء شود.
ناشناس۷۴۳۸۰۴۱۵:۱۶:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
پس نگن 400 برابر رشد کردیم مثل بانک جهانی بگن سرانه تولید ناخالص داخلی نصف شده
علی۷۴۳۵۲۱۱۲:۵۸:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
تورم از سال گذشته بر اساس نرخ ارز بیش از ۳۰۰ درصد و بر اساس نیاز های ضروری بیش از ۱۰۰ درصد ‌‌بطور متوسط حدود ۲۰۰ درصد است، میخواهند ۲۰ درصد افزایش حقوق بدهند هر دقیقه یک ...علم‌میکنند.
علی۷۴۳۵۶۹۱۳:۱۵:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
آقای دلیکانی: آخه افزایش ۵۰۰هزار تومانی حقوق ها چه بخش خصوصی و دولتی ، کفایت میکنه؟ در حالیکه تورم امسال بیش از ۲۰۰درصده و تورم سال ۹۸ بیش از ۲۵۰درصد خواهد شد، یعنی افزایش حقوق ۵۰۰هزار تومان و تورم رویهم ۴۵۰ درصد!! واقعا خجالت و شرم آور نیست!؟؟
ناشناس۷۴۳۵۹۱۱۳:۲۳:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۷
ایشون یکی از شریف ترین و دلسوزترین نماینده هاست. که مثل ایشان کم پیدا می شه پیشنهاد خوبیه به شرطی که اموال دزدی از ملت ایران امثال خاوری، ح.ف ، ا.ج ، ب.ق و .... به بیت المال برگرده . با این همه پولی که از بیت المال برده شده میشه ۱۰۰ تا ایران رو ساخت. اگر این اتفاقات نیفتاده بود یعنی دست درازی به بیت المال الان پیشرفته ترین کشور دنیا از همه نظر بودیم. توسعه، ثروتمند بودن تمام مردن، انواع بیمارستانهای مدرن، مدرسه های عالی همه جای مملکت و ....‌
ناشناس۷۴۳۶۶۶۱۴:۰۴:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
یعنی روزی 17 هزار تومن (1.3 دلار) ؟؟؟؟!!!!!!!
محمد۷۴۳۶۷۲۱۴:۰۷:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۷
چه خوب بود برای یکبار هم که شده به جای درصد مبلغ اضافه بشود بعنوان مثال خیلی از کارمندان که کم هم نیستند 20درصد اضافه حقوق میشود ماهی 300تومن و افراد با درامد بالا میشود یک میلیون تومان ولی اگر همگی بطور یکسان 500تومن اضافه بشود عدالت رعایت شده است .
ناشناس۷۴۳۷۶۷۱۴:۵۱:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۷
البته این افزایش باید شامل کسانی که حقوق بالای ده میلیون تومان می گیرد نشود.
ناشناس۷۴۳۷۸۲۱۵:۰۲:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
مطالبات کارمندان مظلوم ایرانی / افزایش حقوق 1میلیون تومانی
ناشناس۷۴۴۱۰۷۱۹:۱۸:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۷
آخی بمیرم . دلم کباب شد براتون. نیست خیلی کار می کنید و کار سنگین هم انجام میدید صبحانه هم نمیزنید. سر کار اصلا از اینترنت خبری نیست. خیلی سختی کارتون بالاست حالا یک میلیون واقعا کمتونه ۱۰ میلیون بدن خوبه ؟
ناشناس۷۴۳۷۸۴۱۵:۰۵:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
این یعنی کسی که 2500000 تومان حقوقش است معادل 20% آن که 500 هزارتومان میشه به مردم تعلق بگیره که بسیار از خط فقر هم پایین تر است واقعاً مردم را چی حساب کردید.
حمید۷۴۳۸۳۱۱۵:۳۱:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۷
نظام جبران خدمات و پاداش (تعیین حقوق و دستمزد کارکنان) یکی از مهمترین کارکردهای مدیریت منابع انسانی به منظور حفظ نیروی انسانی سازمان ایجاد انگیزه مناسب در آنها جهت تلاش برای تحقق اهداف سازمان است. اظهار نظر و سیاستگذاری در این حیطه باید از سوی کارشناسان فن صورت بگیرد. جناب نماینده شما با کدام عقبه علمی اظهار فضل می کنید؟
علی۷۴۴۱۰۳۱۹:۱۳:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۷
بنابر این سابقه خدمت، رتبه و درجه ، تحصیلات ، حق اولاد و تکفل ، سختی کار ، حق فنی ، و ... هیچکدام ارزش ندارد . با سهام عدالت اشتباه گرفته اند .
رضامیرزایی۷۴۴۱۱۱۱۹:۲۰:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۷
افزایش را تا پایان سال میشه به 50 تومان هم نزدیک کرد .
ناشناس۷۴۴۲۰۵۲۱:۱۸:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۷
حقوق کار مندان را کم کنید و حقوق کارگران را 2 برابر کنید
ناشناس۷۴۴۳۶۵۰۰:۰۰:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۸
نمیرید با این افزایش حقوق دریافتی خودتون چقدره و چقدر اضافه میشه کدومتون دغدغه مسکن و اشتغال و خورد و خوراک دارید ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

      2. کمی دیر نیست؟

      3. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

      4. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

      5. افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد

      6. ماجرای طرح مالیات بر ازدواج چیست؟  

      7. ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت

      8. افزایش قیمت دلار آزاد و سکه در معاملات امروز بازار

      9. مرغداری‌ها به ازای فروش هر کیلو مرغ ۱۲ هزار تومان ضرر می‌کنند!

      10. زعفران ایرانی به سرنوشت پسته و فرش دچار شد  

      11. خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

      12. افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در پرداختی اردیبهشت اعمال خواهد شد

      13. دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

      14. موشک‌های سپاه کدام نقاط سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد؟

      15. اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/ خریداران تا پایان امروز ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند

      16. مأموریت تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی

      17. اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه

      آخرین عناوین