حدادی: فکر کنم بچه سرراهی دو و میدانی هستم/ با کیهانی پدرکشتگی ندارم

گروه ورزشی الف،   3971103218

رکوردار بازی‌های آسیایی گفت: همه ورزشکاران با مربیان خود به مراسم تجلیل آمدند اما فکر می‌کنم فقط من بچه سرراهی بودم که تنها دعوت شدم.

به گزارش فارس، احسان حدادی در مورد تاخیرش در مراسم و اینکه گفته می‌شد شاید او قهر کرده باشد، گفت: در این مراسم همه خانواده‌ من جمع هستند چرا باید قهر کنم با چه کسی باید قهر کنم به دلیل اینکه در سفر بودم دیر رسیدیم و عذرخواهی می‌کنم صالحی امیری هم با من تماس گرفت و گفتم که دیر می‌رسم حتی لباس‌هایم را هم در ماشین عوض کردم!

وی در مورد اینکه نتیجه مذاکرات شما با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به کجا رسید، گفت: با صالحی امیری جلسه داشتیم او به من گفت مبلغی که برای المپیک نیاز داری در لیستی تهیه و به ما اعلام کن من هم با توجه به اینکه می‌خواهم بهترین نتیجه را بگیرم و با رقیبانم وقتی مقایسه کردم به مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون رسیدم. حالا می‌خواهد با ۲ میلیارد، ۵۰۰ میلیون و یا ۱۰ میلیارد کارش را پیش ببرد اما چیزی که در کشورهای دیگر هزینه می‌شود چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار می‌شود یعنی حدود ۵ میلیارد. من به آنها گفتم یا بهترین شرایط را می‌خواهید یا می‌خواهید همانند گذشته تمرین کنیم من سعی کردم کف هزینه‌ها را در نظر بگیریم.

وی افزود: موضوع من مربی و امکانات اولیه است مطمئناً اگر هماهنگی‌ها صورت بگیرد بهترین نتیجه را می‌گیریم. 

قهرمان بازی‌های آسیایی در مورد اینکه چه زمانی این اختلافات به پایان می‌رسد، گفت: اختلافی وجود ندارد برای چه باید باشد ما دوست هستیم و لبخند می‌زنیم فقط یک مقدار ناملایمتی‌ها وجود دارد البته شیرینی ورزش هم به همین‌ها است که شما با سختی کار می‌کنید و وقتی روی سکوی المپیک می‌ایستید یاد این مسائل می‌افتید و گریه می‌کنید.

حدادی با انتقاد از برگزارکنندگان مراسم تجلیل افزود: من دیدم همه ورزشکاران با مربیان خود حاضر بودند ظاهراً فقط من بچه‌ سرراهی بودم که مربی من دعوت نشده بود حسین توکلی در دو سال گذشته خیلی برای من زحمت کشیده است او را دعوت نکردند حداقل اسمی برده می‌شد. همانطور که مدیریت را یاد می‌گیریم یک مقدار هم باید رفتار درست را یاد بگیریم این چیزها است که به مربی و ورزشکار انگیزه می‌دهد و کمک می‌کند که تمام تلاش خود را انجام بدهد.

وی در مورد اینکه فدراسیون با حضور توکلی در کنار شما مخالف است، گفت: حسین توکلی قطعاً در اردوهای من حاضر است بحث مربیگری توکلی به کنار، او از لحاظ روحی و روانی هم خیلی کمک می‌کند و مانند یک روانشناس کنار من است. فکر نمی‌کنم ایرادی داشته باشد توکلی خودش قهرمان المپیک است و اگر در رشته خودمان قهرمان المپیک داشتیم حتماً کنارم قرار می‌دادم اما چون نداریم مجبور از حضور توکلی بهره ببرم.

حدادی گفت: من هیچ پولی را برای خودم نخواستم بلکه برای افتخارآفرینی بوده است و می‌خواهم پرچم ایران را بالا ببرم. هر موفقیتی هم حاصل شود به نام ایران خواهد بود.

پرافتخارترین دو و میدانی‌کار ایران عنوان کرد: داستانی با کیهانی رئیس فدراسیون نداریم ما که با هم پدرکشتگی نداریم درست است او به فرودگاه نیامد اما مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه تکلیف مربی‌ات چگونه خواهد بود، گفت: مک ویل کینز مربی آمریکایی‌ام از دو ماه پیش برنامه‌های تمرینی‌ام را برایم فرستاده است. او در حال حاضر با چینی‌ها قرارداد دارد و من هم با او کار خواهم کرد ممکن است به چین بروم و یا ورزشکاران چینی به ایران بیایند در هر صورت مشکلی برای کار با او ندارم.

حدادی در پایان تاکید کرد: من با فدراسیون صحبت کردم و هیچگاه درخواست پول شخصی نداشته‌ام گفتم اگر نمی‌توانید مشکلی نیست اما اگر هدف‌تان طلای المپیک است باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که حتماً به نقره یا برنز برسیم. قطعاً کسی که تنها مدال دو و میدانی را در المپیک گرفته باید بیشتر حمایت شود. من می‌خواهم برای المپیک تمرین کنم نه بازی‌های آسیایی، اگر برای قهرمانی آسیا می‌خواستم تمرین کنم در همین هتل المپیک هم تمرین می‌کردم و طلا می‌گرفتم. موضوع فرق دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین