موسوی خوئینی‌ها از هاشمی انتقاد کرد تا روحانی را هدف بگیرد/ انتقاد از افزایش 3 برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری/ یکی از مشاوران دولت تحت تعقیب قرار گرفت

گروه سیاسی الف،   3971102174 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

موسوی خوئینی‌ها از هاشمی انتقاد کرد تا روحانی را هدف بگیرد/ انتقاد از افزایش 3 برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری/ یکی از مشاوران دولت تحت تعقیب قرار گرفت

نامه وزیران به رهبری درباره fatf

روزنامه کیهان نوشت: ... 6 وزیر و دو معاون این نامه را امضا کرده‌اند. گویا در این نامه ادعا شده  الحاق به، FATF و CFT چاره مقابله با تحریم‌هاست... باید از دولتمردانی که پذیرش چند مطالبه باقی مانده از 41 مطالبه FATF (نظیر الحاق به CFT و پالرمو) را توجیه می‌کنند، پرسید چه تضمین عینی و غیرقابل خدشه می‌دهید که آمریکا و اروپا، همین بازی را پس از دریافت اطلاعات محرمانه مالی و بانکی ما، دوباره تکرار نکنند و آن‌گاه با اشراف اطلاعاتی دقیق‌تر، منافذ دور زدن تحریم‌ها را نبندند؟ وقتی آمریکا و اروپا، برجام (سندضمیمه قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل) را به این سادگی پایمال و لوث کرده‌اند، چرا نتوانند با بهانه‌تراشی‌های جدید، مانع از برداشته شدن مجدد تحریم‌ها نشوند؟!  در آن صورت گریبان چه کسی را باید گرفت و اصلا چه فایده‌ای دارد که مثلا مردم و نظام، گریبان توجیه‌گران امروز الحاق به FATF و ملحقات آن را بگیرند؟!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، تقدیم نامه برخی از وزیران به رهبر معظم انقلاب درباره لوایح مرتبط با FATF را تایید کرد و گفت: مفاد این نامه تقاضا از ایشان برای تسریع در رسیدگی این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

شریعتمداری نامه وزیران به رهبر انقلاب برای لوایح FATF را تایید کرد

محمد شریعتمداری به ایرنا گفت: او جزو امضا کنندگان این نامه نیست.

علی مطهری در خصوص نامه تعدادی از وزیران به مقام معظم رهبری درباره لوایح CFT و پالرمو، گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از رهبری درخواست کردند تا ایشان برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کنند.

علی مطهری تصریح کرد: تعیین تکلیف دو لایحه CFT و پالرمو قبل از اتمام مهلت FATF مورد نظر و توجه وزرا بوده است از این رو از مقام معظم رهبری برای تسریع در تعیین این تکلیف درخواست شده تا از این مهلت عبور نکنیم.

جزئیات نامه تعدادی از وزرا به رهبری درباره CFT و پالرمو به روایت مطهری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نامه مذکور تنها درخواست تسریع در تعیین تکلیف لوایح نام برده است، گفت: با توجه به تغییرات مجمع تشخیص مصلحت نظام احتمال تصویب دو لایحه CFT و پالرمو قوی تر از گذشته است.

اما مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید کشور درباره نامه‌نگاری برخی از وزرا به رهبر انقلاب پیرامون سی اف تی و پالرمو واکنش نشان داد.

زارعی در توئیتی تاکید کرد: « اگر این حرف راست باشد؛ تردید نمی‌کنیم شب نامهٔ وزیران، همان زهر نامه و ناخواسته، عملی ضدانقلابی است و می‌کوشد ناامیدی از غرب‌دوستی، بدعملی دولت محترم و سقوط مقبولیتِ ائتلاف تکنوکرات اصلاح‌طلب در سپهر عمومی ایران را به رهبر دوراندیش منتسب کند!»

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که آیا فشارها و انتقادات و اظهارنظرات درباره پالرمو و CFT ممکن است بر نظرنهایی و تصمیم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تاثیرگذار باشد و نظر آنان برگردد یا تغییر کند، گفت: هنوز نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص نشده است که بگوییم این نظر برگشته است یا برمی‌گردد. ولی تلاش هر دسته و هر گروهی و افراد به هرحال بی‌تاثیر نخواهد بود. فرقی هم ندارد که این تلاش‌ها چه به این سمت و چه به آن سمت باشد.

احمد توکلی: رهبری نظری درباره پالرمو و CFT به مجمع اعلام نکرده‌اند/ ظریف نتوانست مجمع را درباره لایحه پالرمو قانع کند

برگزاری نشست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با موضوع «خدادادی»

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز این هیات با دستور کار انتشار برخی اخبار درباره «سلمان خدادادی» نماینده ملکان گفت: در این جلسه نماینده ملکان حاضر و توضیحاتی دادند.

وی افزود: چون اسناد و مدارک کامل نبوده و حتی در زمینه اصالت صوت منتشر شده تردید وجود دارد قرار شد بررسی‌ها ادامه یابد.منتظر آن هستیم تا اسناد بیشتری به دستمان برسد و اگر کسی سندی دارد ارائه کند.

«این خانم‌ قصد اخاذی داشته که 500 میلیون طلب کرده است»

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان: اصالت صوت منتشر شده علیه «سلمان خدادادی» در حال پیگیری است

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: اظهارات این خانم جای شک و شبه دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، خدادادی هم در جلسه امروز این هیات حضور داشت و توضیحاتی در مورد مسایل پیش آمده ارائه و اعلام کرد در مورد این موضوعات بناست که به قوه قضاییه شکایت کند.

به گزارش ایرنا، اخیر فایل صوتی از یک خانم درباره نماینده ملکان مبنی بر روابط غیراخلاقی منتشر شده است.

ادامه واکنش نسبت به مصاحبه موسوی خوئینی‌ها

واکنش‌ها به مصاحبه موسوی خوئینی ها درباره هاشمی رفسنجانی ادامه دارد.

فارس نوشت: سراسر مصاحبه جنجال‌برانگیز سیّد محمّد موسوی خوئینی‌ها- یا به قول خود، موسوی خوئینی- یک خط خاص را پی می‌گیرد؛ چپ‌ستیزیِ اکبر هاشمی رفسنجانی و عاری بودن او، از هرآنچه تفکر اصلاح‌طلبی خوانده می‌شود. مصاحبه‌شونده اصرار خاصی دارد تا ثابت کند، هاشمی رفسنجانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده است.

چرا موسوی خوئینی‌ها علیه هاشمی سخن گفت؟

مهم‌تر اینکه رفتارهای هاشمی رفسنجانی در اواخر عمر خود که همخوانی آشکاری با منویات جریان اصلاح‌طلبی دارد نیز از سوی موسوی خوئینی‌ها انکار می‌شود یا ناشی از غرائض شخصی هاشمی رفسنجانی خوانده می‌شود نه تفکرات اصلاح‌طلبانه وی...

اصلاحات‌زدایی از هاشمی، نه یک موضع و سلیقه شخصی، بلکه در دستور کار یک جریان قرار دارد؛ جریانی به نام اصلاحات.

آنچه گفته شد، تنها یک شق از ماجرا است؛ همزمان، پروژه دیگری در جریان اصلاحات در حال رقم خوردن است؛ عبور از روحانی به بهانه ناکارآمدی دولت. رسانه‌های جریان اصلاحات و فعّالان این طیف، در نقد روحانی گوی سبقت را از هم ربوده‌اند و به صراحت روحانی را خارج از جرگه اصلاح‌طلبی تعریف می‌کنند.

محمد قوچانی درباره مصاحبه اخیر موسوی خوئینی ها درباره آیت الله هاشمی به تسنیم گفت:  ایشان همواره رادیکال بوده‌اند؛ چه پیش از انقلاب اسلامی و چه در دهه اول انقلاب اسلامی که در مدیریت کشور نقش قابل توجهی داشتند. ایشان نشان دادند که هنوز هم همان هستند. جمله‌ای که آقای خوئینی‌ها در مورد مرحوم مهندس بازرگان بیان کردند، خیلی جمله مهمی است و از حرف‌هایی که نسبت به آقای هاشمی گفت، سهمگین‌تر است. ایشان می‌فرمایند که بنده هیچ‌وقت مهندس بازرگان را قبول نداشتم، ندارم و نخواهم داشت. یعنی اینکه هیچ وقت دلم با این‌ها پاک نمی‌شود... نکته دوم این است که با شائبه افول گفتمان اعتدال که در یک سال اخیر اتفاق افتاده و شیوع انواع مختلف رادیکالیسم، هر کسی که سهمی از خود آورده و در انبان اعتدال ریخته، تلاش دارد سهم خود را بردارد و ببرد. احتمالاً آقای خوئینی‌ها هم می‌خواهد آن نخودی را که در این آش گذاشته را بردارد و ببرد.

خوئینی‌ها از هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد تا روحانی را هدف بگیرد/ برخی در درون جبهه اصلاحات می‌گویند ما باید از روحانی عبور بکنیم/ واعظی حرف بی‌ربطی نزده است

قوچانی در پاسخ به دلیل مصاحبه خوئینی ها که بر اساس نقد هاشمی در راستای تخریب روحانی بوده می گوید: من به نظرم در نهایتش به چنین وضعیتی می‌رسند... نه فقط آقای روحانی بلکه ما در کارگزاران در یک سال اخیر نسبت به اداره شهر تهران معترضیم. ما می‌گوییم اتفاقاً اینجا جایی است که ما می‌توانستیم اعتمادمان را با نظام سیاسی اصلاح کنیم؛ یعنی رابطه‌مان را خوب کنیم...موضع ما نسبت به آقای نجفی را که می‌دانید... ایشان کارنامه منفی در شهرداری داشت. به هر حال جدا از مسائل شخصی در عرصه عمومی اتفاقی رخ نداد. این اتفاق در دوره آقای افشانی هم رخ نداد.

پشت پرده نامزدی علی لاریجانی از تهران به جای قم چیست؟

نامه نیوز نوشت: دست تقدیر انگار روزهای بهتری را برای علی لاریجانی رقم می زند. سال ها رئیس مجلس بوده و حالا توصیه ها برای او جهت فکر کردن به پاستور افزایش یافته است . برخی می گویند شرایط برای این فتح از هر زمان دیگری فراهم تر است.اما حامیان این نسخه سیاسی بر اساس کدام مولفه ها به این عقیده رسیده اند؟

 انتصاب برادر بزرگتر او به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گمانه ریاست آقای ابراهیم رئیسی بر قوه قضاییه را از همیشه جدی تر کرده است و این یعنی حذف یکی از جدی ترین مدعیان ریاست پارلمان یا جمهوری در دو انتخابات آتی...

نقطه قوت لاریجانی در این موضوع انعطاف و لابی گری است پس در ائتلاف با هر یک از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا را باز نگاه می دارد و بر همین اساس همواره پیروز است...کارگزارانی ها حتی در دوگانه لاریجانی و جهانگیری ، لاریجانی را انتخاب می کنند و ترجیح می دهند روی کاندیدایی که بالقوه برنده است سرمایه گذاری کنند. فعالان سیاسی  و بدنه اجتماعی این جریان با حمایت از روحانی در انتخابات 92 و 96 آمادگی برداشتن یک گام بیشتر به پس را پیدا کرده و عجیب نیست اگر در 1400 پشت لاریجانی بایستند.

 فقط این نیست که لاریجانی را به یک رئیس جمهور احتمالی تبدیل می کند. او در عین حال پتانسیل جلب حمایت اصولگرایان را نیز دارد. علی لاریجانی در شرایط فعلی یکی از مرضی الطرفین  ترین گزینه ها است.

هیچ یک از کاندیداهای احتمالی اصولگریان به اندازه علی لاریجانی در ساختار قدرت رسمی بانفوذ و موثر نیست. هیچ یک از مهره های اصولگرا همچون علی لاریجانی مورد حمایت جریان رقیب قرار نمی گیرد. همه این ویژگی ها به اضافه کارنامه لاریجانی در سال های گذشته و مواضع او در سیاست داخلی و خارجی سبب می شود که او را موثر ترین گزینه برای ریاست جمهوی به حساب آوریم. قرار گرفتن تکه های پازل سیاست در کنار هم و هموار شدن مسیر ریاست جمهوری او در ماه های گذشته نشان می دهد که دست تقدیر نیز با ما هم نظر است و آینده روشنی را برایش رقم می زند.

یکی از مشاوران دولت تحت تعقیب قرار گرفته است

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده محمدرضا خاتمی گفت: موارد دیگری به جز این فرد هم بوده است. یکی از مشاوران دولت را تحت تعقیب قرار داده و پرونده وی دادگاهی می شود. انتقاد در کشور آزاد است اما آنچه آسیب می رساند شکستن مرزهای اعتماد کردم است. پخش شایعات، اخبار خلاف واقع و دروغ ضرر است. دیروز دیدیم کسی که تازه به دادسرا احضار شده، خبر زندانی شدن وی مطرح می شود. در آستانه چهل سالگی انقلاب به جای ناامید کردن مردم باید آنها را به آینده امیدوار کرد.

دادستان تهران: کرباسچی احضار شد اما رسانه‌ها گفتند به اوین رفته است/ سلطان سکه در هنگام دستگیری سکه‌ای نداشت

جعفری دولت‌آبادی در خصوص ممنوع الخروجی رییس سازمان خصوصی گفت:اصل پرونده در حال بررسی است.

انتقاد حسین شریعتمداری از روحانی

حسین شریعتمداری در سر مقاله روزنامه کیهان گفت که رئیس جمهور به دنبال تجویز نسخه واتیکان برای ایران است.

آقای روحانی! اینجا که واتیکان نیست!

پیشنهاد یک نماینده درباره بودجه نهاد ریاست جمهوری

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه بودجه نهاد ریاست جمهوری در سال آینده افزایش یافته است،گفت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، افزایش 3 برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری به مصلحت نیست.

رئیسی، قوی‌ترین گزینه برای ریاست قوه قضائیه است

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احتمال ریاست رئیسی بر قوه قضائیه را قوی دانست و در مورد فضای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی به نامه نیوز گفت: بنده مقداری نگران بودم که ایشان بخواهند نظر شخصی خود را به مجمع اعمال کنند، اما دیدم که ایشان کاملاً بحث ها را آزاد می گذارد و حرف ها را خوب می شنوند و موضعی غیر از مواضع مجمع ندارند.

دیدگاه کاربران

کارگر تله کابین۷۳۵۷۵۲۲۰:۵۹:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲
آقای روحانی همه ایران تله کابین توچال نیست
ساکن حاشیه بزرگراه نیایش۷۳۵۷۷۶۲۱:۱۲:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲
حق با موسوی خوئینی است ولی حیف الان داره افشاگری میکنه باید 3 سال پیش و رو در رو رفسنجانی این حرفا رو بهش میزد
ناشناس۷۳۵۷۸۶۲۱:۲۳:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲
چرا باید مسئولان از امکانات رفاهی کاخ سلطنتی شاه در سعد آباد استفاده اختصاصی کنند ؟!!!!
ممنون هستم 41 ساله از تهراند۷۳۵۷۹۴۲۱:۲۹:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲
خواستم پیشنهاد بدم بزرگراه نیایش ( هاشمی رفسنجانی ) به بزرگراه موسوی خوئینی ها تغییر نام بده . شورای شهر این پیشنهاد رو در اولویت بررسی قرار بده
ناشناس۷۳۵۸۱۷۲۱:۵۱:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲
روحانی برای مردم ایران چهره تقریبا ناشناخته ای بود و در کارنامه اش نیز دست آورد چشمگیری وجود نداشت که بخواد وارد گود مبارزات انتخابات ریاست جمهوری شود متاسفانه این حمایت رفسنجانی بود که باعث شد روحانی رای بیاورد
ناشناس۷۳۵۸۳۲۲۲:۰۹:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲
کاری کردید که مردم هم نظر با حسین شریعتمدار شدند چون واقعا مشکل داخلی و مربوط به ناکارامدی مسئولان دولتی و رانت سازیهاست نه تحریم و این ادعاهای وزرای بی عرضه
ناشناس۷۳۵۹۰۸۲۳:۱۸:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲
علی رغم محدود شدن تعداد پروژه ها و فرآیند برون سپاری پروژه ها ،فقط وزارت نفت چهار شرکت مهندسی و اجرا شامل مهندسی و توسعه نفت،مهندسی و توسعه گاز،مهندسی و توسعه پالایش و مهندسی و توسعه پتروشیمی که هر کدام ده ها مجتمع اداری در تهران با انبوه نیرو دارند ،این دولت متورم اصلا به فکر اصلاح ساختار و کوچک سازی نیست کسی هم وزرا را مواخذه یا استیضاح به این دلایل نمی‌کند
ناشناس۷۳۵۹۲۶۲۳:۳۴:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲
صحبت های آقای موسوی خویینی ها درباره مهندسی انتخابات ها توسط حجت الاسلام هاشمی درست بود.
ناشناس۷۳۶۰۴۵۰۳:۳۵:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۳
آقای خوئینی ها آیا فکر کرده اید که تاریخ در مورد شما چه قضاوتی خواهد داشت ؟ شاید اغراق نباشد اگر گفته شود شما مسیر تاریخ کشوری را تغیر دادید کشور را از مسیر ساختن زیر بناهای اقتصادی در داخل وارد عرصه تقابلی با قدرتهای جهانی کردید که از همان ابتدا با جنگی خانمانسوز آغاز شد بی شک شما از اثر گذاران بی بدیلی در تاریخ معاصر ایران هستید .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

آخرین عناوین