نتانیاهو: ایران قدرتمندترین نیروی اسلامی است

گروه جهان الف،   3971102081 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران تلاش می‌کند تا از کشورهای منطقه به عنوان سکویی برای حمله به اسرائیل استفاده کند، گفت که جمهوری اسلامی قدرتمندترین نیروی اسلامی است.

نتانیاهو: ایران قدرتمندترین نیروی اسلامی است

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه با تکرار ادعاهای همیشگی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که به مقابله با تلاش‌های تهران برای تثبیت نظامی در سوریه ادامه می‌دهند.

نتانیاهو طی نشست خبری مشترک با «پترو پروشنکو» رئیس‌جمهور اوکراین در قدس اشغالی، مدعی شد: «ما اکنون از سوی نیروهای اسلامِ ستیزه‌جو مورد حمله قرار داریم. قدرتمندترین نیروی اسلام ستیزه‌جو، رژیم ایران است. آنها در حال بلعیدن یک کشور پس از دیگری هستند – سوریه، یمن، لبنان، عراق».

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی با ادعای اینکه موشک سرگردان وارد شده به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه، توسط ایرانی‌ها شلیک شده بود، افزود: «ما به این اقدام غیرقابل قبول ستیزه‌جویانه، از طریق حمله به اهداف ایرانی در سوریه پاسخ دادیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هیچ دولتی وقتی که برای نابودی‌اش برنامه‌ریزی یا اقدام می‌کنند، ساکت نمی‌نشیند، ادعا کرد: «اسرائیل به مقابله با تلاش‌های ایران برای استفاده از سوریه، لبنان و غزه به عنوان پایگاه‌هایی برای حمله به اسرائیل ادامه می‌دهد؛ آنها این اقدامات را برای هدفی که آشکارا اعلانش می‌کنند، انجام می دهند، که آن نابودی اسرائیل است».

نتانیاهو روز گذشته نیز با برعهده گرفتن تجاوز هوایی بامدادی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، گفته بود: «شب گذشته، نیروی هوایی ما بعد از شلیک موشک توسط ایران، به سوریه حمله کرد... به کسانی قصد صدمه زدن به ما را داشته باشند، آسیب می‌رسانیم. آنهایی که تهدید به نابودی ما می‌کنند، تمام مسئولیت برعهده آنهاست».

پیش از نتانیاهو، سرهنگ «یوآو گالانت» وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی  مدعی شد: «ما ایران را از سوریه بیرون خواهیم کرد. ما اجازه نمی‌دهیم ارتش ایران در سوریه مستقر شود و جبهه حزب‌الله دومی در بلندی‌های جولان گشوده شود».

«ییسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات این رژیم نیز با ادعای اینکه حمله بامدادی به سوریه، حامل پیامی برای ایران بود، مدعی شد که تجاوز بامدادی به خاک سوریه، اجرای «خط قرمز (تل‌آویو) در ممانعت از تثبیت نظامی ایرانی‌ها در سوریه» را نشان داد.

بامداد دوشنبه (1 بهمن) بود که رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند. دقایقی بعد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است.

سخنگوی ارتش اسرائیل با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه پدافند هوایی ارتش سوریه 30 موشک متجاوز صهیونیستی را سرنگون کرده است، گفت که جنگنده‌های اسرائیلی از سه محور به این کشور حمله کردند. شبکه راشا تودی نیز گزارش داد حملات رژیم صهیونیستی به دمشق حدود سی دقیقه طول کشیده است. 

این حمله جدید در حالی است که رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه نیز قصد داشت مواضعی در جنوب سوریه را از طریق حملات هوایی مورد هدف قرار دهد اما پدافند هوایی سوریه همه این حملات را دفع کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۳۴۷۱۸۱۱:۳۸:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲
ترکیه و پاکستان مگه کشور اسلامی نیستند ؟!!!
ناشناس۷۳۴۸۱۲۱۲:۱۶:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲
دقت کنید گفته کشور اسلامی ستیزه جو ...
ناشناس۷۳۵۱۴۲۱۴:۲۳:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲
آهان ببخشید خوب نخوندم مطلب رو عذر میخوام ...
مرتضی@۷۳۴۹۴۱۱۳:۲۵:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲
خب ما از نظر نظامی از این 2 کشور قویتریم واقعا
ناشناس۷۳۴۷۲۹۱۱:۴۳:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲
40سال است که آمریکا و اسرائیل ایران را بزرگ می کنند که به قراردادهای بزرگ تسلیحاتی به اعراب برسند پس بیخود دل به تمجیدها نبندید کشوری دچارفساد می باشد و با صحبت از تحریم دچار فروپاشی اقتصادی میشود بزرگ و قدرتمند .....؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس۷۳۵۰۷۶۱۴:۰۴:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲
خواهی دید که آخرش اسرائیلی نخواهد بود باذن الله
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین