عروس داعشی که روزگار خانواده همسرش را سیاه کرد+ تصاویر

گروه جهان الف،   3971030075 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

زنی اهل آلمان از نگون بخت شدن پسرش به دست یک عروس داعشی سخن گفت.

عروس داعشی که روزگار خانواده همسرش را سیاه کرد+ تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زابینه لاپه زنی اهل آلمان از سیاه بخت شدن پسرش پس از ازدواج با یک عروس داعشی پرده داشته است.

این زن با چشمانی لبریز از اشک مقابل خبرنگار دویچه وله لب به سخن گشود که چگونه همه چیز از یک دل درد وحشتناک شروع شد که در ادامه آن را می‌خوانید:

شبی که پسرم از دل درد به خودش می‌پیچید و کارش به بیمارستان کشید، تشخیص پزشکان بیماری کرون یا همان التهاب شدید روده بود. کریستیان در دانشگاه چند همکلاسی مراکشی مسلمان داشت که از آنها چیزهایی درباره اسلام و خدا شنیده بود.

در آن شب هنگامی که درد به اوج خود رسیده بود، به خدا متوسل شد و کمی بعد از هوش رفت. هنگامی که هوشیاری‌اش را بدست آورد، با پرودرگار پیمان بست که مسلمان شود و به دین اسلام پیوست اما ماجرا به اینجا ختم نشد. شش ماه پس از گرویدن پسرم به اسلام من نیز دین خود را تغییر دادم و مسلمان شدم، همه چیز خوب پیش می رفت . در نزدیکی خانه ما در دورتموند مسجدی با نام تقوا ساخته شده بود که ما به آنجا می رفتیم.

در حاشیه نمازها با دختری مراکشی‌تبار و مسلمان آشنا شدم که هفده ساله بود. خلاصه اینکه بی‌خبر از تفکرات افراط‌گرایانه او موجب آشنایی‌اش با پسرم و کمی بعد ازدواج آنها شدم. این دختر یاسمینا نام داشت و در ذهن خود برنامه‌های فراوان برای سفر به سوریه چیده بود. سرانجام پس از مدتی تصمیم خود را به صورت علنی مطرح کرد و پسر دلباخته من بدون هیچ تصوری از دولت داعش که نام دولت اسلامی را یدک می کشید، به همراه یاسمینا راهی دیار آنها شد. پسرم با ابو والا مرد شماره یک داعش میان آلمانی‌ها نیز آشنا شد.

 

پلیس  دورتموند قبل از سفر پسرم و همسرش به سوریه به شدت به خاطر فعالیت‌های اینترنتی و ارتباط با تروریست‌ها، آنها را زیر نظر داشت. من نیز بارها تاکنون توسط ماموران مورد بازجویی قرار گرفته‌ام.کریستیان و یاسمینا سرانجام رفتند و پس از سفر تنها واسط میان من و پسرم تا مدتها فقط یاسمینا بود. حتی صدای پسرم را نمی‌شنیدم و عروسم هر از گاهی با تماس‌های مقطعی خبرهای نصفه و نیمه از او می‌داد.

عروس داعشی که روزگار خانواده همسرش را سیاه کرد + تصاویر

من مدام برای بازگشتتان اصرار می کردم اما بی فایده بود تا اینکه یک روز از پسرم خبری رسید. یک ویدئو برای من ارسال شد که کریستیان در آن ایستاده بود. خودش را ابوعیسی آلمانی معرفی کرد و مشغول دعوت اروپاییان به داعش بود. کمی بعد  تصویر روی کسی زوم شد که در حال قطع کردن دستش بودند.

من خودم بسیار قرآن می خوانم و از دین خدا آگاهم اما هیچ کجای این کتاب جنایاتی که امثال پسرم مرتکب شدند، تایید نشده است و داعش با اسم دین اسلام در حال انجام این اقدامات است. پسرم دنبال اسلام بود اما با نادانی به بیراهه کشانده شد و این اسلام حقیقی نبود. مدتها گذشت تا تصویری از یک کلاشینکف به دستم رسید که انتهای آن برگه آزمایش با جواب مثبت بارداری عروسم چسبانده شده بود. آخرین بار در ماه اوت  ۲۰۱۷ با پسرم صحبت کردم و گفت نگران او و نوه‌ام نباشم چون قرار است در صورت مرگ کریستیان، عروسم با تروریستی دیگر ازدواج کند که او  و فرزندش تنها نمانند.

سرانجام روزی یاسمینا تماس گرفت و خبر مردن پسرم را در صحرای حمص داد. به من گفت پسرت در راه خدا کشته شده و به او پاسخ دادم نه اینطور نیست. کریستیان به خاطر اهداف شوم تو و البغدادی جانش را از دست داد وگرنه اسلام سراسر صلح است.

عروس داعشی که روزگار خانواده همسرش را سیاه کرد + تصاویر

اکنون تنها هستم و با فاصله‌ای طولانی در انتظار نوه‌ام. همه به واسطه رابطه مادر و فرزندی من و کریستیان مرا مدام سرزنش می‌کنند. آنها از من وحشت دارند اما همیشه می‌گویم که زیر لباسم نه از اسلحه و نه از جلیقه انتحاری خبری است و قطع کردن دست کسی را نیز بلد نیستم. حالا دیگر حتی جرات رفتن به مسجد را نیز ندارم. حتی الان نمی‌دانم که روزی نوه‌ام را خواهم دید یا نه.  شاید او را هم مانند پسرم از دست بدهم.

عروس داعشی که روزگار خانواده همسرش را سیاه کرد + تصاویر

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۳۰۹۸۶۱۱:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
چجور جونورهایی هستن این بربرهای وحشی ! اصلا به چه حقی از همه دنیا به سوریه و عراق و لبنان میان تا مردم بیگناه رو به خاک و خون بکشن ؟
ناشناس۷۳۰۹۸۹۱۱:۲۷:۴۹ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خوبه که به درک واصل شده و به اربابان خودش در جهنم ملحق میشه
ناشناس۷۳۱۲۱۲۱۳:۴۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خدا به این مادر ستمدیده کمک کنه این خانم و امثال ایشون قربانی امریکا و صهیونیست و عربستانند
علی قمی۷۳۱۰۰۲۱۱:۳۶:۰۳ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
عجب خدعه ای متاسفانه داعش سعودی_صهیونی_غربی دامی شده بود که تازه به اسلام گرویده ها در غرب و شرق عالم به اسم دفاع از اسلام فریب بخورند و جذب شوند و در سوریه نابود شوند . در واقع یکی از اهداف ناپیدای تشکیل داعش ، نابودی تازه مسلمانها و توقف گرویدن به اسلام در سایر کشور ها بود. این نشان از برنامه ریزی دقیق و بلندمدت برای تشکیل داعش است.
ناشناس۷۳۱۰۶۹۱۲:۱۰:۲۷ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خاک بر سرش. هوس گیم جنگی کرده بود حتما
ناشناس۷۳۱۱۲۰۱۲:۴۵:۱۰ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
در یکی از سخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی که همیشه در شبکه یک از ان فیض می بریم فرمودند جوان های اروپایی بجای این که به دیسکو بروند به داعش می پیوندند به خاطر این که دنبال گمشده خودشان می گردند که غرب به انها نداده بود البته اشتباه می کنند. سپس با اوردن مثال از ایات و روایت ها با وجود این که می گفت اشتباه می کنند انتخاب شان را ستایش می کرد که از گناه می گریزند
دکترای واقعی۷۳۱۳۲۴۱۴:۳۳:۲۱ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اروپا چند صد میلیون جمعیت داره ...حالا چند صد تاشون رفتن سوریه شدن جوانان اروپا....کار اقای رحیم پور و امثال و ذلک پیدا کردن استثنایات و ساختن فرضیه بر اساس اوناست....راستی جوان های اروپا هم همیشه تو دیسکو ولو نیستن و بیشتر کتاب دستشونه و دارن کتاب میخونند یا کار میکنن و ...
ناشناس۷۳۱۳۷۱۱۴:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
زیاد به صحبتهاشون...قابل استناد نیست
ناشناس۷۳۱۲۴۶۱۴:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
بعضی وقتا مرز بین دین و کفر خیلی بهم نزدیک میشه. البته برای فریفته ها
ناشناس۷۳۱۴۰۷۱۵:۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
داستان مشکوکه . با این سرعت طرف رفت داعشی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد۷۳۱۴۴۶۱۵:۴۴:۲۴ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
قطع دست از مجازات‌های ذکر شده در قرآن است (آیه 38 سوره مائده) که در ایران نیز اجرا می‌شود و نباید آن را به داعش ارتباط داد.
ناشناس۷۳۱۴۸۳۱۶:۱۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
چرا برای یک تازه مسلمان، قطع دست که حکم قرآن هست عجیب و غیر قابل تحمل به نظر می‌رسه؟
ناشناس۷۳۱۴۶۳۱۵:۵۵:۵۶ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
این مادر به اصطلاح داغدیده خودش ام داعش شده فقط چون هنوز داغه حالیش نیست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین