صالحی‌امیری: ادبیات کی‌روش نوعی باج خواهی است

گروه ورزشی الف،   3971028100 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس کمیته ملی المپیک کش در واکنش به اظهار نظر اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال موظف است در چارچوب قرارداد خود به هدایت فنی تیم ملی پرداخته و حقی برای دخالت در امور داخلی کشور را ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک ، رضا صالحی امیری در واکنش به صحبت های اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال بیان کرد: ایشان باید بداند که تیم ملی فوتبال و بازیکنان افتخارآفرین آن متعلق به ملت ایران است و وی طبق قراردادش موظف به هدایت فنی این تیم است و حق هیچ گونه اظهار نظر بی مورد و مداخله گرایانه در امور داخلی کشورمان را ندارد.

او ادامه داد: کنش‌ها و واکنش‌های داخلی ورزش ایران ارتباطی به ایشان نداشته و ندارد و وی به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای باید بداند که مردم به‌خوبی می‌دانند رفتارش در جام ملت‌ها و آن‌هم زمانی که تیم ملی ایران با اقتدار به مرحله بعد صعود کرده حاکی از نوعی عصبانیت نهفته و اقدامی شیطنت آمیز عده‌ای از مخالفین پیروزی‌های ملت ایران است. فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی را در چارچوب قرارداد و وظایفش هدایت و مدیریت کند. این وظیفه فدراسیون فوتبال و مسئولینش است تا در این شرایط حساس مانع از هرگونه ادبیات غیراخلاقی، توهین آمیز و مغایر مصالح ملی سرمربی تیم ملی شوند.

صالحی امیری همچنین گفت: باور دارم این ادبیات سرمربی تیم ملی نوعی باج خواهی است که در صورت عدم کنترل و تکرار می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به‌همراه داشته باشد. ملت ایران به‌خوبی می‌دانند ورزش ایران با همدلی، انسجام و اتحاد حداکثری که بین ارکان آن از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها، هیات‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان و رسانه‌ها شکل گرفته در مسیر توسعه و جهش قرار دارد و بسیاری از رشته‌ها از جمله فوتبال، والیبال، کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، جودو و .... با همین انسجام در دوره مدیریتی دکتر سلطانی‌فر می‌روند تا به بهترین عناوین و افتخارات سال‌های اخیر خود دست یابند.در این شرایط هر گونه رفتار مداخله گرایانه در این فرایند نوعی خیانت به جامعه بزرگ و افتخارآفرین ورزش ایران تلقی می‌گردد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت:در پایان ضمن تقدیر وتشکر از فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان؛ وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همچنین هواداران میلیونی تیم ملی فوتبال که حمایت مادی و معنوی مناسبی را از تیم ملی و سرمربی آن بعمل آورده‌اند و امید فراوانی داریم که تیم ملی فوتبال کشورمان با ظرفیت بالایی که دارد با شایستگی به قهرمانی مقتدارنه این دوره از جام ملتها دست یابد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۲۸۳۶۵۱۹:۰۲:۱۷ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
اصل صحبت هاش رو بی واسطه گوش کنید بعد محاکمه کنید.
ناشناس۷۲۸۴۲۳۲۰:۱۰:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
درود برشما ،بی محاکمه که نمیشه حکم داد
بيرانوند۷۲۸۴۲۲۲۰:۰۸:۵۹ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
جناب صالحی شما ادم باسوا دی هستید ومحترم، بنده خدا بجز حرف حق چیزی نگفتن ، هیچ دخالتی نکردن ، مگه حرف حق در باره ورزش کشورمون گناه است ، والا حرفهایش همه بجا و حق بود ، درود بر ایران وجناب تاج و اقای کیروش عزیز
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین