نوبخت: درآمد برخی خانواده ها از محل یارانه هاست/به پرداخت یارانه ها افتخار می کنم

گروه اقتصادی الف،   3971027247 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه طی شب گذشته گفت: درآمد برخی خانواده ها وابسته به یارانه هاست و به پرداخت یارانه ها افتخار می کنم.

نوبخت: درآمد برخی خانواده ها از محل یارانه هاست/به پرداخت یارانه ها افتخار می کنم

به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت پنجشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان با تاکید بر لزوم انتقال مشکلات و مسائل مربوط به جنوب استان کرمان به پایتخت، اظهار کرد: امروز از شهرستان های مختلف جنوب استان کرمان بازدید داشته و وضعیت را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ طرح با اعتبار ۶۸۶ میلیارد تومان برای جنوب استان کرمان مصوب شده است، افزود: به زودی ۳۰ میلیارد تومان کمک هزینه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان ابلاغ می شود.

نوبخت با اشاره به وجود عقب ماندگی در جنوب استان کرمان بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: با این اعتبارات نمی توان از میزان عدم توسعه یافتگی این منطقه کاست؛ بنابراین لازم است سفر دیگری به این منطقه برای برنامه ریزی در جهت ایجاد توسعه انجام شود.

تحریم ها باعث ایجاد مشکلات زیادی در زمینه صادرات نفت شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: شورای نگهبان در خصوص استمحال وام‌های کشاورزی اعلام کرد سقفی مشخص کنیم؛ بر این اساس بانک مرکزی در مرحله اول دو هزار میلیارد تومان برای کل کشوری تصویب کرد.

وی به مشکلات ایجاد شده در اثر تحریم های اشاره و تصریح کرد: تحریم ها باعث ایجاد مشکلات زیادی در زمینه صادرات نفت شده است به گونه ای که علاوه بر کاهش میزان فروش نفت، ارز حاصل از فروش نفت هم قابل انتقال به داخل کشور نیست یا این کار به سختی قابل انجام است.

نوبخت با اشاره به تحریم کشتیرانی و بیمه های کشور گفت: این در حالیست که برای صادرات نفت نیاز به استفاده از کشتی داریم؛ در صورت پیدا کردن کشتی هم باید آن را بیمه کنیم که با توجه به تحریم ها مشکلات عدیده ای ایجاد می شود.

پرداخت چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه

وی با اشاره به پرداخت چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه طی شب گذشته افزود: امروز با مشاهده وضعیت مردم در جنوب استان کرمان متوجه شدم که درآمد برخی خانواده های این منطقه وابسته به یارانه هاست و از این رو به پرداخت یارانه ها افتخار می کنم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه تحریم های دشمنان ناعادلانه و بی رحمانه است، بیان کرد: این مشکلات با مدیریت صحیح قابل رفع است و از این گردنه سخت با موفقیت عبور خواهیم کرد.

ترامپ پدیده شوم آمریکایی

وی از ترامپ به عنوان پدیده شوم آمریکایی نام برد و افزود: امروز مشاهده می کنیم در اثر کارهای ترامپ مشکلات عدیده ای در آمریکا ایجاد شده و دولت این کشور تعطیل شده است.

نوبخت شرایط کنونی را در اثر سوءمدیریت ندانست و بیان کرد: از ابتدای دولت همواره در تلاش بودیم که زنجیرهایی که از تحریم ها در پای مردم بود را بشکافیم.

رئیس سازمان برنامه  بودجه کشور از صادر کنندگان و تولیدکنندگان خواست در این شرایط دولت را یاری کنند و افزود: در حال حاضر به ورود برخی مصارف ضروری از خارج از کشور نیاز داریم و این در حالیست که صادرات نفت ایران محدود شده است.

وی گفت: شرایط به گونه ای است که دشمن افرادی که با ما مذاکره می کنند را تهدید کرده و تمام تلاش خود را برای انصراف آنها به کار می گیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۲۷۴۵۵۲۲:۰۸:۵۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به چی افتخار میکنی برادر من؟ خجالت نمیکشی؟ جنابعالی میتونی با چهل و پنج هزارتمن در ماه زندگی کنی؟ اصلا نه میتونی با چهل و پنج هزار تمن در روز زندگی کنی؟
ناشناس۷۲۷۵۱۹۲۲:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اگه خانواده عای کم بضاعت تولیدی داشته باشند بهتر از چندر غازی که با گدایی بهشون بدید
ناشناس۷۲۷۵۸۶۰۰:۰۸:۰۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
اینکه یک کشور توانمند از لحاظ انسانی و منابع را به کشوری تبدیل کرده ای که مردم نان بخور و نمیر از یارانه میخورند افتخار دارد یا شما معنی افتخار را نمی‌دانیم یا خودت ...
ناشناس۷۲۷۵۹۹۰۰:۱۸:۵۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
مردم آبرومند رو (بلانسبت) به گدایی انداختین خدا ...
ناشناس۷۲۷۶۰۷۰۰:۳۳:۵۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
آمریکا از اول هم شوم بود امثال تو و .....بزکش کردید اوباما هم در همون نظام هست که ترامپ هست زمان اوباما هم در تحریم فلج کننده بودیم زمان ریگان و کلینتون و بوش هم بودیم ترامپ نقش دیوانه رو بازی میکنه اوباما نقش فرشته محربون بوش نقش خبیث کلینتون نقش جنتلمن گستاخ به مردم نگو که اینها رو نمیدونی نوبخت به مردم بگو که دارین ... اگه من جای شماها بودم ، از اینکه ۹۶% از مردم را گرفتارتر و فقیرتر کردم از خجالت تا حالا مرده بودم بخدا
ناشناس۷۲۷۴۵۷۲۲:۱۱:۰۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
شما که قبلا می گفتی یارانه ها باعث دردسر هست!! دم انتخابات شد و یارانه شد باعث افتخار؟
ناشناس۷۲۷۴۶۵۲۲:۱۷:۱۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
پس کی بود که میگفت یارانه ها مصیب عظماست ؟!
ناشناس۷۲۷۴۷۳۲۲:۲۲:۱۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
وقتی یارانه دادن شما عزیزان شروع شد تخم مرغ صد تمن بود الان تخم مرغ هزارتمنه یارانه چند برابر شده؟
ناشناس۷۲۷۵۴۲۲۳:۱۲:۴۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اینهمه تناقض در رفتار شما برای چیست؟ چون یارانه مال اون دولت بود مصیبت بود و حالا که شما پرداخت می کنید شد افتخار؟! خجالت بکشید و کار را به اهلش بسپارید که اگر هم نتونن درست کنن حداقل از شما کمتر دروغ می گن
س سلماسی۷۲۷۵۴۳۲۳:۱۴:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
جناب آقای نوبخت به نظرم جای افتخار ندارد اگر مردمت تنها درآمدشان این یارانه اندک باشد! گیرم دولت می توانست بیشتر هم بدهد، این چه افتخاری است که مردمت فرصت اقتصادی برای استقلال درآمدی نداشته باشند؟ واقعا افتخار دارد؟ شما که نظریه پردازی توسعه هم نوشته ای برادر. شما دیگر سخنگوی دولت نیستید شما رئیس سازمان برنامه کشور هستید ها
ناشناس۷۲۷۵۴۴۲۳:۱۴:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
افتخار به چی میکنی به بیداد گرانی و فشار به مردم و تازه مگر یارانه از پول جیبتون مبارکتون میدید مردم
ناشناس۷۲۷۵۵۳۲۳:۲۴:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
این یارانه باید مایه ...شما باشه این مملکت با این همه ثروت باید اینجوری اداره بشه اخه خجالت بکشین جناب نوبخت راستی ....چه خبر.....
ناشناس۷۲۷۵۷۱۲۳:۴۵:۵۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
چرا یادشون رفته که پنج سال پیش چی می گفتند؟ خدایا چی بگیم ....؟
مهدی۷۲۷۵۷۳۲۳:۴۹:۴۹ ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
نوبخت: درآمد برخی خانواده ها از محل یارانه هاست/به پرداخت یارانه ها افتخار می کنم واقعا جای تاسف، ... و گریه است که مسئولی که سالیان سال در راس کار بوده است بگوید که به دادن ماهی 45500 تومان به افراد خانواده مستمند افتخار میکند!!!!! اگر کمکاری و ندانمکاری و بی لیاقتی و فساد مسئولین نبود، ما در این کشور نیازمند نداشتیم که ...برای پرداخت قیمت نیم کیلو گوشت در ماه به آنان افتخار کنید. این برای جامعه ما ننگ است ....که برخی باعث بروز اینگونه فجایع در کشور هستند, به پرداخت ماهی 45500 تومان و آنهم از جیب بقیه مردم افتخار کنید. من اگر جای شما بودم و میدیدم که امثال من باعث بوجود آمدن چنین فاجعه عظمایی در کشور هستم، حتما استعفا میدام و از ...بله اقای نوبخت، سیاستهای ویران کننده افرادی.....باعث بوجود آمدن این فقر در جامعه ایران است. کشور ما هیچ چیزی کم ندارد، بجز چهار تا مسئول فهمیده باسواد ... پاکدست، همین و همین.
ناشناس۷۲۷۶۸۸۰۵:۲۸:۲۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
رئیست که میگفت گداپروری نکنیم و ما شب پرداخت یارانه ها عزا میگیریم و..الان منت هم میذاری؟ این چندر غاز شده درامد مردم؟
ناشناس۷۲۷۷۳۲۰۷:۵۳:۰۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
مقایسه صحبت های امروز و زمان انتخابات شما بهت آور است.
ناشناس۷۲۷۷۳۴۰۷:۵۳:۵۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
ای کاش چندسال پیش به این سفر رفته بودین انوقت شاید این چندسال تصمیمات بهتری میگرفتین!!!!!
ناشناس۷۲۷۷۵۰۰۸:۱۵:۴۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
خودت می تونی با ماهی 45500 تومن زندگی کنی.
ناشناس۷۲۷۷۵۳۰۸:۱۷:۴۱ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
به محمود افتخار میکنه
ناشناس۷۲۷۷۶۹۰۸:۴۸:۴۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
ببین چه مدیریتی به خرج دادن که چیزی رو که مصیبت عظما میدونستند حالا شده موجب افتخار
جواد۷۲۷۷۷۰۰۸:۴۹:۰۹ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
طوری میگه افتخار می کنم انگار از جیب خودش میده .
ناشناس۷۲۷۷۹۳۰۹:۱۸:۳۱ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
"چنان رونق اقتصای ایجاد کنم که اصلا مردم نیازی به یارانه نداشته باشند..."
ناشناس۷۲۷۸۷۷۱۰:۲۶:۱۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
درآمد برخی خانوارهابه یارانه اختصاص دارد. اما همه نه. آیا درست است که میگویند 82 میلیون جمعیت داریم و90 میلیون نفر یارانه میگیرند؟. 1_مسئولین پاسخ دهند. 2_ آیا همه جمعیت ( یا بیشتر ازجمعیت )باید یارانه بگیرنذ. 3-آیا دولت فعلی یکبار دیگر منتخب میشود ونباید اقشار بسیار مرفه هم از گرفتن یارانه حذف شوند؟ 4_ بهتر نیست یارانه ثروتمندان را به توسعه تولید واشتغال اختصاص دهیم؟.
ناشناس۷۲۷۹۰۰۱۰:۴۶:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
فقط خجالت بکش!!!!!!!!!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین