حسینی‌کیا: دشمن از طریق مذاکرات می‌خواهد دستاوردهای مارا تحت کنترل خود گیرد

گروه سیاسی الف،   3971027186 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده‌ مجلس شورای اسلامی گفت: این یک حقیقت است که دشمن از طریق مذاکرات می‌خواهد دستاوردهای مارا تحت کنترل خود قرار دهد و با گرفتن امتیازات نقد، وعده‌های نسیه به ما بدهد.

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با پافشاری مسئولان دولت مبنی بر ادامه‌ مذاکرات برجام با اروپا و مطرح کردن مسئله‌ موشکی گفت: به نظر می‌آید دشمن دندان‌های مارا خوب شمرده و درست تشخیص داده است که می‌تواند ما را گام‌به‌گام به عقب ببرد و با فرصت گرفتن‌های متعدد وقت کشی کند. همانطور هم که دیدیم برجام منافع ادعایی دولت را تامین نکرد و امروز نیز به همان شیوه‌ قبلی و از طریق عناصر داخلی خود می‌خواهند مسئله‌ موشکی و حضور منطقه‌ای ایران را به مسلخ مذاکرات بکشانند. لذا اصرار این افراد بر ادامه مذاکرات به این شیوه، چیزی جز ضرر برای ایران در پی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: امروز جامعه به چشم خود دیده است که غرب تا چه اندازه بدعهد است و از طرفی وعده‌های دولت تا حدود زیادی عملی نشده است. لذا این جریان توانایی خود برای اقناع افکار عمومی جهت انجام مذاکرات جدید را از دست داده است رهبری نیز با توجه به صلاح کشور و انقلاب اسلامی همواره در برابر زیاده‌خواهان با قدرت ایستادگی کرده‌اند و این افراد راه به جایی نخواهند برد.

حسینی کیا با اشاره به تحریف فرمایشات حضرت امام‌خمینی(ره) مبنی بر عدم تاکید ایشان در نابودی اسرائیل و امکان تعامل با آمریکا توسط برخی مسئولین تصریح کرد: فرمایشات امام(ره) همگی مکتوب هستند و بخش عمده‌ای از بیانات ایشان به شکل مکتوب در آرشیو صداوسیما موجود است و هرکس بخواهد خلاف این موارد مطلبی به ایشان نسبت دهد به دنبال تبرئه کردن خود و یا خیانت به آرمان‌های حضرت امام(ره) است. امام(ره) در مقام بیان بسیار شجاع و قدرتمند بودند و همواره از بیان مطالب به شکل دو پهلو خودداری می‌کردند. لذا کسی به این شکل نمی‌تواند سخنان ایشان را مصادره به مطلوب کند و از این طریق توجیهی برای اشتباهات خود پیدا کند. در واقع افرادی که امروز دستشان رو شده است و مردم با دروغ‌های آنان آشنا شده‌اند به دنبال هزینه از آبروی امام(ره) برای خود هستند.

وی در تحلیلی کلی از تلاش جریان سازش برای حضور مجدد در میز مذاکره با اروپا گفت: در قصه‌ هسته‌ای ما باختیم. باخت از این جهت بود که ما همه‌ تعهدات خود را انجام دادیم و طرف مقابل انجام تعهدات خود را منوط به ادامه‌ مذاکرات و گرفتن امتیازات بیشتر کرده است. این ضعف بزرگ تیم مذاکره کننده و دولت بوده است. در حالی که تعهدات باید به شکل گام‌به‌گام انجام می‌شد و علی‌رغم توصیه‌های رهبری مبنی بر گرفتن تضمین‌های محکم، تیم مذاکره کننده از این موضوع غفلت کردند. از طرف دیگر نیز دشمنان با آگاهی از این غفلت دولت و تیم مذاکره کننده، زمینه را برای مطالبه‌ امتیازات بیشتر مساعد دیدند؛ غافل از این‌که دیده‌بان نظام مقدس جمهوری اسلامی این‌بار چنین اجازه‌ای نخواهند داد.

حسینی‌کیا در پایان اظهار داشت: بعد از برجام فضای غبارآلود جامعه کنار رفت و ملت نیز بیدار شدند و فهمیدند که راه گشایش امور در مذاکره با آمریکا نیست. این یک حقیقت است که دشمن از طریق مذاکرات می‌خواهد دستاوردهای مارا تحت کنترل خود قرار دهد و با گرفتن امتیازات نقد، وعده‌های نسیه به ما بدهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    آخرین عناوین