مزایای برگزاری مجالس در باغ عروسی

گزارش بازرگانی،   3971026106 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عروسی هر فرد روز مهمی در زندگی اش می باشد. از این رو زوج های جوان تلاش می کنند تا عروسی خود را کاملاً خاطره انگیز برگزار کنند. برخی زوج ها برای روز عروسی خود، باغ عروس کرایه می کنند که قیمت اجاره باغ عروسی هم متفاوت است ولی در مجموع با کمی صرفه جویی می توانید مراسم خود را در یک باغ با قیمت اجاره باغ عروسی مناسب بگیرید.

انتخاب باغ عروسی مناسبانتخاب یک باغ با ظاهر آراسته و برنامه منظم بسیار مهم است. همچنین باید در نظر بگیرید که قیمت اجاره باغ عروسی با مخارج شما همخوانی داشته باشد. برای این منظور می توانید از یک موسسه تشریفات عروسی کمک بگیرید. انتخاب باغ عروسی بر اساس بودجه و سلیقه و تعداد مهمانان شما انجام می شود. می توانید با مراجعه به این موسسات تمام مراحل عروسی خود و خصوصاً تشریفات عروسی را به ما بسپارید. همچنین قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به خدماتی که از ما دریافت میکنید مناسب خواهد بود. تشکیلات ما برای برگزاری مراسمات، علاوه بر اینکه یک باغ اختصاصی دارد؛ با دیگر باغ ها نیز در ارتباط بوده و می تواند از میان ده ها مورد برای شما یک باغ با شرایط مناسب پیدا کند.مزایای برگزاری در باغ عروسی

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی قطعا مزایای بسیاری دارد اما اطلاع از این مزایا به تصمیم گیری شما کمک بیشتری می کند.ما نیز در ادامه مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی را برای شما به طور خلاصه ذکر کرده ایم :

بزرگ و وسیع بودن باغ نسبت به تالار

یکی از مزایایی که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت، بزرگی باغ است. وسعت بیشتر باغ نسبت به تالار عروسی، باعث رفت آمد راحت تر برای مهمان ها می شود و همچنین فضای بیشتری را برای رقص و برگزاری بهتر مراسم در اختیار دارید. در برگزاری مراسم در باغ عروسی ، مهمان ها می تواند هر جا که بخواهند بنشینند و راحتی بیشتری را نسبت به تالار عروسی احساس می کنند.

سهولت پذیرایی از مهمان ها در باغ

دومین مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ، راحت بودن پذیرایی در آن است. در فضای بزرگی که باغ در اختیار شما قرار می دهد، می توان شاهد میزهای پذیرایی بزرگتر بود و همین موضوع موجب می شود که خدمه و پرسنل باغ راحت تر از مهمان ها پذیرایی کنند و جابجایی وسایل پذیرایی نیز راحت تر باشد.

تزئینات باغ عروسی

تزئینات در باغ عروسی می تواند نسبت به تالار کمتر باشد. البته این مورد به سلیقه عروس و داماد برمی گردد. زیرا برخی افراد باغ عروسی را خیلی بیشتر از تالار تزیین می کنند. علت اینکه می گوییم عروسی در باغ احتیاج به تزئینات کمتری دارد این است که محیط خود باغ معمولا خیلی زیبا و دلنشین است و مانند تالار عروسی احتیاج به تزئینات فراوان ندارد. ممکن است عروس و داماد بخواهند هزینه های بیشتری برای تزیین صرف کنند و این کاملا موضوعی سلیقه ای است. می توانید بهترین تزئینات باغ عروسی را با انتخاب تشریفات مجالس نام آشنا تجربه نمایید.

 

عروسی در باغ و نظافت

انتخاب باغ برای برگزاری مراسم، به علت دارا بودن فضای باز و نداشتن دیوار، خیال شما را از بابت نظافت آسوده می کند. علاوه بر این خدمه باغ هر چند وقت یکبار می توانند در خلال مراسم به نظافت محیط بپردازند. در حالیکه که در تالار عروسی نظافت بیشتری باید انجام شود و همواره باید دغدغه نظافت محیط را داشته باشید. با انتخاب برگزاری عروسی در باغ، لازم نیست که مدام در زمان حضور مهمان ها نگران نظافت باشید.

 

محل پارک خودرو

به لطف فضای بزرگی که باغ های عروسی دارند، محل مخصوص پارک خودرو برای مهمان ها در نظر گرفته می شود. و قطعا این موضوع مهمی است زیرا در مراسم های عروسی که داخل تالار برگزار می شود پیدا کردن جای پارک برای خودرو گاهی می تواند معظل بزرگی باشد و علت آن این است که اکثر تالارهای عروسی در داخل شهر هستند. اما با برگزاری مراسم عروسی در باغ می توانید راحتی بیشتری را برای مهمان هایی که دعوت کرده اید، فراهم کنید.

سرکشی به مهمانان در باغعروس و داماد می توانند در باغ به راحتی به مهمان ها سرکشی کنند و فضای آزاد باغ این اجازه را به آنها می دهد. مراسم عروسی در باغ، دید بهتری از مهمان ها را برای عروس و داماد فراهم می کند و این مسئله می تواند موجب رضایت بیشتر آنها گردد.

مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ نسبت به تالار

باغ ها وسعت و ظرفیت بیشتری نسبت به تالار های عروسی دارند پس شما فضای بیشتری در دسترس دارید و میهمانان آزادند هر کجا که بخواهند بنشینند و محدودیت های تالار را ندارند. پذیرایی از میهمانان در باغ بهتر از تالار صورت می گیرد و با توجه به وسعت باغ و ظرفیت آن می توانیم شاهد پذیرایی خاص تر و مجلل تری نسبت به تالار باشیم و همچنین می توانیم میز های شیک و بزرگی را در قسمتی از باغ تعبیه کنیم و پذیرایی را از روی آن میزها انجام دهیم این کار نه تنها راحت تر است بلکه جلوه ی ویژه ای را به مراسم عروسی شما خواهد داد.

نکاتی برای اجاره باغ عروسی

بهترین و راحت ترین کار برای انتخاب و اجاره یک باغ عروسی مناسب انتخاب یک موسسه خدمات مجالس عالی و حرفه ای است تا به شما در این امر بر اساس سلایق شما و تجربه خودشان مشاوره دهد تا شما بهترین انتخاب را یرای زیبا ترین شب زندگیتان داشته باشید و با خیال راحت از میهمانان تان پذیرایی کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۲۵۲۵۴۱۲:۵۸:۵۷ ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
به نظر من یک مجلس خوب انست که رفت وامد مدعوین را هم در نظر بگیرند وجاهای دور انتخاب نکنند که کسی یا به مجلس نرسد ویا انقدر دیر وکوفته وخسته برسد ودراه صدتا بد وبیراه به عروس وداماد بگوید واز ان گذشته چون عروسی ها گران تمام می شود واز طرفی تقریبا دارد منحصر به نزدیک ترین فامیلها می شود باید در تمام هتلها وباشگاها سالنهای کوچک هم داشته باشندسالنهایی در حد صدنفر ویاحتی پنجاه نفر
ناشناس۷۲۵۳۰۶۱۳:۱۸:۲۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مجالس در باغ معمولاً مختلطه و گناه به مراتب بیشتر از تالاره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین