جای آب در هاون کوبیدن، کسب‌وکار اینستاگرامی خود را حرفه‌ای دنبال کنید

مهری اسماعیلی - فعال شبکه‌های اجتماعی،   3971023119 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
جای آب در هاون کوبیدن، کسب‌وکار اینستاگرامی خود را حرفه‌ای دنبال کنید

به گزارش الف، بسیاری از فعالان اینستاگرام به حدی در کار خود موفق بوده‌اند که شغل اصلی را کنار گذاشته و تنها به تامین محتوا و اداره پیج خود می‌پردازند، دلیل موفقیت این افراد معمایی قابل رمزگشایی است...

شاید هزاران سال است که انسان‌ها معتقدند زندگی بسیار سخت و البته گران شده و این موضوع تازگی خود را از دست داده است؛ اما تنها چند سال است که زندگی بسیار بسیار سخت و البته بسیار و بسیار گران شده است.

همین گرانی باعث شده تا ما به دنبال درآمد با استفاده از هر بستر و نوآوری باشیم؛ در مقابل بسترهایی که خیلی از ما با آن آشنا نیستیم به لطف اینترنت، استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان بستری برای کسب درآمد بسیار آشنا و محبوب است.

از فروش عسل و ترشی گرفته تا گردش در مراکز خرید، بسته به نوع علاقه‌تان می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد کنید.

برخی شبکه‌ها نظیر یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام معروف‌ترین این شبکه‌ها هستند، در این بررسی به چگونگی اداره یک صفحه اینستاگرام با هدف کسب درآمد خواهیم پرداخت چرا که این شبکه همچنان محبوب و استفاده از آن مجاز است.

گام نخست برای داشتن کسب‌وکار پر رونق و پر طرفدار انتخاب حوزه کاری مناسب است به این معنی که شاخه‌ای برای فعالیت انتخاب شود که علاوه بر داشتن مخاطب، خود فرد نیز در آن حوزه مهارت کافی داشته و همچنین بتواند با عشق و علاقه برای آن محتوا تولید کند.

با این انتخاب درست کار آغاز خواهد شد و برای ادامه و موفقیت ابزارهای متعددی به همراه زمان، دقت و حوصله نیاز است.

افراد بیشتری را به سرمایه‌گذاری در استارتاپ خود جلب کنید.

در کنار اینستاگرام، اپلیکیشن‌های متفاوتی در کنار قابلیت‌های برنامه اصلی به کمک شما خواهند آمد؛ بروزرسانی‌های اخیر این اپلیکیشن اینگونه القا می‌کند که توسعه‌دهندگان آن درصدد هستند مخاطبان‌شان بی‌نیاز از هر برنامه دیگری به تنهایی و بدون کمک گرفتن از نرم‌افزارهای جانبی دیگر بتوانند صفحه خود را بسیار حرفه‌ای اداره کند.

 

در آخرین بروزرسانی‌های اینستاگرام، فیلترهای زیادی برای گرفتن استوری و لایو اضافه شده است و نیازی به استفاده از اسنپ‌چت تا حدود زیادی مرتفع شده است؛ همچنین در یکی از آخرین بروزرسانی‌ها محدودیت 15 ثانیه‌ای استوری برداشته شده و شما بدون نیاز به اپلیکیشن‌های کمکی می‌توانید با انتخاب یک ویدیوی طولانی زحمت کات کردن 15 ثانیه‌ای آن را به اینستاگرام بسپارید.

اما با همه این تفاسیر شما برای اداره یک پیج حرفه‌ای به چه ابزاری نیاز دارید؟

بعد از انتخاب شاخه مورد نظر خود لازم است تا با دقت بیشتری نیازمندی جامعه هدف خود را بررسی و برای آنها به تامین محتوا بپردازید.

هرگز فراموش نکنید انتقال اطلاعات از طریق این شبکه اجتماعی به تصاویر متکی است؛ پس لازم است از یک دوربین نسبتا مناسب استفاده کنید.

برای ثبت یک تصویر مناسب به نور مناسب احتیاج خواهید داشت؛ برای این کار از نور روز و محیط باز استفاده کنید.

بهترین عکاسان اینستاگرامی تصاویر خود را در کنار پنجره های باز ثبت می کنند؛ با پیشرفت کار می‌توانید تجهیزات عکاسی حرفه‌ای تهیه کنید.

در ثبت عکس از تاثیر رنگ‌ها غافل نشوید اما دقت داشته باشید تا سوژه در میان دکور کردن عکس مخفی نشود؛ پس از ثبت تصویر می‌توانید از فیلترهای اینستاگرام برای ادیت عکس استفاده کنید.

یکی از محبوب‌ترین این فیلترها Juno است که به عکس گرما و شارپ بیشتری می‌دهد اما در کنار اینستاگرام اپلیکیشن‌های معروفی وجود دارند که کمتر ادمین حرفه‌ای از آنها استفاده نکرده است.

Snapseed و vsco معروف‌ترین اپلیکیشن‌های ادیت تصویر هستند که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل استفاده است.

با کمک آن می‌توانید مشابه فتوشاپ از ادیت تصاویر بهره ببرید؛ همچنین با قابلیت‌های این اپلیکیشن برای استوری‌های خود کاور هایلایت تهیه کنید.

صد البته کاربرانی که توانایی استفاده از فتوشاپ را دارند در این شبکه اجتماعی از موفقیت‌های بیشتری برخوردار خواهند شد؛ دقت داشته باشید داشتن تم در صفحه بسیار در جذب مخاطب تاثیرگذار است؛ برای درک بهتر و بررسی محتوای تصویری قبل از انتشار از اپلیکیشن plan استفاده کنید و تصویر خود را که حتما به صورت مربع ثبت کرده‌اید قبل از انتشار در اینستاگرام نخست در این اپ بارگذاری کنید.

با قرارگیری محتوا در کنار تصاویر قبلی این احتمال وجود دارد که از انتشار آن منصرف شوید.

Unflod هم ابزاری است که به شما امکان تهیه حرفه‌ای استوری‌ها را خواهد داد؛ البته این برنامه تماما رایگان نبوده و پرداخت درون برنامه‌ای دارد اما بخش‌های رایگان آن تا حدود زیادی شمارا از یک کاربر عادی به کاربر حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.

برای تدوین فیلم نیز بهترین اپلیکیشن‌ها viva video, inshot, filmora, alive هستند؛ پس از تهیه محتوای تصویری نوبت به آماده‌سازی کپشن مناسب است بخاطر داشته باشید برای جذب مخاطب و ترغیب وی به ادامه مطالعه پست تنها سه ثانیه فرصت دارید.

پس بدنبال یک شروع انقلابی باشید؛ اطلاعات صادقانه ارائه دهید.

در حین نگارش یا در انتها یا در کامنت اول از هشتگ‌گذاری مناسب استفاده کنید؛ توجه داشته باشید هشتگ باید مناسب محتوای شما انتخاب شود؛ پس اگر با گوگل کردن به مجموعه‌ای از هشتگ‌های مناسب حوزه فعالیت‌تان رسیده‌اید حتما با توجه به پست آنها را شخصی‌سازی و از تکرار یک گروه هشتگ در چند پست خودداری کنید زیرا این کار از طرف اینستاگرام نوعی تولید اسپم شناخته خواهد شد.

با انتخاب هشتگ مناسب آخرین مرحله تولید محتوا به پایان رسیده است و نوبت بررسی مراحل انتشار آن است.

برای این کار شما فقط به یک اپلیکیشن احتیاج دارید تا با توجه به رفتار مخاطبان شما و بررسی آن گزارش دهد، بهترین زمان انتشار چه زمانی است.

البته اینستاگرام هم در حالت Business اطلاعات حدودی در اختیارتان خواهد گذاشت؛ best upload time و when to post معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها در این رابطه هستند که اولی غیر رایگان و دقیق‌تر و دومی رایگان است.

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها محتوای خود را در زمان مناسب منتشر کنید؛ همچنین با تهیه استوری یا استوری‌های تکمیلی پس از بارگذاری پست اطلاعات تکمیلی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

همچنین با خوش‌رویی پاسخگوی تمامی کامنت‌ها باشید اما کارهایی که هرگز نباید انجام دهید، به هیچ عنوان فالور، لایک و کامنت فیک استفاده نکنید.

 

استفاده از اپلیکیشن‌ها یا سایت‌هایی که این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند تاثیر منفی روی پیج خواهد داشت و شانس دیده شدن در فیدِ اینستاگرام را از شما خواهد گرفت.

همچنین برای بالا بردن فالوور از تبلیغات در پیج‌های غیرمرتبط استفاده نکنید؛ ممکن است این کار به تعداد فالوورهای حقیقی شما اضافه کند اما خوش شانسی زیادی لازم است تا این افراد به حوزه کاری شما علاقه نشان دهند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۲۱۳۲۲۲۲:۰۶:۰۹ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
تلگرام رو رفع فیلتر کنید اول
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین