نکات مهم برای دریافت ویزای کانادا

گزارش بازرگانی،   3971022238

 

شاید یکی از اهداف شما سفر به کانادا باشد اما آیا در مورد جزئیات و نکات مهم دریافت ویزای کانادا اطلاعات کافی دارید؟ اکثر افرادی که قصد دریافت ویزای کانادا یا سایر ویزاها را دارند، بدون اطلاع و تجربه قبلی، شخصا اقدام به درخواست ویزا می‌کنند؛ در نتیجه این عمل ممکن است به ضرر فرد تمام شده و هزینه و زمان زیادی را از دست دهد یا حتی ریجکت شود! بنابراین لازم است تا جزئیات کافی و لازم برای دریافت ویزای کانادا را بدانید.

نکات مهم برای دریافت ویزای کانادا

اگر زمان برایتان اهمیت دارد و از اتلاف وقت بیزارید، لازم است تا نکاتی مهم را درباره روند دریافت ویزای کانادا بلد باشید. دانستن این نکات و جزئیات به شما کمک خواهد کرد تا دچار ریجکتی نشده و مبلغ پرداختی شما به سفارت، هدر نرود. برخی از مهمترین نکات دریافت ویزای کانادا عبارتند از:

مدارک خود را به بهترین شکل سازماندهی کنید!

اگر سفارت‌ها در مدارک شما نقص یا تناقضی ببینند، درخواست ویزای شما را رد خواهند کرد. همچنین در صورتی که مدارک سازماندهی نشده و کم و کاستی داشته باشد، احتمال رد صلاحیت شما برای دریافت ویزای کانادا بالا خواهد رفت. از این رو بهتر است با راهنمایی گرفتن از افراد با تجربه در زمینه دریافت ویزا، مدارک خود را سازماندهی کنید.

پیگیر باشید!

پیگیری و چک کردن ایمیلی که جهت ثبت نام به سفارت داده اید، یکی از کارهایی است که باید مدنظر قرار دهید. اگر شاغل هستید یا مشغله دارید، این موضوع به راحتی می‌تواند شما را خسته کند. البته راهی مناسب برای خلاص شدن از شر این مشکل وجود دارد و آن هم مراجعه به آژانس‌های معتبر خدماتی ویزا است. اینگونه آژانس‌ها، خدمات پیگیری و دریافت ویزا را به نمایندگی از شما انجام خواهند داد.

به میانبرها توجه کنید!

در روند دریافت ویزای کانادا، میانبرهایی وجود دارد که اغلب افراد از آنها اطلاعی ندارند. این میانبرها می‌توانند روند اخذ ویزا را سریعتر و آسان‌تر کنند. برای مثال دارا بودن ویزای شینگن در پاسپورت، به عنوان یک میانبر سریع عمل کرده و روند اخذ ویزای کانادا را سرعت می‌بخشد. شایان ذکر است این میانبرها به صورت قانونی وجود دارند و هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهند کرد. مشاوره گرفتن از افراد و موسسات مجرب در زمینه دریافت ویزا، اینگونه میانبرها را به خوبی مشخص خواهد کرد.

قبل از انجام هرکاری، مشاوره بگیرید!

در روند اخذ ویزای 5 ساله کانادا ، این موضوع بسیار اهمیت دارد. مشاوره و مشورت با افراد یا موسسات مجرب به خصوص قبل از انجام مصاحبه، تاثیر بسیار زیادی در موفقیت شما و کاهش احتمال رد صلاحیتتان (ریجکت ویزای کانادا ) دارد. اگر فرد یا موسسه‌ای در دسترس شما قرار داشته باشد، فرصت را غنیمت شمرده و قبل از انجام مراحل دریافت ویزای کانادا، مشاوره بگیرید. برداشتن قدم با آگاهی تمام، کمک شایانی به موفقیتتان خواهد کرد.

دریافت ویزای کانادا در کمال آرامش

تمامی موارد ذکر شده در قسمت‌های قبل، از جزئیات و نکات مهمی است که رعایت آنها برای دریافت ویزای کانادا بدون دردسر، الزامی خواهد بود. اگر شخصی مجرب (و در عین حال معتمد) در زمینه دریافت ویزا می‌شناسید، از وجود او بهره برده و نکات ذکرشده را تک به تک رعایت کنید. اما ممکن است در اطرافیان خود، چنین شخصی را نشناسید. آن وقت تکلیف چیست؟

موسسات و آژانس‌های خدمات ویزا برای رفع این مشکل تاسیس شده اند. آژانس پرواز آرام آبی  یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های خدماتی سفر و اخذ ویزا است که با کادر مجرب و حرفه‌ای خود می‌تواند از بهترین گزینه‌های شما برای دریافت ویزای کانادا باشد. پشتیبانی 24 ساعته و اعتبار و قدمت بالا در کنار خدمات بی نظیر و مقرون به صرفه، محبوبیت این آژانس را به شدت افزایش داده است.

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین