توزیع گسترده گوشت قرمز در روزهای آینده+ قیمت

گروه اقتصادی الف،   3971021083 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومانی و گوشت گرم ۴۰ هزار تومانی در روزهای آینده خبر داد.

حمید ورناصری اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند تازه بصورت مخلوط (لاشه ای) ​ 40 هزار تومان و برا‌ی گوشت منجمد گوسفند کیلویی 29 هزار تومان در نظر گرفته شده که این عرضه در روز‌های آتی بصورت گسترده در بازار صورت می‌گیرد و تا وقتی که بازار کشش داشته باشد عرضه ادامه می‌یابد.

وی افزود: در همین راستا انتظار می‌رود قیمت گوشت قرمز در بازار روند کاهشی به خود بگیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور ادامه داد: البته موضوع قاچاق نیز بعنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت دام خودنمایی می‌کند که با این عرضه و همچنین واردات دام زنده تلاش می‌شود که قیمت گوشت قرمز در بازار تثبیت و روند کاهشی داشته باشد.

ورناصری با اشاره به عرضه نهاده‌های دامی نیز اظهار داشت: عرضه کنجاله سویا، ذرت و جو بعنوان مهمترین نهاده‌ها از چند روز قبل آغاز شده و به همه استان‌ها نیز ابلاغ شده است و این اقلام با قیمت‌های مصوب در اختیار مرغداران گوشتی، تخم گذار و دامداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: قیمت‌های مصوب کنجاله سویا 23 هزار تومان و ذرت 12 هزار تومان در نظر گرفته شده که این اقلام با این قیمت‌ها در اختیار همه تولیدکنندگان به حد نیاز قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی در میزان موجودی و در تامین آن وجود ندارد.

ورناصری ادامه داد: کل نهاده‌های مورد نیاز بخش تولید هم در مراکز استان‌ها و هم در بنادر، ​ ترخیص شده و این روند ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور تصریح کرد: حجم واردات این اقلام بین 25 تا 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: قیمت نهاده‌ها از ابتدای سال روند با ثباتی داشته و خللی که در دو سه روز گذشته در توزیع آن بوجود آمده بدلیل مشکلاتی بود که برخی وارد کنندگان برای انتقال پول با آن مواجه شده بودند که این مشکلات مرتفع شده است.

ورناصری ادامه داد: علاوه بر آن، حجم گسترده توزیع، قیمت نهاده‌ها را کاهش می‌دهد و به تبع آن انتظار می‌رود قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز نیز کاهش یابد.

ورناصری اضافه کرد: در­روز‌های گذشته قیمت گوشت مرغ کاهش 2 هزار تومانی را تجربه کرده و با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود این روند ادامه یابد، در خصوص تخم مرغ هم قیمت‌ها به ثبات رسیده و انتظار کاهش قیمت داریم.

وی اظهار داشت: عرضه نهاده ها، ­ سهمیه یک ماه آینده تولیدکنندگان را پوشش می‌دهد و پس از آن برای برطرف شدن نیاز تولیدکنندگان سهمیه جدید بلافاصله اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد هم به ازای هر کیلو 8 هزار و 900 تومان در همه ­میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و علاوه بر آن گوشت مرغ گرم هم به ازای هر کیلو 9 هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.

ورناصری تصریح کرد: عرضه گوشت مرغ تا رسیدن به قیمت متعارف ادامه می‌یابد.

منبع: تسنیم

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۱۷۹۸۴۱۸:۵۲:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
شب گذشته اخبار 20 و30 از قاچاق عمده دام زنده خبر داد و گفت وقتی با دلار 4200 خوراک دام به دامدار داده میشه دامدار دام زنده اش را به هرکس که پول بیشتر میدهد میفروشد و کاری هم ندارد که این دام به کجا میرود چه داخل و چه خارج ازکشور و با قیمت 4 برابری خرید توسط دلالها ... خوب یکی از روشهای درآمدزایی برای دولت ( بجای بدست آوردن سود غیر قابل قبول برای دلال ها) تهیه مواد نهاده ای دامداران با کسب و واردات موردنیاز از خارج و مبادله ارزهای غیرقابل وصول نفتی از کشورهای خریدار نفت در این شرایط تحریمیست و توزیع این نهاده ها بین دامداران و خرید دامها و فروش مازاد بر مصرف داخلی صدور و خروج آنها به کشورهای همجوار برای دریافت ارز و دوباره در جریان قرار دادن این ارز برای ورود مجدد نهاده های دامی است که اینخود باعث افزایش تولید دام وکاهش قیمت آن برای مصرف کننده داخلیست و هم کوتاه کننده دست واسطه ها و دلالان از خدا بیخبر است ... البته بشرطی که وزارت کشاورزی و دولت و سایر ارگانهای در گیر کمک و همت کنند ...!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین