خوش قیمت‌ترین بنز S350 را از دیوار بخر

گزارش بازرگانی،   3971019154 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
خوش قیمت‌ترین بنز S350 را از دیوار بخر

 

بنز S350 خودرویی بزرگ‌تر از سدان‌های لوکس معمولی در کلاس خودروهای فول سایز به طول ۵ متر است. زمانی که سوار آن می‌شوید دقیقا حس می‌کنید که سکان یک کشتی نرم و روان در دست شما است. خرید بنز S350 بدون شک انتخاب کسی است که اعتماد به نفس زیادی دارد و در پی تقویت آن است. وقتی دکمه‌ی استارت خودرو را فشار می‌دهید، صندلی شما به طول اتوماتیک به سمت جلو می‌آید و تنظیم می‌شود. نوری آبی رنگ داخل کابین را روشن می‌کند و فضا بسیار آرامش بخش می‌شود. انگار تمام این خودرو در خدمت ریلکس کردن راننده و سرنشین است. کیفیت سواری و راحتی داخل کابین این مدل از بنز بالاتر از حد معمول ارزیابی می‌شود. عایق بندی کابین در حدی است که اگر ساعت مچی عقربه‌ای داشته باشید در حین حرکت می‌توانید صدای تیک تیک ساعتتان را بشنوید. حالا بعد از سواری لذت بخش، زمان پیاده شدن از این کشتی متحرک لوکس رسیده است. اتو پارک این خودرو زحمت هر نوع پارکی از جمله پارک دوبل یا سنگ‌چین را از دوش شما برداشته است. در موقعیت پارک قرار بگیرید و باقی زحمت پارک را بر عهده‌ی مهندسان بنز بگذارید. حالا صندلی باز به حالت قبل باز می‌گردد و می‌توانید از کشتی خودتان با افتخار پیاده شوید.

ویژگی‌های فنی گهواره‌ی‌ آرامش

خرید بنز کلاسS  ، به خصوص این مدل از آن، مساوی تجربه‌ی لذت خالص سواری است! راحتی شما در این گهواره به صحبت‌های بالا ختم نمی‌شود. در این خودرو هیچ دست اندازی را حس نمی‌کنید، زیرا سیستم هوشمند تعلیق اجازه‌ی وارد شدن ضربات به کابین و سرنشین را نمی‌دهند. با وجود اینکه در سال‌های اخیر خودروهای لوکسی وارد بازار ایران شده‌اند، همچنان بنز S350 یک رقیب جدی است. صدای اگزوز این مدل بی نظیر است. این صدا ابهت و جذابیت بنز را چندین برابر می‌کند. با فشردن پدال گاز برای ۷.۳ ثانیه ضمن لذت از این صدای گوش نواز، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسید. برای پیمودن هر صد کیلومتر باید ۱۱.۸ لیتر سوخت به موتور این خودرو برسانید. باک بنز ۹۰ لیتر ظرفیت دارد؛‌ پس مجبور نیستید زود به پمپ بنزین مراجعه کنید. ویژگی‌های فنی این خودرو: حجم موتور ۳۴۹۸ سی‌سی، قدرت ۲۲۰ اسب بخار در ۶ هزار دور بر دقیقه، حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر در ۵ هزار دور بر دقیقه.

در دیوار بنز را چند بخرم؟

در حال حاضر برای خرید بنز S350 کارکرده مدل ۲۰۰۹ باید حدود یک میلیارد تومان هزینه کنید. مدل‌ ۲۰۰۷ این خودرو ۷۴۰ توان قیمت گذاری شده است. با بررسی در سایت دیوار متوجه خواهید شد که می‌توانید مناسب‌ترین قیمت را برای خرید این خودروی لوکس پیدا کنید، زیرا چندین انتخاب متفاوت پیش روی شما خواهد بود. در بین آگهی‌ها حتی یک مدل ۲۰۰۷ به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان مشاهده شد که البته باید ویژگی‌های این مدل‌ها را بررسی کنید و با یک کارشناس بنز مشورت کنید تا بدانید که ارزش خرید دارد یا خیر. هزینه‌های نگهداری بنز من جمله هزینه‌ی سوخت و قطعات یدکی آن بالاست، قبل از خرید به این موضوعات فکر کنید. هر کالای لوکسی مسلما هزینه‌های جانبی نگهداری زیادی هم دارد، البته لذت سواری این خودرو بیش از این مبالغ ارزش دارد. با خرید این خودرو کیفیت، رفاه، ایمنی، تکنولوژی، زیبایی و آپشن‌های مختلف را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

 

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین