آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان سیرجانی

گروه حوادث الف،   3971018140 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان سیرجانی

فریادهای دختر بوضوح در فیلم شنیده می‌شود، پسر جوان بی‌توجه به فریادهای دختر با لگد ضربه‌های هولناکی به او می‌زند و می‌گوید:«داد نزن! داد بزنی بیشتر می‌زنم. داد بزنی محکم‌تر میزنم و تا شب همینجا نگه میدارمت وُ میزنم» ‎دختر التماس می‌کند، در میان التماس‌هایش نام پسر را می‌برد و معلوم می‌شود که همدیگر را می‌شناسند. ابتدای فیلم هم نشان از رابطه دوستی آن‌ها دارد. پسر در لابه لای حرفهایش چیزهایی درباره توهین دختر به فردی دیگر می‌گوید. کسی مشغول فیلمبرداری از صحنه است، با دقت تمام سوژه را پیگیری می‌کند و سپس آپلود فیلم و بقیه ماجراها....

در این رابطه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات خبر آزار واذیت دختر جوان در سیرجان گفت: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده) اما متهم اصلی که فردی بنام «امیر.ک» است از جنبه عمومی جرم در زندان به‌ سر می‌برد. 

محسن نیک‌ورز اصالت این خانم بزه‌دیده را سیرجانی دانست و بیان کرد: خانم بزه دیده که جوانی متولد 1381 و اصالتا سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران است در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت کرده اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت کرده و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد می‌کند.

دادستان سیرجان از ترفند دختر برای سفر از تهران به سیرجان سخن به میان آورد و بیان کرد: متاسفانه متهم اصلی پرونده با حیله و نیرنگ دختر بزه دیده را ترغیب می‌کند که به سیرجان سفر کند و این دختر جوان نیز به همراه مادرش و به بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

 این مقام قضائی با اشاره به اینکه پدر دختر بزه‌دیده فوت کرده است، ادامه داد: دختر بزه دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادرش به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان و فیلمبرداری می‌کنند و سپس متهم ردیف اول  کیلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه 14 دی ماه، موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد  و در اندک زمانی دستور پیگیری و اقدام صادر  شد.

دادستان سیرجان گفت: علیرغم اینکه هنوز گزارش رسمی از این موضوع به دست دادسرای سیرجان نرسیده بود و شکایت شاکی نیز مطرح نبود، به لحاظ جنبه عمومی و احتمال تبعات منفی گسترده دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

وی عنوان کرد: هنوز چند  ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی  متهمِ اصلی(امیر.ک) همراه با فردی به نام(محمد.ی) که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاهشان  توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند. 

این مقام قضائی با بیان اینکه در همان روز حادثه دختر جوان نیز به دادسرای سیرجان احضار می شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه آغاز می شود، افزود: هنگامی که متهمان  به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آنقدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه میشدند اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم را که از محل مخفیگاه آنها کشف شده بود، پیش روی خود دیدند، بلافاصله اعتراف کردند.

 

متهمان  ردیف او ل و دوم پرونده روانه زندان شده‌اند

  وی اعلام کرد: در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب «امیر.ک» و «محمد.ی» تفهیم اتهام شده‌اند.

این مقام قضائی گفت: متهم ردیف اول «امیر.ک» که جوانی 20 ساله است از تاریخ 14 دی ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است  و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه دختر بزه دیده بازداشت نیست، افزود: متهم ردیف دوم «محمد.ی» نیز با توجه به نوع رفتارش با قرار بازداشت موقت در حال حاضر بازداشت است.

نیک‌ورز عنوان کرد: تحقیقات درباره این پرونده هنوز کامل نشده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و پس از کامل شدن تحقیقات، کیفرخواست تنظیم می‌شود و تلاش ما این است که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۱۳۰۵۲۱۲:۵۷:۰۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
پدر و مادر رو هم بخاید ازشون بپرسید اگه دختره چاقویی داشت از خودش دفاع میکرد و پسرتون رو به درک میفرستاد قصاصش می کردید؟؟؟؟؟
ناشناس۷۱۴۰۵۵۲۱:۴۰:۲۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
نسل پسران و دختران........
ناشناس۷۱۳۰۸۵۱۳:۱۵:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
همیشه نباید یک رو سکه رو در نظر گرفت،پسرها بی دلیل دختره رو مورد ضرب و شتم قرار ندادن،پس موضوع به مو شکافی بیشتری نیاز است،به نظر می رسه دختره هم مقصر هست،باید هر سه تا مجازات بشن
ناشناس۷۱۳۴۰۵۱۵:۲۳:۳۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
دقیقا،همین طوره
ناشناس۷۱۳۷۵۱۱۸:۴۶:۱۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
واقعا
همشهری۷۱۳۱۰۲۱۳:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
هردوپسر باید مجازات شوند
خانم وکیل۷۱۳۱۲۴۱۳:۳۱:۵۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
دختر به سن ۱۸ سال نرسیده و رضایت ایشون ملاک نیست. از مادر این دختر انتظار دارم هرگز رضایت نده تا این دو جوان خبیث و مضر به حال جامعه به بدترین شکل مجازات شوند‌. ضمنا به عنوان یک شهروند نیز از دادستان درخواست اشد مجازات برای متهمین تقاضا می شه.. ممنون
ناشناس۷۱۳۱۶۳۱۳:۴۷:۳۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
جالبه که دختره با این حال باز رضایت داده!!!! چکار کرده این پسره با این دختره!!! من اگر جای والدین دختر بودم ....
ناشناس۷۱۳۱۶۹۱۳:۵۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
یه الف دختر بچه رو فریب داده و بعد هم شکنجه.باید به همون روشی که زده کتک بخوره.حالا بهش قصاص میگید یا هر چی.قاضی حکم به قصاص بده.بعدش هم یکماه کار اجباری در معدن یا روی لنج یا کوره پزخانه یا کار سخت در جزیره
ناشناس۷۱۳۲۰۷۱۴:۰۷:۱۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
فقط اعدام
ناشناس۷۱۳۴۱۵۱۵:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
کمی منطق داشته باشید،مگه کشتنش که میگید اعدام
سعید۷۱۳۲۴۵۱۴:۲۲:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
دختری که بلند شده رفته سیرجان دیگه .....؟
ناشناس۷۱۳۵۵۷۱۶:۴۰:۱۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
با مادرش برای دیدن اقوامش رفته.. خودش سیرجانیه
ناشناس۷۱۳۲۸۳۱۴:۳۷:۰۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
حداقل ۱۰ سال حبس
محمد۷۱۳۲۸۷۱۴:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
سلام. متاسفانه این اتفاق ناگوار در سیرجان رخداده ولی این پسر ساکن سیرجان میباشد و اصالتا سیرجانی نیست . ( این مسئله براحتی قابل اثبات میباشد)سیرجان شهری مهاجر پذیر است و بخاطر وجود مراکز صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی و .... از شهرهای اطراف و حتی استانهای دیگر به سیرجان می آیند. اینکه در همه رسانه ها اعلام شد یک پسر سیرجانی...... اشتباه خبرنگاری و کم لطفی در حق سیرجانی های اصیل میباشد و میبایست عنوان می شد یک پسر اهل.... که ساکن سیرجان است متاسفانه این عمل زشت را انجام داده. بنده سیرجانی هستم و ساکن یزد چنانچه از من خلافی سر بزند نباید این خلاف را بحساب مردم یزد گذاشت. سیرجانی های اصیل مردمی نجیب میباشند و امکان ندارد دست به همچنین جنایاتی بزنند . ( هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش). لطفا جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حق مردم اصیل و نجیب سیرجان این موضوع را نشر دهید که مزید امتنان است
ناشناس۷۱۳۳۶۷۱۵:۱۲:۰۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
آزار و اذیت و ترساندن باید برای این پسرهای نابکار باشه تا همنوعانشان درس عبرت بگیرند
ناشناس۷۱۳۳۸۵۱۵:۱۸:۲۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
جالبه که هیچ کس از بُعد دیگر قضیه که اصلا چرا بستری برای این بزهکاری ها فراهم شده شکایت نمیکند! این یکی فیلمش پخش شد دستگیر شد آنهایی که فیلمشان پخش نمیشود چه؟ آنهایی که فیلمشان قابلیت پخش ندارند چه؟ اعترافات قاتل ستایش هنوز فراموشم نشده که چطور یک نوجوان در این بستر تبدیل به یک متجاوز و قاتل شده. خدا رحم کند به مردمی که با جهلشان خود را در چاه گمراهی خود میاندازند
علی۷۱۳۴۴۸۱۵:۴۵:۳۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
از مسئولین ذیربط تقاضا می شود اشد مجازات برای ضاربان این دختر که با نبود پدرش که فوت شده چنین بلایی سرش آوره اند را در نظر بگیرند و به عموم مردم اطلاع دهند تا منبعد کسی چنین جنایتی مرتکب نشود.
احمد۷۱۳۵۹۲۱۶:۵۷:۴۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
کسی که به این راحتی و سنگ دلی میتونه یه دختر یتیم 16 سال رو بزنه و یه ادم ابله که از اون یکی ام سنگدل تر و بی رحمتره فیلم بگیره مطمعا باشین در اینده اگه اصلاح نشن که فکر نمیکنم اصلاح بش حتما ادم میکشن و باز هم همین کار را تکرار میکنن .. ما که نمیدونم حتما قبلا هم از اینکارا کردن . اتفاقی براشون نیفتاده که دیگه ترسم نداشتن با خیال راحت فیلم گرفتن پخش کردن .
same۷۱۴۰۳۴۲۱:۲۶:۴۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
باید شکنجه بشن. وچند سال زندان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین