حجت الاسلام نوروزی در گفتگو با الف مطرح کرد؛ در صورت مبارزه با مفسدین اقتصادی قیمت دلار هم کاهش پیدا می‌کند

گروه سیاسی الف،   3971015078 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با تاکید بر مبارزه با مفسدین اقتصادی و اعدام سران مفسدین گفت: اگر با مفسدین اقتصادی به درستی مبارزه شود، قیمت دلار به 2 هزار تومان می رسد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به اعدام چند مفسد اقتصادی در روزهای گذشته گفت: ما از این اقدام قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی و اعدام سران مفسدین حمایت کرده و با آن موافقیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: اعدام سه مفسد اقتصادی شامل محمد اسماعیل قاسمی، وحید مظلومین و حمید باقری درمنی باعث شد تا قیمت دلار کاهش یابد و مفسدین اقتصادی بفهمند که نمی توانند هر کاری دلشان خواست انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: اگر با مفسدین در همین حد هم مبارزه نمی شد قیمت دلار به چند برابر می رسید ولی در حال حاضر به زیر 10 هزار تومان رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی اضافه کرد: اگر مسئولین قوای سه گانه در مبارزه با فساد جدی باشند و افراد دارای تابعیت بیگانه از جمله 2 تابیعتی را در راس کار قرار ندهند و از نفوذ بیگانگان در کشور جلوگیری کنند، قطعا قیمت دلار کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه با اعدام سه مفسد اقتصادی قیمت دلار به زیر 9 هزار تومان رسید، افزود: در روز اعدام درمنی، قیمت دلار 500 تومان کاهش یافت.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: کمیسیون با اعدام افرادی که بصورت باندی در قاچاق ارز و دلار فعالیت می کنند و به اقتصاد مملکت ضربه می زنند، موافق است.