قالیباف: ۴ درصدی‌های رانت‌خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می‌شوند/ امنیت بُعد روانی، اجتماعی و اقتصادی هم دارد

گروه سیاسی الف،   3971013189 ۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اغلب مسئولان ما متاسفانه میان مردم نیستند و خالی بودن جیب و کارت بانکی را درک نکرده‌اند، گفت: ۴ درصدی‌های رانت‌خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می‌شوند.

قالیباف: ۴ درصدی‌های رانت‌خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می‌شوند/ امنیت بُعد روانی، اجتماعی و اقتصادی هم دارد

به گزارش تسنیم، ‌محمدباقر قالیباف در یادواره شهدای گرانقدر اردکان که در مسجد امام سجاد(ع) شهرک ولیعصر(عج) اردکان یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: یادواره شهدا یعنی شناخت آنان و ادامه راه‌شان. شهدا همگی از ابتدای انقلاب اسلامی تا شهدای 8سال دفاع مقدس و مدافعین حرم، همگی برای رسیدن به هدف‌شان از دنیا گذشتند و اگر ایثار و گذشت آنان نبود امروز کشور ما به این استقلال و امنیت نمی‌رسید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با نگاهی به کارنامه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی اظهار داشت: در این کارنامه ما در بحث توجه به آرمان ها و شعارهای اصلی انقلاب که استقلال، آزادی، مردم سالاری و توجه به اسلامیت است، کارنامه بسیار موفقی داشته‌ایم. اما در برخی عرصه‌های ساختاری و کارکردی متاسفانه نقاط ضعفی وجود دارد که به عملکرد دولت ها باز می گردد.

جوانان در همه ادوار انقلاب تا به امروز پای کار بوده اند

وی در تشریح بیشتر بیان کرد: نگاه کنید جوانان در همه ادوار انقلاب، از دفاع مقدس تا همین امروز پای کار انقلاب بوده‌اند و به طور خاص در عرصه دفاع و امنیت، کاری کرده‌اند که به اذعان نهادهای امنیتی و بر اساس آمارهای همین نهادها، ایران با وجود قرار داشتن در قلب ناامن‌ترین منطقه دنیا، بهترین آمار از منظر امنیتی را دارد و کشور ما از امن ترین کشورهاست. نمی‌خواهم خودمان را با افغانستان یا پاکستان مقایسه کنم. اما باید بدانیم که در دهه گذشته، تعداد عملیات تروریستی موفق در ترکیه، آلمان، امریکا، انگلستان و فرانسه، از سه تا دوازده برابر، بیشتر از ایران بوده‌ است. بی شک این میسر نشده است مگر با تلاش و رشادت امثال شهید فتوحی‌ها.

فرمانده لشگر پنج نصر در دوران دفاع مقدس با تاکید بر لزوم توجه به جوانان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور گفت: همه‌جا موتور پیش‌برنده کشور و سازنده حرکت های افتخارآفرین همین جوانان بوده‌اند. هرجا به آنان اعتماد شده است، پاسخ مطلوب به دست آمده است. شما نگاه کنید به دوران دفاع مقدس؛ اکثر فرماندهان جنگ تحمیلی جوان بودند و البته موفق. زیرا جوان فکر نو، ابتکار عمل، جسارت در تصمیم گیری و انگیزه بیشتری دارد.

امنیت فقط بُعد فیزیکی ندارد، بعد روانی، اجتماعی و اقتصادی هم دارد

وی با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلف دارد، اظهار کرد: امنیت فقط بُعد فیزیکی و جسمی ندارد، بعد روانی و ذهنی هم دارد. بعد اجتماعی و اقتصادی هم دارد. وقتی اتفاقاتی در کشور می‌افتد که سرمایه مردم به یک سوم تقلیل پیدا می‌کند، مردم از نظر ذهنی و از منظر اقتصادی احساس ناامنی می‌کنند. سرمایه مردم کجا می‌رود؟ به جیب چهاردرصدی‌ها. این را باید گفت و تکرار کرد تا مسئولان بدانند و بشنوند و درک کنند که مردم در شرایط سختی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اغلب مسئولان ما متاسفانه میان مردم نیستند و خالی بودن جیب و کارت بانکی را درک نکرده‌اند، شرمنده زن و بچه‌شان نمانده‌اند، ناتوان از تهیه جهیزیه نشده‌اند تا شرایط سخت امروز مردم را با پوست و گوشت و استخوان‌شان لمس کنند و بدانند مردم در چه سختی هستند. همین مردمی که همیشه پای انقلاب بوده و هستند و هرجا به وجودشان احتیاج است در صحنه حاضر می شوند.

وقتی رابطه جای قانون را می گیرد، دلال قوی‌تر از تولیدکننده می شود

وی با بررسی شرایط امروز کشور تصریح کرد: وقتی قانون درست اجرا نمی‌شود و رابطه حاکم می‌شود، وقتی فرقی بین تولید کننده و دلال نیست و حتی دلال و قاچاقچی و قانون‌شکن قوی‌تر هستند، می شود همین شرایطی که امروز تولید کننده ما متضرر می شود و کارگاه های تولیدی بسته شده و به ورشکستگی می افتند اما آن 4 درصدی‌های رانت‌خوار هرروز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می شوند.

قالیباف تاکید کرد: نمی‌شود سیاست‌ها انقلابی باشد، شعار مبارزه با فساد بدهیم اما نهادهای مالی و سازمان‌های ما ناکارآمد باشند؛ حرفمان با عملکرد سازمان‌های‌مان جور درنمی‌آید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره بر لزوم جراحی در ساختار اقتصادی کشور بیان کرد: درباره همین موضوعات اقتصادی و با همکاری متخصصان جوان در زمینه های مختلف از نقدینگی و ارز و مالیات، تا امور بانکی و تولید و مبارزه با قاچاق طی چند ماه کار پژوهشی و کارشناسی، نامه‌ای مبسوط تدوین کردیم و راهکارهای حل مشکلات فعلی اقتصادی را که گریبان کشور را گرفته، تشریح کردیم و برای سران قوا و برخی مسئولان مرتبط دیگر ارسال کردیم. در آن نامه گفتیم که چطور می‌شود دست چهاردرصدی‌ها را از جیب مردم کوتاه کرد. البته آن حرفها را زدیم که نتیجه‌اش شد شایعات و جنگ روانی علیه ما. شروع کردند به شایعه سازی که فلانی فرار کرده، اختلاس کرده و ...

مبلغ مالیات 100نفر که مالیات واقعی نمی‌دهند، بیشتر از 2میلیون مودی کم درآمد است

وی با پرداختن به وضعیت فعلی دریافت مالیات در کشور گفت: می‌توانید از دو میلیون نفر از مودیان کم‌درآمد مالیات نگیرید و در مقابل از صد نفر که الان مالیات واقعی نمی‌دهند و اگر مالیات واقعی شان را بدهند، مبلغ آن بیش از مبلغ مجموع مالیاتی است که آن دو میلیون مودی کم درآمد می دهند، مالیات بگیرید. اما کسی این تصمیم را نمی‌گیرد چون آن آدمها قدرت و ثروت و رسانه دارند و کسی حاضر نمی‌شود هزینه این تصمیم را بپردازد.

قالیباف در ادامه به نقش مردم در اداره جنگ پرداخت و خاطرنشان کرد: هرگاه مردم پای کار بودند، آن کار با موفقیت و پیروزی همراه بوده نمونه آن هم حضور مردم در دوران دفاع مقدس است. این مردم بودند که جنگ را اداره کردند و نتیجه آن هم عزت برای کشور بود آن هم در مقابل دشمنی که از سوی ابرقدرتهای بزرگ دنیا حمایت می شد. اکنون هم اداره کشور با باور به مردم ممکن است نه با اتکا و اعتماد به بیگانه. اگر مردم محور اقتصاد و فرهنگ شدند، اقتصاد و فرهنگ قدرت می‌گیرد. با تصدی‌گری دولت، اقتصاد هر روز ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر می‌شود و دولت روزبه‌روز فربه‌تر و ناکارآمدتر.

وی افزود: مسئله امروز ما و مشکل اقتصاد ما کمبود منابع نیست، بحران مدیریت است. مشکلات هست، نواقص هست؛ اما این کشور دارای منابع فراوان است و از آن مهم‌تر، دارای جوانان توانمند و خلاقی است که می‌توانند با مدیریت درست، ساختارهای ناکارآمد را اصلاح و مشکلات را حل کنند‌. این در حالی است که متاسفانه به جای آنکه به دنبال حل مساله درست و واقعی باشیم، برای مساله غلط و غیرواقعی، دنبال جواب می‌گردیم. این طور است که مجبور می‌شویم به دادن آمار غلط، وعده غیر واقعی و هدر دادن منابع، حتی در زمان داشتن درآمد مناسب و نفت 100 دلاری.

نخبگان جوان را به بهانه های واهی پشت در خدمت نگه نداریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: اگر واقعا دلمان می‌خواهد مردم را از کمند این مشکلات اقتصادی رها کنیم راه آن اعتماد به همین مردم و جوانان نخبه است. نخبگان را به بهانه های واهی پشت در خدمت نگه نداریم بلکه به این جوانان نخبه میدان بدهیم آن وقت نتیجه آن را خواهیم دید. بدانیم مردم هم آمار دروغ را متوجه می شوند و هم بهانه های بی اساس را.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۰۶۶۸۵۲۱:۱۶:۱۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
همتون جزو 4 درصدی ها هستید.
ناشناس۷۰۶۸۹۶۰۰:۳۹:۲۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
قالیباف خودش 4% به بقیه میگه !
رضامیرزایی۷۰۶۹۴۳۰۱:۲۹:۰۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
به یکی گفتند چرا همه رو با یه چوب روندی ؟ میگه ترمزم برید 96%یه طرف جاده بودند4%بقیه طرف دیگه هیچی دیگه 4%دیگه رفتندطرف96درصدی ها!
ناشناس۷۰۸۳۳۴۰۸:۵۵:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اینو نگید چی بگید!!
ناشناس۷۰۷۳۱۶۱۱:۵۴:۱۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
متاسفیم حنای شما هم رنگی ندارد
ناشناس۷۰۹۶۶۲۲۳:۳۳:۲۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این بابا نگفت چرا به رفقا املاک رو نصف قیمت داد به وام 4 درصد!!!! به 96 درصدی ها داد؟؟؟
ناشناس۷۰۶۶۹۳۲۱:۲۹:۱۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چرا همیشه مردم را خطاب قرار میدهید،مردم سوالشان از شما این است شما چه کردین
ناشناس۷۰۶۷۱۱۲۱:۴۱:۲۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
تو که ۴ درصدی نیستی
ناشناس۷۰۶۷۴۱۲۲:۰۸:۲۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
حرف سردار یکیه
معلم۷۰۶۷۴۲۲۲:۰۸:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دکتر قالیباف رئیس جمهور بعدی ان شاالله
ناشناس۷۰۶۷۴۶۲۲:۱۶:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ایشون کلا بدون سند حرف میزنه
ناشناس۷۰۷۴۲۶۱۳:۳۲:۲۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
عزیزم آنکه بدون سند و مدرک حرف میزنه ظریف است .
رضامیرزایی۷۰۶۷۵۵۲۲:۲۷:۵۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
متشکر از دیدگاه جنابعالی .عمران همراه تحجر و حق شهروندیهمراه با فقر مورد تایید و ایده آل نیست. مردم عمران ،آبادانی حقوق شهروندی ، مبارزه با فساد و آرمان گرایی را با مطالبه می کنند.
ناشناس۷۰۶۷۹۳۲۳:۰۰:۵۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ما لیاقت امثال قالیباف رو نداریم استحقاق ملت امثال همین دولتی هاست
ناشناس۷۰۷۸۲۴۱۹:۴۸:۵۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
آره شما شاید !
علی۷۰۶۷۹۹۲۳:۰۴:۴۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
شعار دیگر کافی است،متخصصان ایران در سایر نقاط جهان را برگردانید،چرا ایرانی که به لحاظ پتانسیل در جمع 10 کشور برتر دنیاست باید همچین وضعیتی را سالها تحمل کند! ما نسبت به سرنوشت خود و فرزندانمان مسئولیم
رضامیرزایی۷۰۶۸۹۸۰۰:۴۱:۱۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
متخصص ناسا را بیاورند ایران؟
ناشناس۷۰۹۳۶۸۱۷:۵۸:۴۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
بله آنها هم اگر بیان لازمند
رضامیرزایی۷۰۶۹۱۱۰۰:۵۸:۴۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
من با قطعیت واطمینان می گویم تا 100 سال دیگر نفت داریم وگازخیلی خیلی بیشتر.فقط کافیست همانند آفریقا که95درصد معادن الماس وطلای جهان رادارند بامردم فقیرناشی از سوء مدیریت نکنیم تادیروز عرب چی داشت که منزل مسکونی شان را الان کشورهای اروپایی می سازند.
تمشکال۷۰۶۸۱۵۲۳:۲۵:۳۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
فاصله طبقاتی در جامعه چنان زیاد است که اکثریت مردم در فقرهستند و تنها یک هشتم مردم در حال زندگی کردن اند . جالب اینکه کسانی که برای اکثریت تصمیم می گیرند جز آن یک هشتم هستند و این اکثریت را لمس نمی کنند فقط می بینند
ناشناس۷۰۶۸۳۴۲۳:۳۹:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بی عرضگی اسلاحتلب ها
ناشناس۷۰۶۸۵۳۰۰:۰۵:۳۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تو دوباره آمدی ؟؟
ناشناس۷۰۶۹۹۶۰۴:۳۹:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
واقعا اسلاحطلبا بی عرضه اند
ناشناس۷۰۷۰۵۵۰۸:۲۵:۰۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
سنگ اندازی. اصولگراها
ناشناس۷۰۸۸۸۰۱۳:۱۱:۴۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اسول گراها را اضافه کن .سر جمع
ناشناس۷۰۶۸۵۱۰۰:۰۴:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
رئیس جمهور جهادی و دلسوز و شرافتمند و غیرتمند و دردمند و ساده زیست و امانتدار و معتقد و متعهد میخواهیم. __________________ رئیس جمهوریکه وقتی به ملت میرسه نگه نمیذارن و نمیشه رئیس جمهوریکه از قرارداد ننگین برجام و فجایعی مثل 2030 و FATF و CFT اعلام برائت و بیزاری کنه. رئیس جمهوریکه برادر و داماد و خواهر و عمو و دایی و خواهرزاده و فامیل و قوم و قبیله و ایل و طایفه و رانت عبور کنه خودشو نوکر حقیقی ملت ۹۶ درصدی بدونه و هرگز از این ملت فاصله نگیره اگه هستی ، یاعلی
ناشناس۷۰۶۸۹۲۰۰:۳۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
کلا همه از مردم سوال می پرسند ، انگار که مردم مسئول اوضاع فعلی هستند . 4درصد یا 40درصد را نمیدونم ولی همه کسانی که به مسئولین وصل هستند وضعشون توپه
ناشناس۷۰۶۹۲۴۰۱:۱۱:۱۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
ما فهمیدیم که بین شما و روحانی و اصولگرا و اصلاح طلب و همتوووون فرقی نیس.خوبها توی جبهه شهید شدن .اونها که دنبال پر کردن جیبهاشون هستن دارن مملکت رو اداره می کنند
رسول۷۰۶۹۵۲۰۱:۴۹:۴۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
دولت دوستان قبول کنید باختید ما با دلار 5 تومنی باخت احمدی نژاد رو قبول کردیم شما با 19 تومنیش هنوز با عشق به دولت قالیباف رو میکوبید
ناشناس۷۰۷۷۲۴۱۸:۳۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مسلم بدان ملت آنقدر باهوش هستند که بعد از ناامیدی از احمدی نژاد و روحانی به قالیباف و لاریجانی و رییسی نخواهند رسید
پیمان۷۰۶۹۶۶۰۲:۰۹:۱۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
این رو که مادر بزرگ من هم میدونست! چرا هرکی میخواد رئیس جمهور بشه فقط از این حرفها میزنه؟ هنوز کابوس احمدی نژاد رو یادمون نرفته. اونم با همین حرفها شروع کرد.
ناشناس۷۰۷۰۰۸۰۵:۵۳:۰۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تخلفات مالی در شهر داری که تا کنون علنی شده اند اگر پاسخ قانع کننده ای به آنها داده نشود
محمد۷۰۷۰۴۷۰۸:۱۶:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
آقای قالیب از امروز اعلام کنه که برای همدردی با اقشار آسیب پذیر فقط دو میلیون و هفتصد هزار حقوق خواهد گرفت تا خالی بودن حساب و کارت بانکی رو ایشون هم حس کنه و بعد از اینکه با مردم همدرد شد آنوقت از بقیه رانت خوارها انتقاد کنه. ما منتظر اقدامات عملی بعدی شما خواهیم بود
ناشناس۷۰۷۱۵۹۰۹:۵۶:۰۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تو این مملکت یعنی افراد متخصص دیگری نداریم که برخی افراد نظامی که عملکرد خوبی نداشته اند بیایند ادعای مدیریت کنند
ناشناس۷۰۷۱۹۴۱۰:۲۵:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
شما اگر مرد عمل بودی صحنه را ترک نمی کردی و الان ریس جمهور بودی
ناشناس۷۱۰۰۴۴۱۱:۰۶:۳۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
از کجا معلوم. . . اتفاقا با کناره گیریش پیروزی در انتخاب بعدی رو تضمین کرد. میگید نه تا انتخابات 1400
ناشناس۷۰۷۲۷۰۱۱:۳۱:۲۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
کشور ایران را با این ثروت افسانه ایش به روزی انداختین که با گدایی حقوق کارمندانش و بازنشستگانش را پرداخت می کند .
کریم مهدوی۷۰۷۳۱۸۱۱:۵۶:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
با سلام قبل از قضاوت در مورد افراد چند چیز رو در نظر بگیرید: 1. شعور اجتماعی 2. سبک زندگی 3. سطح سواد دانشگاهی 4. سابقه فعالیتی 5. میزان پایبندی به شعارها و تحقق اهداف 6. مسئولیت پذیری و شرط عدالت در رفتار و گذشت 7. اعتقاد قلبی و عملی به شفافیت 8. فراجناحی بودن 9. تاثیر گذاری در رده های مختلف کاری حالا میتوان قضاوت کرد.
ناشناس۷۰۸۰۷۴۲۳:۴۰:۰۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
حرف حرف حرف ..........
محمد۷۰۸۵۰۸۱۰:۱۸:۵۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این آقا را یکی توجیه کنه که انتخابات تموم شد و 4 درصدی هم خودتو و دارو دسته خودته
ناشناس۷۰۸۶۱۳۱۱:۰۹:۵۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
عملکرد الان شهرداری را با عملکرد قالیباف مقایسه کنید ! قالیباف از تهران گره باز می کرد شهردار فعلی نشسته توئیت تشکر میزنه !!!!!
حسن۷۰۸۸۳۱۱۲:۵۲:۲۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
شما جزو 0.5دصدی هستی. راستی از پسرتون چه خبر؟
رضا۷۰۸۸۶۵۱۳:۰۶:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اقا باقر این حرف ها برای تو رئیس جمهوری نمیشه
حسین۷۰۸۹۷۶۱۳:۴۸:۲۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آقای قالیباف شما وقتی رفتی شهرداری. یک لشگر نیرو با خودت بردی.یادت رفته.این همه ادعا داری؟
ح-ف۷۰۹۱۹۷۱۵:۴۸:۲۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
دیگه ببین چی شده که آقای قالیباف دل برای ملت می سوزونه
محمد۷۰۹۲۷۲۱۶:۴۷:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
شما واقعا در تهران چکار کردید غیر اینکه فقط برج ساختی در کوچه های 3 متری من تا الان دیدم همتون سرته یکی هستید فقط حرف و پارتی و باند
ناشناس۷۰۹۳۲۹۱۷:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
جناب اقای دکتر قالیباف سالی که نکوست از بهارش پیداست در زمان مدیرت شهرداری با تهران چه کردید؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین