ترامپ:دوست دارم با ایران مذاکره کنم

گروه جهان الف،   3971013040 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور آمریکا در اولین نشست کابینه خود در سال ۲۰۱۹ گفت که دوست دارد با ایران مذاکره کند اما آنها هنوز آماده نیستند، ولی آماده می‌شوند.

ترامپ:دوست دارم با ایران مذاکره کنم

به گزارش تسنیم، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جمع اعضای کابینه وزیران خود درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

تعطیلی دولت آمریکا نخستین موضوعی بود که وی به آن پرداخت و مقصر ادامه تعطیلی دولت را دموکرات‌ها دانست چون با تامین بودجه موردنیاز برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک مخالفت کرده‌اند و هشدار داد ممکن است این تعطیلی مدت زمان زیادی طول بکشد.

صحبت از سوریه صحبت از شن و مرگ است نه ثروتی بزرگ

رئیس جمهور آمریکا به موضوع سوریه نیز اشاره کرد و گفت که روند عقب نشینی از سوریه طی یک دوره زمانی صورت خواهد گرفت و نیروهای آمریکایی پس از شکست دادن داعش، به تدریج از سوریه بازگردانده می‌شوند.

وی سوریه را از دست رفته دانست گفت زمانی که درباره سوریه صحبت می‌کنیم در واقع درباره شن و مرگ و نه ثروتی بزرگ صحبت می‌کنیم.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که ایران و روسیه با خروج آمریکا از سوریه موافق نبوده و واشنگتن هر کاری در سوریه انجام دهد به نفع ایران روسیه تمام می‌شود.

از کُردها محافظت می‌کنیم اما نمی‌خواهیم تا ابد در سوریه بمانیم

ترامپ همچنین درباره کُردها گفت: من از این موضوع خرسند نیستم که آنها نفت اندکی را که دارند به ایران می‌فروختند این در حالی است که ما از آنها خواستیم این اقدام را انجام ندهند. کُردها شریک ما هستند ولی به ایران نفت می‌فروختند و از این موضوع خرسند نیستیم. زمانی که ما در کنار کُردها می‌جنگیدیم آنها بهتر می‌جنگیدند. ما می‌خواهیم از کُردها محافظت کنیم اما نمی‌خواهیم تا ابد در سوریه بمانیم، آنجا فقط شن است و مرگ.

رئیس جمهور آمریکا به موضوع مبارزه با داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: همه معتقدند اگر با داعش مبارزه نکنیم آنها به کشور ما می‌آیند اما این احتمال خیلی کم ست. آنها (داعشی‌ها) به ایران هم می‌روند که (این کشور) بیشتر از ما از داعش تنفر دارد. آنها به روسیه می‌روند که بیشتر از ما از داعش نفرت دارد. زمانی که می‌خواهیم نیروهایمان را از سوریه خارج کنیم در رسانه‌ها منتشر می‌شود که روسیه از این اقدام خوشحال است. نه، روسیه خوشخال نیست، چون وقتی ما داعش را می‌کشیم آنها خوششان می‌آید. ما برای آنها داعش را می‌کشیم و به نفع (بشار اسد) آنها را می‌کشیم. همچنین داریم داعش را به نفع ایران می‌کشیم.

عربستان تحت محاصره ایران قرار داشت

ترامپ در ادامه سخنانش در میان وزیران کابینه به موضوع ایران نیز پرداخت و مدعی شد ایران پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای کشوری کاملا متفاوت شده است. وی افزود: زمانی که رئیس جمهور شدم هر منطقه از خاورمیانه به خاطر ایران تحت حمله بود. سوریه، یمن و هر جای دیگر و عربستان تحت محاصره ایران قرار داشت. در واقع همه جا تحت محاصره بود.

ایران یک قدرت در خاورمیانه بود که می‌خواست همه آن را بگیرد

رئیس جمهور آمریکا به خروج این کشور از توافق هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: من به توافق هسته‌ای وحشتناک ایران پایان دادم. این توافق در واقع پس از 8 سال به ایران حق قانونی دستیابی به سلاح هسته‌ای را می‌داد. ایران دیگر کشور سابق نبوده و در حال خارج کردن نیروهای خود از سوریه است، بگذارید هر کاری دلشان می‌خواهد بکنند، ولی ایران دیگر آن کشور سابق نیست. ایران در حال حاضر فقط می‌خواهد که دوام بیاورد. ایران یک قدرت در خاورمیانه بود که می‌خواست کل خاورمیانه را بگیرد و می‌خواستند که اسرائیل را نابود کنند اما الان ایران دیگر کشور متفاوتی شده و هر هفته شاهد شورش در آنجا هستیم و پول آنها به خاطر ما تحت محاصره قرار دارد.

ترامپ در ادامه با اشاره به تمایل به مذاکره با  ایران گفت: می‌دانید که دوست دارم با ایران مذاکره کنم. آنها هنوز آماده نبوده ولی آماده می‌شوند.

نکته قابل توجه در نشست دیشب ترامپ با وزیران خود، پوستری بود که در مقابل ترامپ قرار داشت. این پوستر پیشتر و زمانی که قرار بود تحریم‌های نفتی علیه ایران آغاز شود در توئیتر ترامپ منتشر شد که بر روی آن نوشته شده بود "تحریم‌ها در راهند، 5 نوامبر". تصویر و نوشته این پوستر برداشتی از فیلم "تاج و تخت" بوده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۰۵۴۱۵۰۸:۵۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کدخدادوستان هم مشتاق اند با یک « تقریبا هیچ » مجدد.
ناشناس۷۰۵۴۳۹۰۹:۱۶:۳۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
همون هیچ نبود الآن کجای کار بودیم؟ متاسفانه همیشه دچار توهم میشیم.
ناشناس۷۰۵۵۵۶۱۰:۱۹:۱۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اگه تقریبا هیچ نبود ؛ الان مرغ یخ زده رو با کارت ملی و شناسنامه و یک ضامن باید میگرفتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۷۰۵۶۱۶۱۰:۵۸:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نه برار ... نگو مث 87سیب زمینی مفت می شد اگه نمی ترسیدین واتکا به داخل می کردین...
ناشناس۷۰۵۶۶۸۱۱:۲۷:۵۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
زمان احمدی نژاد لااقل دلار 3500 تومان بود نه برجامی و تازه تحریم سازمان ملل هم بود!
ناشناس۷۰۵۷۸۰۱۲:۲۴:۳۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بگو که اول 990 بود بعد شد 3800
ع۷۰۵۷۸۱۱۲:۲۵:۵۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
۱۰۰۰ تومن شد ۳۵۰۰ آ . توجه کردی شما؟
ناشناس۷۰۶۵۲۵۱۸:۳۵:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
با تحریم سازمان ملل و کل دنیا دلار 1000 تومان شد سه و نیم برابر3500 تومان اما آلان بدون تحریم سازمان ملل و کل دنیا شده سه و نیم برابر !!! یعنی 10500 تومن
ناشناس۷۰۵۸۲۴۱۲:۴۱:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اره از 700 تومان رسوند به 3500 اونم با نفت 120 دلاری
ناشناس۷۰۵۹۷۲۱۳:۲۳:۴۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
از 800 تومن رسید به 4200 تومن و سیر صعودی داشت تا انتخاب شدن روحانی و بعد 5 سال تغییر نداشت تا زمانی که ترامپ از برجام خارج شد. تاریخ معلم انسانهاست ..
ناشناس۷۰۶۱۴۵۱۴:۵۳:۰۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
از 1000 تومن به 3500 رفته و بعد 4000 به بالا حافظت کمه نه؟
ناشناس۷۰۵۶۸۸۱۱:۴۲:۲۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اگر در شرایط تحریم اقتصاد ونزوئلا با اون همه نفت و کره شمالی با بمب اتمی به جای رسید شما هم خواهید رسید
ناشناس۷۰۵۸۲۹۱۲:۴۲:۴۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اگر عربستان هم تونست با تحریم برای ایران مشکل ایجاد کنه آمریکا هم میتونه. ممکنه بگی آمریکا رو نمیشه با عربستان مقایسه کرد من هم میگم پس ایران رو نمیشه با کره شمالی و ونزوئلا مقایسه کرد.
ناشناس۷۰۶۳۷۴۱۶:۵۸:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مشکل ونزوئلا مدیریت اقتصادی بی نهایت غلطه و هیچ وجه تشابهی با ایران نداره دولت ونزوئلا به امید افزایش رفاه چنان برنامه‌های پر خرج ایجاد کرد که پس از سقوط جهانی قیمت نفت دخل و خرج جور نمی‌شد. به جای اینکه دخل و خرج رو مدیریت کنن شروع کردن به چاپ کردن پول و شد آنچه شد
majid r۷۰۵۸۱۹۱۲:۳۸:۵۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
...درآمد من در ماه به 150 دلار رسیده است .... بنده هم به بدبختی های اقتصادی خود ، بدبختی ها امنیتی را اضافه نخواهم کرد
ناشناس۷۰۵۴۳۱۰۹:۰۶:۳۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
خدایی یکی از بهترین رییس جمهورهای آمریکا بود. صادق و دشمن رودررو نه مثل اوباما آبزیرکاه و موزی
رضامیرزایی۷۰۵۶۶۶۱۱:۲۷:۰۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
موذی. چه کارها که نکرد صنعت هسته ای
عبدالله۷۰۵۴۳۸۰۹:۱۴:۴۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
وقتی رییس جمهور آمریکا اینطور عاجزانه در باره قدرت ایران حرف میزند علیرغم تمام سختیها که البته بیشترش به دلیل نا کارآمدی مسئولین خودمان به وجود آمده باز هم افتخار میکنم زیرا ضمن اینکه خود و خانواده ام از تبعیض ناروا رنج میبریم یک نظامی بازنشسته هستم و با چشم ذلت آمریکا را در عملیاتهای مختلف در زمان جنگ تحمیلی دیدم....
ناشناس۷۰۵۴۴۸۰۹:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ب زودی آماده میشویم علی برکت الله
ناشناس۷۰۵۴۵۸۰۹:۲۸:۱۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کره شمالی با وجود داشتن کلاهک های اتمی و هیدروژنی و چین به رغم داشتن دومین اقتصاد دنیا و اولین کشور پر جمعیت دنیا هر 2 مذاکره را انتخاب کردند
ناشناس۷۰۵۵۴۹۱۰:۱۶:۲۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
و نتیجه خوبی هم گرفتند برد - برد!!
ناشناس۷۰۵۸۴۰۱۲:۴۴:۵۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
حتما ما با جنگ به برجام, ببخشید ;تقریبا هیچ رسیدیم. تازه برجام که اصلا اقتصادی نبود.
ناشناس۷۰۶۳۹۶۱۷:۱۱:۲۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
انگار حافظه بلند مدت بعضی از یک هفته بیشتر ظرفیت ندارد مگر مذاکره نکردیم؟ مگر به توافق نرسیدیم؟ مگر اجرا نکردیم؟ مگر هنوز که هنوزه بر آن پایبند نیستیم؟(که در واقع تنها کشور پایبند به برجام خود ماییم) ولی زیرش زدند قبل از انقلاب به دوستان خودشان (مصدق)‌ هم رحم نکردند تا قیام قیامت هم با آمریکا مذاکره کنیم و استحکامات و مواضع قدرتمان را «به هیچ» بفروشیم، باز آنها فقط وعده میدهند و زیرش میزنند چون آمریکا همین است منفعت خواهی به تمام معنا! تمام کشورهایی که منابع سرزمینی زیادی داشتند به یک بلا دچار کردند تا منافع خودشان را ببرند. آمریکا از ایران جز یک «گاو شیری» فارسی زبان یا یک عراق و سوریه دیگر چیز دیگری نمیخواهد والسلام
ناشناس۷۰۵۴۵۹۰۹:۲۸:۲۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اگر به چهره اطرافیان ترامپ در عکس نگاه کنید ناراحتی مشهود است چون تابع نظرات فردی است
سیدرضا۷۰۵۵۰۰۰۹:۵۲:۰۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
با عرض سلام واحترام بهتر است به نظرات متفاوت هم احترام بگذاریم.شکی نیست که بخشی از مردم ایران هم خواهان مذاکره هستند .اما درشرایط برد-برد. فقط اسرائیل وعربستان از مذاکره بین ایران وآمریکا ناخشنودن. والبته کاسبان تحریم. "مشکلات بین کشورها تنها از راه مذاکره قابل حل است." آرامش دوگیتی تفسیر این دوحرف است بادوستان مروت با دشمنان مدارا
ناشناس۷۰۶۵۹۹۱۹:۳۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
راجع به کاسبان برجام هم یک توضیحی میدادید
ناشناس۷۰۵۵۰۸۰۹:۵۵:۱۶ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اقای ظریف و روحانی بدوید مذاکره
بنده خدا. اصل۷۰۵۵۱۸۰۹:۵۹:۴۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
برجام یک موفقیت برای ایران بود آمریکا وقتی فهمید برجام بنفع ایران است. زد زیر میز!!
ناشناس۷۰۵۸۵۳۱۲:۴۷:۳۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آمریکا وقتی فهمید منافعش از برجام تامین شده و دیگه بدون آمریکا هم ایران از برجام خارج نمیشه زد زیر میز !!! یه مقدار بیشتر دقت کن.
ناشناس۷۰۶۴۱۶۱۷:۲۱:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نه خیر جانم ترامپ تازه فهمید که از ایران خیلی بیشتر میشه امتیاز گرفت هدف اصلی برجام متوقف کردن ایران بود نه دادن امتیاز
حسین۷۰۵۵۳۳۱۰:۱۰:۱۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مذاکرات به ذات چیزه خوبیه، اکثر مردم هم الان تو مشکلاتن ولی باید قبول کرد که اگه الان مذاکره کنیم از روی ضعفه و هیچ دست آوردی نخواهد داشت با وجود تمامی کارشکنی هایی که هم ما و هم غربی ها تو برجام انجام دادیم، ولی باز این آمریکایی ها بودن که زدن زیره همه چیز
حسین۷۰۵۵۴۱۱۰:۱۲:۵۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
این آرزو رو به گور میبری
ناشناس۷۰۵۵۷۷۱۰:۳۷:۵۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چه قدر عصبانی !؟
ناشناس۷۰۶۶۶۴۲۰:۵۱:۴۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مذاکره نکنید تا شما راهی همانجا سوید
ناشناس۷۰۵۶۰۷۱۰:۵۵:۱۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مگه مذاکره چه عیبی داره؟! اتفاقا به نفع ما است که می خواهیم حقانیت خود و استعمار آنها را به گوش جهانیان برسانیم، اگر هم به دولت اطمینان نداریم آن هم راهکار دارد
ناشناس۷۰۵۸۶۰۱۲:۴۹:۱۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
یعنی این چیزهایی که میگی با برجام محقق نشد!!؟؟ بگو نفعش برای ما چیه!!؟؟
ناشناس۷۰۶۳۱۷۱۶:۳۰:۳۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
به نفع جماعت کاسب تحریم نیست
ناشناس۷۰۶۳۹۹۱۷:۱۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مگر مذاکره نکردیم؟ نکند باز میخواهیم به دنیا ثابت کنیم که آمریکا قابل اعتماد نیست؟! خدا عقل دهد
ناشناس۷۰۶۴۲۲۱۷:۲۴:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
وقتی امریکا به همه کشورها تسلط داره و کشورها هم به خاطر امریکا نمیخوان حرفهای ایران رو بشنون چطوری باید صدامونو به گوش جهانیان برسونیم ؟؟
ناشناس۷۰۶۵۵۵۱۹:۰۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مثل چین، روسیه،
سرلک۷۰۵۶۸۵۱۱:۴۰:۱۳ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
باید مذاکره کنیم
ناشناس۷۰۵۸۷۵۱۲:۵۲:۲۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اونوقت سر چی باید مذاکره کنیم؟ برجام موضوعش هسته ای بود که نابود شد الان قراره چی رو نابود کنیم!!؟؟ اون هم بخاطر دو سال. یعنی دوسال دیگه میگن مذاکرات با ایران وحشتناک بود دلار بشه50 هزار تومن!!؟؟
ناشناس۷۰۶۴۲۴۱۷:۲۵:۰۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ما ایرانیها کلی ضرب المثل داریم که فقط تو کتابها استفاده میشن مثله مار گزیده
ناشناس۷۰۵۷۰۰۱۱:۴۷:۳۸ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
هر چند مذاکره با ترامپ دیوانه نتیجه ای نخواهد داشت ولی همون لفظ مذاکره و جو روانی دلار رو به شدت کاهش خواهد داد .
ناشناس۷۰۶۶۴۲۲۰:۳۲:۴۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دوست عزیز لفظ مذاکره که هیچ اصل مذاکره و برجام هم نتونست قیمت داار رو کاهش بده.
پیمان۷۰۵۷۲۹۱۲:۰۲:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نه خواهشا دیگه مذاکره نکنید! چون با مذاکره چیزی ارزان نمیشه اما با خراب شدن دوباره مذاکره همه چیز باز باید 3 برابر بشه. پس همون بهتر که اصلا مذاکره ای نشه.
ناشناس۷۰۵۷۹۶۱۲:۳۰:۱۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اروپا و آمریکا بازی زیرکانه ای را با ایران شروع کرده اند که در نهایت به فلج شدن اقتصاد ایران منجر میشود که در ابتدا به بهانه باز شدن باب روابط و رفع تحریم ها، برنامه هسته ای ایران را تعطیل کردند و آمریکا از برجام کنار کشید و تحریم های خود را شدیدتر کرد و اروپا برای پایبندی ایران به برجام ادامه داد اما بدون اجرای تعهدات خود نسبت به ایران و حالا بعد از معطل شدن ایران در قضیه spvو دست خالی ماندن ایران، نوبت آمریکاست که دوباره ایران را پای میز مذاکره بکشاند بلکه امتیاز بیشتری کسب کند و مسئولان با چهره ای ذوق زده آماده مذاکره با آمریکا و دادن امتیازات بیشتر میشوند
ناشناس۷۰۵۸۰۸۱۲:۳۴:۵۱ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چین با اون قدرت اقتصادی هم هنوز جرات نداره برای امریکا مخالف باشه...
ناشناس۷۰۵۹۴۰۱۳:۱۰:۵۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
یارو نگاه کرده دیدیه یه برجامی امضا کرده همه سودش هم برده هیچ چی هم پس نداده براحتی زیر قرارش هم زده و از برجام خارج شده طرف مقابل هم "تقریبا هیچ" چیزی از برجام عاید نشده تازه تو برجام هم مونده و علاوه بر این مدام هم در داخل داد میزنه که برجام برای ما چنین و چنان کرد وقتی اینا را میبینه میگه خوب آدمهایی هستند بزار یه توافق دیگه باهاشون بکنیم بازم کلاه سرشون میزاریم
ناشناس۷۰۶۰۷۶۱۴:۲۳:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
سندروم مذاکره داره!! آنهم فقط با امتیاز گیری و توقف کشور مقابل. همه چی بگیره و هی چی نده! مذاکره خوبه برای کسی که امتیاز بگیره نه اینکه فقط امتیاز بده.
ناشناس۷۰۶۱۶۵۱۵:۰۴:۴۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مذاکره کقتی فایده دارد که ایران چیزی برای معامله داشته باشد. هسته ای رو که دادیم. تحریمها هم که سرجاشه. میمونه موشکی که اشتهای ترامپ بیش از آن است. مذاکره نکردن بهتر از مذاکره بد است. امروز تحریم هست و هسته ای رو هم دادیم. قیمت ارز هم که با نسبت بیشتری از زمان دولت قبلی رشد کرد. در مورد مذاکره چین با امریکا که مذاکره تجاری است و قطعا به نتیجه میرسند و در بلندمدت کفه چین سنگینی خواهد کرد. در مورد کره شمالی قطعا مذاکرات نتیجه نخواهد داد. چون برد - برد نیست. مذاکره وقتی جواب میدهد که دو طرف همپا و هم شانه دیگری باشد. اگر یک طرف ضعیف تر باشد نتیجه برد - باخت و تحمیل شرایط است.
شیخان۷۰۶۵۸۵۱۹:۲۹:۴۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
هر کشوری با آمریکا رابطه سیاسی و اقتصادی داره مردمش در آسایش و رفاه نسبی قرار دارند اما با خصومت و دعوا و ستیز هیچ چیز درست نخواهد شد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین