معاون فرهنگی قوه قضاییه: برخی دنبال معرفی رهبری به عنوان مسئول مشکلات اقتصادی هستند

گروه اجتماعی الف،   3971009137

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ۹ دی یکی از اعیاد اسلام و انقلاب اسلامی است، این روز عید غدیر انقلاب اسلامی و روز پیمان با ولایت است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام هادی صادقی در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) افزود: ۹ دی نماد همدلی و وحدت است و این روز یکی از روزهای بزرگی که می توان آن را نماد وحدت نامید چرا که در این روز همه از هر گرایش و رنگی به میدان آمدند. چهل میلیون نفری به افراد مختلف رای دادند در این روز به صحنه آمدند.

وی اظهارکرد: قبل از روز ۹ دی عده ای آگاهانه و عده ای ناآگاهانه تلاش کردن که صف مردم ایران اسلامی را در هم شکنند، گروه‌های از داخل و خارج کشور طمع کردند که بتواند با نفوذ این انقلاب از درون تهی کنند،عده ای برنامه ای انقلاب رنگین ریخته بودند و البته برخی ها ناآگاهانه همراه شدند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: انتخاباتی که می توانست مایه قوت ملت ایران اسلامی به کشور باشد را خواستند به مایه تفرقه، اختلاف، صف شکنی و زمینه ای برای کودتا تبدیل کنند اما تلاش ۸ ماهه آنها در روز ۹دی نقش برآب شد.

صادقی بابیان اینکه ادعای واهی تقلب دروغ بیش نبود و اصل نظام نشانه رفته بودند، تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک جریان دولت ساز نیست بلکه جریانی است که دولت تنها زمینه و اسباب آن را فراهم می کند، گروه های اجرایی و ناظر انتخابات از بدنه مردم هستند و داوطلبان در آن نماینده دارند به طوری که امکان جابجایی آراء و تقلب وجود ندارد و در زمان های مختلف این مساله با برنده شدن گروه های مختلف ثابت شده است.

وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ خسارت‌ها و آسیبهایی زیادی  وارد کرد به آنچه مایه قوت بود را به آن مایه ضعف، فشار و خسارت تبدیل کرد، این مساله باعث تصویب ده‌ها قطعنامه برعلیه جمهوری اسلامی ایران، تقویت توطئه دشمنان، افزایش تحریم ها و محاصره اقتصادی و طمع دشمنان انقلاب اسلامی شد. فتنه علاوه بر زیان های فراوانی که داشت زمینه ای برای پاکسازی و خالص سازی شده بود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های مختلفی در کشور داشتیم. ما امانت دار خون شهدا هستیم و انقلاب اسلامی و برکت خون اباعبدالله(ع) پیروز شد و تاکنون تمام توطئه ها را پشت سرگذاشت. توطئه فتنه بنی صدر کم توطئه ای نبود که امام راحل باتدبیر آن را هدایت کرد والبته خسارت و شهید هم دادیم.

صادقی تاکید کرد: با تدبیر، مدارا و هدایت مقام معظم رهبری میوه نارس فتنه ۸۸ توسط مردم در روز ۹ دی چیده شد، نظام غربال شد و ناخالصی‌ها بیرون رفت که یکی از برکات حماسه ۹ دی بود. این نظام ناخالصی‌هایی داشته که در هر مرحله ای بخشی از این ناخالصی‌ها کنار رفت و امروز خالص تر از گذشته ایم و ان‌شاءالله فردایمان خالص تر از امروزمان خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز فتنه جدید در راه هست چرا که کار دشمنان فتنه گری و شبه افکنی است و فتنه بیش از آنکه در فضای حقیقی و فیزیکی در خیابان ها باشد در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی است، مراقب فتنه‌های جدید باشیم و شبهات زمینه فتنه سازی را فراهم می کند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: همه مسئولان قضایی، دولتی و مجلس اگر بخواهیم برای فتنه های بعدی دچار مشکل و فتنه زده نشویم باید رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری را آویزه گوشمان کنیم و پشت سر رهبر حرکت و سیاست های ایشان در زمینه های مختلف را دنبال کنیم.

صادقی افزود: برخی دنبال این هستند که مقام معظم رهبری را مسئول مشکلات اقتصادی از جمله اوضاع اقتصادی و بیکاری معرفی کنند اما این مسائل دست رهبری نیست و مسئول آن ها دولت هاست، ۹۰ درصد امکانات کشور در دست دولت هاست، حدود ۲.۵ درصد بودجه کشور دست قوه قضاییه و بخشی در دست مجلس و قوای مسلح کشور است.

وی اظهارکرد: دولت نماد جمهوریت این نظام است که به آن افتخار می کنیم اما حواسمان باشد که کسانی بیخود ضعف های دولت ها را به پای نهادهای اسلامیت نظام و مشکلات بی کفایتی را به پای کل نظام ننویسند، کل نظام مسئول منتخب مردم نیست بلکه خود منتخب و مردمی که به او رای دادند مسئولند چرافراکنی می کنید و به گردن این و اون می ندازیم. خودمان  که صلاح دیدیم و این دولت را انتخاب  کردیم، مسئولیم وان شالله دولت های بعدی بیایند وبهترازاین فعالیت کنند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: خاصیت جمهوری اسلامی این است اگر مردم در دوره از دولتی ناراضی بودند و دوره بعد به فرد یا جریان دیگری رای می دهند، باید جمهوریت در سایه اسلامیت نظام تقویت شوند.

صادقی اضافه کرد: قدرت ایران اسلامی امروز تا مرز دریای مدیترانه پیش رفته است و هیچ تصمیمی در منطقه بدون موافقت جمهوری اسلامی گرفته نمی شود. امروز آمریکا پس از ۷ سال حمایت از داعش در سوریه شکست خورد و در حال خروج از این کشور است و سفارت خانه های کشورهای عربی درحال برگشت به سوریه هستند که این مساله و پیروزی های حماس و حزب الله لبنان با حمایت های ایران اسلامی به وجود آمده است.

در پایان این مراسم قطعنامه ای در ۵ بند قرائت و مورد تایید حضار قرار گفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین