نگاهی به بهترین رستوران های ارمنستان

گزارش بازرگانی،   3971008095

دلنوشته ای برای عاشقان غذا

در بین تمامی همسایه های ایران و مقاصدی که می توان به راحتی از آن ها بازدید کرد، ارمنستان متفاوت ترین است. این همسایه ی شمالی به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و بافت منحصر به فرد جمعیتی، گویی به کل از قیل و قال دنیا به دور است و زمان در آن جا برای خلق آرامش، متوقف گشته است. پیشنهاد اکید می کنیم اگر شانس در اختیار گیری یک تور لحظه آخری و ارزان قیمت به شما رو کرد، به هیچ وجه فرصت را از دست ندهید. باری، در این نوشته ماسفری مجازی به رستوران های ارمنستان داشته ایم. با ما همراه باشید.

مقصد اول؛ MerTaghe

در صورتی که به امتحان ظرف های محلی علاقه دارید، مقصد اول خود را MerTaghe قرار دهید.این رستوران که در ایروان ارمنستان قرار گرفتهlahmajunرا در بهترین کیفیت ممکن طبخ می کند. این غذا تقریبا شبیه پیتزا است. گوشت چرخ کرده، پیاز، پنیر در بستر یک خمیر تازه و با کیفیت داخل فر قرار داده می شوند.

افرادی که تجربه سفر به ترکیه و رستوران گردی در این کشور را دارند با این طعم غذا از پیش آشنا هستند. همچنین شایان ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر اماکن، واقعا ارزان محسوب می شود.

مقصد دوم؛ Dolmama

در تور ارمنستان، معمولا افراد به حال خود رها می شوند و کسی آن طور که باید، موفق به کشف زیر و بم این کشور دوست داشتنی نمی شود. اما به خاطر داشته باشید، حتی اگر با ارزان ترین تور به ارمنستان سفر می کنید، بازهم فرصت کشف و شهود خواهید داشت.

به عنوان مثال، اگر می خواهید طعم خالص دلمه ارمنی را بچشید، باید به رستوران Dolmama بروید. این رستوران بیش از دو دهه قدمت دارد و در نوع خود بی نظیر. از نظر قیمت منو هم نه ارزان است و نه گران.

 

 

مقصد سوم؛ شبی به یادماندنی با طعم موسیقی

خیلی کم پیش می آید که در ایران به رستورانی برویم که موسیقی زنده با کیفیت در آن شنیده شود. در ایروان ارمنستان اما قضیه تفاوت دارد. سرویس دهی، غذا، نوشیدنی و همه چیز در Malkhas Jazz Clubفوق العاده با کیفیت است.

پاستا و استیک های این رستوران شهرت ویژه ای دارند و نام آن ادای دینی است به بهترین پیانیست ارمنستان، LevonMalkhasyanکه بعضی شب ها خود او شخصا به اجرا می پردازد. قیمت های منو متوسط ارائه شده و البته در آن، بخش ویژه ی سیگار و نوشیدنی تعبیه شده.

 

مقصد چهارم؛ رستورانی اروپایی

اگر از آن افرادی هستید که آرامش فضا برایشان خیلی اهمیت دارد، رستوران Anoush می تواند تور ارمنستان شما را لذت بخش تر کند. سبزیجات تازه، نوشیدنی های خوش طعم، اتمسفری که لحظه به لحظه آرامش ساطع می کند و بسیاری ویژگی های دیگر، پیشنهادی است که این رستوران در اختیار گردشگران تور ارمنستان قرار می دهد.

نکته ی جالب درباره ی این رستوران حضور پر رنگ محلی های ارمنی در آن است.

 

مقصد پنجم؛ انتخابی لوکس و لاکچری

تا به اینجای کار سعی کردیم رستوران هایی را پیشنهاد دهیم که قیمت متوسط و رو به پایین دارند (در مقایسه با سایر رستوران های موجود در ارمنستان). اما اگر با یک تور ارزان قیمت و یا لحظه آخری مناسب به ارمنستان آمده اید و دوست دارید بخشی از صرفه جویی هزینه را در یک رستوران خرج کنید، برای شما هم گزینه ای فوق العاده داریم.

به رستوران Our Village بروید و طعم واقعی خوشمزه ترین غذاهای ارمنی را بچشید. در منوی آن رستوران یکی از غذاهای kerusus یا chanakh و یا vanakhash و garniyarakh را سفارش دهید. پشیمان نخواهید شد.

 

مقصد ششم؛ رستورانی در حاشیه ی ایروان

در حاشیه ی شهر ایروان رستورانی وجود دارد به نام Tsirani Garden Restaurant که فوق العاده ویژه و منحصر به فرد است. چه از نظر تنوع غذایی و چه از منظر محیط ارائه ی غذا، این رستوران یکی از متفاوت ترین ها است. شما می توانید پس از سفارش غذا در یک اتاق خصوصی غذا را سرو کنید و یا در میزهای قرار گرفته روی ایوان و داخل باغ، از ظرف سنتی خود لذت ببرید.برای لذت بردن از یک غذای خوب امیدوارم توریاب بتوانند در انتخاب یک تور ارمنستان لحظه آخری به شما کمک نماید.تا سفری ارزان به ارمنستان داشته باشید

 

جمع بندی نهایی درباره ی تور ارمنستان

ما در این نوشته سعی کردیم بهترین رستوران های ارمنستان در ایروان را به شما معرفی کنیم. اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا دوست دارید درباره ی تورهای لحظه آخری ارمنستان، یا تورهای اصطلاحا ارزان قیمت این کشور اطلاعات بیشتری کسب کنید، کافی است به لست تورز که مرجع تور ارزان لحظه آخری در ایران میباشد و آدرس lasttours.net مراجعه کنید.همچنین یک سایت دیگر که تمام هتل های جهان را به فارسی ترجمه نموده و گالری عکس هتل آن میتوانند در سفر به شهرهای توریستی و انتخاب هتل به شما کمک کنند توریاب مرجع اعلام قیمت تور ارزان لحظه آخری مختلف، از جمله تور ارمنستان است و ارزان ترین تورهای لحظه آخری را ارائه می دهد.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین