آسان ترین روشهای دریافت اقامت اروپا و تمدید آن تا اقامت دائم

گزارش بازرگانی،   3971005135

متقاضیانی که تمایل دارند تا در کشورهای اروپایی اقامت دریافت کنند معمولا به راحتی نمیتوانند اقامت موقت خود را تمدید و اقامت دائم را از کشور مورد نظرشان دریافت کنند، زیرا قوانین سختی که جهت تمدید اقامت برای افرادی که دارای اقامت موقت هستند وضع شده است، راه دریافت اقامت دائم اروپا را سخت تر کرده است.

با وجود شرایط و قوانین سخت گیرانه در برابر دریافت اقامت اروپا، اما کشورهایی هستند که به راحتی و از طریق سرمایه گذاری و تمکن مالی به مهاجرین اجازه اقامت می دهند. البته نا گفته نماند که چنین کشور هایی معمولا به دلیل عدم بودجه کافی ترجیح می دهند تا از طریق سرمایه گذاری خارجی برخی از نیاز هایشان را تامین کنند، از این جهت قوانین مهاجرتی آنها در راستای منافع کشورشان است.

با دریافت اقامت در کشور های اروپایی از تمامی حقوق شهروندی آن کشور نظیر خدمات درمانی رایگان، تحصیل رایگان، داشتن حساب بانکی اروپایی بهره مند می شوید. با دریافت اقامت به راحتی در کشور های عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن می توانید رفت آمد داشته باشید.

 

اقامت یونان از طریق ارائه تمکن مالی

یونان یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا و شنگن است که از طریق تمکن مالی به متقاضیان اجازه اقامت می دهد. جهت دریافت اقامت تمکن مالی یونان باید نشان دهید که بالای ۲۰۰۰ یورو در ماه درآمدی دارید که منشا غیرکاری داشته باشد، مانند سود سپرده بانکی، سود سهام، درآمد حاصل از اجاره ملک و حقوق بازنشستگی، که اگر مجموع این موارد هم بالای مبلغ مورد نظر را پوشش دهد مورد قبول است. بدینوسیله  کارت اقامت اول را ۲ ساله دریافت میکنید که پس از ۲ سال مجددا بایستی تمکن مالی خود را به اثبات برسانید تا دومین کارت اقامت خود را که ۳ ساله است را دریافت کنید که متعاقب آن جهت هربار تمدید اقامت ضمن اثبات دارا بودن تمکن مالی، تمدیدها بصورت کارت اقامت ۳ ساله ادامه پیدا میکند. اقامت از طریق تمکن مالی یونان هیچوقت به اقامت دائم تبدیل نمیشود.

 

اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری در ملک

اقامت از طریق خرید ملک در یونان نیز مزایای منحصر بفرد خود را دارد که در دیگر کشورهای اروپایی با خرید ملک وجود ندارد. مزیت اول اینکه حداقل قیمت خرید ملک در یونان ۲۵۰هزار یورو است که نصف مبلغ اقامت از طریق ملک در اسپانیا و پرتغال است. مزیت دوم اینست که از ابتدا اقامت ۵ ساله که در حقیقت اقامت دائم محسوب میشود داده میشود و نیاز به تمدید اقامت تا اقامت دائم نیست. مزیت سوم اینکه با خرید ملک در یونان علاوه بر اقامت خانوادگی، به پدر و مادر خود و پدر و مادر همسر نیز اقامت تعلق میگیرد.

 

اخذ تضمینی اقامت اروپا توسط گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی

گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی در نظر دارد تا به متقاضیانی که قصد دارند که از کشور یونان اقامت بگیرند کمک کند تا این مسیر را سهل تر طی کنند.

همچنین گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی با داشتن تجربه و حضور فیزیکی در اروپا با دارا بودن وکلای مجرب و برجسته اروپایی، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و اداره شرکت ثبت شده تا مدت پنج سال جهت تمدید اقامت تا دریافت اقامت دائم اروپا را بصورت رسمی و محضری در کشورهای حوزه فعالیت خود در اروپا تضمین می نماید.

پکیج های معرفی شده از سوی این شرکت با توجه به قوانین کشور های اروپایی است که بدون پیش پرداخت و بدون ریسک به متقاضیان واجد شرایط ارائه می شود.

دریافت اقامت یونان، اقامت اسلواکی، اقامت آلمان و اقامت ایتالیا توسط گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی به طور تضمینی انجام می گیرد که با مراجعه به وب سایت زیر می توانید از کلیه پکیج های معرفی شده آن اطلاعات کسب کنید.

https://pars-slovakia.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین