رییس سازمان خصوصی‌سازی: ممنوع الخروج نشده‌ام

گروه اقتصادی الف،   3971003151 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرف عبدالله‌پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون وزیر اقتصادی و امور دارایی در خصوص برکناری به بنده چیزی نگفته و بنده تنها در جراید و خبرگزاری ها این خبر را شنیده ام.

خانه ملت نوشت: در روزهای اخیر اخبار غیررسمی مبنی بر اینکه میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی در حال برکناری است و حتی ممنوع الخروج شده، نشنیده می شود.

خبرنگار ما، صحت و سقم این برکناری را از شخص میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی جویا شد که وی در این خصوص به گفت: تاکنون وزیر اقتصادی و امور دارایی در خصوص برکناری به بنده چیزی نگفته و بنده تنها در جراید و خبرگزاری ها این خبر را شنیده ام، البته بنده به هر وزیری که برای وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب و از مجلس رای اعتماد گرفته مراجعه کرده و درخواست استعفا می کنم تا در صورت تمایل از بنده در ریاست سازمان استفاده کند. 

رییس سازمان خصوصی سازی، افزود: خدمت آقای دژپسند نیز شرف یاب شده و عنوان کردم که به حال سازمان خصوصی فکری کنند که تاکنون این اتفاق میمون و مبارک رخ نداده است.

پوری حسینی با اشاره به نامه نمایندگان به رییس قوه قضاییه برای بررسی تخلفات سازمان خصوصی سازی و درخواست ممنوع الخروجی خود، تصریح کرد: چنین درخواستی از سوی نمایندگان از  قوه قضاییه مطرح شده اما بنده با هیچ شخصی مشکلی نداشته و تاکنون ممنوع الخروج نشده ام.