بیرانوند و طارق جزو بازیکنان در حال انتقال به اروپا

گروه ورزشی الف،   3971003088

سایت فاکس اسپورت در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا 5 بازیکن در حال انتقال به اروپا را معرفی کرد.

به گزارش فارس، سایت فاکس اسپورت گزارشی را امروز تهیه کرد که در این گزارش به بازیکنانی پرداخت که در حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات اهداف شخصی خود را نیز دنبال می کنند و به دنبال انتقال به لیگ های معتبر اروپایی هستند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس جزو این بازیکنان بود. سایت فاکس اسپورت درباره گلر تیم ملی نوشت: علیرضا بیرانوند بعد از گرفتن پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018 روسیه شهرت پیدا کرد. از زمان تاکنون او زیرنظر تیم های اروپایی و آسیایی قرار گرفته ولی او در نهایت ترجیح داد تا در باشگاه بزرگ ایرانی پرسپولیس بماند. 

با این وجود مسابقات جام ملت های آسیا 2019 می تواند بهترین فرصت برای انتقال او باشد. او بعد از جام جهانی نیز عملکرد خوبی را با پرسپولیس داشت و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. از مشتریان بیرانوند باشگاه ریزه اسپور ترکیه و همچنین از سوی باشگاه هایی از اوکراین و ایتالیا تحت نظر است.

این سایت همچنین همام طارق، هافبک عراقی استقلال را نیز جزو بازیکنان می داند که در زمستان می تواند به لیگ های اروپایی منتقل شود. این سایت درباره هافبک عراقی آبی های پایتخت نوشت: او تقریبا 6 سال پیش برای اولین بار برای تیم ملی عراق به میدان رفت. او در شرایط کنونی 22 سال دارد. او اکنون در باشگاه بزرگ ایران یعنی استقلال بازی می کند. او امیدوار است تا با عملکرد خوب در جام ملت های آسیا 2019 به لیگ های اروپایی برود و مانند علی عدنان همبازی اش در تیم ملی که در سری آ بازی می کند او نیز به اروپا منتقل شود.

بازیکنان دیگری که در این گزارش نامبرده شده به شرح زیر است:

* هوانگ اوی جو (کره جنوبی- گامبااوزاکا)

* نگویان (ویتنام - هانوی)

* وی شیائو (چین - بیجینگ گوان)