واکنش کاربران به تعقیب ناو آمریکایی توسط سپاه/ شکست دادن و مُشت بر دهان کدخدا/ سپاه از سازندگی و اقتدار تا عذرخواهی از مردم

کامران زندوکیلی،   3971001180 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از آغاز رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۲ سپاه و ورود ناو هواپیمابر آمریکایی به آب‌های خلیج فارس؛ آسوشیتدپرس نوشت قایق‌های ایران این ناو آمریکایی را تعقیب کردند که کاربران توییتر در این مورد نوشتند.

به گزارش الف؛ رزمایش آفندی پیامبر اعظم(ص) ۱۲ نیروی زمینی سپاه از ۲۴ آذرماه آغاز شده و با حضور یگان های واکنش سریع، نیرو مخصوص، تکاوران، بالگردهای هجومی و پشتیبانی، پهپادهای شناسایی و رزمی در حال برگزاری است که مرحله نهایی این رزمایش در خلیج فارس و جزیره قشم شده است. در این رزمایش برای نخستین بار از عملیات تهاجمی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی رونمایی می شود.

براساس این گزارش، ناو هواپیمابر آمریکایی نیز روز گذشته وارد آب‌های خلیج فارس وارد شد و آسوشیتدپرس در این مورد نوشت حضور ناو هواپیمابر یو. اس. اس جان استنیس در منطقه، اولین مورد در نوع خود بعد از خروج آمریکا از برجام و غیبتی ۸ ماهه است.

رسانه آمریکایی مدعی شد ۳۰ فروند از قایق‌های ایران ناو آمریکایی و ناوگروه همراه آن را تعقیب کردند و حتی یکی از قایق‌ها پهپادی را برای فیلمبرداری از شناورهای آمریکا پرتاب کرد.

گفته می‌شود که کشتی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این ناو و گروه آن را در حال رسیدن دنبال کرده‌اند؛ همچنین ادعا شده که هواپیماهای بی‌خلبان و راکت‌هایی نیز با فاصله‌ از کشتی‌های آمریکایی آزمایش شده‌اند. همچنین گزارش شده است که دریانوردان ایرانی در کشتی‎‌های همراه در حال عکس‌برداری و فیلم‌برداری از کشتی‌های آمریکایی بوده‌اند.

خبرنگاران آمریکایی حاضر بر روی ناو هواپیمابر گزارش دادند که کشتی‌های نیروی دریایی ایران، موشک هایی را بصورت نمایشی در نزدیکی ناوهای جنگی هواپیمابر ایالات متحده شلیک کردند.

البته تصویری از خدمه حاضر در ناو هواپیمابر آمریکا منتشر شده که در حال تصویربرداری از قایق‌های تندرو ایران در خلیج فارس است.

  • بیشتر بخوانید:

ناو هواپیمابر آمریکایی وارد خلیج فارس شد/ قایق‌های ایران شناور آمریکایی را تعقیب کردند

عکاسی آمریکایی‌ها از قایق‌های تندرو سپاه+ عکس

گزارش واشنگتن‌پست از هراس نیروهای آمریکایی از درگیری با ایران

این موضوع با واکنش کاربران توییتر مواجه شد که در ادامه برخی از آنها را مشاهده‌ می‌کنید: