آماده‌باش 100درصدی راهور پایتخت در شب یلدا/ برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز

گروه اجتماعی الف،   3970930074

جانشین پلیس راهور پایتخت از آماده‌باش 100 درصدی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای تامین نظم و انضباط ترافیکی در شب یلدا خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای تسهیل در تردد شهروندان در شب یلدا اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساعت 16 به صورت آماده‌باش 100درصد در معابر، بزرگراه‌ها، میادین و مقاطع حضور فعال خواهند داشت.

جانشین پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در راستای تامین نظم و امنیت ترافیکی ماموران این پلیس برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز، لایی‌کشی و دور دور را در معابر پایتخت به خصوص در محورهای بزرگراهی و معابر شمالی پایتخت در دستور کار دارند؛ همچنین تست سلامت در صورت نیاز از برخی رانندگان متخلف به عمل خواهد آمد.

وی به حضور پلیس محسوس و نامحسوس در معابر پایتخت اشاره و بیان داشت: همکاران بنده برای مدیریت ترافیک و تامین امنیت تردد شهروندان، معابر را به طور کامل پوشش خواهند داد.

سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد:ماموران این پلیس با عادی شدن بار وضعیت ترافیک و خلوت شدن معابر به ماموریت خود ادامه خواهند داد.