تیم ملی فوتبال امید ایران - سوریه/ شاگردان کرانچار در صدد دبل سوری‌ها

گروه ورزشی الف،   3970930021

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران و سوریه، روز جمعه از ساعت ۱۵ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می کند، در صدد است تا ۲ بازی دوستانه با تیم های المپیک سوریه و اردن انجام دهد تا برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک در تهران آماده شود.

شاگردان زلاتکو کرانچار که در بازی نخست مقابل تیم ملی امید سوریه به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند، باید در دومین مسابقه روز جمعه به مصاف این تیم بروند و در صدد هستند تا به پیروزی برسند. کاپیتان تیم المپیک ایران، امید نورافکن بازیکن لژیونر فوتبال ایران است که در شارلوا بلژیک بازی می کند و سابقه بازی در تیم  فوتبال استقلال تهران را دارد.

بازیکنان تیم ملی امید ایران برای  حضور در مسابقات پیش رو و اردوی تدارکاتی در کیش، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد خدابنده‌لو، نادر محمدی و امیر روستایی (پیکان تهران) - شاهین طاهرخانی، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی (استقلال تهران) - امید دره، ابوالفضل جلالی، امیرحسین حسین‌ زاده و محمد سلطانی‌مهر (سایپا تهران) - حمیدرضا طاهرخانی (پرسپولیس تهران) - شهاب عادلی (سپاهان اصفهان) - معراج اسماعیلی و نیما طاهری (ذوب‌آهن اصفهان) - محمدمهدی مهدی‌ خانی (پدیده مشهد) - علیرضا آرتا (مس کرمان) - عارف آغاسی (فولاد خوزستان) - یونس دلفی و وحید نامداری (استقلال خوزستان) - حسین ساکی (صنعت نفت آبادان) - محمدرضا آزادی و محمد مسلمی‌پور (تراکتورسازی) - امید نورافکن (شارلوا بلژیک)  و رضا شکاری (روبین‌کازان روسیه) هستند و به احتمال زیاد همین بازیکنان برای مسابقاتی المپیک آماده خواهند شد.

تیم امید که در بازی نخست مقابل سوریه به پیروزی ۲ بر صفر رسید تا پیش از برگزاری رسمی مسابقات مقدماتی المپیک حدود ۱۰ بازی دوستانه برگزار خواهد کرد. 

شاگردان کرانچار پس از برگزاری ۲ بازی دوستانه با سوریه راهی تهران می شوند تا پس از انجام ۲  جلسه تمرینی در مرکز ملی فوتبال راهی امان شوند تا به مصاف تیم المپیک اردن بروند. برنامه بعدی تیم ملی فوتبال امید ایران حضور در تورنمنت قطر در دی ماه است که طبق برنامه سه بازی دوستانه با تیم های شرکت کننده در این تورنمنت برنامه ریزی شده است و شاگردان کرانچار باید به مصاف تیم میزبان (قطر) کویت و چین بروند.

البته به جز این ۶ دیدار (۲بازی با سوریه - اردن- - قطر - چین - کویت) فدراسیون فوتبال در تلاش است تا امیدها در تورنمت کافا هم شرکت کنند. مسابقاتی که حضور یوزهای جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید) در آن قطعی نیست اما تیم ملی فوتبال بانوان هم در آن شرکت کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید. در صورتی که حضور ایران در آن رقابت ها قطعی شود، شاگردان کرانچار حدود ۱۰ بازی دوستانه برگزار خواهند کرد تا آماده بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو شوند.

تیم ملی فوتبال سوریه هم بازیکنان جوان خوبی دارد و بیشتر آنها می توانند در لیگ بزرگسالان بازی کنند و حتی حسین عفش، سرمربی تیم ملی امید سوریه پس از پایان بازی با امید ایران گفت: ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب این تیم حضور دارند. یکی از خصوصیات بازی تیم های ایرانی سرعت انتقال از دفاع به حمله است و آنها باز هم در این زمینه موفق عمل کردند و به خط دفاع ما فشار آوردند و موقعیت های خوبی شکل دادند و از همین فرصت ها به خوبی استفاده کردند.

امیدهای کشورمنان فروردین ماه آتی در تهران میزبان تیم های عراق، یمن و ترکمنستان خواهد بود و از این گروه یک تیم به دور نهایی بازی ها که با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می شود، صعود خواهد کرد. مقدماتی المپیک 2020 توکیو در یازده گروه برگزار می شود و علاوه بر تیم های اول پنج تیم برتر دوم هم شانس حضور در بازی های نهایی را پیدا خواهند کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی امید ایران:

شهاب عادلی، محمد مسلمی پور، عارف آغاسی، حسین ساکی، امید نورافکن، مهدی قائدی، محمد سلطانی مهر، مهدی مهدی خانی، محمدرضا آزادی، حمیدرضا طاهرخانی و محمد خدابنده لو

دیدار تیم ملی امید فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۵ در جزیره کیش برگزار می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین