مجریان شب یلدای تلویزیون چه کسانی هستند؟

گروه اجتماعی الف،   3970927231

شبکه های سیما، هرسال در بلندترین شب سال با ویژه برنامه شب یلدا دورهمی رسانه‏‌ای می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تلویزیون در هر مناسبت ملی و مذهبی با ویژه برنامه های مختلف از شبکه های سراسری سیما مهمان خانه ها می شود. از این رو شبکه های سیما، هرساله در بلندترین شب سال با ویژه برنامه شب یلدا دورهمی رسانه‏‌ای می‌گیرند و در بخش های مختلف میزبان چهره های برجسته کشوری، هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان می شوند.

علی ضیا در شبکه یک، ژیلا صادقی در شبکه دو، رضا رشیدپور در شبکه سه، حمید گودرزی در شبکه پنج و رامبد جوان در شبکه نسیم اجرای ویژه برنامه‌های شب یلدا را برعهده دارند. این پنج مجری هرکدام در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و نسیم برنامه‌های حالا خورشید، فرمول یک، پنج ستاره و خندوانه را اجرا می‌کنند.

ویژه برنامه شبکه یک در شب یلدا

شبکه یک همزمان با شب یلدا، پنج شنبه ۲۹ آذر و جمعه ۳۰ آذر با ویژه برنامه یلدایی «فرمول یک» روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که پنج شنبه ساعت ۲۲ و جمعه ساعت ۲۳ به مدت ۱۲۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

 برنامه «فرمول یک» سعی می‌کند فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان رقم بزند. این برنامه هر شب میزبان هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران، چهره‌های مذهبی و مدیحه سرایان خواهد بود و در هر برنامه یک سوژه اجتماعی مرتبط با محوریت خانواده طرح و نقد می‌شود.

«فرمول یک» ویژه شب یلدا در تلاش است، ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش و با نشاط، آداب و رسوم، صله رحم، حافظ خوانی و ... را برای مردم بازنمایی و بر حفظ این آیین زیبا تاکید کند.

مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده از خوانندگان جوان، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی و محمدرضا طاهری مدیحه سرا به همراه فرزندش حسین طاهری از مهمانان فرمول یک یلدایی خواهند بود.

ویژه برنامه شبکه دو در شب یلدا
«امشب مثل هر شب نیست» عنوان ویژه برنامه شبکه دو سیما به مناسبت شب یلداست که در بخش‌های متعددی روی آنتن می‌رود.

این برنامه با اجرای ژیلا صادقی میزبان مهمانان مختلفی است که از بخش‌های آن می‌توان به قصه خوانی، حافظ خوانی، پرداختن به آداب ویژه شب چله در نقاط مختلف ایران و ... اشاره کرد.

 

«امشب مثل هر شب نیست» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی است که پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۹ و ۳۰ آذر ماه) ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود.

ویژه برنامه شبکه سه در شب یلدا
«شب آرام» عنوان ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه به اجرای رضا رشیدپور است که پنجشنبه و جمعه این هفته، پیش از سریال «بانوی عمارت» و بعد از برنامه «برنده باش» پخش خواهد شد.

 

برنامه تلویزیونی «شب آرام» قرار است؛ شب یلدا در آیتم‌های مختلف میزبان مهمانان متنوعی باشد. همچنین این برنامه به اهمیت تکریم بزرگان و پرداختن به سنت شب یلدا و همچنین صله رحم می‌پردازد.

ویژه برنامه شبکه چهار در شب یلدا
ویژه برنامه شب یلدای شبکه چهار سیما با عنوان «چله نشین» از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۳۰ آذر با دو بخش موسیقی و فلسفه به روی آنتن می‌رود.

در بخش فلسفه «چله نشین» رضا منصوری لاریجانی و استاد دینانی چهره‌های نام آشنای برنامه با سابقه «معرفت» به حافظ خوانی می‌پردازند و امسال مخاطبان شبکه چهار سیما از زبان استاد دینانی در شب یلدا به دیوان حافظ تفال می‌زنند.

در بخش «موسیقی» ویژه برنامه شب یلدا گروه‌های موسیقی محلی با حضور در استودیو برنامه به اجرای موسیقی می‌پردازند. رضا مهدوی و رشید کاکاوند به صورت مشترک اجرای بخش موسیقی را بر عهده دارند و با آهنگسازان و خوانندگان در این بخش گفتگو می‌کنند.

شاهنامه‌خوانی یکی از بخش‌های جذاب ویژه برنامه یلدای شبکه چهار است که به همراهی یک گروه موسیقی و نوازنده به صورت زنده در استودیو برنامه اجرا می‌شود. «چله نشین» به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی در شب یلدا از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ویژه برنامه شبکه پنج در شب یلدا
شبکه پنج سیما برای شب یلدا ویژه برنامه ای را به نام «شب نشین» تدارک دیده است.

این برنامه به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی و اجرای حمید گودرزی از چهارشنبه تا جمعه به مدت سه شب از ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

 

قرار است در این برنامه به موضوع شب یلدا پرداخته شود و آیتم‌های مختلفی از جمله حضور هنرمندان، اجرای زنده موسیقی، حضور خانواده شهدا و ... در زمره آیتم های این برنامه است.

گفتنی است؛ این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست.

ویژه برنامه شبکه نسیم در شب یلدا
برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» شب یلدا با ویژه برنامه‌ای متفاوت از شبکه نسیم مهمان خانه‌ها می‌شود.

این برنامه با اجرای الهه پرسون و به تهیه‌کنندگی الهام حاتمی، در جمعه شب از ساعت ۲۰ با پخش آیتم‌های مختلف به آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به همنشینی و دورهمی‌های خانوادگی دارد. همچنین در این شب یک شگفتانه برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

همچنین سری جدید برنامه تلویزیونی «کودک‌شو» همزمان با شب یلدا از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین