نیمروز داغ اولدترافورد؛ همدستی کلوپ و فرگوسن برای اخراج آقای خاص

گروه ورزشی الف،   3970927206

در ماه‌های اخیر از آقای خاص فوتبال جهان تنها تدابیری بی‌خاصیت در بازی‌های منچستر به چشم می‌خورد.

به گزارش فارس، نیمروز امروز باشگاه منچستر در حالی که رسانه‌ها از تب و تاب اخراج مورینیو به دلیل عملکرد و واکنش‌های خنثی سران دور شده بودند خبر قطع همکاری با مرد پرتغالی را روی خروجی توییتر رسمی خود قرار داد.

نمایش ضعیف مقابل مدعیان

مورینیو درست از آغاز لیگ برتر جزیره نمایش مطلوبی مقابل رقبا به نمایش نگذاشت و در همین راستا در دیدار با بزرگانی چون من سیتی، چلسی، آرسنال و در همین دیدار آخر مقابل لیورپول نشان داد که تیم تحت هدایتش در حد و اندازه‌های رقابت با بالانشینان نیست.

چالش با ستاره‌ها

مورینیو در ادامه در با چالش‌های بسیاری مواجه شد.مرد پرتغالی به مانند اواخر دوران حضور در چلسی در منچستر هم با مارسیال، پوگبا اشلی کول، فیل جونز با مشکلاتی روبه رو بود که منجر به نیمکت نشینی ستاره‌های منچستر شد.البته اختلاف مورینیو با پوگبا هر روز وارد فاز جدید می‌شد و دامن زدن رسانه‌ها به این اختلاف فضای تیم منچستر را متشنج تر از گذشته کرده بود.

تاکتیک بی خاصیت آقای خاص

بر خلاف ستاره‌های که در معیت باشگاه منچستر توپ می‌زنند و باعث بالا رفتن انتظارات هواداران شده است منچستر مدل مورینیو بسیار کند، بی روحیه و انگیزه و ناهماهنگ فوتبال بازی می‌کرد.اتخاذ سیستم -1-3-2-4 با توجه به در اختیار داشتن،‌لوکاکو، سانچز، رشفورد، مارسیال و جسی لینگارد در خط حمله در بیشتر بازیهای فصلی جاری از شیاطین سرخ تیمی متمرکز در دفاع با حملات از هم گسیخته ساخته بود که با روند افت و عدم گلزنی لوکاکو و سانچز اوضاع را بدتر از همیشه شد.البته کار زمانی جلوه بدی پیدا کرده این تیم در مقابل تیم‌های پایین جدول هم چشمگیر و زیبا توپ نمی‌زد.

چالش با رسانه‌ها

مورینیو همواره در ارتباط با رسانه‌ها با دشواری‌هایی روبه رو بوده است.آقای خاص بیشتر کنفرانس‌های مطبوعاتی فصل سوالات خبرنگاران را با کنایه جواب می‌داد. سوالاتی در مورد نوع بازی و چیدمان را بی پاسخ می‌گذاشت.در نهایت تمام این حاشیه باعث شد آقای خاص نیمکت تئاتر رویاها را ترک کند.

فرگوسن و عدم حمایت

فیلمی از فرگوسن مربی افسانه ای باشگاه منچستر منتشر شد که وی را در حال تماشای دیدار مقابل لیورپول است و در حالی که منچستر 3 گل دریافت کرده است به نشانه تاسف سر را تکان می‌دهد.در اینکه فرگی در چند هفته آخر به طور کامل از عملکرد مورینیو ناامید شده بود شکی وجود ندارد.عدم حمایت فرگی هم باعث شد دیگر سران من یو تعلل را کنار گذاشته و آقای خاص را برکنار کنند.

مجوز اخراج در دستان کلوپ

در دیدار منچستر مقابل لیورپول شاگردان خوزه در حالی که با 3 گل عقب بودند به نوعی توپ می‌زدنند که اوج ضعف تاکتیکی و برنامه‌ریزی در گام‌های آنها موج می‌زد.نمایش ناامید کننده شیاطین سرخ یکی بدترین مصاف های منچستر مقابل حریف سنتی در تاریخ به حساب می‌آمد.البته کلوپ به خوبی دست مورینیو را خوانده بود و در بهترین شرایط وی را در گوشه رینگ گیر انداخت و در نهایت ضربه نهایی را به آقای خاص وارد کرد تا دیگر هیچ جای دفاعی از وی باقی نماند و مجوز اخراجش صادر شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین