فرصت 2 هفته‌ای کمیسیون شوراها به رحمانی فضلی

گروه سیاسی الف،   3970927199

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از فرصت 2 هفته ای نمایندگان به وزیر کشور در راستای ارائه پاسخ های قانع کننده خبر داد.

شهاب‌الدین بیمقدار عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره جزئیات جلسه امروز این کمیسیون گفت: رحمانی فضلی، وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون حضور یافت.

وی افزود: ضمن اینکه وزیر کشور قول داد تا جمالی‌نژاد معاون عمران، توسعه شهری و روستایی و سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور این موضوعات و سوالات اعضای این کمیسیون که اکثرا محلی بود را بررسی و حل کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ولی اله نانواکناری، پروانه مافی، مهدی برومندی، ولی داداشی، سید کاظم دلخوش، علی محمد مرادی، سید حسن حسینی شاهرودی، محمدرضا امیرحسنخانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، جبار کوچکی نژاد و محمد حسن نژاد از جمله نمایندگان سوال کننده از وزیر کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه موضوع زباله های شمال کشور، طرح و پروژه مربوط به مرند، مسئله ارزش افزوده ها، مسائل مربوط به دهیاری‌ها و غیره از محورهای سوالات نمایندگان از وزیر کشور بود، افزود: بر این اساس رحمانی فضلی پاسخ های لازم برای هر سوال را بیان کرد و مقرر شد فرصت 2 هفته‌ای در نظر گرفته شود تا رایزنی نمایندگان با معاونان مربوطه برای دستیابی به پاسخ های قانع کننده صورت بگیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به زمان پیش بینی شده، هیچ سوالی به صحن علنی قوه مقننه ارائه نمی شود.