کی‌روش: هدف ما تسخیر قلب مردم است

گروه ورزشی الف،   3970926133

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،‌ گفت: ۸ سال قبل وقتی به ایران آمدم با مشکلات و چالش‌هایی رو به رو بودیم. بعد از ۸ سال در حال اعزام قطر و سپس امارات هستیم.

کی‌روش: هدف ما تسخیر قلب مردم است

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در مورد اینکه تیم ملی در آستانه سفر به قطر است و چرا همه چیز هنگام اعزام این تیم سوت و کور برگزار می‌شود، گفت: 8 سال قبل وقتی به ایران آمدم با مشکلات و چالش‌هایی رو به رو بودیم. بعد از 8 سال در حال اعزام قطر و سپس امارات هستیم. مهمترین چیزی که الان هست این ساختمان و امکانات پشت سر من است. یک ساختمان خوب و زمین تمرین مناسب ساختیم که این امکانات می‌تواند برای استفاده نسل‌های بعدی باقی بماند.

* توقع برگزاری جشن قبل از کسب موفقیت را نداریم

وی در مورد اینکه چرا تیم ملی بدرقه خوبی نداشته است، عنوان کرد: ما توقع نداریم قبل از کسب نتایجی که باعث شادی و شور و شعف مردم شد مراسم و جشنی برایمان برگزار شود. مطلبی که می‌توانم در این مورد به شما بیان کنم این است که چیزی که ما را نکشد قطعا ما را قوی‌تر خواهد کرد. 

* برای بالا بردن توقعات باز هم می‌جنگیم 

وی در رابطه با اینکه بازیکنان دوست داشتند مسئولان حضور پیدا کنند، عنوان کرد: عذرخواهی می‌کنم شما به درستی متوجه صحبت‌های بازیکنان نشدید و من این استنباط را دارم. کسی در مورد اینکه چرا مراسمی گرفته نشده است صحبت نمی‌کند حرف بازیکنان در مورد احترام است. تنها مطلبی که بازیکنان در مورد آن صحبت کردند این است که عازم مهمترین مسابقات هستند و فقط آنها توقع احترام دارند که شاید درک این مساله برای چند نفری دشوار باشد. وظیفه من به عنوان سرمربی تیم ملی و مربی این بازیکنان این است که این مطلب را بیان کنند که مخصوصاً در چند ماه گذشته احترامی که لایق تیم ملی بوده به آن گذاشته نشده و با کمال احترام باید بگویم این مساله مخصوصاً از طرف وزیر بوده است. البته این موضوع مهم نیست و ما به این مساله عادت داریم. مهم این است که ما در این مقطع آمادگی‌مان را بالا ببریم و این آمادگی را داریم بیشتر بجنگیم و فداکاری کنیم و توقعات را بالا ببریم. باز هم تاکید می‌کنم ما برای مردم و قلب آنها تلاش و بازی می‌کنیم. 

* هدف ما تسخیر قلب مردم است

وی افزود: در آخر باید بگویم مهمترین مطلب برای تیم ملی این است که بتوانند قلب مردم را تسخیر کنند و اکثریتی که ساکت هستند و تیم ملی را دوست دارند راضی نگه دارند. ما باید قلب این قشر را به دست بیاوریم نه آن تعداد محدودی که در رسانه‌ها ایجاد سروصدا می‌کنند.

* ۲۵ دسامبر لیست نهایی اعلام می‌شود 

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست نهایی و شرایط بازیکنان مصدوم مشخص می‌شود عنوان کرد: همان‌طور که در مرحله اول اردوی ما که از 17 تا 25 دسامبر در قطر است 21 بازیکن را در اردو داریم، تاریخ نهایی که باید لیست تیم ملی اعلام شود 26 دسامبر رفت به این ترتیب ما 25 دسامبر لیست نهایی را اعلام می‌کنیم.21 بازیکن در حال حاضر کنار ما هستند و 9 بازیکن هم که در لیست آماده‌باش ما هستند در خارج از ایران شاغند این 30 بازیکن تا سر حد توان خواهند جنگید و هر کاری از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند تا بتوانند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند. هر کسی که این شانس را به دست بیاورد تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. ایمان دارم همه این بازیکنان تلاش می‌کنند و با کمک کادر فنی و یاری خداوند امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها داشته باشیم. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین