خسرو حیدری: قبل از بازی‌ ۲ گل از رقبا عقب هستیم

گروه ورزشی الف،   3970924136

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: باید از این پس در رختکن به بازیکنان بگوییم یک یا دو بر صفر از حریف عقب هستیم و اول به فکر مساوی باشیم و سپس به فکر بردن.

خسرو حیدری: قبل از بازی‌ ۲ گل از رقبا عقب هستیم

خسرو حیدری در گفت‌وگو با فارس، درخصوص دیدار آ‌بی‌پوشان مقابل پدیده و اتفاقاتی که بعد از پایان این مسابقه رخ داد صحبت‌های زیر را انجام داد: 

 برای برد پدیده ظاهرا هم قسم شده بودید ولی به این اتفاق دست پیدا نکردید. 

ما همیشه قبل از بازی به همراه بزرگترهای تیم با هم صحبت می‌کنیم و قبل از بازی به بازیکنان تیم گفتم که این دیدار، دیداری است که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. چون معتقد بودم اگر ا ین بازی را ببریم در نیم فصل دوم مدعی جدی قهرمانی هستیم اما با وجود تلاش بچه‌ها و اینکه اصلا یک موقعیت هم به پدیده ندادیم این اتفاق نیفتاد. در واقع ما بازی را بردیم ولی در جدول سه امتیاز به حساب ما واریز نشد و انصافا از دست داور خیلی ناراحت شدم. 

 چرا؟ 

اصلا انتظار نداشتم او یک جوان 17 ساله را به خاطر یک تکل ساده اخراج کند. داور باید در وهله اول در زمین مدیریت کند ولی او ابتدا به صیادمنش کار زرد داد و سپس بازیکنی را که 17 سال سن دارد به راحتی از زمین اخراج کرد. اینجاست که داوران در زمین باید بازی را مدیریت کنند. من فکر می‌کنم آمار اشتباهاتی که علیه تیم ما در این فصل رخ داده از دستمان خارج شده و باید در رختکن به بازیکنان بگوییم که یک یا دو بر صفر از حریف عقب هستیم و باید برای مساوی بازی را آغاز کنیم و سپس به فکر بردن باشیم. به نظر من امسال باید با خیلی از مسائل بجنگیم. 

 از چه نظر این صحبت را مطرح می‌کنید؟ 

اول فصل همه دیدند که هیچ حمایتی از استقلال نشد الان این حرف‌ها فراموش شده است ولی وقتی همه چیز جمع می‌شود به هر حال باعث ناراحتی می‌شود.شما دیدید ابتدای فصل 5 بازیکن خوب و باکیفیت استقلال از تیم ما جدا شد در حالی که هیچ حمایتی صورت نگرفت اما تیم مقابل و رقیب ما با وجود اینکه پنجره‌اش بسته بود از ابتدای فصل با نفراتش توافق کرد که در نیم فصل به آنها اضافه شوند. به نظر شما این تفاوت نیست. امسال به خاطر این موضوع کار سختی داریم و باز هم تاکید می‌کنم باید با خیلی چیزها بجنگیم. 

 بعد از صحبت‌های بازیکنان استقلال خیلی از پرسپولیسی‌ها واکنش نشان دادند و علی بیرانوند صحبت‌های تندی را علیه شما مطرح کرد؟ 

یعنی شما معتقدید ما باید ساکت باشیم آن هم در شرایطی که راحت حق ما خورده شده است؟ گل صحیح ما آفساید گرفته شده و وقتی بازی تمام شد و به خیابان رفتیم همه می‌گفتند حق تیم استقلال خورده شد. ما در مورد حق‌خوری‌هایی که از تیم ما شده صحبت کردیم و دلیلی نداشت بازیکنان پرسپولیس در مورد ما صحبت کنند. ما درمورد تیم خودمان حرف زدیم و به نظرم این درست نیست بازیکنان علیه یکدیگر صحبت کنند. 

 اما به هر حال خیلی از پرسپولیسی‌ها از جمله شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند موضع‌‌‌گیری کردند. 

 به نظرم از پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم که اتفاقا بازیکن بزرگی است می‌تواند حرف بزند. در تیم ما هم بازیکنان بزرگترمان صحبت کردند. شرایط به شکلی است که همه چیز به ضرر استقلال شده و به هر حال بزرگترهای تیم ما حق دارند از تیم‌شان دفاع کنند. اگر سه امتیاز بازی با پدیده را می‌گرفتیم به صدر جدول نزدیک می‌شدیم ولی این حق از ما گرفته شد.اگر آنها بودند ناراحت نمی‌شدند؟ شما مطمئن باشید در نیم فصل دوم با همه نامهربانی‌هایی که به تیم ما می‌شود کار را محکم شروع می‌کنیم.چون دو سه فصل است که لیگ را خوب شروع نکردیم و همین موضوع به ما ضربه زده اما در نیم فصل دوم قطعا کار را پرقدرت آغاز می‌کنیم.

یکی از صحبت‌های که توسط بازیکنان پرسپولیس مطرح شد این بود که شما به جای مطالباتتان از باشگاه ماشین گرفته‌اید آیا این موضوع صحت دارد؟ 

من اولین بار است چنین مساله‌ای می‌شنوم. این را به صراحت می‌گویم دریافتی ما از بازیکنان پرسپولیس کمتر است و من به عنوان بازیکنی که در جریانات باشگاه هستم مطمئنم از تیم رقیب کمتر دریافتی داشتیم. مطرح کردن این بحث‌ها اصلا درست نیست و به نظرم اگر کسی صحبت می‌کند باید محترمانه باشد. مگر بازیکنان استقلال بی‌ادبی کردند یا حرف بدی زدند اگر کسی به مهدی رحمتی و پژمان منتظری حرف بزند انگار به خسرو حیدری حرف زده است. بچه‌های تیم ما در مورد نامهربانی‌ها صحبت کردند چون به هیچ شکلی حمایت نشدیم و این هم جای ناراحتی ندارد. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین