چرا نباید حقوق کارمندان افزایش یابد؟

گروه اقتصادی الف،   3970924044 ۶۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش حقوق‌ کارمندان اثر تورمی منفی در سطح جامعه دارد.

چرا نباید حقوق کارمندان افزایش یابد؟

سید حسن حسینی شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان اینکه افزایش نرخ ارز باعث کاهش ارزش پول ملی شد، گفت: اثر روانی افزایش قیمت ارز باعث بالا رفتن قیمت کالا‌ها شد؛ یعنی عوامل اقتصادی در افزایش قیمت‌ها و تورم موثر نبود بنابراین باید تلاش شود تا این حباب روانی از بین برود.

وی با بیان اینکه اگر دولت متناسب با همین حباب تورمی حقوق‌ها را در بودجه سال آینده افزایش دهد به فضای روانی تورم کمک می‌کند، افزود: رقمی که به حقوق 4 میلیون از کارمندان دولت اضافه می‌شود، اثرات منفی تورمی دارد و بار تورمی آن به کل جامعه منعکس می‌شود و این ظلم به همه جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه خسارت وارد شده به اقشار ضعیف جامعه به دلیل کاهش ارزش پول ملی را باید با نحوه دیگری جبران کرد، ادامه داد: با  مهار و معکوس کردن تورم و با ثبات در اقتصاد و همچنین بازار ارز می‌توان به اقشار آسیب پذیر کمک کرد.

شاهرودی با تاکید بر اینکه همچنین  دولت باید مکانیزمی غیر از افزایش حقوق را برای حمایت از حقوق‌بگیران انتخاب کند، افزود: افزایش حقوق تورم ایجاد می‌کند و بعد از مدتی افزایش حقوق‌ها در سبد خانوار نه تنها بی‌اثر می‌شود بلکه اثر منفی می‌گذارد؛ در نتیجه تورم افزایش یافته و بالا رفتن حقوق‌ها کفاف تورم را نداده موجود و در نهایت اثر روانی منفی بر اقشار مختلف جامه می‌گذارد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس تاکید کرد: به همین دلایل ما خیلی موافق افزایش چشم‌گیر حقوق‌ها نیستیم، بلکه باید با مکانیزم‌های دیگری از جمله کمک‌های غیر نقدی و کالا‌های اساسی باید کمبود و کسری‌ها را جبران کرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه قطعا نمایندگان درباره افزایش حقوق‌ها نظراتی دارند، گفت: اکثر نمایندگان معتقد به افزایش پلکانی حقوق هستند و موافق با افزایش 20 درصدی برای کل طبقات حقوق‌بگیر جامعه نیستند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۷۶۱۹۵۰۹:۱۷:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
باز شروع شد زورتون فقط به قشر کارمند و کارگر میرسه؟ چرا دولت از خودش شروع نمیکنه؟؟ سمینارها و همایش های بی فایده رو کنسل کنید. سفرهای خارجی رو مدیریت کنید. ریخت و پاش ها و تشریفات رو کم کنید
قمی۶۷۶۳۵۶۱۰:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۲۴
نخیرآقای نماینده شما بررسی کن بین افزایش حقوق کارگران و رانت بازی مسئولان کدام یک بیشتر باعث افزایش قیمت دلار و سایر کالاها شده است؟ الان باید حداقل حقوق کارگر 6میلیون باشد. پس بیشتر مطالعه کنید لطفا
ناشناس۶۷۶۳۶۱۱۰:۴۴:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
معلومه که نماینده مجلس نفسش از جای گرم بلند میشه وهیچی از وضع کارمندها خبرنداره
ناشناس۶۷۶۴۳۹۱۱:۱۵:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
ما فقط یک چیز می خواهیم مثل تمام دنیا. قدرت خرید نباید کم شود بهترین ملاک قدرت خرید هم معادل سازی با دلار است. متوسط حقوق کارمندها بالای 800 دلار بوده الان شده 270 دلار آیا این فاجعه نیست؟ سبد غذایی ملی یک نفر 300 هزار تومان مگه نیست؟!
ناشناس۶۷۶۴۸۹۱۱:۴۶:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
خجالت هم نمیکشند. همیشه مردم باید جور بی کفایتی و سو مدیریت مجلش و دولت رو بکشن
ناشناس۶۷۶۵۲۳۱۲:۰۲:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
اینکه افزایش حقوق تاثیر تورمی داره، در مورد اون دسته از سیستم های اقتصادی که از منطق تبعیت می کنند، صدق می کنه، نه در مورد اقتصاد ما که تابع هیچ منطق و سیستم شناخته شده علمی - اقتصادی نیست! دلار بالا می ره، قیمت همه چیز بالا می ره، پایین میاد،‌ قیمت ها عوض نمی شن ... ارز می دن تا کالا و اجناس وارد کنه، می بره بازار، آزاد می فروشه ... سیستم نرم افزاری راه می اندازن تا شفافیت بدست بیاد، هزار تا جا دنبال اینن که فعالتشون داخل سیستم ثبت نشه ...
ناشناس۶۷۶۹۰۹۱۵:۲۳:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
اگه راست میگن بودجه بعضی موسسه ها قطع کنن .
تبریزی۶۷۶۹۱۲۱۵:۲۶:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
دولت انتظار درک و فهم دارین. یا باید چیزی رو که دولت می خواد رو بهش بدین یا از گرسنگی شما رو می کشه. چند بار باید این مطلب رو تایپ کنم نمی دونم.
گنجی۶۷۷۱۴۳۱۷:۴۷:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
چون کارمندان و برخی اقشار دیگر در رای دادن به این دولت که چیزی شبیه بلای آسمانی است نقش مهمی داشتند الان حق اعتراض ندارند و باید با همین حقوق فعلی بسازند و دولت منتخب خود را یاری کنند !! و ضمنا حق اعتراض به حقوق های نجومی دولتیان را هم ندارند زیرا اینها همان منتخبین شما هستند
ناشناس۶۷۷۲۲۷۱۸:۲۶:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
نمی دانم چرا مسئولین دوست دارند مردم مثل گدا دستشون جلو دولت بالا باشه. اگه می خواهید تورم را بجز افزایش حقوق جبران کنید کلیه قیمت کالاها و خدمات دولتی و شبه دولتی را به سال قبل برگردانید.
ناشناس۶۷۷۳۱۷۱۹:۳۴:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
سوال: چرا نباید حقوق کارمندان افزایش یابد؟ جواب: چون فقط زورشون به کارمندا میرسه.
ناشناس۶۷۶۱۹۸۰۹:۱۸:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
از نماینده مجلسی که ماهانه 35 میلیون حقوق و کلی مزایا (نه همشون)استفاده میکنه ، انتظار درک "شرمندگی کارگر و کارمند پیش خانواده" رو ندارم
ناشناس۶۷۶۴۱۸۱۱:۰۷:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
نوش جونتون اونو که عمه من انتخاب نکرده
ناشناس۶۷۶۲۰۰۰۹:۱۹:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
یعنی روی آوردن به گدا پروری
صمصام۶۷۶۲۰۱۰۹:۱۹:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۲۴
چون حق حقوق سهامداران بانکها وشرکتها و اختلاس گران و رانتخواران و نجومی بگیران و پاساژدارها وبرج دارها ومال دار ها ومگامال دار ها از همه واجبتر است
ناشناس۶۷۶۲۰۲۰۹:۱۹:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
آره ، حقوق کارگر و کارمند زیاد نشه که مبادا به شما کم برسه جمع کنید این کاسه کوزه هاتون رو تورم 200 درصدی رو نمیبینی و افزایش حقوق شندرغازی رو می بینید؟؟؟
کارمند۶۷۶۴۴۳۱۱:۱۷:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
بخدا شرمنده خانواده هستم و درس بچه ها را بهانه میهمانی نرفتن و میهمانی ندادن میکنم . کار ما کارمندان و قشر ضعیف جامعه را به خدا سپرده اند گویا . لااقل بازتشستمون کنید یا ساعت کارمون را کم کنید بریم خونه تا بار اضافی برق و گاز و ... ادارات کم بشه و از صرفه جویی حاملهای انرژی در ادارات بخشی از مشکلات بودجه کشور حل شود .
ناشناس۶۷۶۲۲۰۰۹:۳۰:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
جل الخالق، تورم بالای 100 درصد شده آن وقت این نماینده مثل این که در این جامعه زندگی نمی کنند، کارمندان پس بروند بمیرند ؟؟ اگر دولت و مجلس عرضه کنترل تورم را داشت که کار به این جا نمی کشید برادر نماینده؟؟؟
ناشناس۶۷۶۲۳۵۰۹:۴۳:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۴
فعلا همه اقشار جامعه از بازاری و مکانیک و تعمیرکار و بنا و معمار و.... نرخ خدمات خود را بر اساس تورم افزایش داده اند و زندگی کارمندان را تحت تاثیر قرار داده اند حال که با تورم 80 درصدی قرار است تنها 20 درصد به حقوقها اضافه گردد سخن از تاثیر منفی آن بر جامعه می رود؟ در ضمن کسانی که مقداری حقوق بالاتر می گیرند به علت مدرک تخصص و سختی وویژگیهای ناشی از کار آنها است. آیا منطقی است که با وجود تورم چند ده درصدی مثلا 10 درصد به حقوق آنها اضافه گردد؟
ناشناس۶۷۶۲۴۹۰۹:۵۴:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
جالبه هر اثر تورمی واقعی رو حقوق و زندگی مردم اتفاق می افته مهم نیست فقط افزایش حقوق هست که اثر می گذاره و نباید بشه
معلم۶۷۶۲۵۰۰۹:۵۵:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
با این وضعیت و این نظرات به اصطلاح کار شناسنامه من معلم با دو میلیون حقوق باید چکار کنم به کدامین دردها و زخم های زندگم مرهم بگذارم مسولان بترسید و از اتفاقات جوامع دیگه عبرت بگیرید ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم!!!!!!!!!!
ناشناس۶۷۶۲۵۴۰۹:۵۸:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
دروغ است چرا مدیران هرروز بیشتر می گیرند؟
امل۶۷۶۲۵۷۰۹:۵۹:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
متاسفانه این نماینده نفسش ازجای گرم درمیاد تو نماینده بهربهانه ای از بیت المال پول میگیری بعنوان هزینه دفتر حقوق کارمند دفتر و........... که با حقوق خودت میشود22میلیون تومن حالا وقتی دلار از3700تومن به 10500تومن دولتی رسید 3برابر شد تورم وافزایش قیمت 100تا200درصد بارتورمی نداشت؟
ناشناس۶۷۶۲۶۰۱۰:۰۲:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
یعنی فقط افزایش حقوق تورم ایجاد می کند! تورم که همینطورش وجود دارد و الان هم حدود 150 درصد است و به کارمند که میرسند این استدلال ها آورده می شود.
بردیا۶۷۶۲۶۱۱۰:۰۳:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
جناب نماینده فقط افزایش حقوق پلکانی و جزئی تعدادی کارمند و کارگر بیچاره بار تورمی را افزایش می دهد و ضعف های دیگر هیچ.بیچاره به کارمند دولت.
ناشناس۶۷۶۲۷۲۱۰:۱۲:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
من بیکار و بدون بیمه هستم. با ۵ سال سابقه کار, بیکار شدم. آیا انصاف است که برای کارمندان افزایش حقوق مد نظر قرار گیرد و ما حتی از یک سبد کالا محروم بمانیم, چه برسد به شغل و درآمد؟!!!! در همه کشورها به بیکاران کمک مالی میشود نه کارمندان!!!!!!!!
ناشناس۶۷۶۲۷۴۱۰:۱۴:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
آیا کارمندان و خانواده آنها باید زنده بمانند یا خیر؟ آیا کارمندان حق حیات دارند؟ آیا کارمندان بابت کاری که می کنند باید دستمزد بگیرند یا خیر؟ کاهش 300 درصدی ارزش پول ملی برای کارمندان چطور باید جبران شود؟ شما ارزش پول ملی را برگردانید نمی خواهد حقوق را افزایش دهید! با کاهش ارزش پول ملی قدرت خرید حقوق دریافتی 300 درصد کاهش پیدا کرده، با فزایش 20 درصدی حقوق هنوز 280 درصد به کارمندان بدهکارید
رضا۶۷۶۵۰۸۱۱:۵۵:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
برادر شب ها که ما می خوابیم 2 میلیارد نفر در دنیا گرسنه اند به نظر شما آنها حق حیات ندارند؟برادر مطلب را اشتباه گرفته ای کسی نمی گوید حق حیات ندارند یا نباید دستمزد ها افزایش یابد بلکه بحث این است که منابعی برای این کار وجود ندارد چون جمعیت ما زیاد است و درامد ملی ما کم پس تا این وضع تغییر نکند مردم فقیر باقی خواهند ماند.دولت هایی که این دو میلیارد نفر تحت حاکمیتشان زندگی می کنند هم همین مشگل را دارند اما عوام فریب هم نیستند که ادعا کنند می توانند با چاپ پول بی پشتوانه به جای افزایش تولید ملی فقر را ریشه کن کنند به جز دولت ونزوئلا که ثمره کارش را هم می بینید.
ناشناس۶۷۶۲۹۰۱۰:۲۰:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۴
جناب! برای کاهش بار تورمی حقوق خودتان را کم کنید!
ناشناس۶۷۶۲۹۵۱۰:۲۱:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
وقتی که قانون گذار ، قانون را زیر پا میگذارد.
ناشناس۶۷۶۳۱۱۱۰:۲۵:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
هروقت اجناس به قیمت قبل برگشت شما اظهار نظر کنید لطفا!
گمنام۶۷۶۳۱۴۱۰:۲۶:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
چونکه خودشون حقوق های میلیونی بیشتر بگیرن
ناشناس۶۷۶۳۳۰۱۰:۳۳:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
کسانی که بیشتر از یک میلیارد دارند را پولشان را به نفع دولت مصادره کنید زمین و املاک بیش از یک عدد برای هر نفرهم ملی اعلام کنید وکسانی که همان یه ملکشان از عرف متعارف بزرگتر و گران‌تر است مالیات سنگین بگیرید راه حل این است نه درصد حقوق کارمندان بیچاره که حسرت می‌کشند.....
حامد۶۷۶۳۳۷۱۰:۳۵:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۲۴
چهار موضوع میتواند برای مدت سه سال همزمان متوقف یا به اصطلاح فریز شود: 1. توقف مطلق افزایش پول و شبه پول 2. عدم افزایش بودجه جاری دولت 3. عدم افزایش حقوق و دستمزد در کل کشور 4. توقف واردات کالاهای غیر ضروری این چهار عمل میتواند موجب توقف رشد تورم و به سود طبقه دستمزد بگیر و تولید کنندگان بوده و باعث تقویت ارزش پول ملی شود. اجرای آن طبعا اراده ای قوی برای حل مشکلات میخواهد !
رضا۶۷۷۰۹۸۱۷:۰۳:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
اگر به مواردی که گفتی افزایش سن بازنشستگی،اصلاح ساختار و خصوصی سازی شرکت های زیانده دولتی و خصولتی و همچنین حذف یارانه های عمومی غیر هدفمند را هم اضافه کنی ،همان اصلاحاتی خواهد شد که 40 سال مملکت نیازمند ان بوده است.اما چه کسی می خواهد این کار را انجام دهد؟
ناشناس۶۷۶۳۴۴۱۰:۳۷:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۲۴
خدایا ما رو از دست این نماینده نماها نجات بده
ناشناس۶۷۶۳۴۹۱۰:۴۰:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
افزایش حقوق کارمند؟ پدر من بازنشسته با 30 سال خدمت. ماهی یک میلیون و چهارصد.
ناشناس۶۷۶۳۸۴۱۰:۵۲:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
نمایندگانی که در برج عاج نشسته و نظرات فانتزی می دهند. این امر نشان دهنده این است که او در متن مشکلات جامعه نیست و نمی داند که امروز هزینه یک املت ساده از هزینه چلوکباب چند ماه جلوتر بیشتر شده است.
ناشناس۶۷۶۳۸۵۱۰:۵۲:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
آخه این نماینده .... خودش بالای 30میلیون فقط حقوقشه بماند دم از عدم افزایش حقوق پرسنل میزنه اگه راست میگی از حقوق خودت کم کن
علی۶۷۶۴۲۰۱۱:۰۷:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
ظلم به جامعه آن بود که برای جبران اختلاس ها و وام های کلان با رانت گرفته شده از بانک ها قیمت ارز را افزایش دادید و با هزینه کردن از جیب مردم و کاهش ارزش پول ملی قضیه را فیصله دادید. آقای نماینده حقوق من کارمند نسبت به سال گذشته ارزشش یک سوم شده لطفا آن را به ارزش سال قبل برگردانید، افزایش حقوق سالانه پیشکش شما و همفکرانتان٫
ناشناس۶۷۶۴۳۰۱۱:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۴
قانون دنیا میگه حقوق با تورم باید اضافه بشه . حالا که آدمهای مفید برای کنتر ل تورم نیست بهتر است حقوق ها اضافه شود چون دیگر اجناس گران شده هیچ موقع ارزان نخواهد شد . یخچال سه تومنی پانزده تومن شده .
سلام۶۷۶۴۵۸۱۱:۲۴:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
اقای نماینده خودت چقدر حقوق میگیری؟
حسین۶۷۶۴۷۵۱۱:۳۷:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
سلام در ساعات کاری کارکنان دولت تجدید نظر نمیکنید چرا آقای نماینده محترم ؟ تهران آلوده را در یابید و از کسر ساعت کار کارمندان بخشی از کسر حقوقشان را جبران نمایید . شاید لااقل در مصرف حاملهای انرژی موفق شدید و فروختید به خارج و کسر بودجه تامین شد . مسایل را در خبرهای صدا و سیما به خوبی مطرح نمیکنند متاسفانه .
رضا۶۷۶۴۹۸۱۱:۴۹:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
آقا فردا حقوق ها را 50 برابر کنید تا وضع مردم از قطر و نروژ هم بهتر شود چرا بخیل هستید؟
ناشناس۶۷۶۵۷۱۱۲:۲۷:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
خرج آقازاده ها رو کی بده اونوقت؟
کارمند با حقوق 2 ميليوني۶۷۶۵۰۰۱۱:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
هر وقت اومدی در حد ما حقوق گرفتی به خودت اجازه بده اظهار نظر کنی که تاثیر داره یا نه مرد حسابی قیمت کالاها و خدمات ظرف 6 ماه سه برابر شده حالا برای افزایش حقوق 20 درصدی که اونم 6 ماه بعد اگر خدا و مسئولین بخواهند به دستمون خواهد رسید ناز می کنی؟ چه می فهمی شرمنده زن و بچه و سوپری محل و صاحبخونه و... شدن برای تامین حداقل معاش یعنی چی؟ مکانیزم رو برای حقوق خودتون اعمال کنید که هر دوره 300 درصد افزایشش میدید!!!
ناشناس۶۷۶۵۷۴۱۲:۲۷:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۲۴
مردم تو سیر کردن شکم بچه هاشون موندن . آیا سزاواره مردم این کشور با اینهمه استعداد اینجوری زندگی کنن ؟
ناشناس۶۷۶۵۷۸۱۲:۲۹:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۲۴
حقوقا رو زیاد نکنید به جاش دلار رو به 3000برسونید و قیمت اجناس رو یک سوم کنید.همه راضین
ناشناس۶۷۶۶۰۵۱۲:۵۳:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۲۴
مثل پزشکان متخصص
کارمند۶۷۶۶۴۲۱۳:۱۵:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
متاسفانه وقتی که نماینده دیدگاهش این باشه دیگه نباید امید به بهبود وضعیت معیشتی داشته باشیم و این آقا خواب تشریف دارن؛ یکی نیست بگه بنده خدا کارمندا که داشتند با همین حداقل، زندگی می کردند و قانع بودند و الان هم که قیمت ها پایین نمیاد و بعیده، پس تورم ربطی به این حقوق های یک و دو میلیونی نداره و نداشته.آخه این پول صرف چه مرگی می خواد بشه که تورم زا بوده، ماست و نون می خودری تموم بود.خواهشا قبل حرف زدن فکر کنید.
ناشناس۶۷۶۶۹۸۱۳:۳۶:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
وای به حال من کارمند و خانواده ام!
احمد۶۷۶۸۰۸۱۴:۲۰:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۴
آقای نماینده افزایش حقوق خودت بار تورمی نداره فردای قیامت جوابگوی ماو امثال ما هستید
کارمند بیچاره۶۷۶۸۳۳۱۴:۳۷:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
تورم بالای ۷۰ درصد حالا که حقوق کارمند میخواد ۲۰ درصد بره بالا نماینده های عزیز مخالفن!!!!!! خدا شاهده این ظلم ها جواب داره
ناشناس۶۷۶۸۴۱۱۴:۴۶:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
من اگه جای نمایندگان بودم برای همراهی با ملت نصف حقوقم رو به صندوق دولت بر می گردوندم.
ناشناس۶۷۶۸۹۰۱۵:۱۲:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
انشالله خدا شما را هم شفا دهد! والله بد نیست این افراد که برای مملکت قانون وضع می کنند یکبار مورد تست روانشناسی قرار گیرند!
محمد حسن جوادزاده۶۷۶۹۶۹۱۵:۵۷:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
تورم شده 100%، میگه حقوق رو نباید 20% اضافه کنیم چون تورم موجود حبابه!!!! الفبای اقتصاد رو بلد نیست شده نایب رییس کمیسیون اقتصاد
ناشناس۶۷۷۰۲۲۱۶:۲۳:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
یک قانون وضع کنید و بیست درصد از حقوق چند ده میلیونی خود را کم کنید تا به جو روانی کاهش قیمتها کمک کرده باشید.
ناشناس۶۷۷۱۱۹۱۷:۲۶:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
واقعا خجالت اوره . شما حقوق خودتو نگیر بده به بقیه . ما باید برای تورم کار کنیم یا شما که مسئولیت داری . اینه راه حلت ؟
ناشناس۶۷۷۲۱۵۱۸:۲۲:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۴
خوبه خودتون تصویب کردید که افزایش حقوق باید بیش از تورم باشد تا قدرت خرید حفظ شود نکنه عوض وکیل مردم وکیل دولت هستید در مجلس
ناشناس۶۷۷۲۷۷۱۸:۵۷:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۴
متاسفانه مردم احساسی به قضیه نگاه میکنند و نگاه واقع بینانه ندارند به عنوان مثال اگر از کارمندان بپرسید حاضرید تمام کالاها و خدمات ۲۰ درصد کاهش پیدا کند یا حقوق ۲۰ درصد افزایش یابد افزایش حقوق را انتخاب میکنند
حسین۶۷۷۳۴۷۲۰:۰۳:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۲۴
دولت دست میکنه توی جیب عامه ملت و میده به مدیران و کارمندانش شرکت‌های خصوصی از کجا بیارن و در شرایط رکود، حقوق ها را ببرند بالا؟! این باعث ورشکستگی اونها نمیشه؟
ناشناس۶۷۷۳۶۸۲۰:۲۵:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۲۴
نماینده محترم در عالم دیگر و فضا و کرات دیگر سیر می کنند، تورم حالا به بالای 100 درصد رسیده و حقوق ها هیچ تکان نخورده ، بیچاره کارمند و کارگر چه گلی به سرش بزند، آیا این عدالتی است که در دین اسلام تبیین شده است؟ بی عدالتی به قشر ضعیف کارگر و کارمند تا کی ادامه دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ناشناس۶۷۷۴۰۳۲۱:۰۹:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۴
چطور حقوق نمایندگان ۶۰ درصد زیاد شد افزایش تورم نداشتیم ولی برای کارمندان داریم؟؟ نماینده ای ماهی ۲۰-۳۰ میلیون پول مفت میگیره که خبر از حال مردم نداره توقعی از شما نیست
حقگو از کرمان۶۷۷۴۲۲۲۱:۳۵:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
آقای نماینده شما ارزش سواد ،علم، وتجربه را نادیده گرفتید و دوباره پیشنهاد پالکانی را دادید و حیف مدرک اقتصادی شما . این ظلم است نه عدالت
ناشناس۶۷۷۴۲۶۲۱:۳۹:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۴
انگار ایشان توهم دارد. پس تورم برای حقوق بگیر نیست?
ناشناس۶۷۷۵۰۱۲۲:۳۳:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۴
واقعا شرم آوره وقتی کارمندان را نابود میکردید همگی ساکت وهچ حقی برای مردم در نظر نگرفتید حالا باز به بهانه مردم حقوق کارمندان را ثابت نگه می دارید واقعا شما نمایندگان خدا را میشناسید اینهمه به مردم ظلم میکنید
محمود۶۷۷۵۴۵۲۳:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۴
کله پزی هم جنسشو با تورم 300درصدی داره دست مردم میده.اونوقت 20درصد افزایش حقوق تورم میاره؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین