ترامپ خطاب به نزدیکانش: نگران تهدید دموکرات‌ها به استیضاح هستم

گروه جهان الف،   3970923015 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

بر اساس گزارش شبکه ان‌بی‌سی، دونالد ترامپ به مشاوران و افراد نزدیک خود گفته به‌شدت نگران تهدید دموکراتها به استیضاح است.

 ترامپ خطاب به نزدیکانش: نگران تهدید دموکرات‌ها به استیضاح هستم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه شبکه «ان‌بی‌سی» به نقل از چند منبع آگاه دولتی نوشت: علی‌رغم اینکه دونالد ترامپ در اظهارات عمومی می‌گوید که هیچ نگرانی بابت مسئله استیضاح ندارد، اخیراً به برخی از مشاوران نزدیک و افراد معتمد خود گفته است که به‌شدت نگران تهدیدهای دموکراتها به استیضاحش است.

در پی برگزاری جلسه دادگاه مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، قاضی دادگاه او را به اتهام پرداخت حق السکوت به دو زن در پی رابطه نامشروع با ترامپ پیش از انتخاب شدن وی به سمت ریاست جمهوری، به سه سال زندان محکوم کرد.همچنین قاضی این دادگاه کوهن را به اتهام دروغگویی به کنگره آمریکا درباره مسئله روسیه در کمپین انتخابات ۲۰۱۶ به دو ماه زندان دیگر محکوم کرد.

در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، دموکراتها و نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی تبانی تیم ستاد تبلیغات دونالد ترامپ با دولت روسیه از طریق هک‌کردن ایمیلهای هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی ترامپ شدند که این پرونده  پس از 2 سال از پیروزی ترامپ در انتخابات هنوز در جریان است. علاوه بر این رئیس‌جمهور آمریکا متهم به ارتباط غیراخلاقی و نامشروع با زنهای مختلف و یک بازیگر فیلمهای مستهجن است.

دموکراتها که در انتخابات اخیر میان‌دوره مجلس نمایندگان توانستند اکثریت کرسی‌ها را کسب کنند دونالد ترامپ را تهدید به استیضاح کرده‌اند.

ترامپ روز سه‌شنبه در گفتگو با رویترز با ادعای اینکه «هرگز نگران استیضاح شدن خود نیست» گفت: «واقعا سخت است شخصی را که هیچ کار اشتباهی انجام نداده و کسی که بهترین اقتصاد تاریخ کشور را ایجاد کرده است، استیضاح کرد. من فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد، مردم شورش می‌کنند!»

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۷۵۳۲۲۰۹:۲۶:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۳
خیالبافی است که فکر کنید ترامپ را دموکراتها استیضاح کنند. چون با توجه به کاهش نرخ بیکاری در کشورش و ارزش دلار و به سرانجام رساندن قولهای ترامپ با خشم مردم مواجه میشوند.
ناشناس۶۷۵۴۵۰۱۲:۰۲:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۲۳
دمکرات ها دارای اکثریت کامل برای استیضاح ترامپ نیستند فرض کنید باشند باز چنین خطایی را نخواهند کرد چون به فرض حذف ترامپ بلافاصله مایک پنس جای او را خواهد گرفت و شانس پیروزی نامزد دمکرات در انتخابات ۲۰۲۰کاهش پیدا خواهد کرد چون پنس پاسخ گوی اشتباهات ترامپ نیست و در ثانی از یک موضع مذهبی یعنی تی پارتی حزب جمهوری خواه می تواند رای های همه جمهوری خواهان را برای خودش داشته باشد در عین این که پاسخگوی خطاهای ترامپ نیست توفیقات اقتصادی او را به سود خودش نشان خواهد داد
ناشناس۶۷۵۶۸۸۱۶:۴۶:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۲۳
شما ظاهرا از خود ترامپ هم ترامپ تر هستید!!
ناشناس۶۷۵۴۸۱۱۲:۳۱:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۳
ترامپ یک لمپن عوام فریب است ۱-بدهی دولت امریکا را افزایش داده است و به بیش از ۱۸ تریلیون دلار رسانده است ۲- عملیات اقتصادی او در میان مدت و بلند مدت به زیان اقتصاد امریکا و به طبع ان جهان خواهد شد ۳-افزایش حباب در بسیاری از امور اقتصادی بورس و مسکن مشهود است ۴- نشان داده پایبند به معاهده ها نیست و ضریب اعتماد به امریکا را بشدت کاهش داده است ۵- با حمایتش از یک قاتل یعنی ولیعهد عربستان چهره کثیف و منفعت طلب خودش را به جهان و ملت امریکا نشان داده است ۶- مردم با سواد و تحصیلکرده و شریف و معتدل هردو جناح امریکا به رفتارهای او انتقاد دارند ۷- او بیشتر شبیه عروسک خیمه شب بازان تندرو امریکایی که فعلا زمام امور را در کاخ سفید و وزارت خارجه دارند میماند تا یک رییس جمهور مقتدر و آبرومند و هوشیار . بهرحال بتظر میرسد وجود او و اشتباهاتش بنفع کشور ما شود .
ناشناس۶۷۵۵۴۳۱۳:۲۸:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۳
ترامپ چنان بری قاطی باقالی ها این دوسال هم رد کنی مطمنا زندان طولانی در انتظار این باقی مانده عمر ننگینت هست
ناشناس۶۷۵۵۷۹۱۴:۲۴:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۳
ترامپ حداقل تا شش ماه دیگر استیضاح نخواهد شد تا اون موقع هم با توجه به زمان باقی مانده از دورانش اصلا به صرفه نیست مایک پنس هم به مراتب از او بدتر است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین