گروه سنی زنان آسیب دیده به ۱۶ سال کاهش یافته است

گروه اجتماعی الف،   3970919186

معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: گروه سنی زنان آسیب دیده از ۱۸ سال به ۱۶ سال کاهش یافته است و نوعی هشدار محسوب می شود.

به گزارش  مهر, مجید ارجمندنیا عصر دوشنبه در بازدید از مرکز حمایت از زنان آسیب پذیر در آمل اظهار کرد در کشورمان ۲۴ مرکز خانه بین راهی یا مرکز توانمندسازی زنان آسیب پذیر راه اندازی شده است و در سال جاری هفت مرکز دیگر راه اندازی می شود.

معاون دفتر امور اسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه زنان آسیب دیده در این مراکز امادگی بیشتری در مقابل ارتباط بهتر با جامعه را پیدا می کنند, افزود: زنان آسیب دیده هرچه توانمند تر شوند ارتباط با جامعه بهتر می شود.

ارجمندنیا با بیان اینکه به زودی مرکز حمایت زنان آسیب دیده در ساری راه اندازی می شود، افزود: تعداد زنان آسیب دیده در کشور امار مشخصی ندارد و اینکه نمی توان به راحتی امار را از این مهم زنان مشخص کرد.

وی اظهار داشت: اخیرا گروه سنی زنان آسیب دیده از ۱۸ سال به ۱۶ سال رسید که به نوعی هشدار محسوب می شود و زنان با سن پایین از رشد واقعی عقب می افتند.

این مسئول اظهار کرد: زنان آسیب دیده در سن پایین ممکن است زود ازدواج کنند و در چند سال گذشته نهاد حمایتی کمتر از خانواده ها حمایت کردند.