علی مطهری: حدس می‌زنم مردم هم موافق افزایش قیمت بنزین هستند!

گروه اقتصادی الف،   3970919052 ۱۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

علی مطهری: حدس می‌زنم مردم هم موافق افزایش قیمت بنزین هستند!

به گزارش تسنیم، علی مطهری شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با بیان اینکه روز دانشجو روز مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی است، اظهار داشت: یکی از دلایل اهمیت این روز شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه فنی در جریان مبارزات پس از کودتای 28 مرداد 32 و در شرایط خفقان به نوعی در ظلمت است.

وی با بیان اینکه ما همواره برای یک دانشجو و دانشگاه رسالتی محسوب می‌کنیم، گفت: در شرایطی سخن از رسالت اجتماعی دانشجو و دانشگاهیان بیان می‌کنیم که برای سایر طبقات جامعه این صحبت را مطرح نمی‌کنیم و این یعنی دانشجو طبقهٔ خاص و در شرایط ویژه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میل به عدالت خواهی و مبارزه با ظلم در دانشجو همواره زنده است و دارای هوش و استعداد خاصی نیز می‌باشد، خاطرنشان کرد: به همین منظور می‌گوییم در این دوره زندگی رسالتی در مقابل جامعه دارند.

وی با بیان اینکه همین دوره می‌تواند آسیب‌هایی نیز برای دانشجو داشته‌ باشد، تصریح کرد: اول اینکه فرد دانشجو در دوره جوانی هستند و طبیعتا دوره احساسات، خشم و شهوت خود را سپری می‌کند و ممکن است گاهی احساسات بر عقلشان غلبه کند و گاهی مرتکب جهل مرکب شود.

مطهری با بیان اینکه دانشجو واسطه‌ای میان عوام و صاحب نظران است، تصریح کرد: تکلیف عوام مشخص است و برای مسائل خود به روحانیون و صاحب نظران مراجعه می‌کنند؛ افراد صاحب نظر نیز برای خود صاحب نظر و ایده هستند اما دانشجویان متوسط میان این دو قشر هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشجو مبارزه با استعمارخارجی و استبداد داخلی است، گفت: لازمه این امر نقادی است، و دانشجو باید دانشجو باید منتقد باشد و توانایی نقد درست را داشته باشد چراکه نقد درست ما بین تملق و چاپلوسی و لجن مال کردن است و همه کسی توانایی این امر را ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون شرایطی نقد درست، گفت: در ابتدا لازمه نقد تسلط بر موضوع یعنی نباید نسبت به موضوعی که تخصصی در آن نیست ورود کرد سپس کسی که قصد نقد کردن دارد باید نیتش خیرخواهی برای جامعه باشد.

وی با بیان اینکه دانشجو می‌تواند یک مصلح اجتماعی باشد و یک مصلح قبل از هر چیز باید صالح باشد، یعنی کسی صالح نباشد نمی‌تواند ادعای مصلح داشته باشد، گفت: کسی که ادعای اصلاح‌گری و اصلاح‌طلبی دارد باید در ابتدا خودش صالح باشد؛ این یعنی مصلح نباید اهل رودربایستی باشد.

مطهری پیرامون شرایط دیگر فرد مصلح، خاطرنشان کرد: ایراداتی که مصلح می‌خواهد برطرف کند نباید در خودش وجود داشته باشد؛ از سویی دیگر مصلح نباید بنده طمع، شهوت، ثروت و منصب باشد و ابتدا باید خودسازی کرده‌باشد و سپس به سراغ اجتماع‌سازی آمده‌باشد.

وی پیرامون لزوم توجه به واقعیت با وجود دارا بودن آرمان‌های بلندی، خاطرنشان کرد: اگر ما آرمان فلسطین را داریم باید به وحدت میان کشورهای اسلامی نیز توجه کنیم.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی مردم با دست خالی در انقلاب اسلامی، گفت: در انقلاب اسلامی همه اقشار مردم حتی اغنیا نیز حضور داشتند چرا که اهداف انقلاب اسلامی مادی و اقتصادی نبود، برای ریشه انقلاب‌ها محرومیت مادی، آزادی و مکتب یا همان ایدئولوژی را مطرح می‌کنند و انقلاب ایران یک انقلاب ایدئولوژیک و به معنای واقعی کلمه اسلامی و پیامبرانه بود.

وی پیرامون دلایل نارضایتی مردم از حکومت پهلوی، اظهارداشت: بی‌اعتنایی به اعتقادات مردم و گسترش فساد و فحشا در زمان طاغوت عامل اصلی ناراحتی مردم شده بود و در این زمینه از تبدیل تاریخ اسلامی به تاریخ شاهنشاهی به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ پهلوی نام برد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از این فرصت‌ها و اشتباهات رژیم پهلوی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، گفت: دموکراسی و حق دخالت در سرنوشت خود موضوعی بود که امام‌خمینی (ره) آن را شرعی و دینی معرفی کرد و عملا پیوندی میان دین و سیاست برقرار کرد.

وی با اشاره به جامعه اسلامی به عنوان یک جامعه بدون تبعیض، گفت: آزادی‌خواهی یکی دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هست؛ در این زمینه این نکته نیز باید مدنظر قرار گیرد که آزادی اجتماعی به این معنی است که کسی نباید برده دیگری باشد.

مطهری پیرامون تعریف آزادی، خاطرنشان کرد: در این زمینه هم آزادی انسانی و هم آزادی حیوانی داریم ولی آن چیزی که باید آزاد باشد استعدادهای تفکر و اندیشه است و استعدادهای حیوانی نباید آزاد باشد پراکه این مطابق با دیدگاه غرب است.

وی با بیان اینکه طبق دموکراسی غرب ملاک آزادی میل افراد است، گفت: اسلام بر خلاف غرب که معتقد است انسان در عقیده نیز آزاد است و هرشخصی می‌تواند هرچیزی را بپرستد معتقد است آزادی در اعتقادات آن جایی مطرح است که از عقل و اندیشه پیروی کند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه استقلال سیاسی پس از انقلاب اسلامی توفیقات بسیاری داشتیم، گفت: همه دنیا اذعان دارند ایران به معنای واقعی کلمه مستقل‌ترین کشور دنیاست و و کسی برای مردم ما جز خودشان تصمیم‌گیری نمی‌کند.

وی پیرامون شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: در مسئله قیمت بنزین مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً تا پایان سال افزایش قیمت نداریم اما طرح‌هایی مطرح است که هر از گاهی به بیرون درز می‌کند؛ ما باید با قاچاق سوخت مبارزه کنیم یعنی اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون FATF  نیز، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مراقب کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر دشمن پخت و پز می‌شود باشید و برخی استنباط کردند که رهبری مخالف آن هستند در صورتی‌که بسیاری از محدودیت‌های بانکی مربوط به عدم پیوستن ما به این تعهد است و ربطی به تحریم و برجام ندارد.

دیدگاه کاربران

هموطن۶۶۹۵۶۸۰۹:۴۲:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شماچه ....... کردی که چنین نظری داری
ناشناس۶۶۹۹۲۱۱۲:۳۱:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگر سوالتون اینه که مطهری برای مردم چکار کرده ؟ برای مردم هیچ کار اگر سوالتون اینه که مطهری تو مدت نمایندگی خودش چیکار کرده ؟ تلاش مداوم برای رفع حصر ، دفاع از حقوقهای نجومی ، دفاع از عملکرد اقتصادی دولت و .......
ناشناس۶۷۰۶۷۷۲۰:۴۲:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگر میشد کلا حرف نزنه این شخص ، هم برای دنیای مردم و هم برای آخرت خودش خیلی بهتر بود
ناشناس۶۷۰۷۴۵۲۱:۵۲:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
زیاد فکر میکنه مطهری توی خواب.
مهران۶۶۹۹۶۱۱۲:۵۱:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
راست گفته مردم موافق افزایش همه قیمت ها مخصوصا بنزین و همچنین مشکل اصلی مردم رفع حصر هست و متاسفانه آقای روحانی تمام وعده های خودشون رو عمل کردن اما رفع حصر رو نه
ناشناس۶۷۰۶۸۱۲۰:۴۵:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تمام تلاش ایشون در همه این سالها ، بیرون آوردن رفقای قدیمیش از حصر ، و رسوندن ژنهای جدید رفقاش به پست و مقام بوده
ناشناس۶۷۰۷۴۷۲۱:۵۴:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بنازم به این تیکه انداختن.
مجید۶۷۰۰۸۲۱۳:۴۵:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بنزین لیتری 1000 تومن فاجعه بزرگی است و بدتر از آتش زدن سرمایه است . باید با در نظر گرفتن آثار جانبی ( تورم ) قیمت بنزین منطقی شود . یعنی بالای 5000 تومن و اتوبوس مجانی شود و ...
ناشناس۶۷۰۲۶۸۱۵:۴۲:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
برای این مردم همه چی باید گران شود
ناشناس۶۷۰۳۸۰۱۶:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
درکدام کشور دنیا ،قیمت بنزین در 40 سال گذشته 5 برابر شده در حالیکه در ایران قیمت بنزین 1000 برابر شده ، ارز پول ملی که 1600 برابر سقوط کند بنزین هم به تبع آن عمل میکند . متهم اصلی سقوط ارزس پول ملی دولت ها کشور ما بوده اند و خسارتش را مردم می بینند .
ناشناس۶۷۰۵۳۵۱۸:۴۲:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حرف شما منطقی است به یک شرط، حداقل حقوق کارگران مثل تمام کشورهای دیگر هزار لیتر بنزین بشه. و متوسط حقوق کارمندها هم 3000 لیتر
ناشناس۶۷۰۵۵۳۱۸:۵۳:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
سال58که بنزین لیتری 1 تومان بود با مدرک فوق دیپلم با حقوق 3500تومان استخدام شدم فعلا که قیمت بنزین 1000 است کارمندی با همان شرایط همان زمان من حداکثر 1500000حقوق می گیرد درصورتی که باید 3500000باشد (بعد از چهل سال حقوقم شده 2500000)
ناشناس۶۷۰۱۴۶۱۴:۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
فقط تَکرار ...
علی۶۷۰۷۵۰۲۱:۵۵:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مگه حضرتعالی از جنس مردم هستی که از دل مردم خبر داری، آقای ژن خوب.
آرش۶۷۰۷۵۴۲۱:۵۸:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما کلا تو باغ نیستی جناب
ناشناس۶۷۰۸۰۶۲۲:۴۸:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری مردم دیگه چی دوست دارن بگید حداقل بدانیم پراید ۴۰ میلیونی یا دلار ۱۵هزار تومانی
ناشناس۶۶۹۵۷۰۰۹:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم اصلا موافق افزایش قیمت بنزین نیستند مردک-مردم دنبال افزایش ارزش پول ملی هستند
ناشناس۶۶۹۸۶۸۱۲:۰۷:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
لیست امیدن دیگه؛ خودش و پزشکیان که دیگه چپ و راست لاریجانی ان.
ناشناس۶۷۰۰۱۸۱۳:۱۲:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تو هم وسط دعوا نرخ تعیین نکن. .
ناشناس۶۷۰۶۷۹۲۰:۴۳:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
دروغ میگه اصلا بنزین 20 تومنی نوش جونت مثل دلار 20 تومنی
عبدالله۶۶۹۹۸۰۱۳:۰۱:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حفظ ارزش پول حقیقت که یک مطالبه ی صد در صد ی است. اما این که سالانه سهم 4 میلیون تومانی نیمی از جمعیت به جیب نیم ثروتمند تر برود عین ظلم است (بنزین و گازوئیل) وظیفه ی حکومت است پول این افراد را به آنها بدهد حتی سالهای قبل. رونوشت به مدعی العموم و دیوان محاسبات.
على۶۶۹۹۸۱۱۳:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
نمیدونم تا چه زمان مسئولین میخوان از طرف مردم و بصورت قیم مردم حرف بزنن ! اتفاقا ما اصلا موافق گرانی بنزین نیستیم ! ما دیگه توان یه گرانی دیگه رو نداریم
ناشناس۶۷۰۱۲۴۱۴:۱۱:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
سلام بنده موافقم. در هر حال ارزش پول ملی ما به دلیل سیاست های غلط وشاید عامدانه افت کرده است. الان بنزین به قیمت آب در مملکت ما فروخته می شود والبته که این سرمایه ملی باید به قیمت واقعی اش فروخته شود تا هم قاچاق آن به صرفه نباشد و هم هرکس که بیشتر مصرف میکند هزینه بیشتری کند. کارت سوخت احمدی نژاد اولین قدم برای توزیع عادلانه بنزین بود ولی خوب ...
ناشناس۶۶۹۵۷۱۰۹:۴۲:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم موافق هیچ افزایش قیمتی نیستن.لطفا قیمت تمام چیزها رو برا مدیران و نمایندگان و مسئولان چند ده برابر کنید و به مردم کاری نداشته باشید.این چیزها فضاسازی رسانه ایست.قاچاق بنزین با بشکه چهار لیتری چطور روزی ده ملیون لیتر معادل ۲۰هزار تانکر بنزین امار میدید؟
ناشناس۶۶۹۵۷۷۰۹:۴۵:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
قبلا هم گفته بود ،( با تقریب بسیار بالایی ، رفع حصر مطالبه عمومی است)!!
ناشناس۶۶۹۵۸۱۰۹:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
چرا سایه مستدعام شما از سر ملت کم نمیشه
ناشناس۶۶۹۸۷۰۱۲:۰۸:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
چون سایه مستدام خاتمی بالای سر اینهاست!
ناشناس۶۷۰۷۳۴۲۱:۴۱:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
هم راستی دیدم و هم چپی ... به جرات میگم جفتشون عین هم هستن
ناشناس۶۶۹۵۸۲۰۹:۴۸:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری ... ما هم حدس میزنیم شما تو این مملکت زندگی نمیکنید
ناشناس۶۶۹۵۸۳۰۹:۴۸:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
از کدوم مردم حرف میزنی؟ بدبخت بیچاره ها یا اون ژنهای مرغوب که برای جلب رضایت اونها حاضری هر کاری بکنی و هر حرفی بزنی.
ناشناس۶۶۹۸۷۴۱۲:۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بفرما اصلاحطلبها که از شورای شهرها گرفته تا مجلس و دولت رو قبضه کردن.
ناشناس۶۶۹۵۸۴۰۹:۴۹:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
هنوز حقوق کارگران نداده میخواهید چند برابر ازش پس بگیرید
ناشناس۶۶۹۵۸۸۰۹:۵۲:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اقای مطهری گفتند انسان نباید آزادی حیوانی داشته باشد زیرا مطابق با نظر غرب است... خیلی دوست دارم بدونم فرزند مسئولین برای چکاری دست و پا میشکنند برای رفتن و رسیدن به غرب... اگر بده برای همه .. اگر خوبه باز هم برای همه
پارسا۶۶۹۵۹۱۰۹:۵۲:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بویی از پدرتان نبردید ظاهرا سطح درکتان از جامعه و دغدغه مردم همینقدر است؟ آبروی اصلاحات و اعتدال و خودتان را یکجا با این جمله بردید
ملکی۶۶۹۵۹۳۰۹:۵۳:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اصلاً اهل منفی بافی نیستم و نمی خوام ناامید باشم. ولی به نظر می رسد روند تصمیم گیری و تصمیم سازی تو این مملکت به گونه ای است که افرادی که هیچ درکی تکرار می کنم هیچ درکی از عامه جامعه و روند زندگی و مشکلات اونها ندارن، خیلی راحت تو قصر عاجشون نشستن و دارن تصمیم می گیرن.
ناشناس۶۶۹۵۹۸۰۹:۵۵:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
باز می خواهی که تورم پانصد درصد شود اگر حدسم درست باشد چون شما ها بدون لحاظ کردن مردم چشم بسته دنبال کردن سیاست های بی تدبیر دولت و اصلاح طلبان هستید
ناشناس۶۶۹۶۰۱۰۹:۵۷:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
علی مطهری: حدس می‌زنم مردم هم موافق افزایش قیمت بنزین هستند! پس بهتر بود رمال و فالگیر انتخاب می کردیم بجای حدس زدن کمی فکرکنید بهتره باحدس وگمان وضع مملکت به این روز افتاده
ناشناس۶۶۹۶۱۰۱۰:۰۰:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
قربون مردم تهران برم با این نماینده انتخاب کردن شون !!!!
ناشناس۶۷۰۰۹۴۱۳:۵۱:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خجالت زده ایم ، ببخشید . انشاالله سال آینده در انتخاات با یک عزم ملی میریزیمشون بیرون .
یا علی۶۶۹۶۱۱۱۰:۰۱:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مثل اینکه آقای مطهری علم غیب دارد و بالاخره میخواهد ذهن مردم را برای گرانی بعدی آماده کند.تا کی مردم بدبخت بایستی هزینه سوء مدیریت و ایده های تراوش شده از مغزهای کوچک شان را پردازنند.
حسین۶۶۹۶۱۳۱۰:۰۲:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
داری اشتباه فکر می کنید داداچ من موافق نیستم. به عنوان یکی از مردم موافق نیستم. کارت سوخت و سهمیه بندی کنید. چون نمی توانید قاچاق را کنترل کنید فشار را بر مردم وارد می کنید. چون ندیدند حقیقت ره بیراهه زدند مصداق شماست و طیف مورد نظرتان
ناشناس۶۶۹۶۲۱۱۰:۰۶:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جنبش ضد سرمایه داری به بهانه افزایش قیمت سوخت در فرانسه کلید خورد درس عبرت بگیرید.
ناشناس۶۷۰۲۱۸۱۵:۱۱:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شاید هدف این ژنهای خوب آشوب باشه
ناشناس۶۶۹۶۲۳۱۰:۰۶:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
این حرفها از جناب مطهری بعیده! مردم ایران کی آدم حساب شدند که حالا برای خرابکاری مسئولین نظرشان مهم شد؟؟؟
ناشناس۶۶۹۸۸۰۱۲:۱۱:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
از مطهری بعیده!!!!!!!! شما قبلا کجا تشریف داشتی! تازه اومدی ایران!!!!!
ناشناس۶۶۹۶۲۶۱۰:۰۸:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری برخورد با قاچاق سازوکار مشخصی دارد که اگر انجام نمیشود ببینید ایراد کجاست حل این مشکل با گران کردن بنزین اوج بی تدبیری است چطور در کردستان کولبر های بیچاره را ردیابی میکنید ولی تانکرهای بنزین را در مرزها نه؟ چقدر باید تاوان سیاست های اشتباه شما را مردم بدهند؟ تاوان عدم توانایی شما در برخورد با عده‌ای قاچاقچی سوخت را کل مردم کشور باید بپردازند؟ افزایش نرخ بنزین خود تورم زاست برای مردم دیگر رمقی نمانده نفس بکشند چه برسد به اینکه موافق افزایش سوخت باشند. لطفا لطفا لطفا یه نگاه به آمار وحشتناک درخواست مهاجرت از کشور بیندازید حال این روزهای مردم را ببینید. مردم مخالف افزایش نرخ بنزین هستند برای جلوگیری از قاچاق فکر دیگری کنید.
ناشناس۶۶۹۶۲۷۱۰:۰۸:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
هی گرون می کنید؟ نمی توانید بروید کنار، از اول انقلاب هر سال گرانی پشت گرانی ! الان هم دومین باره که افزایش حقوق ها زیر تورم شده !
ناشناس۶۶۹۶۲۸۱۰:۰۸:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
کاش می شد شما اصلا حدس نمی زدید، فکر نمی کردین و حرف هم نمی زدین.
ناشناس۶۶۹۶۳۱۱۰:۰۹:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
از کجا فهمیدی ؟ !! واقعا که همه مردم کشته مرده گرونیها هستن !!
آرش۶۶۹۶۳۴۱۰:۰۹:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حدستون کاملا درسته ! در ضمن تقاضای مردم اینه که بنزین لیتری 10 هزار تومان بشه !!! لطفا حتما اقدام کنید .
ممد۶۷۰۲۲۵۱۵:۱۷:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
صد هزارتومان بهترنیست تامطهری وهم پالکی هاش بیشتر ذوق زده شوند ؟؟!!
ناشناس۶۶۹۶۳۹۱۰:۱۱:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
من به عنوان یکی از این مردم اصلا موافق نیستم تازه میگم باید ارزون هم بشه. تو چطور به خودت اجازه میدی جا منم تصمیم بگیری؟
ناشناس۶۶۹۶۴۳۱۰:۱۲:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اشتباه از طرف ما حدس میزنی آقای مطهری. دیگه رای من رو نداری
ناشناس۶۶۹۶۴۵۱۰:۱۳:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما حدست اشتباه هست ! مگه با حدس و گمان هم میشه مملکت اداره کرد؟
ناشناس۶۶۹۶۴۶۱۰:۱۳:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما حدس نزنی کسی نمیگه حس ششم نداریا!!!!!!!
ناشناس۶۶۹۶۴۷۱۰:۱۴:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تا حالا ندیدم کسی موافق افزایش نرخ بنزین باشه
ناشناس۶۶۹۸۸۱۱۲:۱۲:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
الان دیدی؛ کسی نیست جز علی مطهری و دارودسته اش
اكبر۶۷۰۲۱۳۱۵:۰۴:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
من کاملا موافقم.
ناشناس۶۶۹۶۵۱۱۰:۱۶:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری شما که سخنان خارج از عرف انجام می دهید یک روز هم درباره ی مقایسه حقوق حقوق بگیران با دلار سخنانی ایراد فرمایید .
پیراسته فر۶۶۹۶۵۴۱۰:۱۷:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
احتمالاً آقای مطهری دلش هوای«جلیقه زردها»ی فرانسه کرده!
عبدالله۶۶۹۶۵۹۱۰:۲۰:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
دولت روزی 400 میلیارد تومان صرف بنزین می کند که سالانه میشه 150 هزار میلیارد تومان که سهم هر نفر میشه حدود دو میلیون تومان هیچ عقل سلیمی قبول ندارد که از خانواده ی 5 نفری کمیته امداد، سالانه ده میلیون تومان برود به جیب کسانی که از او توانمند تر هستند. اما و اما واما چه تضمینی وجود دارد که این پول، بعد از 5000 تومان شدن بنزین، به این خانواده برسد؟ مشکل اصلی ملت با گرانی بنزین همین است. و اگر گفته شود موجب تورم میشه می توان کالا داد معادل آن. در ضمن روز دانشجو هم خوب تعریف کردید ولی باید تقدم داده شود به استبداد و فساد داخلی بر خارجی زیرا استبداد و استعمار و فساد داخلی زمینه و مقدمهی استعمار خارجی و هر مصیبتی است.
ناشناس۶۶۹۶۶۴۱۰:۲۵:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری دوران شخص شما رو به پایان است. کمی سنجیده تر سخن بگویید بخصوص درباره مردم و نظراتشان.
ناشناس۶۶۹۶۶۶۱۰:۲۵:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
داداش تو حرف هم نزنی مشکلی پیش نمیاد. شما یا بین مردم نیستی که بدونی تو زندگی مردم چی میگذره یا از گرون شدن بنزین ذی نفع هستی.
ناشناس۶۶۹۶۶۷۱۰:۲۶:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
کی اینو نماینده کرده؟ مردم موافق افزایش قیمت بنزین اند؟ اگر منطق یکسان سازی قیمت با کشور های اطرافه قیمت باید بشه حدود ۱۵۰۰۰ تومان. این مردم تحمل ۲۰۰۰ تومان را هم ندارن.
ناشناس۶۶۹۶۶۹۱۰:۲۷:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم از دیدگاه شما چه کسانی هستند؟
ناشناس۶۶۹۶۷۱۱۰:۲۸:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شک نکن آفای مطهری که نمایندگان بی کفایت منتظرند که بنرین را گران کنند.
علی 671۶۶۹۶۷۶۱۰:۳۱:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
پرونده و رفتار شما نشان می دهد که هر طرف باد بیاید شما همان طرف چتر خود را باز می کنید .پس بهتر است زبان در کام فرو برده و نطق نفرمایید که سنگینتر هستید .
ناشناس۶۶۹۶۷۸۱۰:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
گرون کنید تا بهتون نشون بدیم...
علی 671۶۶۹۶۸۵۱۰:۳۴:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
یعنی مردم با شما در این باره مشورت کرده اند .
ناشناس۶۶۹۶۸۶۱۰:۳۴:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما از طرف خودتون حرف بزنید مردم اصلا موافق خیلی از تفکرات فشار آور شما نیستند
ناشناس۶۶۹۶۹۲۱۰:۳۷:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.....:::::::::::: در همه جای دنیا از آمار و اطلاعات و وضعیت معیشتی مردم برای برنامه ریزی و تغییرات استفاده می کنند و در کشور ما با حدس و گمان و این قبیل اوهام ، درود بر این نمایندگان مردمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
خوزستانی۶۶۹۶۹۸۱۰:۴۱:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جناب مطهری ممکلت باحدس وگمان اداره نمودیدکه به این روزافتاده.
جانباز۶۶۹۷۰۱۱۰:۴۴:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اقای مطهری حیف این نام روی تو است من یکی از مردم کی گفته موافق گرانی بنزین هستند واقعااااااااااااا برای همگی شما ها نمایندگان متاسفم
ناشناس۶۶۹۷۰۲۱۰:۴۵:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
ایشان گفته اند "حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند" 1- مسلم حدستان اشتباه است. 2- این گفته نشان دهنده فاصله شما از مردم است 3- حداقل آماری بگیرید و آنگاه حدس بزنید 4_ شاید منظور شما از مردم آقازاده ها هستند که ملیون هم برایشان پول خرد است. 5-............
ناشناس۶۶۹۷۰۳۱۰:۴۶:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آخه پولشون رو دستشون باد کرده.
ناشناس۶۶۹۷۰۵۱۰:۴۶:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تا ۱۰۰لیتر در ماه با ۵۰۰تومان لیتری با کارت سوخت بدین مصرف بیشتر از اون با قیمت بنزین در کشورهای همسایه که لیتری ۵۰۰۰-۶۰۰۰تومان میشه اینطوری جلوی قاچاق بنزین گرفته میشه وثروت ملی هم هدر نمیره برای اونایی که ماشین ندارن پول ۱۰۰لیتر رو نقداً پرداخت کنید
محمد۶۶۹۷۰۷۱۰:۴۷:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم این روزها موافق همه چیز هستند موافق افزایش بنزین موافق افزایش خودرو
ناشناس۶۶۹۷۰۸۱۰:۴۸:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
کاملا درسته
ناشناس۶۶۹۷۱۴۱۰:۵۰:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری شب ها زودتربخواب و یکم استراحت کن تا ازین حدس ها نزنی.
علیرضا۶۶۹۷۱۵۱۰:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
میشه شما از طرف ملت صحبت نکنی.... این ملت مثل شما حقوق و درامد نداره که مثل شما فکر کنه .
ناشناس۶۶۹۷۲۵۱۰:۵۳:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
نه آقا موافق نیستیم . گوش کنید هیچکداممان موافق نیستیم
ناشناس۶۶۹۷۳۴۱۱:۰۰:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم کاهش قیمت دلار، افزایش حقوق و دستمزد، بیمه درمانی کامل و موثر ... نمی خوان اما افزایش قیمت بنزین رو می خوان صد در صد فرمایشات شما و امثال شما درسته. ما هم هیچ، ما اصلا دیوار
ناشناس۶۶۹۷۳۷۱۱:۰۳:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگر متوسط 80 میلیون لیتر بنزین و همین مقدار گازوئیل را حساب کنیم به قیمت فوب یعنی نزدیک 50 سنت، روزی 80 میلیون دلار دولت سهم مردم را به عده‌ای می دهد که سالانه میشه 30 میلیارد دلار یا به نرخ نیما حدود 270 هزار میلیارد تومان با این مبلغ میشه حقوق تمام بازنشستگان، کارمندها، نظامیان را دو و نیم برابر کرد. (امسال کل هزینه حقوق 170 هزار میلیارد بوده)
ناشناس۶۶۹۷۳۹۱۱:۰۴:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جرات دارید گران کنید تا ببینید مردم چقدر موافق هستند!
ناشناس۶۶۹۷۴۰۱۱:۰۴:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
فکر نمیکنی مردم در مورد خیلی موارد دیگه هم موافق هستن فقط اجازه حرف زدن بهشون داده نمیشه
ناشناس۶۶۹۷۴۶۱۱:۱۱:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حقوق ما یک بیستم آمریکا ولی بنزین ما شود نصف آنها. زیرا بنزین آنها 75 سنت است و فوب خلیج فارس که مورد نظر برنامه ریزان ما است اکنون 42 سنت می باشد. آیا سزاوار نیست که انسان دق کند.
ناشناس۶۶۹۷۴۹۱۱:۱۲:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم؟!!! آیا با این گرانی و تورم افسارگسیخته، جانی برای مردم باقی مانده که شاهد گرانی سوخت هم باشند؟! ...
امید۶۶۹۷۵۲۱۱:۱۴:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما . چندین ساله فقط اظهار نظر سیاسی میکنی الان که میخواهی یک نظر مرتبط با اقتصاد بدی اونهم اینه .
ناشناس۶۶۹۷۶۴۱۱:۲۱:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری شما که درآمدهای چند ده میلیونی و امکانات دولتی بهره می بری، لطفا از طرف مردم حرف نزن، گرانی و تورم صد درصدی کمر مردم را خورد کرده آنوقت شما و امثال شما فقط نظارگر هستید.
ناشناس۶۶۹۷۶۵۱۱:۲۱:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری زیادی جای مردم داری فکر می کنی
ناشناس۶۶۹۷۶۶۱۱:۲۱:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
البته این فرد متناسب با تکرارچی ها حرف می زنه
ناشناس۶۶۹۷۷۱۱۱:۲۲:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
احتمالا مشکلات مردم رو حدس نزدی
شازده۶۶۹۷۷۶۱۱:۲۷:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقا زاده از طرف مردم حرف زدن در مورد افزایش قیمت بنزین و راضی بودن مردم می گویید ؟؟!! به قول رسانه ها بهار اروپا را نمی بینید ؟
ناشناس۶۶۹۷۷۷۱۱:۲۸:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جالبه ما6سال فکر می ردیم مشکل اقتصادی ما برجام چقدر ما.....بودیم اما الان فهمیدیم که مشکل برجام نیس اقای مطهری فکر کنم برای نرخ بنزیم از مردم داخل مجلس و وزراتخانه ها و کسایی که در امادای بالا دارند پرس و جو کرده و حدس زدند نمی دونم چقدر مسولامن ما باید خواب باشند نمی دونم تاکی می خاند خودشون به خواب بزنم واقعا باعث تاسف
ناشناس۶۶۹۷۷۸۱۱:۲۸:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جز تورم و گرانی چه نتیجه ای دارد گرانی بنزین که حالا مردم موافق باشند؟؟؟ نخیر . مخالف تغییر قیمت هستند. ولی با استفاده از کارت سوخت و محدودیت سوختگیری زیاد در طول یک شبانه روز موافق هستیم
ناشناس۶۶۹۷۸۲۱۱:۳۰:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
پسر تازه کارت نماینده شهردار شدن شده باید موافق با شی
ناشناس۶۶۹۷۸۸۱۱:۳۲:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری مردم بیشتر موافق استعفای افراد نالایق در مجلس و دوایر و ادارات دولتی و وزارت خانه ها هستن تا افزایش قیمت بنزین مردم بیشتر خواهان کنار رفتن ژن های خوب و ژن های خوب ژن های خوب هستن
ناشناس۶۶۹۷۹۲۱۱:۳۲:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اقای مطهری ممکن است بفرمائید چگونه متوجه شدید مردم مخالفتی با گرانی بنزین ندارند
ناشناس۶۶۹۸۸۷۱۲:۱۵:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
چون دیدن همه روحانی رو با حقوقهای نجومی دوره اول ریاست جمهوریش تکرار کردن و دوباره سرمایه دارهای 4 درصدی رو تکرار کردن؛ پیش خودش گفته حتما همه Okay ان دیگه پس تکرار میکنیم
ناشناس۶۶۹۷۹۶۱۱:۳۵:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای مطهری مگه شما نگفتی که مردم 6 ماه صبر کنن همه چیز درست میشه و قیمت ها به سطح قبل برمیگرده؟!حالا چی شد که قیمت ها که برنگشته داری حرف از افزایش قیمت بنزین میزنی و اونم از دهن مردم بدخت و بیچاره؟
ناشناس۶۷۰۲۵۰۱۵:۲۸:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خیلیها برای دولت روحانی بیهوده سوخت شدن. از خاتمی و عارف تا جهانگیری و مطهری صد حیف ارزش نداشت
ناشناس۶۶۹۷۹۸۱۱:۳۵:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
منم حدس میزنم شما چیزی به اسم وجدان ندارید
ناشناس۶۶۹۷۹۹۱۱:۳۵:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جناب مطهری کدام مردم ازافزایش قیمت بنزین اعلام رضایت کرده اند؟شاید همکاران شما که خودرو وبزین مجانی که ازجانب مجلس دراختیار دارند وسایر کسانی که در موسسات وزارت خانه ها وارگانها به وفور ومجانی استفاده میکنند را همطراز مردم بدانید.
اكبر۶۶۹۸۰۲۱۱:۳۷:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
دقیقا ما موافق افزایش نرخ بنزین تا سقف ۱۰ هزارتومان و مخالف افزایش هرنوع حقوق و دستمزدی در سال ۹۸ هستیم. خسته شدیم ۲۰%؜ به حقوق اضافه کنند و ۶۰%؜ عوارض اب برق شهرداری و مالیات و غیره را ازجیب ما دربیاورند. حداقل برای یکسال هم که شده ما میخواهیم دولت بهانه ای خرج اضافه و ویخت و باش نداشته باشد.
ناشناس۶۶۹۸۰۷۱۱:۳۹:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم کسانی نیستند که شما هر روز میینید و سر و کار دارید. بیاین تو متن جامعه تا حدستون درست بشه.
ناشناس۶۶۹۸۱۳۱۱:۴۲:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اول ها می گفتند با گران شدن بنزین قیمت ها هم میره بالا حالا دیگه تورم با قیمت دلار بالا میره و پایین نمیاد!!!
ناشناس۶۶۹۸۲۰۱۱:۴۶:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
همین حدس های بی پایه و اساسه که اوضاع مملکت رو به اینجا رسونده
محمدتقی۶۶۹۸۲۳۱۱:۴۸:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جناب مطهری شما بعنوان نماینده مردم لطفا از مناطق کارگری و کارمندی حوزه خود بازدید کنید و درماندگی ها و بیکاری ها و گرانی را از نزدیک ببینید سپس از قول مردم صحبت کنید
حمید۶۶۹۸۲۷۱۱:۴۹:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
از این حدس ها زدید که حال و بار این مملکت رو به این جا رسوندین
ناشناس۶۶۹۸۳۰۱۱:۵۱:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما لطفا حدس نزن
ناشناس۶۶۹۸۳۷۱۱:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شماها عادت دارید همیشه از طرف مردم صحبت کنیدو برای ملت هزینه درست کنید ،این حدس محالی است، شما که فکر می کنید خوب حدس می زنید، می توانید حدس بزنید چرا در این کشور نفتخیز پالایشگاه برای تولید بنزین ساخته نشد تا محتاج واردات این محصول استراتژیک نباشیم
ناشناس۶۶۹۸۵۴۱۲:۰۰:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
طرف دارات هم در شمال شهر موافق نیستند.
سروش۶۶۹۸۵۶۱۲:۰۰:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مردم؟؟؟؟؟؟؟ حدس اشتباهه آقا ولی همین که نظر مردم رو هم پرسیدی ایرادی نداره گرون کنید
ناشناس۶۶۹۸۶۴۱۲:۰۳:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تهرانی ها در انتخابات مجلس لطفا دقت بیشتری داشته باشند..........
قنبر۶۶۹۸۶۹۱۲:۰۸:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
باید گران شود چون نسبت به کشورهای دیگر مثل اروپا خیلی پایین است وقاچاق میشه اگر گران نکنند
ناشناس۶۶۹۹۱۷۱۲:۲۸:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جلو قاچاق را بگیرند!!! نمیشود که هربار گران کنند که قاچاق نشود بعد ارزش پول ملی پایین بیاید دوباره قاچاق سوخت بصرفد و تاوانش را مردم بدهند!!
ناشناس۶۶۹۸۹۷۱۲:۱۸:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
منظور از مردم یعنی افرادی که در اطراف آقای مطهری قرار دارند که چشم بسته در اختیار ایشان هستند ی مردم هم داریم که نمونه اش همین بنده که دارم در حال حاضر کامنت میگذارم و موافق صحبت شما نیستم . جناب مطهری شما از کدام مردم صحبت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۶۹۹۱۳۱۲:۲۷:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اول مردم را تعریف کنید!!! منظور خودتان هستید که از غم عامه جامعه خبر ندارید بله موافق افزایش هستید به هزارویک دلیل ولی اگر منظور همین ادمهایی هستند که بطور عادی در جامعه زندگی میکنند و صورت خود را برای حفظ آبرو با سیلی سرخ نگه داشته اند ، خیر اصلا هم موافق نیستند اقای مطهری گرامی افزایش قیمت بنزین و سوخت و حاملهای انرژی بزرگترین اشتباه مجلس و دولت خواهد بود
ناشناس۶۶۹۹۱۸۱۲:۳۰:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خسته شدیم از بس به جای ما مردم حرف زدین . مردم از گرانی نون ندارن بخورن و قطعاً فقط آقازاده ها و نمایندگان مجلس فقط راضی به گران شدن هر چیزی هستند
ناشناس۶۷۰۰۵۴۱۳:۳۲:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
کاملا مردم موافق هستند!!!!!!!
ناشناس۶۷۰۰۵۷۱۳:۳۴:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تشکر که در این زمینه جویای نظر مردم بودید و به آنها احترام گذاشتید.!!!!!!!! کلا همه پرسی در هر مورد خوبه!!!
یه بدبخت۶۷۰۰۵۸۱۳:۳۴:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقازاده منم جای تو بودم همین فکرو میکردم
ناشناس۶۷۰۰۶۲۱۳:۳۶:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مملکت رو با حدس و گمان حضرتتان نمیشود اداره کرد.
ناشناس۶۷۰۱۰۱۱۳:۵۴:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما میشه حرف نزنی؟
لك۶۷۰۱۱۸۱۴:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
چطوری شما به این نتیجه رسیدید؟
ف.خ۶۷۰۱۲۱۱۴:۱۰:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بنده صد در صد موافق هستم. قیمت بنزین باید لیتری 5000 تومان باشد و برای تاکسی ها و وسایل نقلیه عمومی سهمیه ارزان تر منظور شود.
ناشناس۶۷۰۲۶۳۱۵:۳۷:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بنده هم موافقم همه خوردوها ازاد بشه تا مردم حق انتخاب داشته باشن همه شرکتها خارجی و داخلی رقابت کنن در همه موارد
حميد۶۷۰۱۳۱۱۴:۱۵:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما از کدام مردم حرف میزنی؟
ناشناس۶۷۰۱۳۷۱۴:۱۸:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
پس تا الان مملکت را با حدس و گمان می چرخاندید
ناشناس۶۷۰۱۳۸۱۴:۱۸:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
برادر من زیاد فکر نکن سردرد میگیری.
علیرضا۶۷۰۱۵۷۱۴:۳۰:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بیگانگی مسعولان با مردم در این اظهار نظر هویداست
ناشناس۶۷۰۲۶۰۱۵:۳۵:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اکثرین مردم راضی هستن در مجلس تخته بشن بودجه مجلس صرف اموزش و پرورش و بهداشت بشه پس لطف کنید برید خونه تون
ناشناس۶۷۰۲۶۵۱۵:۳۸:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
البته مردمی که حقوق و مزایای شمارا دارند دلار 18هزار توما ن بود شامپوی ایرانی خریدم 7هزار تومان دیروز با دلار 12 هزار تومانی خریدم 11 هزار و ششصد تومان حالا بنزینرا گران کنید چه میشود دیگر توان نداریم میشه حدس بزنید چقدر محبوبیت بین مردم دارند
سعید۶۷۰۲۶۹۱۵:۴۳:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بله. به شرط افزایش متناسب حقوق و دستمزد
ناشناس۶۷۰۳۵۲۱۶:۳۳:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بیخود حدس بی جا میزنید مردم دارند جان میدن شما هنوز به فکر فشار بیشتر هستید
ناشناس۶۷۰۳۶۲۱۶:۳۸:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
عقل و عدالت ایجاب میکنه برای بنزین مالیات و عوارض وضع بشه مانند اروپا.
شروانی۶۷۰۳۹۱۱۶:۵۱:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
از خودم متاسفم که تو وامثال تو نماینده من هستی بجای دفاع از حق و حقوق مردم نظریه و برنامه تعیین میکنی بجای گرون کردن قیمت بنزین برو دنبال سازمانها و کسانی که اونو قاچاق میکنند.
ناشناس۶۷۰۳۹۵۱۶:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
نفس آ قای مطهری از جای گرمی بلند میشه
رضا۶۷۰۴۲۲۱۷:۱۴:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
طبق نظر سنجی برنامه پایش 85.33 مردم با طرح بنزین خانوار موافقن. یعنی به هر ایرانی سهمیه بنزین داده بشه که اگر ماشین نداشت بتونه با قیمت آزاد از طریق اپلیکیشن هایی مثل آپ بفروشه. حالا که تصمیم به گرون شدن بنزینه و مردم تو این تصمیمات نقش ندارن حداقل به نفع اکثریت کار کنید.
ناشناس۶۷۰۴۳۲۱۷:۲۱:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حدس نزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
سعیدروشن کرمانشاهی۶۷۰۴۴۳۱۷:۳۱:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
حدرسالت وازادگیداین اقازاده تا زمانی بود که پستی درهیات ریسه‌نگرفته بود اقازاده ایشان هم‌که معاون شهرداری تهران شده ..پس احتمال زدن حدس های ازاین دستی از این نماینده بریده ازمردم عادی بعید نیست ...متاسفم که پست شماررا زود عوض کرد
محمد۶۷۰۴۹۴۱۸:۰۸:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
جناب آقای مطهری شما که به خودتان سنسور نصب کرده و احساسات مردم را متوجه می شوید لطف کنید مشکلات معیشتی مردم را نیز حس کنید
ناشناس۶۷۰۵۱۹۱۸:۲۸:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مقصر تفاوت قیمت بنزین اون نماینده های بودند که طرح تثبیت قیمت سوخت را مطرح کردند وبا اون طرحشون باعث شدند تنها قیمت سوخت تو این کشور پایین بمونه واین همه اسراف شود در حالی که نتونستند قیمت اقلام دیگر راتثبیت کنند البته طرح اونها برای زمین زدن دولت آقای خاتمی بود والبته برخی از ان عزیزان به طرح اشتباه خود اذعان کردند.
ناشناس۶۷۰۵۴۸۱۸:۵۰:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مطهری جزو 4 درصدی هاست شک نکنید
ناشناس۶۷۰۵۷۵۱۹:۰۶:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
چطور حدس نمیزنی مردم خواهان شفافیت دارایی های مسئولین و میزان حقوق آنها هستن؟آقای مطهری. لطفا از خودتان اول شروع کنید و لیست اموال و حقوق و کمک هزینه نمایندگی را بیان فرمایید.
مجید۶۷۰۶۲۰۱۹:۴۳:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
سلام اقای مطهری برای کسانی که به شما رای دادند متاسفم
شهابی۶۷۰۶۷۰۲۰:۲۷:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
میگم اقای مطهری برای افزایش قیمت بنزین رفراندوم بزارید -چطور از طرف مردم حرف میزنید شما جای دوملیون طهرانی حرف بزنید
ناشناس۶۷۰۶۷۳۲۰:۳۰:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بله لطفا آب و برق هم ازمون بگیرین، خواسته مردم گشنگی و فلاکته شما به عنوان نماینده لطفا مارو به فلاکت برسونید ممنون
ناشناس۶۷۰۷۶۱۲۲:۰۴:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگر شما نتیجه افزایش قیمتها رو بدونین هیچوقت صحبت ازافزایش قیمت نمی کنین
ناشناس۶۷۰۸۰۲۲۲:۴۵:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اول حقوق ماهیانه ی نمایندگان مجلس را 1200000 بکنید بعد نظرشان را در مورد افزایش نرخ بنزین و نرخ دیگر اجناس بپرسید جواب به راحتی مشخص می شود
ناشناس۶۷۰۸۱۹۲۲:۵۷:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بهتر است ملی فکر کنیم نه شخصی به نظر بنده بهتراست وسایل عمومی بانازلترین قیمت در اختیار مردم عزیز باشدو جلوی حیف و میل گرفته شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین