دلیل غیبت کیمیا علیزاده در قهرمانی جهان

گروه ورزشی الف،   3970919007

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان دلیل عدم اعزام کیمیا علیزاده به رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را عمل جراحی صورت گرفته و نیاز او به استراحت اعلام کرد.

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط کیمیا علیزاده برای حضور در رقابت‌های پیش رو خصوصا قهرمانی جهان ۲۰۱۹، توضیح داد: برای این که کیمیا علیزاده به شرایط ایده آل خود باز گردد احتیاج به استراحت دارد و فکر نمی‌کنیم بتوانیم در رقابت‌های قهرمانی جهان به روی شیاپ چانگ برود. بهتر است که استراحت کند تا به روزهای اوج خود باز گردد. جراحی که داشت سنگین بود و بهتر است به او فرصت داد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که آیا درخواست علیزاده در بازگشت به مسابقه می‌تواند در اعزام او به مسابقات جهانی تاثیرگذار باشد؟ گفت‌: کیمیا قبل از این که زانوی چپ خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی عمل کند، قبلا هم پای راست خود را از ناحیه مچ عمل کرده بود. شرایط او مثل بقیه نیست و از حساسیت بالاتری برخوردار است. بهترین کار استراحت است تا بتواند به روند خوب خود برگردد. با کیمیا باشد دوست دارد در همه مسابقات شرکت کند و همه روحیه جنگجوی او را می‌شناسند، با این حال بهتر است استراحت کند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دور بودن علیزاده از میادین نمی‌تواند در کسب امتیازات  المپیکی او تاثیرات بدی داشته باشد؟ توضیح داد: مطمئنا اگر کیمیا استراحت کند و به میادین باز گردد، برنامه‌هایی را تدوین می‌کنیم تا امتیازات مورد نظر را جمع کند. با این حال رنک فعلی او نیز خوب است و جا دارد که در رقابت‌های آینده و تورنمنت های پیش رو امتیازات از دست رفته خود را کسب کند. ما سه تورنمنت در داخل کشور داریم که مسلما کیمیا با مدال آوری در آنها می‌تواند شرایط خوبی را پیدا کند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در مورد رقابت های آزاد کشوری و انتخاب تکواندو کاران برای اردوهای تیم‌ ‌ملی نیز، افزود: مسابقات آزاد کشوری با حضور ۳۶۵ تکواندوکار برگزار شد و کسانی که در این مسابقات به مدال دست یافتند به علاوه نفرات اول، دوم و سوم مشترک قهرمانی کشور و سه تکواندوکار ایران در  المپیک جوانان مدنظر کادرفنی هستند تا از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. در  المپیک جوانان دو تکواندوکار ما مدال آوردند،  ولی مهلا مومن‌زاده را نیز به دلیل شرایطی که برای او وجود داشت مد نظر داریم. در بین این نفرات رقابت‌هایی برگزار می‌شود تا بهترین ها به اردوی تیم‌ ‌ملی راه پیدا کنند.

کمرانی اضافه کرد: از بین این نفرات ۲۸ تکواندوکار انتخاب می‌شوند اما باز هم در مراحل بعدی اردوها با برگزاری مبارزات انتخابی، بهترین ها انتخاب شده و از بین آن‌ها نفرات برتر که بتوانند خود را به کادر فنی ثابت کنند راهی رقابت‌های پیش رو خواهند شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین