کفاشیان: استعفا چاره کار نیست

گروه ورزشی الف،   3970918135 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: به طور حتم در رابطه با اجرای این قانون که برای همگی قابل‌احترام است و باید اجرا شود، با توجه به مغایرت‌هایی که با اساسنامه فدراسیون فوتبال کشورمان دارد، استعفا راهکار آن نیست!

علی کفاشیان صبح امروز در حاشیه سفر به بندرعباس، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قانون منع به‌کارگیری استفاده از بازنشستگان و شایعات استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: به‌طور حتم در رابطه با اجرای قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان که برای همگی قابل‌ احترام است و باید اجرا شود، با توجه به مغایرت‌هایی که با اساسنامه فدراسیون فوتبال کشورمان دارد، استعفا راهکار آن نیست.

وی اضافه کرد: با استعفا دادن، مدیریت فدراسیون ساقط می‌شود و نمی‌تواند به کارش ادامه دهد اما برای اجرای قانون باید ابتدا تکلیف رئیس فدراسیون روشن شود و اگر تاج برگشت به کار بکند قطعاً سایر بازنشستگان هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال باید طبق قانون از کار برکنار شوند. این موضوع طبق اساسنامه به مجمع ارجاع داده خواهد شد و مجمع فدراسیون فوتبال این تصمیم را خواهد گرفت و ما هم استقبال می‌کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی فوتسال ایران هم گفت: برای تیم ملی فوتسال ایران خوشبختانه بازی‌های تدارکاتی مناسبی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اخیراً دو دیدار با تیم‌های روسیه و اسلواکی برگزار شد که قهرمان این مسابقه سه‌جانبه شدیم و همین امر سبب صعودمان در رده‌بندی جهانی شد.

سرپرست کمیته فوتسال با بیان این که پیش‌ از این مسابقات چهارجانبه‌ای در تبریز برگزار کردیم، اضافه کرد: با کشورهای مختلفی از جمله تیم‌های آسیایی جهت برگزاری دیدارهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید گفت خوشبختانه با توجه به توانمندی و قدرت تیم فوتسال ایران اکثر کشورها خواهان برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران هستند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در آینده از کشور برزیل هم دعوت خواهیم کرد تا دیدارهای تدارکاتی در ایران برگزار کنند یا تیم فوتسال کشورمان راهی برزیل شود.

کفاشیان در خصوص نامزدی تاج برای تصدی نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصریح کرد: دوران چهار ساله هیات‌رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رئیسی بنده رو به اتمام است و اردیبهشت‌ ماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان این که برای انتخابات آتی، تاج خود را به‌عنوان نماینده ایران در سمت نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد کرده است، عنوان کرد: بنده دیگر برای این سمت نامزد نمی‌شوم چون از هر کشور تنها یک نفر می‌تواند نامزد شود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا، افزود: اکنون تیم ملی، سرمربی و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا در جام ملت‌ها کارنامه خود را کامل کنند. تیم ملی، تیم خوبی است و در مقابل با تیم‌های قدرتمند نیز خوب ظاهرشده است. پیش‌بینی می‌کنم در بین سه تیم نخست آسیا قرار بگیریم و امیدوارم بتوانیم در رتبه نخست قرار بگیریم و شایستگی خود را به همگان نشان دهیم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اختلافات بین کی‌روش و برانکو و حواشی به وجود آمده نیز اظهار کرد: حواشی همواره هست و یک فرهنگ و عادت است که متاسفانه در برخی مربیان وجود دارد که این حواشی ایجاد می‌شود اما حرف‌ها یک‌ طرف است ولی زمان همکاری و حمایت از تیم ملی همگی همکاری می‌کنند زیرا همگی تیم ملی را بالاترین مرجعی می‌دانند که خود را موظف می‌دانند با آن همکاری کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین