توضیحات تهیه کننده برنامه «من و شما» درباره حواشی اخیر این برنامه

گروه فرهنگی الف،   3970910179 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هادی قندی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «من و شما» توضیحاتی درباره حواشی اخیر برنامه تلویزیونی‌ داد.

توضیحات تهیه کننده برنامه «من و شما» درباره حواشی اخیر این برنامه
 
هادی قندی تهیه کننده برنامه «من و شما» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اتفاقات اخیر در برنامه «من و شما» گفت: واقعیت این است که توبیخ حق مدیر است و می تواند عوامل وبرنامه سازان خود را به دلیل رفتار نادرست توبیخ کند.

وی با تاکید بر اینکه این توبیخ به حق بود،گفت: این اشتباهی بود که از تیم تولید ما سر زد و هم من و هم آرش ظلی پور عذرخواهی کردیم. ولی  من همیشه گفتم نباید نیمه خالی لیوان را دید.

تهیه کننده برنامه «من و شما» با بیان اینکه در این گفتگو صحبت های زیادی شد، ادامه داد: ما یک ساعت برنامه را در یک دقیقه آنالیز می کنیم و مخاطب درباره  آن یک دقیقه تصمیم می گیرد و به برنامه و آرش ناسزا می گوید.

وی ادامه داد: این یک گفتگو بود، حتی سوالات اول را هم با او هماهنگ کرده بودیم و آقای فراستی در جریان بود حتی در ابتدای برنامه گفتند که من فقط یک ساعت زمان دارم؛ این را هم روی آنتن بیان کنید. وقتی این موضوع با مهمان برنامه مطرح شده و قرار است ما یک گپ چالشی داشته باشیم و از همه مهمتر وقتی فردی منتقد سینماست  و تمام سینما را نقد می کند؛ رفتار درستی نبود که برنامه  را ترک کند. هرچند که من می گویم اشتباه آرش ظلی پور و تیم تولید پابرجاست و حق مدیر شبکه است که ما را توبیخ کند.

تهیه کننده این برنامه اظهار کرد: بنا به دستور آقای قاسمی ما این هفته برنامه نخواهیم داشت تا تصمیم گیری ها درخصوص برنامه گرفته شود.

قندی افزود: واقعیت این بود که وقتی با آقای فراستی تماس گرفتم به او گفتم که میخواهیم درباره فیلم های درحال اکران، سینمای بعد از انقلاب و بازیگران حال حاضر سینما گپ بزنیم اما او به من نگفت که می خواهد درباره فیلم های کمدی حال حاضر صحبت کند؛ به قول آقای فراستی «برنده بازی آقای فراستی بود».

وی ادامه داد: واکنش آقای فراستی را نمی دانم ولی شاید امشب با او تماس بگیرم و ترتیبی را در نظر بگیریم که این ماجرا جمع شود. یک جریانی درست شد و جوانی اشتباهی کرد و مردانه هم پشت حرفش ایستاد و عذرخواهی کرد ولی بیش از حد ناسزا به آرش ظلی پور گفته می شود. هرچند آن افرادی که برنامه را کامل دیدند، نظر متفاوتی دارند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار و حرکت آرش ظلی پور در برنامه اشتباه بود و این اولین ایرادی بود که من از آرش گرفتم،گفت: هیچ وقت فکر نمی کردیم که فراستی از صحنه بیرون رود. مسعود فراستی که همه عالم و آدم را نقد می کند و نقد های تندی هم دارد و همه از این موضوع اطلاع دارند. برنامه را ترک کرد.

توضیحات تهیه کننده برنامه من و شما درباره حواشی اخیر برنامه تلویزیونی‌اش

قندی افزود: وقتی با آرش ظلی پور صحبت کردم ، او هم گفت که نمی دانستم  فراستی از برنامه خارج می شود. شاید یکبار دیگر اگر بخواهیم برنامه را ادامه بدهیم، به برنامه دعوتش کنیم و با یک استقبال بهتر ادامه برنامه و سوالات را پیش ببریم.

 

متن عذرخواهی آرش ظلی پور:

«به نام بهترین قاضی

از چند روز پیش که مشخص شد مهمان این هفته «من و شما» آقای مسعود فراستی است به اتفاق نویسنده و به همراهی تهیه کننده برنامه شروع به تحقیق و جستجو و طراحی سوال و‌ نقطه گذاری برای یک گفتگوی جذاب کردیم که در خاطر مخاطب و میهمان به عنوان یکی از بهترین گفتگوهایش ثبت و ضبط شود ؛ قصدی که برای همه میهمانان قبل از حضورشان داریم. اما این بار قصد ما به سرانجام نرسید و جناب مسعود فراستی مهمان این هفته در یک اقدام غیرمنتظره برنامه را ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی سوالات ما باشند. میخواستیم با هم به تحلیل رفتارها و حاشیه های پیش از این مهمان بپردازیم که امکان پذیر نشد. من به عنوان مجری «من و شما» در مقاطعی از گفتگو و در حمایت از مخاطبی که حدس زدم دارد از جانب مهمان مورد توهین قرار میگیرد متاسفانه در برخی از مقاطع نتوانستم آرامش لازم را حفظ کنم و همین باعث بروز سوتفاهماتی شده است. 
جناب آقای فراستی من دوست داشتم منتقدی که همه سینما از زیر تیغ نقدش رد شدند به ما به عنوان یک برنامه تلویزیونی اجازه سوال و نقد جدی را می داد و هرگز دلمان نمیحواست که کم تحملی شما را ببینیم اما به هر دلیلی این اتفاق افتاد و من به عنوان مجری و به نمایندگی از تیم «من وشما» از آنجا که شما حکم بزرگ تر را برای ما دارید از شما عذرخواهی میکنم اگر میزبان خوبی نبودم و مهمانی ما با طبع شما سازگار نشد. هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود.

ما دوست داریم سوالات باقیمانده امروز را از شما بپرسیم چون شما برای ما مهم و قابل احترام هستید و برای همه اعضای تیم من و شما اتفاق ناراحت کننده ای است که مهمان نواز خوبی نباشیم آن هم برای صندلی که روی آن از استاد علی نصیریان و جمشید مشایخی تا آتیلا پسیانی، حامد بهداد ، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی و خیلی از ستاره های درخشان این سینما نشسته اند و با لب خندان بیرون رفته اند. امیدواریم مخاطبان ما که همراهان گرانبهای ما هستند اتفاق رخداده را با طبع مهربانشان ببخشند. 
یا علی

آرش ظلی پور / ۹ آذرماه ۹۷»

 

 

گفتنی است؛ برنامه «من و شما»  ظهر جمعه با میزبانی از مسعود فراستی منتقد سینما حواشی بسیاری را به همراه داشت. این منتقد با نام بردن از فیلم هایی چون «هزارپا»،«لس آنجلس تهران» و «وای آمپول» از سینمای کمدی انتقاد کرد که باعث شد چالشی میان مجری و مهمان برنامه ایجاد شود. با ادامه این فضا، فراستی در اعتراض به نوع رفتار مجری و به احترام مخاطبان این برنامه را ترک کرد.

این اتفاق موجب شد که محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که در قسمت اخیر برنامه تلویزیونی «من و شما» با حضور مسعود فراستی رخ داد، عوامل این برنامه از جمله آرش ظلی‌پور مجری من و شما را توبیخ و به خاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۷۶۶۱۱۸:۵۲:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
وقتی دانش کاری را ندارید چزا به عهده میگیرید!؟ از مجری بی مطالعه تا تهیه کننده
ناشناس۶۵۸۰۰۸۲۳:۲۸:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
عذرخواهی بی ادبانه و طلبکارانه!! اینها حتی معنای عذرخواهی را نمیدانند _________________ اینها نوعاً کینه توزند در لباس عوامفریبانه ی نواندیش
ناشناس۶۵۸۱۰۰۰۱:۵۴:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۱
خدا وکیلی دانش ندارند ولی خوب پر رویی بلدند فکر نمیکردم مشکل از کم ظرفیتی فراستی بوده! الانم مدعی هستند تهش هم قرار بوده به خاطره ماندگار و کلوزاپ خندهء فراستی ختم بشه
ناشناس۶۵۷۶۹۵۱۹:۰۷:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فراستی خودش همیشه از نقد فرار میکنه
سعید۶۵۸۰۱۱۲۳:۳۴:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ربطی نداره عزیزکه فراستی کیه ....نظراتش مقبول من و شما هست یا نه ..... اینکه یکی رو دعوت کنی به ساعت و کاپشن و ....زندگی خصوصیش بپردازی زیبنده فرهنک ایرانی نیست بدتر از اون که بگی یک هفته به سوالها قکر کردی .....مشخصه بازی تدارک دیده شده
ناشناس۶۵۸۱۶۰۰۷:۴۷:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
فرار نمیکنه ، به نحو شایسته و منطقی پاسخ میده. جریان بی فرهنگ و ولنگار باید از رسانه ملی حذف بشه. حتی آگهی های بازرگانی و تبلیغاتی سیما در اغلب موارد توهین آمیز و اشرافی و مردم ستیز و اباحه گریست.
ناشناس۶۵۷۷۰۳۱۹:۱۲:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خیلی جالبه!!!!!!! آقایون متکبرانه و با تمام وجود و غرور از تیپ و پوشش و ظاهر کارشناس بزرگوار برنامه تا زندگی خصوصی و نقدهای بسیار منطقی و عقلانی او را به استهزاء گرفته و با حرکات سخیف چشمی و بدنی و اندامی و لباس و ساعت و انگشتر گرانقیمت و البته بی ارزش و بی محتوا قصد تحقیر شخصیت ایشون رو دارن بعد میگن توبیخ کافیه!!!!!!!!!!!
شخصی۶۵۷۷۱۰۱۹:۱۹:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
این مجری خیلی راحت تو انتن زنده به تمسخر دو زن گرفتن طرف مقابل رو به رخش میکشه والله من بودم از خجالت مجری جلوی انتن در می اومدم طرف نصف سن مهمان نیست بعد جلوی انتن حرمت هم نگه نمیداره
ناشناس۶۵۷۷۳۷۱۹:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
آرش ظلی پور از همون طرفدارای سینمای جشنواره اییه و معلوم بود از فراستی کینه داره
ادم۶۵۷۷۴۰۱۹:۴۱:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
بی تربیتی و بی حرمتی با نقد فرق میکنه تازه توجیه میکنی این چه عذر خواهی هستش ؟
حسین۶۵۷۷۸۵۲۰:۰۹:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ماست مالی رفتار بچه گانه و غیر حرفه ای مجری. بجای اینکه رفتار مجریش را اصلاح کنه یا اصلا مجری را عوض کنه به رفتار فراستی انتقاد کرده که چرا ننشسته تا فحش هم بخوره.
رسول۶۵۷۷۹۳۲۰:۱۵:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
عذر خواهی نبود حرفاشو تکرار کرد یجور هم متن عذر خواهی نوشت که بگن تحت فشار نوشته
بهرام۶۵۷۸۳۰۲۰:۴۳:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری اول تحقیق کند و فرق نقد و بی احترامی را یاد بگیرد وبعد دست به قلم بشود این چه نوع عذر خواهی است نامه اش هم بی ادبی است
ناشناس۶۵۷۸۳۸۲۰:۵۶:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به نظرم عوامل این برنامه فعلا سکوت اختیار کنند تا کار رو خراب تر نکنند، نه اون نامه معذرت خواهی مجری، شبیه معذرت خواهی بود، و نه این توضیحات تهیه کننده توانست مخاطب رو قانع کنه
ناشناس۶۵۷۹۲۰۲۱:۵۳:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هدف مجری معروف تر کردن خودش بود که تا حدودی اینطور هم شد اما چون مجری محبوب و قوی نیست بزودی و با سرعت بیشتر از یادها فراموش خواهد شد.البته اینم بگم منم مخالف نظرات فراستی هستم اما این توهین بود
ناشناس۶۵۷۹۲۲۲۱:۵۳:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نه فقط مجری که حتی تهیه کننده هم تفاوت نقد و توهین رو‌ نمیفهمن اونوقت برای مردم برنامه سازی هم میکنن. کسی میدونه این توبیخی که روسای خوش خیال صدا و سیما کردن دقیقا چی هست و اثرش چیه؟!
مصطفي۶۵۸۰۴۳۰۰:۰۹:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۱
ظلی پور فکر میکنه با ادای فردوسی پور در اوردن ، شاید معروف میشه باید سواد کار رو هم یاد بگیری ببم جان کنارش ادب و .....
علیرضا موثق۶۵۸۰۸۵۰۱:۲۵:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۱
یک جوان خام و بی سواد، که فرق بین گفتگو با گفتمان را نمی داند یا نمی فهمد که دلایل صدق و کذب نقدهای فراستی، با میزان تاثیر گذاری و کارکرد سخنان او، دو مقوله جداست، یا نمی فهمد که نقد با بی ادبی متفاوت است و دلیلی ندارد که فراستی چنان برنامه ای را ترک نکند، با کدام رانت، مجری می شود؟؟؟؟؟
هادی۶۵۸۱۱۸۰۵:۰۵:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۱
واقعا این مجری بی ادب و بدتر از اون تیم پشتیبانی کننده اون رو چرا صدا و سیما نگه میداره؟
ناشناس۶۵۸۱۲۲۰۶:۰۷:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۱
مشخصه تهیه کننده و مجری فقط به ظاهر عذرخواهیشون دارن بسنده میکنن و انگار در باطن هیچ اشتباهی نکردن. اگه توبیخ مدیر شبکه هم نبود بنظرم عذرخواهی هم خبری نبود. امیدوارم این جور برنامه ها ادامه پیدا نکنه
ناشناس۶۵۸۱۲۹۰۶:۴۳:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
یعنی این هم که به فراستی بگویند دو زن داره از قبل بود. این که وقتی فراستی بلند شد گفت من هم موافقم. بابا بلد نیستین عذر خواهی کنین! انگار به صورت گروهی و اتاق فکری بی ادب هستین!
ناشناس۶۵۸۱۹۲۰۸:۱۹:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
هر چند خود فراستی هم از همین نقدها داره و به همه توهین میکنه ولی این دلیل نمیشه که بقیه هم راه غلط او را بروند
ناشناس۶۵۸۲۲۲۰۸:۴۲:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
قطعا جناب فراستی بیان مناسبی ندارد و حرفهاش بوی توهین میدهد اما با هر کسی نباید مثل خودش برخورد کرد
ناشناس۶۵۸۲۴۹۰۹:۰۰:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
خوب دیگه صدا وسیما است دیگر وضع نیرو گرفتن و انتصاباتش مشخص است می خواستی کی مجری باشه
ناشناس۶۵۸۲۵۱۰۹:۰۴:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۱
به نظرم مدیر گروه مربوطه و حتی خود مدیر شبکه باید توبیخ شود... همینکه افراد اینچنینی بدون تست علمی و اخلاقی لازم فرصت حضور در تلوزیون را می یابند نشان میدهد ساختار تلوزیون مشکل دارد... فکری به حال خود تلوزیون بکنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین