انتظار شما از شهردار جدید تهران چیست؟

گروه اجتماعی الف،   3970910037 ۹۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

تکلیف شهرداری تهران پس از مدت‌ها انتظار برای انتخاب شهردار پایتخت و حواشی زیاد مشخص شد و حالا کرسی بهشت پس از چند شهردار و سرپرست در یک ساله اخیر به پیروز حناچی رسیده است.

انتظار شما از شهردار جدید تهران چیست؟

به گزارش الف، پس از مدت‌ها کش و قوس فراوان بر سر انتخاب شهردار پایتخت، در روزهای آخر هفته گذشته حکم پیروز حناچی برای مدیریت تهران از سوی وزیر کشور امضا شد و وی به صورت رسمی شهردار تهران شد.

انتخاب وی به عنوان شهردار در حالی صورت می‌گیرد که در شورای شهر پنجم و حضور جریان اصلاحات و لیست «امید»ی‌ها در شورای شهر، و روند مدیریت آنها بر شهر به گونه‌ای پیش رفت که با انتخاب گزینه‌های نامناسب برای اداره تهران، حواشی بسیاری را برای خود آنها و صدالبته مشکلات فراوانی را برای مردم تهران ایجاد کرد و در بسیاری از مواقع حساس مردم از نبود برنامه‌ریزی برای شرایط سخت (از جمله بارش‌های برف سال گذشته و..) گله‌مند بوده و ناکارآمدی شهردار انتخاب شده از سوی شورای شهر به وضوح مشخص بود.

این روند ادامه داشت تا در آخر محمدعلی نجفی از سمت شهردار تهران استعفا داده و کناره‌گیری کرد. پس از نجفی اعضای شورای شهر با انتخاب محمدعلی افشانی، اداره پایتخت را به وی سپردند که مدیریت او نیز باعث انتقادات بسیاری از چهره‌های سیاسی شده و گله‌مندی مردم نیز همچنان ادامه داشت. در ادامه با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، ایشان نیز شامل این قانون شده و اعضای شورای شهر نیز در کمتر از یک سال فعالیت خود باید به دنبال سومین شهردار تهران می‌گشتند.

انتخاب سه‌باره شهردار در شورای شهر، در روز ۲۲ آبان تکمیل شد و از بین دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی، حناچی به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد و طبق گفته‌های وی باید شاهد دوران جدیدی در مدیریت شهری باشیم؛ آنجا که وی در اعلام برنامه‌هایش گفت: تهران شهری برای همه است!

حناچی در اعلام برنامه‌هایش از «کاهش آلایندگی آب و هوا، از میان برداشتن عرصه های ناپایدار شهری، ایجاد عدالت و برخورداری از خدمات، کاهش ترافیک، مدیریت خردمندانه، تکمیل شبکه فاضلاب، احیای قنات‌ها، چالش ترافیک و آلودگی هوای پایتخت و..» سخن گفت و محور برنامه‌هایش اعلام کرد و در سخنانی با بیان اینکه برنامه‌های من با شعار تهران شهری برای همه تدوین شده است گفت: پس از ورودم به شهرداری نگاهم به شهرداری تغییر کرده است!

حال پس از گذشت ۱۶ ماه از حضور مدیریت جدید شهری در تهران می‌گذرد. ماحصل خروجی ۲۱ عضو اصلاح طلب شورای شهر که از احزاب مختلف هستند؛ انتخاب چندین شهردار و سرپرست برای اداره بهشت بوده که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره حکم حناچی صادر شد. باید دید آیا حنای پیروز حناچی میتواند به تهران رنگ داده و باعث رضایت مردم از شهرداری شود؟

نظر شما چیست؟ آیا حناچی می‌تواند گزینه خوبی برای صندلی بهشت باشد؟ آیا حضور وی می‌تواند دغدغه مردم را رفع کرده و مشکلات تهران را حل کند..؟!

  • اکنون نوبت شماست تا با شهردار تهران حرف‌های خود را از انتقاد گرفته تا پیشنهاد بیان کرده و انتظاراتتان را مطرح کنید. نظرات و مطالب شما از طریق درج نظر در ذیل همین صفحه منتشر می شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۶۶۸۰۰۹:۲۸:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
درستکار باشد
محمد قاسمی۶۵۶۷۸۴۱۰:۳۴:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تقریبا دیگه از کسی انتظاری ندارم
میلاد حمیدی۶۵۷۰۰۲۱۲:۵۳:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
جلوگیری از فروش تراکم- کنترل ترافیک و حمل و نقل شهری و افزایش حمل و نقل عمومی و پل های زیر گذر خودرو و منو ریل و مترو و ایجاد خطوط موازی مترو
ناشناس۶۵۷۱۳۱۱۴:۰۶:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
دکتر قالیباف مدیر جهادی هشتمین شهردار برتر جهان شد اصلاح طلبان عمرا"همچنین گزینه ای برای تصدی شهرداری تهران ندارند.
ناشناس۶۵۷۲۸۰۱۵:۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
بحث این وری اون وری نیست خدا کنه دزد نباشه
ناشناس۶۵۷۴۰۹۱۶:۱۵:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
دانش این را داشته باشید بر اساس متن خبر نظر بدهید .
میلاد حمیدی۶۵۸۳۰۲۰۹:۳۵:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۱
قالیباف بدترین شهردار بوده ایشون بیشترین تراکم رو فروخته و اصلا کارکرد درستی در مردم سالاری و کنترل ترافیک و حمل و نقل عمومی موثر نداشته. صد بار دیگه هم ایشون کاندید بشه برای هیچی رای نخواهد آورد.
ناشناس۶۵۷۱۴۱۱۴:۱۳:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
از شهردار جدید انتظار داریم مطالبات شهرداری تهران را از دولت وصول و صرف عمران و آبادی شهر نماید.
ناشناس۶۵۶۸۰۱۱۰:۴۳:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فقط دعای خیر که بتونیم با این قیمت ها مانند اقای ظریف نستوه و مقاوم دوام بیاوریم.
ناشناس۶۵۶۸۸۲۱۱:۴۲:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نستوه و مقاوم؟ خخخ مثل پسرش و بچه ابتکار و.. تو آمریکا
ناشناس۶۵۷۱۱۰۱۳:۵۶:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به املاک نجومی آقایان روحانی و جهانگیری رسیدگی کند.
ناشناس۶۵۶۸۰۳۱۰:۴۵:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
در اولین فرصت تکلیف املاک نجومی را مشخص کند تا مثل حقوق های نجومی که بایگانی شد بایگانی نشود
بیکار مفلس دربدر........۶۵۶۹۵۴۱۲:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فقط جون ننه جان تمام اصلاح طلبا داستان عاشقانه دیگر تو شهرداری راه ندازه ..
جلال۶۵۶۸۳۲۱۱:۰۵:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
معاون آخوندی باشی سیاسیکار باشی ......
ناشناس۶۵۷۰۶۱۱۳:۲۶:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خط هفت رو راه بیندازه....
ناشناس۶۵۸۰۷۵۰۱:۱۴:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۱
درستکار باشد یا نباشد ولی نوش جون تهرانی ها
محمد مهدی۶۵۶۶۹۵۰۹:۳۶:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
جلوی فساد مالی رو بگیرند زد و بند نکنه سیاسی بازی نکنه مدیران و شهرداران نالایق را برکنار کنه اهداف دقیق ومشخص برای شهر تدوین کنه و سیستم نظارتی قوی برای کنترل اهداف و رفتار مدیران شهرداری برقرار کنه
ناشناس۶۵۶۸۳۶۱۱:۰۶:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خدا و مردم را در نظر داشته باشد نه منافع شورا و حزبی
مونا۶۵۶۷۰۳۰۹:۴۰:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
توقع کاری رو نداریم، فقط در حفظ و نگهداری آنچه قالیباف ساخته کوشا باشین بسه
احمد۶۵۶۹۱۸۱۲:۰۲:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
از اون املاک نجومی که ساخته شده چیزی هم به شما رسیده؟ در حفظ همونا کوشا باشه؟
ناشناس۶۵۷۱۶۴۱۴:۲۳:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجبور نیستی هر چیزی که هر کسی میگه رو بدون اینکه اطلاع درستی داشته باشی؛ تکرار کنی به خدا!
ناشناس۶۵۷۹۴۷۲۲:۲۴:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
می شه بگی کدوم املاک نجومی؟! آها! همونی که گیرندگان حقوق نجومی، برای زیر سوال بردن و فرافکنی بر وزن "حقوق نجومی" ساختند و تحویل شما دادند و هیچ گاه هم اثبات نشد ولو رفت دادگاه؟!!
511۶۵۶۷۰۴۰۹:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تنها انتظار ما بعنوان شهروند تهران از شهردارجدید: شفافیت در بودجه و اعلام نوع خرج کرد آن تا ریال آخر. همین
ناشناس۶۵۶۷۱۰۰۹:۴۳:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
شهردار تهران دست از سیاسی بازی و حزب بازی بردارد و برای اداره شهر نیروهای متخصص و پاکدست و جهادی را به کار گیرد تا مقداری از این رکود کاری دوسال گذشته در تهران جبران شود.
ناشناس۶۵۶۷۱۱۰۹:۴۵:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ما از ایشون می خواهیم ضمن بهره مندی و سودجویی از این فرصت کوتاهی که به ایشون و تیم همراهشون داده شده ، کمی هم برای مردم کار کنند. البته می دونم که وقت کمه !
ناشناس۶۵۶۷۱۸۰۹:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
حناچی بدون در نظر گرفتن نظرات جناحی تهران رو مدیریت کنه...
ناشناس۶۵۶۷۳۰۱۰:۰۰:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
انتظار ضروری از شهردار جدید تهران: موضوع: مناطقی در تهران مانند منطقه 7 شهرداری مانند منطقه 13 شهرداری خصوصا کوچه و پس کوچه های خیابانهایی مانند کوچه های طولانی در مناطقی مانند سرباز, اجاره دار, کرگان, سلمان فارسی, نظام آباد و .... به دلیل بن بست های فراوان به شدت نیازمند نظارت نظافتی است. کاملا واقف هستم که پاکبانها و ارگانهای دیگر کارشان را انجام می دهند اما نکته مهم این است که وقتی در آموزش ساکنین برای نریختن زباله در کوچه و یا نگذاشتن آشغال در صبح در سر بن بستها, با شکست مواجه می شوید باید از ابزار تنبیهی استفاده کنید. حالا سئوال اینجاست که افراد زیادی نیز هستند که این نکات را رعایت می کنند حال با آن قشر دیگر چه کنیم که خشک و تر باهم نسوزد؟ همچنین مزاحمت های ناشی از پارک خودرو و نگهداری حیوانات خانگی و... راه حل : 1- به نظر من بهتر است مامورینی در مناطقی از این دست به صورت گشت مانند نیروهای راهنمایی و رانندگی مستقر شوند و افرادی که زباله هایشان را در جایی غیر از سطل های زباله سر کوچه می گذارند را جریمه نقدی نمایند. زمانیکه افراد برای بی قانونی هایشان جریمه شوند حتما بیشتر دقت خواهند کرد. (مانند اروپا, ژاپن و امریکای شمالی) 2- برای افرادی که حیوانات خانگی مانند سگ و ... دارند نیز مجوز صادر شود و آموزش ببیند و زمانیکه حیوانات را برای گشت زنی به خارج از خانه می برند فضولات آنها خصوصا سگها را کنار باغچه, داخل چمن پارکها و در خیابان و درب منازل دیگران و وسط کوچه رها نکنند. 3- افرادی که خودرو دارند و پارکینگ ندارند سالانه مثلا 1 میلیون تومان هزینه پارک در کوچه و خیابان بپردازند (مانند امریکا که این رقم 100 دلار است) و مانند طرح ترافیک آرم دریافت نمایند. اینگونه هم شناسایی آنها برای پلیس راهنمایی و رانندگی راحت تر می شود هم افراد بی قانون مشخص می شوند و هم تمایل به استفاده از وسایل نقلیه شخصی کمتر می شود. نتیجه : زمانی که افراد ببیند بابت امکاناتی که در اختیار دارند و به حساب نمی آورده اند دیگر باید هزینه بپردازند جامعه منظم تر خواهد شد. فرهنگ نظافت و قانون مندی ولو با اجبار نهادینه خواهد شد و درآمد حاصل از هر بند نیز صرف هزینه های ساخت کلینیک حیوانات, استخدام نیروی انسانی پلیس بهداشت و ساخت پارکینگ در همان مناطق می شود. آقای شهردار واقف باشند هدف از مدیریت صرفا اجرای کار نیست بلکه اجرای کار به نحوی خلاقانه و هدف مند است و متاسفانه در ایران و خصوصا در حوزه مدیریت شهری این موضوع نادیده گرفته شده است.
ناشناس۶۵۶۷۳۲۱۰:۰۱:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
حالا اصولگراها باید شروع کنن به تخریب ایشون تا ثابت کنن که مثلا فقط یه نفر اونم از حزب اونا جواب میده
ناشناس۶۵۸۰۸۰۰۱:۲۲:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۱
اگر عرضه داره مثل قالیباف هشتمین شهردار دنیا بشه اصولگراها هم سکوت میکنن شماها فقط نق میزنید ولی کاری انجام نمیدید
العبد۶۵۶۷۳۹۱۰:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
با توجه به بهتر بودن مدیران خارجی نسبت به مدیران ایرانی، انتظار داریم آقای حناچی به سرعت استعفا بده تا یک مدیر خارجی جای ایشون بیاریم!!!!
محمود۶۵۶۷۴۱۱۰:۰۹:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
با سلام در مناطق شمالی تهران روستهای از زمان قدیم تهران بوده که اکنون جز قسمتهای مهم شهر تهران شده و از قدیم بدون سند بوده و یا در زمانهای گذشته باغات بوده که ازسالهای گذشته 40 تا 50 تغییر کاربردی داده و منازل مسکونی گردیده که این منازل بدون سند هستند و بافت فرسوده شده است که به دلیل نبود سند نیز امکان بازسازی وجود ندارد از شهردار تهران درخواست دارم در خصوص سند برای مناطق فاقد سند و منازل یا زمینهای بدون سند در این مناطق ( مانند حصارک - فرحزاد - ده ونک - داراباد - سوهانک و غیره ) اقدامات لازم و هماهنگی های مربوط با سازمانهای دخیل در این امور را انجام بدهد
ناشناس۶۵۶۹۷۷۱۲:۳۸:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
برادر ، بدون سند معنی ندارد. املاک یا مالک داشته و سند و سوابق ثبتی دارد، یا ملک دولت و منابع طبیعی بوده است . حال اگر عده ای املاکی از دولت و یا مالک را به اجبار تصرف کرده و ساخت و سازی هم انجام داده است؛ قانوناً باید پاسخگو باشد و نه طلبکار.
ناشناس۶۵۷۴۴۵۱۶:۴۳:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
من حاضرم خونه شوش سند دار خودمو با خونه بی سند سوهانک شما عوض،کنم سند میخوای از بالا دل بکن بیا پایین
محمود۶۵۸۲۷۵۰۹:۱۹:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۱
عزیز دل در مناطقیاز شمال تهران خانه های فرسوده ای هست که در بدترین نقاط فرسوده تهران نیست و این بندگان خدا چوب اسم منطقه شمال شهر رو میخورن یک سر بزنید ببینید اگه زلزله بیاد اون مناطق اولین جای هست که فرو میریزه
مخلص خدا۶۵۶۷۴۳۱۰:۱۱:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
در بیست ساعت آینده تهران بعنوان پایتخت نمونه جهان بشه و ترافیک تهران شبیه کیش باشد خلوت و روان و شش تا خط مترو افتتاح بشه و سی هزار اتوبوس تا آخر هفته به حمل و نقل عمومی اضافه کند
ناشناس۶۵۶۸۴۱۱۱:۱۰:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
کیش هم دارد کم کم مثل بقیه جاها میشود دو سال پیش که من انجا بودم تا پایت به خط عبور عابر میرسید ماشینها توقف میکردند ماه پیش رفتم انجا همان بساط تهران بود و ماشینها اکثرا(نه همه) بی توجه به عابرین میرفتند. من فکر نمیکنم ترافیک تهران و بقیه نقاط به سادگی قابل حل باشد چون مردم عادت به بی نظمی گرفته اند(نظم در بی نظمی) . من اگر جای شهردار بودم یک خیابان را مثلا ولی عصر(از تجریش تا جهار راه ولی عصر) انتخاب میکردم و تمام نیروی خود را برای بر قراری یک ترا فیک درست میگذاشتم تا ماشینها اولا از بین خطوط رانندگی کنند و سبقت های بی مورد نگیرند فاصله خود را با اتومبیلهای جلو حفظ کنند. ترمزهای بیخود و ایست برای گرفتن ادرس و پارک دوبله نگیرند و عابرین از جاهای خاص عبور کنند و رانندگان اجازه نداشته باشند رعایت عابر پیاده را نکنند.قبل از اجرای طرح به مدت یکماه در تلویزیون اموزش داده شود و از تاریخ معینی هر راننده یا عابر خلاف کرد نقره داغ شود و یا اگر خواست به جای پرداخت پول به کلاسهای اموزشی (مانند بعصی از کشورها) رود. خود مامورین هم بنظر میرسد زیاد با قوانین اشنا نیستند. این روش کم کم میتواند به خیابانهای دیگر تسری نماید و خود رانندگان وقتی مزیت انرا دانستتد در بقیه نقاط هم بتدریج رعایت خواهند کرد.در امتحان رانندگی قوانین و ائین نامه ارجحیت داشته باشد. و مامورین علاوه بر اموزش برای بر خورد با متخلفین توجیه شوند و با احترام با انها بر خورد کنند. بدیهی است توسعه وسیله نقلیه عمومی و ایجاد پارکینگها و طرح لازم برای اتومبیلهای تک سر نشین در بهبود ترافیک بی تاثیر نخواهد بود .
ناشناس۶۵۶۷۴۶۱۰:۱۳:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
کاهش ترافیک وکاهش آلودگی هوا وحذف گشت ارشادوآزارنرساندن به دست فروشان حذف بنرهای سیاسی ومهمترازهمه حذف باندبازی واختلاس وایجاد شهری پرازدوچرخه وبانشاط که آخری تقریبا محال است اجراشود
ناشناس۶۵۶۷۵۵۱۰:۲۰:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
دنبال بازی های سیاسی نباشه
ناشناس۶۵۶۷۵۶۱۰:۲۰:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هیچ انتظاری ندارم چون تهرانی نیستم!
ناشناس۶۵۶۷۵۷۱۰:۲۱:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
همین که آخوندی شهردار نشد جای شکرش باقیه.. والا بخدا.. ما هچ انتظاری از ایشون نداریم و بسیا خرسندیم از این انتخاب...
ناشناس۶۵۶۷۵۸۱۰:۲۱:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
پاکدستی و تقویت حمل و نقل عمومی بی آرتی و مترو جهت حفظ کرامت انسانی در این وسایل
ناشناس۶۵۶۷۶۰۱۰:۲۲:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
شورای شهر به مرگ (آخوندی) گرفتن که به تب (حناچی) راضی باشیم.‌‌‌‌‌‌..
ناشناس۶۵۶۷۶۲۱۰:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
با تشکر، انتظار داریم یک دهم قالیباف عرضه کار کردن داشته باشند.
ناشناس۶۵۶۷۶۵۱۰:۲۴:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سلام و عرض ادب خدمت همه همشهریان عزیز، به نظر بنده در دوره شهردار قبلی به زیبا سازی شهر توجه ویژه ای شده بود به مانند یک ساختمان بازسازی شده با ظاهر شیکتر از باطن ان و موردی که شهر خیلی از ان رنج میبرد و باید مورد توجه شهردار محترم قرار بگیرد ، بحث عبور و مرور و حمل و نقل عمومی میباشد
ناشناس۶۵۶۷۶۶۱۰:۲۴:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
از شهردار تقاضا دارم با توجه به این که طی سالهای گذشته شهرداران نگاه مناسبی به کن در منطقه ۵ نداشته و این منطقه به خاک سفید دیگری تبدیل شده است در اولین فرصت سری به کن بزنند و پای درد دل مردم این منطقه بنشینند شاید بتوان راهی برای حل مشکلات عدیده پیدا شود.
ایرانی۶۵۶۷۶۷۱۰:۲۵:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
شجاعت درمبارزه بافساد!
ناشناس۶۵۶۷۷۹۱۰:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سلام..نگاهی هم به شرق تهران بخصوص به مناطقی همچون تهرانپارس و نارمک داشته باشه..همچون نگاهی که به شمال و غرب و جنوب تهران بوده...متاسفانه مناطقی که نام بردم واقعا از لحاظ خدمات با سایر مناطق تهران قابل مقایسه نیستند.
ناشناس۶۵۶۷۸۶۱۰:۳۵:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تراکم فروشی نکنه برای اداره تهران این چند تا باغی که مونده در تهران حفظ کنه از زمینخواری و کوه خواری و جنگلخواری اطراف تهران جلوگیری کنه همین
ناشناس۶۵۶۷۹۰۱۰:۳۷:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
یک صدم قالیباف جربزه داشته باشه
ناشناس۶۵۶۸۳۸۱۱:۰۷:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
پس فاتحه شهر ‌بخون
ناشناس۶۵۶۷۹۴۱۰:۴۰:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ضمن تبریک وآرزوی موفقیت برای ایشان عرض می کنم باید ایشان فارغ از دستبندی های رایج سیاسی استین همت برای خدمت به مردم تهران بالا بزنند.همانطور که در تشکر اولیشان نیز بیان شد فارغ از دسته بندی های سیاسی اظهار نظر کرده بودند. باید با همین سبک تلاش نمایند از تمام ظرفیت های موجود شهرداری برای ایجاد آبادانی وحرکت های عمرانی شهر تهران بهره بگیرند.شهر تهران با همت آقای قالیباف شهر تمیز وبا یزرگراههای خوب وفضاهای سبز مناسب وگسترده شده است .با اولویت بندی کارها وبرنامه چند کار عمرانی ارزش بند را شروع نمایند وموضوع متروی شهر را یکی از اولویت های کاری خود قرار دهد وسعی نماید از ظرفیت وتوان نیروهای مسلح برای پیشبرد کارهای خود نیز استفاده نماید
ناشناس۶۵۶۷۹۵۱۰:۴۰:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
کاری کند که ترافیک تهران و عبور مردم از خیابان نمیگویم مثل اروپا یا امریکا حد اقل مانند کشورهای جنوبی خلیج فارس باشد. اخر این چه بساطی است که در تهران است.
ناشناس۶۵۶۷۹۹۱۰:۴۲:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سه ماه بمونه . خخخخخخ
ناشناس۶۵۶۸۵۰۱۱:۱۵:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هیچ ودیگر هیچ !
ناشناس۶۵۶۸۵۵۱۱:۲۴:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
این شهر تا دلتون بخواد معضل و مسائل داره که به کار شبانه روزی و روحیه دلسوزانه نیاز داره!!! ولی متاسفانه یک درصد مدیران و مسئولان ما هم تا به امروز اینطور نبودن و تموم دغدغه شون منافع خودشون بوده تا حل مشکلات کشور و مردمش!
ناشناس۶۵۶۸۷۵۱۱:۳۳:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
لطفا خط 7 مترو قسمت نیمه شرقی رو زودتر افتتاح کنند..بزرگراه شهید شوشتری ونجفی رستگار هم در جنو ب شرق تهران هم سالهاست نیمه کاره هستند لطفا انها را تکمیل کنند..
ناشناس۶۵۶۸۷۷۱۱:۳۶:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اگر با مقاومت فراسازمانی مواجه شد با شجاعت استعفا دهد و برود ، طول خدمت مهم نیست ، یا باید در برابر خواسته های غیرقانونی مقاومت کند یا اگر نمی تواند برود ، اما درباره عملیات اجرایی ، امیدوارم سازماندهی میدان آزادی را در دستور کار قرار دهد ، نیمی از جمعیت تهران در ترافیک میدان آزادی اسیر هستند
ناشناس۶۵۶۹۱۷۱۲:۰۱:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
بهترین راه رفع ترافیک آزار دهنده تهران اجرای طرح زوج وفرد از درب منزل خواهد بود اگر مسئولین هم مانند سایر مردم لتوانند بخشی از مشکلات این طرح را تحمل نمایند
علی۶۵۶۹۲۲۱۲:۰۵:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
حداقل خط شش مترو را تا پایان سال افتتاح نماید .
ناشناس۶۵۶۹۳۸۱۲:۱۴:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
دار ودسته ی شهردار قبلی رو بیرون کنه
ناشناس۶۵۶۹۴۷۱۲:۲۰:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مثل قالیباف عمل کنه... جهادی
مهدی غلامعلی مجدابادی۶۵۷۰۴۳۱۳:۱۶:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سالهاست که شهرداران تهران در مقابل اجرایی نمودن قانون اجرای شرح خدمات مهندسان نقشه بردار در تهران سنگ اندازی کرده اند انتظار من اجرایی نمودن این قانون فراموش شده است که قطعا مزایای بسیاری برای شهر دارد
ناشناس۶۵۷۰۴۷۱۳:۱۹:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
همه خواسته های بالا را مگردر خواب ببینید
ناشناس۶۵۷۰۵۵۱۳:۲۵:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نظام مهندسی سه رشته دارد که در شهرداری به رسمیت شناخته نشده و استفاده بهینه نمیکند و همین باعث اشکالات در شهر شده است یکی رشته ترافیک و دیگری شهرسازی و دیگری نقشه برداری و اگر این سه رشته هم مانند دیگر رشته ها ی نظام مهندسی ساختمان استفاده شود قطعا شاهد بسیاری از مشکلات کنونی نخواهیم بود
ناشناس۶۵۷۰۶۸۱۳:۳۰:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
انتظار داریم تهران کثیف بعد از خدمات ایشون بشه تهران تمیز. همین. دو تا درخت هم بکاره بدنیست. راه دوری نمیره مسئولین هم پیر هستند اکثرا به هوای تمیز نیاز دارند. مشکلات زیر روحل کنه بعد دزدی هم خواست بکنه نوش جونش. معضلات تهران: سطل آشغال های کثیف، ترافیک، آلودگی هوا، کمبود فضای سبز به معنای واقعی به مدد ساختمانهای بیقواره و بهم چسبیده ای که قبلی ها ساختند، دستفروشها همه جا توی پیاده رو ومتروو... ،و.........!
ناشناس۶۵۷۰۸۰۱۳:۳۹:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
آلودگی هوا درست که خوب نمیشه اما میشه یکم بهترش کرد... لطفا رسیدگی کنید جناب شهردار
حامد۶۵۷۱۱۵۱۳:۵۹:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سلام امیدوارم ایشان فامیل بازی در شهرداری را خاتمه دهد.اگر ایشان از مردم استمداد کند انها زنجیره ها را لو خواهند داد. یا علی
ناشناس۶۵۷۱۲۰۱۴:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فقط اختلاس نکنند. خیلی هم ممنون.
سعید۶۵۷۱۳۵۱۴:۰۹:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
دقیقاً هیچی. هیچ کاری نکنه. فقط بیاد دفترش و بره.
ناشناس۶۵۷۱۶۰۱۴:۲۲:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تغییر سریع معاونت حمل و نقل (آقای پورسیدآقایی )به خاطر دید ایشون از شهر بخصوص محدوده های طرح ترافیک، حمل و نقل شهری ، پارکینگ های حاشیه ای ، خودرو ها، برقراری جریمه های مختلف برای شهروندان بدون اینکه چگونگی هزینه کرد آنها مشخص باشدو تحمیل هزینه های مضاعف بر شهروندان، عدم رعایت حقوق شهروندی، عدم پاسخگویی به شهروندان، و .....
ناشناس۶۵۷۱۶۸۱۴:۲۵:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نیروهایی را که در سالهای اخیر با رانت وپارتی بازی به استخدام شهرداری درامد ه اند وباعث وضعیت نابسامان مالی شهرداری شده اند اخراج کند
مهدی۶۵۷۱۸۷۱۴:۳۲:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هر وقت مدیر یا مسئولی مردمی انتخاب شد نظر مردم مهمه خواسته مردم برای نیازهای اولیه معیشتیشون به جایی نمیرسه .....
ناشناس۶۵۷۱۹۵۱۴:۳۸:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هیچ احساسی دیگه ندارم تا انتظار داشته باشیم- فامیل سالاری عیان هست اگر اندکی هوشی باشد باید بدانند این اصلاح طلبان دارن هویت و شخصت افراد غیر خودی را له میکنند. فقط فک و فامیل در انحصاری کردن مدیریت
ناشناس۶۵۷۲۰۰۱۴:۴۱:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
یه جوری باشه فقط نباشه- بهترین مدیر فعلی در هر شرکت و اداره ایرانی الان اینه که مثل چوب خشک باشه یعنی نخوره و نبره
باهر۶۵۷۲۰۱۱۴:۴۲:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مملکت را دارند باقوت وقدرت تخریب می کنند هیچ انتظاری از ایشان ورفقایش نیست
ناشناس۶۵۷۳۲۱۱۵:۲۹:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هماهنگی بین شورای شهر و شهردار فرصت مغتنمی است : الف ) شورای شهر تدوین برنامه جامع و پویا ب) شهردار اجرای مدبرانه با استفاده از کلیه ظرفیت های بالقوه و بالفعل ج) گزارش دهی هدفمند به مردم در جهت ارتقاء اعتماد عمومی
ناشناس۶۵۷۳۲۴۱۵:۳۰:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مگر صدای ما رو میشنود که نظر بدیم؟؟؟!!
مهریار۶۵۷۳۴۲۱۵:۳۹:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تهران را فارغ از هر گونه سیاسی بازی و جناح بازی، به درستی و متخصصانه و حرفه ای مدیریت کنند.
سید۶۵۷۳۷۶۱۵:۵۵:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
افزایش بهره وریی از پارکینگهای موجود در سطح شهر. چرا که در بسیاری از پارکینگها خودروهای مستعمل و بلاصاحب زمینگیر هستند و. هیچ نهادی با توجه به دستور قضایی دادگاه ها جهت جابجایی آنها. اقدامی نمینماید.
ناشناس۶۵۷۴۱۲۱۶:۱۹:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مناقصات رنگ امیزی جداول خیابان ها و روشنایی زیبایی شهر و گلکاری که در تصاحب باند مافیایی مدیران شهرداری در سال ها قبل بود را حذف کند
ناشناس۶۵۷۴۳۹۱۶:۴۱:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
هیچ
ناشناس۶۵۷۴۷۶۱۶:۵۶:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سوره ناس را چند بار بخوونه!
ناشناس۶۵۷۵۶۰۱۷:۴۱:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نمیخواهد زیاد کار کنه فقط خرابکاری بیشتر تو این چند روزی ببخشید؟! چند ساعتی که سر کاره نکنه
ناشناس۶۵۷۶۳۳۱۸:۲۸:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
حمل و نقل عمومی را سامان دهند. و از الان برنامه ریزی داشته باشند برای زمستان و مشکلات احتمالی
ناشناس۶۵۷۷۶۶۲۰:۰۴:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
از اصلاح طلبان هیچ انتظاری نداریم....چون فقط دنبال منافع شخصی هستند...........
هموطن۶۵۷۹۰۷۲۱:۴۳:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
انتظار داریم قانون برنامه ششم رو در مورد همه شهروندان تهران اجرا کند
ناشناس۶۵۷۹۲۷۲۱:۵۶:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
انتظار این است که هیچ انتظاری نداشته باشیم .
ناشناس۶۵۷۹۹۴۲۳:۰۴:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تهران دیگه گنجایش نداره . هر تصمیمی که اتخاذ میشه نسبت به این باشه ، دیگه خود دانید .
ناشناس۶۵۸۰۵۴۰۰:۴۴:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
پست های کلیدی شهرداری را بین فرزندان و سایر بستگان مسئولان فعلی تقسیم کند . البته در ظاهر جوری حرف بزند که با هر گونه رانت مخالف است .
ناشناس۶۵۸۲۱۴۰۸:۳۳:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
امید است فرد مفید ومطیعی برای چهار درصدی های حاکم بر مردم باشد.
ناشناس۶۵۸۶۳۲۱۲:۰۵:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
ذره ایی کار جهادی کنند
ناشناس۶۵۸۷۴۲۱۲:۵۹:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
آشغال ها رو جمع کنه ما با ترافیک و آلودگی ها و .... کنار میام
ناشناس۶۵۸۷۴۷۱۳:۰۰:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۱
علاوه بر وظایف خود دست تمام مفاسد و موارد اتفاق افتاده در این خصوص را رو کند و به مراجع معرفی کند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین