عذرخواهی مجری برنامه «من و شما» از مسعود فراستی

گروه فرهنگی الف،   3970910005 ۶۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجری برنامه «من و شما» با انتشار مطلبی از «مسعود فراستی» عذرخواهی کرد و گفت: هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود.

به گزارش فارس، پس از حواشی به وجود آمده در برنامه روز جمعه «من و شما» و ترک برنامه توسط مسعود فراستی، «آرش ظلی پور» مجری این برنامه در یادداشتی از مسعود فراستی و مخاطبان برنامه من و شما عذرخواهی کرد. متن یادداشت آرش ظلی پور به شرح زیر است: 

به نام بهترین قاضی 

از چند روز پیش که مشخص شد مهمان این هفته «من و شما» آقای مسعود فراستی است به اتفاق نویسنده و به همراهی تهیه کننده برنامه شروع به تحقیق و جستجو و طراحی سوال و‌ نقطه گذاری برای یک گفتگوی جذاب کردیم که در خاطر مخاطب و میهمان به عنوان یکی از بهترین گفتگوهایش ثبت و ضبط شود ؛ قصدی که برای همه میهمانان قبل از حضورشان داریم. اما این بار قصد ما به سرانجام نرسید و جناب مسعود فراستی مهمان این هفته ما در یک اقدام غیرمنتظره برنامه را ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی سوالات ما باشند.

میخواستیم با هم به تحلیل رفتارها و حاشیه های پیش از این مهمان بپردازیم که امکان پذیر نشد. من به عنوان مجری «من و شما» در مقاطعی از گفتگو و در حمایت از مخاطبی که حدس زدم دارد از جانب مهمان مورد توهین قرار میگیرد متاسفانه در برخی از مقاطع نتوانستم آرامش لازم را حفظ کنم و همین باعث بروز سوءتفاهماتی شده است. 

جناب آقای فراستی من دوست داشتم منتقدی که همه سینما از زیر تیغ نقدش رد شدند به ما به عنوان یک برنامه تلویزیونی اجازه سوال و نقد جدی را می داد و هرگز دلمان نمی خواست که کم تحملی شما را ببینیم اما به هر دلیلی این اتفاق افتاد و من به عنوان مجری و به نمایندگی از تیم «من وشما» از آنجا که شما حکم بزرگ تر را برای ما دارید از شما عذرخواهی میکنم اگر میزبان خوبی نبودم و مهمانی ما با طبع شما سازگار نشد. هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود، ما دوست داریم سوالات باقیمانده امروز را از شما بپرسیم چون شما برای ما مهم و قابل احترام هستید و برای همه اعضای تیم من و شما اتفاق ناراحت کننده ای است که مهمان نواز خوبی نباشیم آن هم برای صندلی که روی آن از استاد علی نصیریان و جمشید مشایخی تا آتیلا پسیانی، حامد بهداد ، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی و خیلی از ستاره های درخشان این سینما نشسته اند و با لب خندان بیرون رفته اند. امیدواریم مخاطبان ما هم که همراهان گرانبهای ما هستند اتفاق رخداده را با طبع مهربانشان ببخشند. 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۶۴۸۷۰۱:۵۱:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خیلی گستاخانه برخورد کرد اگر عقایدش رو قبول نداری حق داری دعوتش کنی
ناشناس۶۵۶۸۰۴۱۰:۴۶:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اینهم عذرخواهی نیست بازهم با بی ادبی مخصوص سوسولها حرف میزنه! ظاهرا میترسه از مخاطبین چندصدنفری کاسته بشه!!!! _______________ بهترین و تنها عذرخواهی صحیح میتونه حذف این برنامه ی بدآموز و ضد هنری و ضدفرهنگی باشه.
ناشناس۶۵۶۸۱۹۱۰:۵۹:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اقای ظلی پور نگران نباش. از ارزشهای شما مانند خانم نامدار هیچ چیز کم نمی شود. انکس که شما را اورده سیما شما را نگه خواهد داشت.
زارع۶۵۷۸۸۹۲۱:۳۱:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
شک نکن
ناشناس۶۵۷۰۰۰۱۲:۵۲:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
در دین و فرهنگ ما حرمت انسانها از خانه کعبه بالا تر است حرمت انسانها مثل تخم مرغ می ماند وقتی شکست دیگه نمی توان جمع کرد
ناشناس۶۵۷۰۲۵۱۳:۰۶:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تهیه کننده دعوت کرده نه مجری !
ناشناس۶۵۷۲۳۱۱۴:۵۲:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
طرف بگیری زیر مشت لگد بعد عذر خواهی کنی بدون هیچ گونه پیامدی غذر خواهی هیچی رو درست نمیکنه
ناشناس۶۵۸۰۱۴۲۳:۳۷:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خود آقای فراستی نسبت به دیگران گستاخ و بی ادب است و آقای ظلی نیز از خود او یاد گرفته.
ناشناس۶۵۶۵۰۲۰۴:۳۳:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
برو خجالت بکش بچه، اول ادب یاد بگیر بعد بیا حرف بزن ؟
سپهر۶۵۶۵۰۸۰۵:۲۰:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اعضاء تیم من ؟! دوباره میزبانش خواهید بود ؟!! عجب روئی ! و عجب اعتماد به نفس کاذبی ! هنوز هم نمیخواد بپذیره که همه خط قرمزهای اخلاقی را ردّ کرده و حرمت میهمان مو سپیدش را شکسته ! مدیر شبکه اگر برای مخاطب ایرانی و مسلمانش احترامی قایل باشد نباید اجازه ورود تو را به شبکه بدهد چه رسد به این که برنامه اجرا کنی. رعایت اخلاق و ادب مقدم بر هر چیز دیگر است .
ناشناس۶۵۶۷۲۵۰۹:۵۷:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تیم من و شما
ناشناس۶۵۶۵۲۱۰۶:۴۹:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
بچه تازه به دوران رسیده تو برو اول ادبی که بهت یاد ندادن یاد بگیر تا بفهمی با بزرگتر از خودت چجوری صحبت کنی اینکه میگی از جانب ببیندگان که احتمالا بهشون توهین شده چیزی گفتی یک لاپوشانی و دروغ بدتر نیست
ناشناس۶۵۶۵۲۳۰۶:۵۹:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
رفتار مجری از روی غرور و بدور از ادب و مهمانوازی بود
ناشناس۶۵۶۵۲۷۰۷:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
واقعا مجری برنامه با بی ادبی رفتار کرد و حتی طرز نشستن در مقابل بزرگتر و دوربین را متاسفانه هنوز نیاموخته است. قطعا تغییر مجری در این برنامه ضروری است و مطالبه عمومی است.
سعید۶۵۷۹۴۹۲۲:۲۷:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
موافقم با تغییر مجری ....این اقا که نمی شناسمش با تحلیل روانشناسی کاملا با قصد قبلی این رفتار رو کرد ....چه خبره تو تلوزیون ...
ناشناس۶۵۶۵۲۸۰۷:۱۱:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به هر حال پرنده با پرنده باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز. نمی توان از بیشتر مجریان و دست اندر کاران صدا وسیمایی که سالهاست بدتر از وزارت خارجه و بانک مرکزی و مرکز امار از یک سازمان ملی تبدیل به یک سازمان قبیله ای و خانوادگی و ایل و عشایری تحت نفوذ با سیر گزینش و استخدامی که همه می دانیم چگونه است شده انتظار بیشتری از این داشت!
مصطفی۶۵۶۷۵۴۱۰:۱۹:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
پرنده با پرنده باز با باز؟؟!!!
ناشناس۶۵۶۵۵۴۰۷:۴۷:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اتفاقا این موضوع نشان داد که مهمان برنامه که سالها به اسم نقد، هر چه می خواسته می گفته، در مقابل سوالات یک جوان و آن هم در یک برنامه تلویزیونی که مردم ببیننده آن هستند، توان نقد پذیری را نداشته و صحنه را ترک کرده است. در حالی که می توانست بماند و با این همه تریبون و رسانه ای که در اختیار دارد، بعدا در مورد همین برنامه نقد خودش را بگوید. آقای فراستی با این نقد ناپذیری و عدم تحمل، چگونه از این به بعد، می تواند دیگران را نقد کند؟
Reza۶۵۶۷۴۲۱۰:۱۱:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
کاملا درسته ، اقای فراستی همیشه تریبون در اختیارش بوده و هست و هرچی دلش بخواد میگه ، چطور تحمل نکرد که جواب نقد رو بده؟؟؟؟
سیامک۶۵۷۱۲۷۱۴:۰۴:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اگه به این رفتار مجری میگی نقد پس خیلی بی ادبی
ناشناس۶۵۶۸۸۵۱۱:۴۳:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
وقتی مرتب صحبتش رو قطع میکنه یعنی ادب نداره
محمد۶۵۶۵۵۵۰۷:۴۷:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری با اون رفتارت به من بیننده هم توهین کرد. از ملت ایران باید عذرخواهی کند
ناشناس۶۵۶۵۶۱۰۷:۵۵:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خیلی بی ادبانه حرف زدید ، کاش کنار می رفتید
ناشناس۶۵۶۵۶۲۰۷:۵۷:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به هیچ وجه نباید بخشیده بشه. ایشون ذاتا بی ادب و گستاخه با یک عذرخواهی چیزی عوض نمی شه
ناشناس۶۵۶۵۶۵۰۷:۵۹:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نقد جدی با بی تربیتی فرق داره..صدا و سیما باید این مجری رو مرخص کنه
ناشناس۶۵۶۵۶۷۰۸:۰۰:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
کجای این عذر خواهیه ..گفته بیا بقیه سوالا رو ازت بپرسیم ناراحتم نشو...فکر نکن کسی هم هستی کلی ادم اومده اینجا نشسته قهرم نکرده....شما به این میگین عذر خواهی؟
امیر۶۵۶۵۶۸۰۸:۰۰:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تا زمان استفاده از سهمیه و ورود به صدا و سیما انتظار دیدن چنین مجریان بی ادبی هم هست ، متن نوشته شده عذر خواهی نبوده و بیشتر حق به جانب صحبت کرده بی ادبی مجری برنامه دستپخت شبکه دو این هم از این جوجه فوکلی
شریعتی۶۵۶۵۷۴۰۸:۰۷:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
عذرخواهی ظاهری و تمامیت خواهی تلویحی
مهران۶۵۶۵۷۸۰۸:۰۹:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
من اصلا کاری به این که این مجری تو بحث سوالات سینمایی چه سوالی پرسیده است و چگونه صحبت کرده است ندارم اما اینکه ایشون در این برنامه بحث دو ازدواج فراستی رو پیش بکشد نهایت بی ادبی است و همچنین پس از ناراحتی آقای فراستی و ترک جلسه ایشون یه بی ادبی بزرگتر هم داشت و اون اینکه سر جاش نشست بدون اینکه حداقل احترام سن فراستی رو داشته باشد
ناشناس۶۵۶۵۸۰۰۸:۱۲:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
عذرخواهی او هم بی‌ادبی و توهین است با این نامه خواسته خودش را بزرگمنش و موجه نشان دهد با چنین نامه‌ای اگر عذرخواهی نمیکرد کمتر توهین کرده بود
ناشناس۶۵۶۵۸۷۰۸:۱۹:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
عذر خواهی کردن پس از بازخواست و احتمال کنار گذاشته شدن مثل گفتن جمله غلط کردم و .......... است .
امين۶۵۶۵۹۰۰۸:۱۹:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری بسیار بی ادب و پررو بود. مجری باید بی طرف باشد و استبداد رای نداشته باشد. اگر واقعا نظر مهمان برایتان اهمیت دارد گوش کنید. شما نباید پاسخ دهید فقط گوش کنید. در پاسخ موضوعاتی که مهمان بیان میکند میتوانید مهمان دیگری که نظر متفاوتی دارد بیاورید و ایضا دوباره گوش کنید.
ناشناس۶۵۶۶۰۵۰۸:۲۷:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
متاسفانه این آدمها فقط متکلم الوحده هستند و یاد گرفتن که همیشه حق با اونها است و حاضر نیستند نظر مخالف خودشون را بشنوند
علیرضا۶۵۶۶۱۰۰۸:۳۲:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
واقعا که شرم آور... یه جوری عذر خواهی کرده که انگار آقای فراستی مقصر بوده ......... فحش کشیدی به بنده خدا بعد میگی شما کم تحملی...! همین متن عذرخواهی شما هم نشون میده که هنوز درس نگرفتی و به قول اقای فراستی ادب نداری!
ناشناس۶۵۶۶۱۴۰۸:۳۴:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری توی برنامه تلوزیونی اینقدر بی نزاکت برخورد کند اصلا صدا و سیما را به شکل فجیعی زیر سوال برده است. نظر آقای فراستی کاملا صحیح بود و این مجری حتی اگر حق با ایشان هم نبود حق نداشت این طور رفتار کند. این مجری باید برای همیشه با صدا و سیما و هنر خداحافظی کند.
ناشناس۶۵۶۶۲۹۰۸:۴۶:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
بی تربیت هستی
کم تحملی۶۵۶۶۳۴۰۸:۵۰:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مردم حسابی کم تحملی چیه‌ تو برمیداری وسط برنامه طرف داره از کم محتوا بودن فیلم های کمدی میگه بعد تو پای دو زن گرفتن طرف مقابل رو وسط میکشی متاسفم برای صدا و سیما بعد میگن چرامردم زیاد تلوزیون ملی رو نگاه نمیکنن
ناشناس۶۵۶۶۴۲۰۸:۵۵:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خوب است هر کسی اندازه خودش را بداند. پیداست این مجری تازه کار هنوز متوجه خطای کارش نشده!
ناشناس۶۵۶۶۴۴۰۸:۵۸:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مگه قراره تو مجری بی ادب تو این برنامه باشی؟؟؟؟؟؟
ناشناس۶۵۶۶۴۵۰۸:۵۸:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نفرتی که در چهره مجری بود واقعا شنیع بود و در شان تلویزیون جمهوری اسلامی نبود.
ناشناس۶۵۶۶۴۶۰۸:۵۹:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
این فراستی که به بهانه نقد به همه توهین میکرد خودش ذره ای تحمل انتقاد رو نداره خوب تو این برنامه نزد بینندگان رسوا شد
بهروز۶۵۶۶۵۰۰۸:۵۹:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به نظر میرسد این متن با همان دیدگاه توهین به فراستی نگاشته شده و این اصلا شبیه عذر خواهی نیست و هنوز تکبر و غرور بیجا در جای جای متن موج میزند - همان بهتر که عذر خواهی نمیکردید. اکنون دیگر مسلم شد که غرض مرض در این بین وجود دارد.
ناشناس۶۵۶۶۵۸۰۹:۰۵:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
در این مورد حق با آقای فراستی بود ، منتقد وظیفه اش نقد است نه به به و چه چه ؛ این مجری جوان برخورد درستی نداشت .
یار۶۵۶۶۵۹۰۹:۰۵:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
چرا برای این مناظره باید فقط مجری را مفصر دانست . آقای فراستی در برنامه های خود و در سخنانش از هیچ توهینی به مخاطبینش فروگذار نمی کند البته به اسن نقد . چرا خود آقای فراستی نقد پذیر نباشند. ایشان مجری را بی ادب خطاب کردند چرا کسی برخورد نمی کند؟ این شائبه ایجاد می شود آقای فراسیتی به خاطر روابط سیاسیش می تواند هر کاری بکند و هر حرفی بزند و لی بقیه نه. مجری تند بود ولی فراستی هم بی جنبه، نقد ناپذیر است.
ناشناس۶۵۶۷۰۵۰۹:۴۲:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فراستی حرفش درست است ...که اگر نادرست هم باشد نباید مجری به این وقیحی برخورد می کرد
ناشناس۶۵۶۶۹۶۰۹:۳۷:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
این مجری را از صدا و سیما اخراج کنید فقط بدرد لبو فروشی با صدای بلند جلوی سینما آزادی می خورد. خواستین بگین بیاد من این کارو بهش می دم.
علی رضا۶۵۶۷۴۸۱۰:۱۴:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری ها خیال میکنن خدای مهمانن علاوه بر اینکه اجازه نمیدن میهمان حرف بزنه خیلی بی ادبانه با افراد مهمان و بینندگان رفتار میکنن یقینا این اقا پارتی داره فردا هم برنامه های بیشتری بهش میدن تا بینندگان بیشتری رو از صدا و سیما حذف کنه
سعید تمر۶۵۶۷۵۱۱۰:۱۶:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
لطفا همین الان این برنامه را ببینید. واقعا فاجعه است واقعا اشتباهی است اگر این نحوه حرف زدن و آسمان ریسمان کردن را نقد بنامیم. مجری عزیز،‌سوادت به نقد نمی رسد مجبور نیستی!! وقتی منتقد می گوید بازیگر تکراری است، مجری می گوید خودت هم لباسات تکراری نیست؟ بابا این ها را صدا و سیما از کجا کشف می کنه میاره مجری می کنه؟؟ پررو بودن هنر نیست به خدا! من خجالت کشیدم. این جامعه راهی نخواهد داشت اگر این فرهنگ باب شود که پررو بودن عرضه است!
ناشناس۶۵۸۱۸۵۰۸:۱۳:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۱
باباش 2 تا دهنی بهش زده بود درست می شد.
ناشناس۶۵۶۸۰۲۱۰:۴۵:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری همان کرد که فراستی سالهاست با بقیه انجام می دهد جواب های هوی است
ناشناس۶۵۷۰۴۸۱۳:۲۰:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
احسنت ! اگر به بی ادبی فراستی خودش از همه بی ادب تره !
جانباز۶۵۷۱۸۸۱۴:۳۲:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ای کیو چقدر باهوشی اینهمه دارند انتقاد می کند به رفتار تخریب مجری نه انتقاد کردنش بفهم
ناشناس۶۵۶۸۳۷۱۱:۰۶:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ایشون عذرخواهی نکرده و تلویحا فراستی را متهم به کم ظرفیتی کرده و خود را بسی افتاده و محترم جلوه داده...عذر بدتر از گناه
ناشناس۶۵۶۸۶۱۱۱:۲۸:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خیلی بی ادب و بسیار نچسب هستید جناب مجری
ناشناس۶۵۶۸۶۲۱۱:۲۸:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
متاسفم برای صدا و سیما که اینچنین مجریان بی ادب و آموزش ندیده رو تو برنامه زنده می ذاره فتارش غیر قابل تحمل بود
ناشناس۶۵۶۸۶۸۱۱:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری در قد و قواره فراستی نبود و نیست.
ملت۶۵۶۸۸۰۱۱:۴۱:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سلاخی ادب در اوج بی ادبی توسط مجری ..... مقصر مجری نیست! مقصر کسانی هستند که اینگونه افراد گستاخ و بی ادبی رو به کار می گیرند! واقعاً واژه ای جز تاسف نمی توان یافت!!!!!
ناشناس۶۵۶۸۹۴۱۱:۵۰:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اینکه بازم طلبکاره ؟؟ این چه نوع عذرخواهی بود ؟؟؟؟
ناشناس۶۵۷۰۱۸۱۲:۵۹:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
عذرخواهی هم کار خوبی است ولی سیما که یک رسانه ملی است باید به جای ترمیم پیشگیری کند یعنی افرادی را به ساخت برنامه و مجری گری بگمارد که یک سری اصول اولیه را بلد باشند و رعایت کنند می بینیم که هزینه آنگونه عمل نکردن چقدر بالا می شود
ناشناس۶۵۷۰۴۱۱۳:۱۶:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فراستی خودش به همه توهین میکنه ! جمع کنید بابا
ناشناس۶۵۷۰۷۲۱۳:۳۲:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تنها عذرخواهی صحیح میتونه حذف این برنامه ی بدآموز باشه
ناشناس۶۵۷۰۷۹۱۳:۳۹:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مجری سخنگوی جریان ولنگار است و باز با وقاحت تما م بی ادبی های خود را با ادبیات دیگری تکرار کرده . صداوسیما به کجا می رود؟
ناشناس۶۵۷۰۸۷۱۳:۴۴:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
این کجاش عذرخواهیه؟! یعنی صدا و سیما بازم میخواد این بی تربیت رو بیاره جلوی دوربین؟؟؟ وقتی توی انتن زنده اینطور هتاکی و بی ادبی میکنن از مردم کوچه و بازار چه انتظاری می توان داشت؟
حق۶۵۷۱۰۸۱۳:۵۵:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
از کوزه همان تراود که در اوست
حامد۶۵۷۲۲۴۱۴:۵۰:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اصلا مشکلی نداشت اقای ظلی پور ایناقا تاحالا دیدیم که با خیلی ها به بدترین وجه ممکن برخورد کرده بود حق شو گذاشتی کف دستش واقعا تبریک میگم بهت
ناشناس۶۵۷۷۹۹۲۰:۲۰:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
من بعنوان یک شهروند ایرانی انتظار شدید ترین تنبیه ها (در حد اخراج) را برای این مجری بی ادب و مغروردارم.
محسن۶۵۷۹۷۵۲۲:۴۱:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نشد یک معذرت خواهی بشنویم که فقط معذرتذخواهی باشه و توش اگر و اما و توضیح و حق به جانبی نباشه.
ناشناس۶۵۸۰۳۸۰۰:۰۳:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
این مجری به عمد هدفش تخریب فراستی بود ولی خودشو ضایع کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین