قلعه‌نویی: وقت‌های اضافه 5 سال گذشت/قراردادهای نصف شبی مُد شده!

گروه ورزشی الف،   3970909110

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: 5 دقیقه وقت اضافه در دیدار مقابل پدیده به اندازه 5 سال طول می‌کشید!

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل پدیده، گفت: باید از هواداران خوبمان تشکر کنم. شاید تا به الان به هواداران کم لطفی کردیم. حدود 40 هزار هوادار به ورزشگاه آمد و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم لیاقت داشته باشیم که جوابگوی محبت این عزیزان باشیم.

وی افزود: به تیم یحیی گل‌محمدی و خود او و بازیکنانش تبریک می‌گویم. ما فضا را به حریف دادیم ولی در ساختن موقعیت از حریف بهتر بودیم. هنوز این نگرش بد در تیم از بین نرفته که آنها خودشان را باور کنند و گل‌های بیشتری بزنند‌. باید در نیم فصل خودمان را تقویت کنیم و در برخی پست‌ها باید بهتر شویم. نمی‌دانم شاید زمان اکنون به این شکل است که در بازی با ماشین سازی 3 دقیقه وقت اضافه گرفتند و در این بازی 5 دقیقه وقت اضافه بود که اندازه 5 ساعت می‌گذشت‌. بازیکنان ما با همه وجود بازی کردند. باید بازیکنانی در حد و اندازه سپاهان جذب کنیم. باید تیم را تقویت کنیم. باشگاه در این مدت اگر از برنامه خود جلو نباشد عقب هم نیست.

سرمربی سپاهان در مورد 15 دقیقه پایانی بازی تیمش عقب آمده بود، عنوان کرد: ما فضا را به حریف دادیم و در ایجاد موقعیت به غیر از موقعیت تک به تک سجاد شهباززاده چند ضد حمله خوب داشتیم. در نیمه اول مشکلی داشتیم و تغییر سیستم دادیم. مقابل دفاع یک مربع درست کردیم و عمق را بستیم. آنها در 15 دقیقه آخر به بازی مستقیم روی آوردند و ما تقریبا 3 دفاعه شدیم‌. 50 متر جلو ما نگرش خوبی ندارد، در آن منطقه خیلی راحت توپ لو دادیم. پدیده به جز یک برگردان موقعیت خاصی نداشت. پیام نیازمند هم امروز خوب کار کرد و نشان داد یک گلر بزرگ است. نظم و ساختار دفاع ما امروز بسیار خوب بود. باید یک مدل دیگر بازی کنیم. سپاهان را به این شکل دوست ندارم. وقتی یک گل می‌زنیم باید به دنبال گل‌های بعدی باشیم. من سپاهان 7-8 سال قبل را می‌پسندم.باید در نیم فصل با تقویت تیم به آن سمت حرکت کنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه تیمش در مالکیت توپ مشکل دارد، گفت: نیاز به زمان داریم. یک ساختمان را یک شبه می‌توان خراب کرد اما برای ساختن دوباره آن 5 سال زمان نیاز دارد. سپاهان سال قبل چندم بود؟ ( خبرنگاران اعلام کردند در رده چهاردم قرار داشت) ما از لحاظ بودجه تیم پنجم جدول هستیم. آیا خود شما دوستان فکر می‌کردید سپاهان امسال اینجا برسد؟ پس لطفا دیگر این سوالات را نپرسید. در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد باید خودمان را تقویت کنیم. اگر رسول نویدکیا به شرایط بازی برگردد آن مشکل مدنظر آقا سعید که قرار است ما را به صرف آبگوشت دعوت کند ( خبرنگاری که این سوال را پرسید) هم حل خواهد شد!

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای حفظ صدرنشینی دارد، گفت:‌ اول باید فشار را از تیم دور کنیم. برخی دوستان که تبلیغ می‌کردند سپاهان باید قهرمان شود دشمنان سپاهان نبودند. ما از لحاظ بودجه تیم پنجم جدول هستیم از همان روز اول هم گفتم چشم انداز تیم را برای قرار گرفتن در بین سه تیم در نظر گرفتم تا فشار روی تیم نباشد.. نباید به تیم فشار بیاوریم. به قهرمان نیم فصل ‌جام نمی‌دهند. باید خودمان را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم. دیروز به بازیکنان گفتم یک زمان مربی میلی‌ به حضور در تمرین ندارد اما امسال شرایط طوری است که منتظر ساعت 14 و 30 هستم تا در تمرین حاضر شوم. از این تیم لذت می‌برم. البته نیم فصل دوم سال قبل هم این وضعیت را داشتیم. باید از یک روانشناس در نیم فصل دوم استفاده کنیم. در ذوب آهن دکتر نقابیان را ما در نیم فصل دوم به عنوان روانشناس در کنارمان داشتیم‌. تا دو روز وقت لذت بردن از این برد را داریم اما سپس باید به فکر بازی پرسپولیس باشیم.

وی در مورد اینکه آیا لیست نفرات مدنظر خود را به باشگاه داده است، گفت: نامه‌ای به صورت کلی‌ دادیم اما اجازه بدهید این دو هفته تمام شود تا نفرات را مشخص کنیم. باید 4-5 بازیکن بگیریم که بتوانیم در کورس بمانیم. اسامی در ذهنمان مشخص است. اخیرا مده شده که نصفه شب و... قرارداد می‌بندند (با خنده). هر وقت عکس بازیکنی با پیراهن سپاهان منتشر شد‌معلوم می‌شود در لیست ما بوده است. از همه بچه‌ها راضی هستم‌ اما نقل و انتقالات زمستانی را برای تقویت تیم‌ها گذاشتند‌.

وی در مورد یک صحنه که به شدت نسبت به داور اعتراض داشت، عنوان کرد:‌ دو خطا پشت سر هم رخ داد. فاصله خطا اول با خطا دوم زیاد نبود و حتی اگر خطا دوم هم اتفاق نمی‌افتاد داور باید سوت می‌زد و یک کارت زرد نشان می‌داد. ما هم کتاب داوری را می‌خوانیم. یک زمان فاصله دو خطا زیاد است اما در این صحنه داور باید این تصمیم را می‌گرفت حسین زرگر از بهترین داوران ایران ‌است. داوران ایرانی مظلوم هستند و امکانات کمی دارند اما با همین وجود آنها جزو بهترین‌ها در آسیا هستند. عادل فردوسی‌پور نیم فصل در برنامه نود نشان ‌می‌دهد بیشترین ضرر را چه تیمی کرده است. در کل اشتباهات داوری سهوی است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برخی از ورزشگاه مشکل دارد و اجازه حضور هواداران را در آن مناطق نمی‌دهند، گفت: اعتقادم این است که باید ابتدای فصل این مشکل را حل می‌کردیم و من پیشنهاد آن را دادم. در مسائل فنی نباید دخالت کنم اما ورزشگاه در حال مقاوم سازی هستند. احتمال می‌دهم مهندسان در بازی با پرسپولیس اجازه حضور هواداران در بخشی از ورزشگاه را بدهند. باید راه ورودی و خروجی را درست کنند. خودم مجموعه ورزشی درست کردم و در این مورد اطلاع دارم.در دنیا ابتدای محوطه سازی می‌کنند و بعد ورزشگاه را درست می‌کنند. اینجا ورزشگاه را بدون کارشناسی می‌سازند. الان ورزشگاهی که در کاشان ساخته شده چه استفاده‌ای دارد. وقتی ورزشگاه می سازند محوطه را درست نمی‌کنند وتا دلتان بخواهد سنگ و آجر وجود دارد.

وی در مورد اینکه در فضای مجازی اعلام شده گل پدیده که آفساید اعلام شد صحیح بوده است، خاطرنشان کرد: در آن صحنه در‌پاس اول بازیکن پدیده در آفساید نبود اما چون مهاجم دوم روی توپ تاثیر گذاشت داور آفساید اعلام کرد.

قلعه‌نویی در پایان تاکید کرد: این قطار راه افتاده و سنگ‌اندای شروع شده است. شما عزیزان باید کمک کنید چراکه سپاهان و ذوب آهن دو تیم شهر شما هستند. باید کمک کنید این سنگ‌ها را مهار کنیم. کسی با قطار بدون حرکت کاری ندارد اما به محض اینکه حرکت قطار شروع شود سنگ اندازی‌ها هم شروع می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین